Разходки из Европа
Модератори: mitaka7, Общи модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Разходки из Европа
Събота сутрин.
Часът беше early as fuck in the morning (превод: безобразно ранен). Едно малко, ниско, черно купе се носеше бавно из улиците на Лондон. Звука подсказваше че под капака са натъпкани повече коне от колкото нормален шофьор би искал да има или би могъл да одържи.
Колата спря пред нас, хвърлих отзад една чанта с дрехи, каска и фото-апарат и се заех с дългата процедура: влизане в състезателна седалка и закопчаване на 4-точков колан. . процедура с която станах много добре запознат през следващите няколко дена.
След по малко от час, 6 без 10
, бяхме на влака който ни прекара под Ламанша и стовари във Франция. Слезнахме от влака с още едно БМВ: Е46 М3, най вероятно запътено към същата дестинация като нас: Нюрбургринг.
Програмирахме навигацията и тръгнахме след тях, въпреки че резултата на гонка щеше да е безспорно в наша полза. За съжаление, 525-те Немски жребци бяха жадни, и трябваше да спреме за бензин преди да ни се отдаде шанс да се позабавляваме с колегите.
След леко настъпване на десния педал, стигнахме до Брюксел, където Белгийците бяха решили че е хубав ден и трябва да задръстят околовръсното.
След около час чакане и няколко акробатски маневри от страна на шофьора, Максим (OXAM), беше време за сандвич, Ред Бул и шанс да се раздвижим. От там продължихме към Германия.
Наближавайки дестинацията, имаше повече и повече шансове да изпробваме машината около нас: BMW Z3M Coupe G-Power. Без много значение от избраната предавка, всяко настъпване на газта правеше колите зад нас да изглеждат като малки, далечни точки в огледалото. . .без значение какви бяха те.
Влизайки в градчето Аденау, усетихме приятната миризма на изгорели газове, изнасилени накладки и изхабени гуми. Паркирахме и се качихме до моста да видиме как минават колите и моторите. След няколко GT3-ки, без брой М3 CSL-а, Gallardo и R8 се зададе едно червено Z4M . . . позната кола, шофирана от Сашо (Alex 320i Cabrio). Помотахме се още малко и тръгнахме към главния паркинг.
Въпреки че съм виждал доста спортни коли, и че в части от Лондон Порше 911 и Е46 М3 се срещат на всеки ъгъл, нищо не можеше да ме подготви за това което видях. В паркинга имаше всичко.
Няма значение дали човек е фен на стари класики като Е30 М3, Турбо Джапанки, Лотуси, пистови мотори или яки Голфове . . . човек който не намери кола да го възбуди в този паркинг няма правото да се нарича ентусиаст.
Няколко минути по късно се появи Сашо, и беше време за първата обиколка на Ринга с новата играчка на Максим, която за съжаление аз изпуснах, просто защото колата имаше само 2 седалки. Но аз бях прекарал последните 6 часа в тази кола и нямах съмнение че това е един брутално, даже перверзно бръз автомобил.
Извадих си апарата и започнах да се разхождам из паркинга, но проблемите бяха два: Първо, не знаех от къде да започна, и второ, напълно забравих да снимам.
Около 10 минути по късно, Сашо и Максим се върнаха и Сашо предложи да ме качи за първата ми обиколка около Нордшлайфе. Качихме се във вече загрятото Z4M и тръгнахме.
След дигането на бариерата и минаване на ограничителните конуси, забавленията започнаха, и дори след дълъг път в доста по мощна кола, осъзнах че и Z4M е много бърза кола. След първия завой осъзнах че колата също така спира добре и завива добре. Около минута по късно, знаех че се возя с човек който наистина познава пистата, наистина знае как да кара и от когото бих могъл да науча доста неща.
Въпреки мойте 1000+ обиколки на Форза Моторспорт, истинското чувство беше абсолютно уникално. След компютърна игра, човек може да е подготвен и да знае къде са завоите, но НИЩО не можеше да ме подготви за това колко е вертикална пистата. Наклоните и завоите потвърдиха защо това е най доброто место за проба на нови автомобили и най бруталната писта за шофьори и пасажери.
В края на една доста бърза обиколка, по време на която нито една кола не ни задмина, ми бе зададен въпроса защо не съм казал нищо в продължение на повече от 8 минути. Нямаше какво да кажа . . . с всеки завои осъзнавах че в идващите години ще инвестирам безобразно много време и пари на това место.
След тази реализация слезнах да изпуша една цигара . . . която ми достави извънредно удоволствие.
Чак около час по късно осъзнах че освен колите, в паркинга се навъртат и доста симпатични жени. Но този уикенд в мислите ми нямаше место и за двете.
След обяд, разходка и снимки, се качих за втора обиколка в Porsche 928 с познат на Сашо който учеше пистата и съответно караше бавно (Сравнително) и плавно. Това, съчетано с по меко окаченото Порше ми даде шанс да усетя пистата, да започна да обмислям оптималния Racing Line, и да се насладя на красивата природа която обкръжава пистата.
Не дълго след това се запознахме с група Англичани, всички с наточени Е30 М3-ки, и 10 минути по късно, аз бях закопчан с 5-точков колан в Е30 М3 в което имаше 2 седалки, един волан, roll cage, и нищо повече. Тази кола беше на полу-сликове и беше подготвена за една цел.
Човека не караше колата на нейния предел, но въпреки това обиколката беше бърза и много възбуждаща, ни най малко заради рева на добре настроен S14B23.
Към 19:30 затвориха пистата и се насочихме към квартирата в съседното село. Там пихме няколко бири докато обсъждахме колите, живота и други важни теми и се наслаждавахме на красивата природа и подреденото селце.
Атмосферата беше точно като в ски курорт: Много туристи, събрани на едно место, заобиколени от красива, планинска природа и всичките с обща цел.
На следващата сутрин, след като се наспах така както само мога на планински въздух разгледах опцийте за коли под наем, но местото от което се канех да си взема Сузуки Суифт Спорт беше затворено и реших че разумното решение ще е да се върна със собствена кола която съм опознал.
Неделята беше доста по бавен ден, с много затваряня на пистата поради броя на инциденти. Въпреки това, успях да се повозя за още 4 обиколки и да си поговоря с доста хора. Заговорих се с един моторист (който караше същото Suzuki SV1000S което аз карах в Австралия) и за съжаление започнаха да ми минават едни много не-здравословни идеи през главата. Това беше до момента в който видях как една мацка загуби контрол, падна от мотора си и се удари в преградата. Не беше приятна гледка, но беше полезна да ми напомни че това е опасно занимание.
Междувременно, Максим направи още няколко обиколки и гордо залепи заслужената Нюрбургринг лепенка на багажника на Z3M Купето.
Към 4 тръгнахме обратно към Лондон, изгоряли от слънцето и с надеждата за малко мрачно, дъждовно време като се върнеме.
Няколко спирки за бензин, няколко засрамени М3-ки и стигнахме станцията за влака. Докато чакахме на опашката (Да не дава господ да зависи човек от организация която се оперира смесено от Англичани и Французи) решихме че не ни се седи в колата и я оставихме извън скорост и просто си я подбутвахме от време на време. Ако не друго, поне събрахме доста погледи и бяхме по икономични дори и от Тойота Приус.
Слезнахме от влака, и под надзирателното око на безбройните Великобритански камери за скорост се прибрахме бавно и културно до Лондон, където се наспах добре и станах тази сутрин мотивиран и амбициран да работя, да печеля и да се върна на едно от малкото места където наистина се чувствам щастлив, със собствена кола.
Благодаря на Максим че ме взе с него и на Сашо за обиколките около Ринга.
А на всички останали желая шанса да посетите това вълшебно место и да изпитате това което аз изпитах този уикенд.
П.П. Снимки по към края на седмицата, щото вече ми се спи.
Часът беше early as fuck in the morning (превод: безобразно ранен). Едно малко, ниско, черно купе се носеше бавно из улиците на Лондон. Звука подсказваше че под капака са натъпкани повече коне от колкото нормален шофьор би искал да има или би могъл да одържи.
Колата спря пред нас, хвърлих отзад една чанта с дрехи, каска и фото-апарат и се заех с дългата процедура: влизане в състезателна седалка и закопчаване на 4-точков колан. . процедура с която станах много добре запознат през следващите няколко дена.
След по малко от час, 6 без 10

Програмирахме навигацията и тръгнахме след тях, въпреки че резултата на гонка щеше да е безспорно в наша полза. За съжаление, 525-те Немски жребци бяха жадни, и трябваше да спреме за бензин преди да ни се отдаде шанс да се позабавляваме с колегите.
След леко настъпване на десния педал, стигнахме до Брюксел, където Белгийците бяха решили че е хубав ден и трябва да задръстят околовръсното.
След около час чакане и няколко акробатски маневри от страна на шофьора, Максим (OXAM), беше време за сандвич, Ред Бул и шанс да се раздвижим. От там продължихме към Германия.
Наближавайки дестинацията, имаше повече и повече шансове да изпробваме машината около нас: BMW Z3M Coupe G-Power. Без много значение от избраната предавка, всяко настъпване на газта правеше колите зад нас да изглеждат като малки, далечни точки в огледалото. . .без значение какви бяха те.
Влизайки в градчето Аденау, усетихме приятната миризма на изгорели газове, изнасилени накладки и изхабени гуми. Паркирахме и се качихме до моста да видиме как минават колите и моторите. След няколко GT3-ки, без брой М3 CSL-а, Gallardo и R8 се зададе едно червено Z4M . . . позната кола, шофирана от Сашо (Alex 320i Cabrio). Помотахме се още малко и тръгнахме към главния паркинг.
Въпреки че съм виждал доста спортни коли, и че в части от Лондон Порше 911 и Е46 М3 се срещат на всеки ъгъл, нищо не можеше да ме подготви за това което видях. В паркинга имаше всичко.
Няма значение дали човек е фен на стари класики като Е30 М3, Турбо Джапанки, Лотуси, пистови мотори или яки Голфове . . . човек който не намери кола да го възбуди в този паркинг няма правото да се нарича ентусиаст.
Няколко минути по късно се появи Сашо, и беше време за първата обиколка на Ринга с новата играчка на Максим, която за съжаление аз изпуснах, просто защото колата имаше само 2 седалки. Но аз бях прекарал последните 6 часа в тази кола и нямах съмнение че това е един брутално, даже перверзно бръз автомобил.
Извадих си апарата и започнах да се разхождам из паркинга, но проблемите бяха два: Първо, не знаех от къде да започна, и второ, напълно забравих да снимам.
Около 10 минути по късно, Сашо и Максим се върнаха и Сашо предложи да ме качи за първата ми обиколка около Нордшлайфе. Качихме се във вече загрятото Z4M и тръгнахме.
След дигането на бариерата и минаване на ограничителните конуси, забавленията започнаха, и дори след дълъг път в доста по мощна кола, осъзнах че и Z4M е много бърза кола. След първия завой осъзнах че колата също така спира добре и завива добре. Около минута по късно, знаех че се возя с човек който наистина познава пистата, наистина знае как да кара и от когото бих могъл да науча доста неща.
Въпреки мойте 1000+ обиколки на Форза Моторспорт, истинското чувство беше абсолютно уникално. След компютърна игра, човек може да е подготвен и да знае къде са завоите, но НИЩО не можеше да ме подготви за това колко е вертикална пистата. Наклоните и завоите потвърдиха защо това е най доброто место за проба на нови автомобили и най бруталната писта за шофьори и пасажери.
В края на една доста бърза обиколка, по време на която нито една кола не ни задмина, ми бе зададен въпроса защо не съм казал нищо в продължение на повече от 8 минути. Нямаше какво да кажа . . . с всеки завои осъзнавах че в идващите години ще инвестирам безобразно много време и пари на това место.
След тази реализация слезнах да изпуша една цигара . . . която ми достави извънредно удоволствие.
Чак около час по късно осъзнах че освен колите, в паркинга се навъртат и доста симпатични жени. Но този уикенд в мислите ми нямаше место и за двете.
След обяд, разходка и снимки, се качих за втора обиколка в Porsche 928 с познат на Сашо който учеше пистата и съответно караше бавно (Сравнително) и плавно. Това, съчетано с по меко окаченото Порше ми даде шанс да усетя пистата, да започна да обмислям оптималния Racing Line, и да се насладя на красивата природа която обкръжава пистата.
Не дълго след това се запознахме с група Англичани, всички с наточени Е30 М3-ки, и 10 минути по късно, аз бях закопчан с 5-точков колан в Е30 М3 в което имаше 2 седалки, един волан, roll cage, и нищо повече. Тази кола беше на полу-сликове и беше подготвена за една цел.
Човека не караше колата на нейния предел, но въпреки това обиколката беше бърза и много възбуждаща, ни най малко заради рева на добре настроен S14B23.
Към 19:30 затвориха пистата и се насочихме към квартирата в съседното село. Там пихме няколко бири докато обсъждахме колите, живота и други важни теми и се наслаждавахме на красивата природа и подреденото селце.
Атмосферата беше точно като в ски курорт: Много туристи, събрани на едно место, заобиколени от красива, планинска природа и всичките с обща цел.
На следващата сутрин, след като се наспах така както само мога на планински въздух разгледах опцийте за коли под наем, но местото от което се канех да си взема Сузуки Суифт Спорт беше затворено и реших че разумното решение ще е да се върна със собствена кола която съм опознал.
Неделята беше доста по бавен ден, с много затваряня на пистата поради броя на инциденти. Въпреки това, успях да се повозя за още 4 обиколки и да си поговоря с доста хора. Заговорих се с един моторист (който караше същото Suzuki SV1000S което аз карах в Австралия) и за съжаление започнаха да ми минават едни много не-здравословни идеи през главата. Това беше до момента в който видях как една мацка загуби контрол, падна от мотора си и се удари в преградата. Не беше приятна гледка, но беше полезна да ми напомни че това е опасно занимание.
Междувременно, Максим направи още няколко обиколки и гордо залепи заслужената Нюрбургринг лепенка на багажника на Z3M Купето.
Към 4 тръгнахме обратно към Лондон, изгоряли от слънцето и с надеждата за малко мрачно, дъждовно време като се върнеме.
Няколко спирки за бензин, няколко засрамени М3-ки и стигнахме станцията за влака. Докато чакахме на опашката (Да не дава господ да зависи човек от организация която се оперира смесено от Англичани и Французи) решихме че не ни се седи в колата и я оставихме извън скорост и просто си я подбутвахме от време на време. Ако не друго, поне събрахме доста погледи и бяхме по икономични дори и от Тойота Приус.

Слезнахме от влака, и под надзирателното око на безбройните Великобритански камери за скорост се прибрахме бавно и културно до Лондон, където се наспах добре и станах тази сутрин мотивиран и амбициран да работя, да печеля и да се върна на едно от малкото места където наистина се чувствам щастлив, със собствена кола.
Благодаря на Максим че ме взе с него и на Сашо за обиколките около Ринга.
А на всички останали желая шанса да посетите това вълшебно место и да изпитате това което аз изпитах този уикенд.
П.П. Снимки по към края на седмицата, щото вече ми се спи.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
gecko написа:Извинявай , но май само аз не разбрах какъв е повода за това пътешествие.Смисъл някакво състезание ли е имало на Нюрбургринг.
Нюрбургринг е отворена за обществен достъп. . отиваш, плащаш и караш.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
WeiSTD написа:gecko написа:Извинявай , но май само аз не разбрах какъв е повода за това пътешествие.Смисъл някакво състезание ли е имало на Нюрбургринг.
Нюрбургринг е отворена за обществен достъп. . отиваш, плащаш и караш.
и трошиш







- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
WeiSTD написа:gecko написа:Извинявай , но май само аз не разбрах какъв е повода за това пътешествие.Смисъл някакво състезание ли е имало на Нюрбургринг.
Нюрбургринг е отворена за обществен достъп. . отиваш, плащаш и караш.
Колега, дай някакви ориентировъчни пари за пистата, че мой много добър приятел се прибира от САЩ след 2 седмици, а август има рожден ден и имайки предвид, че вече е с турбо е46 М3 си мисля, че един ден на Ринга ще е прекрасен подарък за него


--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Agande написа:Колега питбул зарадвай ни с малко снимчици и видиица на турбо М3-то
Непременно



--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Pitbull_Germany написа:WeiSTD написа:gecko написа:Извинявай , но май само аз не разбрах какъв е повода за това пътешествие.Смисъл някакво състезание ли е имало на Нюрбургринг.
Нюрбургринг е отворена за обществен достъп. . отиваш, плащаш и караш.
Колега, дай някакви ориентировъчни пари за пистата, че мой много добър приятел се прибира от САЩ след 2 седмици, а август има рожден ден и имайки предвид, че вече е с турбо е46 М3 си мисля, че един ден на Ринга ще е прекрасен подарък за негоА и без това се видях в чудо да мисля какво да подаря на човек, който си има всичко...е това е нещо, което няма
21 евро на обиколко (20.8 км), спането е около 30-35 на вечер в квартири по селата наоколо. само че твоят приятел ако е с кола от щатите трябва да си носи всички документи и да може да докаже че е негова, регистрирана и застрахована.........някои от нас караха с англииски номера с немски печати на тях и малко ни арестуваха на пистата за няколко часа....солидна глоба и се оправихме, а един друг агент отива на съд





- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
oxam написа:Pitbull_Germany написа:WeiSTD написа:gecko написа:Извинявай , но май само аз не разбрах какъв е повода за това пътешествие.Смисъл някакво състезание ли е имало на Нюрбургринг.
Нюрбургринг е отворена за обществен достъп. . отиваш, плащаш и караш.
Колега, дай някакви ориентировъчни пари за пистата, че мой много добър приятел се прибира от САЩ след 2 седмици, а август има рожден ден и имайки предвид, че вече е с турбо е46 М3 си мисля, че един ден на Ринга ще е прекрасен подарък за негоА и без това се видях в чудо да мисля какво да подаря на човек, който си има всичко...е това е нещо, което няма
21 евро на обиколко (20.8 км), спането е около 30-35 на вечер в квартири по селата наоколо. само че твоят приятел ако е с кола от щатите трябва да си носи всички документи и да може да докаже че е негова, регистрирана и застрахована.........някои от нас караха с англииски номера с немски печати на тях и малко ни арестуваха на пистата за няколко часа....солидна глоба и се оправихме, а един друг агент отива на съдмного стриктни са станали напоследък дееба
Ей, те парите не били толкова много, бе


Иначе какви документи по-точно трбва да носи? Защото не съм сигурен дали я е регистрирал там. Допреди година караше там с български номера, тъй като преди това живееше в Германия!
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
документ за платен пътен данък, или технически преглед или застраховка (най-добре всичките заедно).....но ако не е застрахован да не си и помисля да ходи там (може да е мнооооооого скъпо изживяване) не че на всяка обиколка те спират да те проверят но чуждите номера определено не помагат.....




- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
oxam написа:документ за платен пътен данък, или технически преглед или застраховка (най-добре всичките заедно).....но ако не е застрахован да не си и помисля да ходи там (може да е мнооооооого скъпо изживяване) не че на всяка обиколка те спират да те проверят но чуждите номера определено не помагат.....
Много ти благодаря


--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани