Балкана ше караме :D
Модератори: mitaka7, Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Балкана ше караме :D
Една събота с братчеда решихем да запалим старото балканче дето тая година имаче 40 годишнина. Отидохме на вилата (то там седеше) и влизаме в двора настроени да караме .. даже и фотоапарат бяхме зели да снимаме.
//Тва балканче баща ми преди време искаше да го прави рейсинг ... беше му сложил глава от симсон за по малка горивна камера, беше разпробил буталото за максимално всмукване и беше приспособил клапа на всмукателната тръба кат' на чезетата. След тая разработка развиваше някакви страшни обороти и беше доста мощно балканчето .. 60км/ч дигаше на втора ама трябваше много да го пържеш .. та както и да е на бащата системата се износи и взе да върви по малко то оригинала и преди година с братчеда решихме да си го правим класик. Сменихме му цилиндър и бутало първи ремонт с нови сегменти, глава супер запазена но като упряхме до външен вид само му свалихме тенекиите изстъргахме ги с едра шкурка да им падне боята и ги зарязахме .. мина време и спря да ни пука за балкана и така си остана ...//
Бях много любопитен дали след година стоеж ше може да запали тоя звяр ... Слезнахме в избата да го вадим от там и да го палим .. когато го видяхме да седи попрян на стелажа полувината затрупан с празни шишета от безалкохолно и усетихме как сякакви надежди изгасват и сякаш тъмнината в избата ни натискаше по шиите. Братчеда вика ае стига сме гледали дай да го вадим и да палим ... аз помълчах изритах сички шишета от там и го задърпах към стълбите. Изкарахме го и някакси като ни огря слънцето надеждата пак се разпали ... Изтупахме му прахта от седалката и с една метла и го поизметохме от паяжините ... вече можеше да му се сяда отгоре. Ритнах го така на сухо да видя да не е затлачен па добре се вътреше ... и компресията му беше добре. Сипахме му малко бензин 95 смесен с ЕР90 изчакахме да подкачи и аз му се яхнах запуших карбуратора с палеца и започнах да ритам вече сериозно очаквайки да запали ... ритах ритах ... Ъ.ъ няма никой. Братчеда ми вика бягай бе ти не знаеш как се пали балкан и седна и той ... порита малко и отново нищо. Викам дай да му свалим свещта да видим поне искра дава ли. Свалихме я тя на ръка се разви не е билла стегната изобщо .. избърсах я с един парцал че беше мокра яко сложих лолата подпрях свещта на главата и викам на братчеда ритай ... той ритна и нямаше никаква искра. Поразмърдах кабела откъм бобината, ритнахме пак и искрата взе че дойде. Щастлив вече сигурен че ше запали завивам свщта на ръка въртя въртя стегна се зимах ключа да я притегна ама тамън врътнах и фръкнаха няколко стружки и превъртя резбата явно не е била читава щот аз едвам врътнах ... и ето за кво свещта е била лабава отдеве кат я свалях. ся надеждата отново се опита да изгасне, явно тая глава е била за вторични суровини. сетих се че старата глава дето беше от симсон стои в съндъка с частите и викам що па да не сложим нея .. пак ше работи. Изровихме я сменихме ги завихме свещта .. вече сичко беше наред и братчеда рита да запали. Ритна един път ритна два пъти па зе че пропука ... на третия път запали ... кефф балкана е жив! и двамата радостни че след полувин час ръчкане успяхме да го запалим .. изрязахме го два пъти без да е загрял ама пукна фърли една шепа сажди от аспуха и изгасна. Викаме тва центровката му не е наред ... веднага свалих свещта бутнах една отверка в цилиндъра и почнах да въртя магнета да търся горна мъртва точка ... гледам чукчето и видях че отваря малко след като буталото почне да слиза надолу. Врътнах плочката леко ама кат се опитах да я стегна едното болтче хвана леко а другото беше превъртяло. Викам ебал съм му майката писна ми от превъртания и я остайх на едното да седи..
Центровката готова и пак ше ритаме ... ритам аз и запали от първия път .. йее кеф .. изгасихме го и ся ше го бутаме до улицата загряваща обиколка да праим ... Извадихме го и вече гъзовете ни сърбят искаме да караме като лапета се кефим ... викам аз ше карам първи .. запалих го (кеф кеф) и ся ше включвам първа то щот е от старите балкани скоростите му на ръката .. стискам съединителя и ръчкам надолу .. изщрака и промени оборотите начи е включил ... Припомпвам го леко и почвам да отпускам съединителя .... ууу йеее тръгнах .. карам леко на първа ама нещо глъхне и придърпва .. викам звяра иска газ да му дам ... давам му газ зе да набира усетих гъдел в корема и изведнъж ПААт фъсфъсфсъсфъсс .
Спрях, стъпнах на тротоара ритам .. компресия никси. Ебааси ся главата ако се е спукала край че с тея глави мамата си ебало. Бутам го по улицата и гледам братчеда седи на оградата на вилата се хили кат пача ... вкарах го в бокса подпрях го с едно трупче и почнах да ръчкам с една десятка да свалям главата. Свалих я и си беше наред .. беше изфърлил гарнитурата ... Проблема нулев братчеда клъцна едно парче клингирит напрай му дупки за шпилките и цилиндъра и пак стягаме главата. Ритаме да палим ама не ще ... ритаме ритаме пропука един път ама пак не ще деба ... явно беше задавен .. масура да дупка да изхвърли квот го дави и успя да запали. Братчеда се качва да кара и потегля леко газ върви включва втора ама пак глъхне ... боклуци ще да има в бензина то без тоя проблем не може .. Прибрахме го сваляме карбуратора отвиваме поплавъчната чашка ама на поплавъка щифта едвам седи и секи момент ше падне ... точно си го представях и той падна .. с него и сачмата ....ИииИИбаааа.. Щифта го намерихме ама сачмата е все още някъде по цимента .. може се е мушнала в неква шупла ама ние търсим .. местим мотора да не би да е под него гледаме навсякъде дет се вика и аз вече отчаян викам че ида да видя дали няма да има някъде подобна сачма и тъкмо ставам да вървя и при първата крачка петата на лявата обувка нещо трака необикновено дигам да видя кво стаа .. дали е тва дето си мисля .. и гледам ДА сачмата се заклещила в грайфера ... луд смех тогава ... един час ровичкаме наляво надясно но не съм направил нито една яка крачка че да чуя сачмата. Както и да е ся ше духаме с помпата жигльора да отпуши хубаво ама той па зе че фръкна ама се удари в резервоара, чух го кат звънна ... намерихме го и сглобяваме вече ... сглобихме го стегнахме го хубаво и ся пак ше палим ритнахме два пъти да качи бенз и на третия път запали. Усмивката до уши и ся братчеда ше се качва да кара тоя път от вилата ше го вади с каране .. тръгва и само на един бурдюр се изтряска и качи предната гума ама малката зъбчатка му падна гайката и била лабава и се изфорсира кат жигула на смукач и изгасна .. братчеда тръгна да слага зъбчатката омаза се до ушите па я нагласи и зе да пърди с една тризчотка гайаката да стяга .. стегна сичко па излезна на шосето ся .. Вече проблемите са решени тряа да върви балкана и наистина вървеше няма глъхнене няма нищо ... братчеда го пъни на баира отзаде бял пушек ше речеш че бърнаут прай и по едно време обръща и почва да се спуска ама двигател не се чува стига до мене и вика бензина свърши ... наблизо няа бензиностанция никъде и пак на сухо останахме не можахме да караме ... но нищо някой ден пак .
//Тва балканче баща ми преди време искаше да го прави рейсинг ... беше му сложил глава от симсон за по малка горивна камера, беше разпробил буталото за максимално всмукване и беше приспособил клапа на всмукателната тръба кат' на чезетата. След тая разработка развиваше някакви страшни обороти и беше доста мощно балканчето .. 60км/ч дигаше на втора ама трябваше много да го пържеш .. та както и да е на бащата системата се износи и взе да върви по малко то оригинала и преди година с братчеда решихме да си го правим класик. Сменихме му цилиндър и бутало първи ремонт с нови сегменти, глава супер запазена но като упряхме до външен вид само му свалихме тенекиите изстъргахме ги с едра шкурка да им падне боята и ги зарязахме .. мина време и спря да ни пука за балкана и така си остана ...//
Бях много любопитен дали след година стоеж ше може да запали тоя звяр ... Слезнахме в избата да го вадим от там и да го палим .. когато го видяхме да седи попрян на стелажа полувината затрупан с празни шишета от безалкохолно и усетихме как сякакви надежди изгасват и сякаш тъмнината в избата ни натискаше по шиите. Братчеда вика ае стига сме гледали дай да го вадим и да палим ... аз помълчах изритах сички шишета от там и го задърпах към стълбите. Изкарахме го и някакси като ни огря слънцето надеждата пак се разпали ... Изтупахме му прахта от седалката и с една метла и го поизметохме от паяжините ... вече можеше да му се сяда отгоре. Ритнах го така на сухо да видя да не е затлачен па добре се вътреше ... и компресията му беше добре. Сипахме му малко бензин 95 смесен с ЕР90 изчакахме да подкачи и аз му се яхнах запуших карбуратора с палеца и започнах да ритам вече сериозно очаквайки да запали ... ритах ритах ... Ъ.ъ няма никой. Братчеда ми вика бягай бе ти не знаеш как се пали балкан и седна и той ... порита малко и отново нищо. Викам дай да му свалим свещта да видим поне искра дава ли. Свалихме я тя на ръка се разви не е билла стегната изобщо .. избърсах я с един парцал че беше мокра яко сложих лолата подпрях свещта на главата и викам на братчеда ритай ... той ритна и нямаше никаква искра. Поразмърдах кабела откъм бобината, ритнахме пак и искрата взе че дойде. Щастлив вече сигурен че ше запали завивам свщта на ръка въртя въртя стегна се зимах ключа да я притегна ама тамън врътнах и фръкнаха няколко стружки и превъртя резбата явно не е била читава щот аз едвам врътнах ... и ето за кво свещта е била лабава отдеве кат я свалях. ся надеждата отново се опита да изгасне, явно тая глава е била за вторични суровини. сетих се че старата глава дето беше от симсон стои в съндъка с частите и викам що па да не сложим нея .. пак ше работи. Изровихме я сменихме ги завихме свещта .. вече сичко беше наред и братчеда рита да запали. Ритна един път ритна два пъти па зе че пропука ... на третия път запали ... кефф балкана е жив! и двамата радостни че след полувин час ръчкане успяхме да го запалим .. изрязахме го два пъти без да е загрял ама пукна фърли една шепа сажди от аспуха и изгасна. Викаме тва центровката му не е наред ... веднага свалих свещта бутнах една отверка в цилиндъра и почнах да въртя магнета да търся горна мъртва точка ... гледам чукчето и видях че отваря малко след като буталото почне да слиза надолу. Врътнах плочката леко ама кат се опитах да я стегна едното болтче хвана леко а другото беше превъртяло. Викам ебал съм му майката писна ми от превъртания и я остайх на едното да седи..
Центровката готова и пак ше ритаме ... ритам аз и запали от първия път .. йее кеф .. изгасихме го и ся ше го бутаме до улицата загряваща обиколка да праим ... Извадихме го и вече гъзовете ни сърбят искаме да караме като лапета се кефим ... викам аз ше карам първи .. запалих го (кеф кеф) и ся ше включвам първа то щот е от старите балкани скоростите му на ръката .. стискам съединителя и ръчкам надолу .. изщрака и промени оборотите начи е включил ... Припомпвам го леко и почвам да отпускам съединителя .... ууу йеее тръгнах .. карам леко на първа ама нещо глъхне и придърпва .. викам звяра иска газ да му дам ... давам му газ зе да набира усетих гъдел в корема и изведнъж ПААт фъсфъсфсъсфъсс .
Спрях, стъпнах на тротоара ритам .. компресия никси. Ебааси ся главата ако се е спукала край че с тея глави мамата си ебало. Бутам го по улицата и гледам братчеда седи на оградата на вилата се хили кат пача ... вкарах го в бокса подпрях го с едно трупче и почнах да ръчкам с една десятка да свалям главата. Свалих я и си беше наред .. беше изфърлил гарнитурата ... Проблема нулев братчеда клъцна едно парче клингирит напрай му дупки за шпилките и цилиндъра и пак стягаме главата. Ритаме да палим ама не ще ... ритаме ритаме пропука един път ама пак не ще деба ... явно беше задавен .. масура да дупка да изхвърли квот го дави и успя да запали. Братчеда се качва да кара и потегля леко газ върви включва втора ама пак глъхне ... боклуци ще да има в бензина то без тоя проблем не може .. Прибрахме го сваляме карбуратора отвиваме поплавъчната чашка ама на поплавъка щифта едвам седи и секи момент ше падне ... точно си го представях и той падна .. с него и сачмата ....ИииИИбаааа.. Щифта го намерихме ама сачмата е все още някъде по цимента .. може се е мушнала в неква шупла ама ние търсим .. местим мотора да не би да е под него гледаме навсякъде дет се вика и аз вече отчаян викам че ида да видя дали няма да има някъде подобна сачма и тъкмо ставам да вървя и при първата крачка петата на лявата обувка нещо трака необикновено дигам да видя кво стаа .. дали е тва дето си мисля .. и гледам ДА сачмата се заклещила в грайфера ... луд смех тогава ... един час ровичкаме наляво надясно но не съм направил нито една яка крачка че да чуя сачмата. Както и да е ся ше духаме с помпата жигльора да отпуши хубаво ама той па зе че фръкна ама се удари в резервоара, чух го кат звънна ... намерихме го и сглобяваме вече ... сглобихме го стегнахме го хубаво и ся пак ше палим ритнахме два пъти да качи бенз и на третия път запали. Усмивката до уши и ся братчеда ше се качва да кара тоя път от вилата ше го вади с каране .. тръгва и само на един бурдюр се изтряска и качи предната гума ама малката зъбчатка му падна гайката и била лабава и се изфорсира кат жигула на смукач и изгасна .. братчеда тръгна да слага зъбчатката омаза се до ушите па я нагласи и зе да пърди с една тризчотка гайаката да стяга .. стегна сичко па излезна на шосето ся .. Вече проблемите са решени тряа да върви балкана и наистина вървеше няма глъхнене няма нищо ... братчеда го пъни на баира отзаде бял пушек ше речеш че бърнаут прай и по едно време обръща и почва да се спуска ама двигател не се чува стига до мене и вика бензина свърши ... наблизо няа бензиностанция никъде и пак на сухо останахме не можахме да караме ... но нищо някой ден пак .
- GeorgiMarinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 16.09.2007
- Местоположение: София, Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: F80 M3 Competition
- Мечтае да кара: E30 M3 Sport Evolution 1990, E36 M3, Е46 М3 CSL, E90 M3 CRT
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани