Тестдрайв на BMW M5 G90
Модератори: mitaka7, Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Тестдрайв на BMW M5 G90
Не съм писал тук цяла вечност ,смених марката преди години ,одъртях междувременно .. но по случайност попаднах на частно събитие за тест на коли от М-подразделението организирано от М-кар Варна за техни клиенти ,отивайки да тествам електрическото IX1 X-drive ( 313 коня ,чудесно джипче между другото покарах и него ) .. графикът за М-пауър беше запълнен ,но се отвори прозорец и като бивш собственик на 2 бр БМВ се вредих и аз
. Избрах си М5 ( имаше и М3 ,и М2 и М1 ) - колата е плъгин хибрид с впечатляващо нисък разход градско но това е слабо вълнуващо .. с натискането на бутона старт 4.4 литровия V8 стартира с глухо боботене .. след секунди съм вече на магистралата ,има трафик който се разтиква чак след разклона за Аксаково ,и се видях да натискам червеното копче М2 .. последва газ до дупка ,кутията върна 2 предавки и о боже гласът ,ускроението ! адреналина те залива с пълна сила ,поглеждам таблото на 280 км/ч - колата стои като залепена на пътя а останалите участници все едно са паркирали по пътното платно .. лек тест на спирачките - само колана ме спасява да не излетя напред ,бруталия .. пак кикдаун ,пак връщане на две предавки и рев на 7000 оборота ,детелината на Слънчево където обърнах сякаш дойде след секунди .. на връщане малко по спокойно че много движение ,докъм 200
едва слязох от колата ,коленете ми трепереха .. това не е кола ,това е някакъв див звяр жаден за обороти който само чака лекичко да му отпуснеш юздите че да полети ..
https://www.youtube.com/shorts/6GA6RlYe94k


https://www.youtube.com/shorts/6GA6RlYe94k
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1888
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
Този камион, 100% ще ускорява страхотно и ще върви по някаква теоретична магистрала без голям трафик. Ама това да сменяш лента с него на нормален път или по някакви завои пази боже...
Вчера я видях на събора на живо...по-добре нищо да не казвам. Да го карам пък ми звучи абсурдно този хипопотам. Ама ще кажа бе, на живо изглежда още по-голям хипопотам. Дано нищо не продадат от него, че за другото поколение малко от малко да се върнат към някои важни за феновете неща. Сигурно щом си оставил марката може това да ти харесва, ново, иновативно и...дебело. Много дебело. Да покарам М2 или М3 ми звучи добре, не знам това М1 какво е било, което са ти давали.
Вчера я видях на събора на живо...по-добре нищо да не казвам. Да го карам пък ми звучи абсурдно този хипопотам. Ама ще кажа бе, на живо изглежда още по-голям хипопотам. Дано нищо не продадат от него, че за другото поколение малко от малко да се върнат към някои важни за феновете неща. Сигурно щом си оставил марката може това да ти харесва, ново, иновативно и...дебело. Много дебело. Да покарам М2 или М3 ми звучи добре, не знам това М1 какво е било, което са ти давали.

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
Top Gun Maverick написа:Този камион, 100% ще ускорява страхотно и ще върви по някаква теоретична магистрала без голям трафик. Ама това да сменяш лента с него на нормален път или по някакви завои пази боже...
Вчера я видях на събора на живо...по-добре нищо да не казвам. Да го карам пък ми звучи абсурдно този хипопотам. Ама ще кажа бе, на живо изглежда още по-голям хипопотам. Дано нищо не продадат от него, че за другото поколение малко от малко да се върнат към някои важни за феновете неща. Сигурно щом си оставил марката може това да ти харесва, ново, иновативно и...дебело. Много дебело. Да покарам М2 или М3 ми звучи добре, не знам това М1 какво е било, което са ти давали.
Абе да ти кажа честно и аз така мислех...обаче от известно време карам все BMW-та от G серията...буквално чупят физиката тия коли


Бях споменавал, че ходих с приятел с i7 М70 в Родопите и ми направи точно това впечатление: направо лети, а по завоите е слаба...е оказа се, че е задкормилното устройство.
Масата и размерите се усещат само при спиране (като всяко ново BMW спирачките са много слабо звено).
В завоите стигаш много по-бързо до лимита на гумите, а не на колата. Тя си иска още и още


Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
Aз динамично нямам много забележки към Г90, даже и с външния вид са направили каквото са могли с тая платформа. Усеща се по-бърза от сток Ф90. Поведението е по-близко до Х5М отколкото до М3, та голяма разлика с преди, но пак е впечатляващо. Орязването на екстрите вътре и свалянето на качеството ме дразнят, както и актуалния айдрайв е отврат, а ще става само по-зле с новите версии с таблета в средата и без врътка.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
Don_Diego написа:Масата и размерите се усещат само при спиране (като всяко ново BMW спирачките са много слабо звено).
В завоите стигаш много по-бързо до лимита на гумите, а не на колата. Тя си иска още и ощеГумите пищят, свирят, рендосват но предницата не изтърва
Не са се сетили от Мюнхен за нещо такова

Опс, те не са street legal , само за това ще да е

За масата и размерите кога се усещат....



Иначе "тестът" кефи, даване на газ по магистрала,то е ясно, че мноо върви

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
С хубави спортни гуми и добър водач G70 може доста коли да засрами по планински пътища
Фабричните са Bridgestone Turanza 6 Enliten...за комфорт са идеални, но за ръчкане започват да издишат сравнително бързо. Рекорда ми е да ги докарам до 60+ градуса, при външна температура 24

Фабричните са Bridgestone Turanza 6 Enliten...за комфорт са идеални, но за ръчкане започват да издишат сравнително бързо. Рекорда ми е да ги докарам до 60+ градуса, при външна температура 24
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
Don_Diego написа:С хубави спортни гуми и добър водач G70 може доста коли да засрами по планински пътища![]()
Давай го шлепа на Шипка да му нашокам канчето с джапанката

п.п. Майтапя се

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
Top Gun Maverick написа:Този камион, 100% ще ускорява страхотно и ще върви по някаква теоретична магистрала без голям трафик. Ама това да сменяш лента с него на нормален път или по някакви завои пази боже...
Вчера я видях на събора на живо...по-добре нищо да не казвам. Да го карам пък ми звучи абсурдно този хипопотам. Ама ще кажа бе, на живо изглежда още по-голям хипопотам. Дано нищо не продадат от него, че за другото поколение малко от малко да се върнат към някои важни за феновете неща. Сигурно щом си оставил марката може това да ти харесва, ново, иновативно и...дебело. Много дебело. Да покарам М2 или М3 ми звучи добре, не знам това М1 какво е било, което са ти давали.
В темата за "гадните нови БМВта" бях писал опита ми с и5 с най-малкия ел. мотор. Далеч съм от майстор на спорта да кажа за начало. Но колата се усещаше изключително лека, маневрена, повратлива и бърза, все едно караш единичка, а не тоя кораб. Със сигурност бих имал такава.
Някой писа за качеството на материалите, интериорът бива, не видях нещо фрапиращо слабо, ОСВЕН М воланът, който в основата има ПЛАСТМАСОВИ детайли, които разбира се се усещат супер евтино, а са от нещата, които виждаш буквално при всяко сядане в колата. Не мога да повярвам, че например Шкода Камик за 45 000лв могат да сложат метални детайли в долната част на волата, а в премиум и5 за 180 000лв са сложили пластмаса там...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Тестдрайв на BMW M5 G90
pampo написа:могат да сложат метални детайли в долната част на волата, а в премиум и5 за 180 000лв са сложили пластмаса там...
Понеже имам поглед върху доста нови Пежо и Ситроен модели напоследък - рядко тъпо е да имаш метални елементи в купето .
Щото 30 минути на слънце и заклевам се имам изгорено на ръката от един орнамент около лоста . Да не говоря, че някой GTI изращения са с метални неща по скоростният лост . Еле ако е ръчка - не може да го пипаш .
Таааа, разбирам те, ама понякога колкото и да е тъпо - по-добре това отколкото изгорено (не се шегувам) .
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани