"майстори" текст ati
Модератори: mitaka7, Общи модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
"майстори" текст ati
Такааам,
за продължението на пътешествието до Пловдив ще трябва да почакате още малко, защото в момента още ми е смешно вчера каква "спасителна" акция проведохме
Персонажи, участващи в пиесата - "криворазбраната пътна помощ"
Ати - главно действащо лице, появява се още в първото действие - пълен с добри идей и гениални хрумвания
Мадпетио - главно действащо лице, появява се още в първото действие - той просто присъства и служи за нивомер на човешката деструктивност
Владо, по прякор "Маус" - появява се винаги в първото действие - той просто си е луд
Пеньо Пенев (не поета), известен в нашите среди като Pepsun - появява се след антракта - майстор на паркиранията в различни местности като преспи, канавки и ливади с всевъзможни наклони на МПС-тата, които управлява.
Вдигаме завесата.
Забелязваме една зелена Вектра Комби, която плавно яде километрите си посока черноморието. Още е тъмна нощ, но по Вектрата личат вече първи синдроми на болестта - бледо сияние е на мястото, където би трябвало да има бодри лъчи халогенна светлина. Причината е силно износен ремък и недостатъчно зареждане на акумулатора - колата бавно умира с всеки изконсумиран Амперчас ток. Колата незнайно как успява да преодолее 400 км, преди електронната платка на нафтовата помпа да се сбогува окончателно близо до разклона за Ябланица.
Спускаме завесата и след 2 минути я вдигаме отново
Провежда се телефонен разговор между Пепсън и Ати, в който става ясно, че тази кола в тази конфигурация не може да я бъде вече, а не може и да се тегли, защото куката за тази кола е в една друга кола, която теглихме наскоро и понастоящем е в Казанлък. Но двамата герой са бодри и изпълнени с младежки ентусиазъм. Докато се свиква бригадата се приготвят необходимите инструменти за евентуален ремонт на пътя и се потегля посока закъсалия другар. (нека предам дословно краткото съобщение тип смс, което получих в отговор на "идваме цяла бригата", който гласеше "започвам да се плаша").
Завесата отново бива спусната, този път още преди да се е вдигнала се чува отчетлив шум на двигател, който изпуска газовете си без помощта на изходяща генерация в атмосферата - демек ауспух няма.
Трима герой се возят бодро с 100 км/ч по магистралата,защото повече и да искаме не можем. Стигаме до мястото на аварията - Вектрата седи като изпъдена на ръба на шосето и дори няма ток да мигне с аварийните. Бърза проверка установява, че ремъка е навързан предостатъчно сложно от завода, че да го правим на пътя - затова гениална и донякъде налудничева идея (щото беше моя и на Маус-а) - сменяме акумулатора на двете коли, Вектрата върви, докато изхаби този, пък Типото ще зарежда нейния. Само да не беше факта, че без ток и най-скъпата кола не пали....Кратък размисъл и готово решение - тъй като се намираме доста високо в полето, ще засилим Фиата по нанадолнището, за да запали с изтощение Опелски акумулатор. Само дето като го забутахме и след като се завихри надолу, вдигайки облаци прах и оглушавайки ни с нежеланието си да запали....За миг си представихме как имаме една кола навътре в полето, която не пали и една на улицта, която така и не знаем, дали ще запали....
Слава богу Типото с прокашляне разсея тези неприятни мисли и запали.
Кратка преподредба на мебелите по сцената, идва момента на тръгване
Тръгваме двете коли, като Владо води, ама как води само той си знае - на една отбивка вместо да мине пред чакащата да се включи в главния път кола, той минава преди нея. Нищо лошо, стига да не беше факта, че точно натам се е засилила друга кола, идваща от отбивката с намерението да застане до първата кола и неочакваща някой да кара в насрещното в завой и то на отбивка. Тук биха ни били полезни теоретичните познания на Айнщайн и теорията за разтеглянето на времево-пространствения континуум, за да обясни как точно Типото се провря между двете коли, на като завършек на уравнението Мадпетио само се плесна за челото и поиска цигара.....А той не пуши.....
Без да вдигаме завесата се преместваме обратно на магистралата, където вече ни застига мрака и радостната новина, че на Типото му свършва газ-та, а на бензин не може да върви, защото ауспуха е стопил резервоара. Мисля, не, дори съм сигурен, че споменах, че нямаме нито въже, нито кука за да можем да дърпаме или да бъдем дърпани с Вектрата. Нека да направим лек анализ на ситуацията - имаме два броя автомобили на аварийното платно на магистралата - единия без гориво и без възможност да му се долее (освен ако някой не намери начин да пренася течна газ) и един автомобил, който с всеки такт хаби от акумулатор, който вече няма къде да заредим, защото първата кола вършеше тази работа досега. Ако оставим Типото не се знае докъде ще стигнем с Вектрата. Ако пък още малко се помаем ще разберем съвсем точно докъде ще стигнем с нея - точно до Типото. Решението е взето бързо и професионално - Вектрата подпира Типото отзад и с 20 км/ч започва да го бута по магистралата. Тук е момента да споделим, че Вектрата няма аварийни, защото е изгоряло релето, но за сметка на това не може да си пусне и фаровете, защото хабят ток и скъсяват значително пробега.
Е, няма проблем, поне можем да си говорим през отворените прозорци, защото оставащите 19 км до София със средна скорост 20км/ч се очертават да бъдат продължителни.....
Слава богу след баир идва и нанадолнище, където Типото запали и намери последни сили, предвижвайки се буквално на изпарения доста километри, за да издъхне на точно 500 метра преди газ-станцията в пълна тъмнина. Последва познатото бутане броня в броня, този път изпълнено в движение, като контакта се осъществи при 40 - 50 км/ч.....задобряваме
Ати
за продължението на пътешествието до Пловдив ще трябва да почакате още малко, защото в момента още ми е смешно вчера каква "спасителна" акция проведохме

Персонажи, участващи в пиесата - "криворазбраната пътна помощ"
Ати - главно действащо лице, появява се още в първото действие - пълен с добри идей и гениални хрумвания
Мадпетио - главно действащо лице, появява се още в първото действие - той просто присъства и служи за нивомер на човешката деструктивност
Владо, по прякор "Маус" - появява се винаги в първото действие - той просто си е луд
Пеньо Пенев (не поета), известен в нашите среди като Pepsun - появява се след антракта - майстор на паркиранията в различни местности като преспи, канавки и ливади с всевъзможни наклони на МПС-тата, които управлява.
Вдигаме завесата.
Забелязваме една зелена Вектра Комби, която плавно яде километрите си посока черноморието. Още е тъмна нощ, но по Вектрата личат вече първи синдроми на болестта - бледо сияние е на мястото, където би трябвало да има бодри лъчи халогенна светлина. Причината е силно износен ремък и недостатъчно зареждане на акумулатора - колата бавно умира с всеки изконсумиран Амперчас ток. Колата незнайно как успява да преодолее 400 км, преди електронната платка на нафтовата помпа да се сбогува окончателно близо до разклона за Ябланица.
Спускаме завесата и след 2 минути я вдигаме отново
Провежда се телефонен разговор между Пепсън и Ати, в който става ясно, че тази кола в тази конфигурация не може да я бъде вече, а не може и да се тегли, защото куката за тази кола е в една друга кола, която теглихме наскоро и понастоящем е в Казанлък. Но двамата герой са бодри и изпълнени с младежки ентусиазъм. Докато се свиква бригадата се приготвят необходимите инструменти за евентуален ремонт на пътя и се потегля посока закъсалия другар. (нека предам дословно краткото съобщение тип смс, което получих в отговор на "идваме цяла бригата", който гласеше "започвам да се плаша").
Завесата отново бива спусната, този път още преди да се е вдигнала се чува отчетлив шум на двигател, който изпуска газовете си без помощта на изходяща генерация в атмосферата - демек ауспух няма.
Трима герой се возят бодро с 100 км/ч по магистралата,защото повече и да искаме не можем. Стигаме до мястото на аварията - Вектрата седи като изпъдена на ръба на шосето и дори няма ток да мигне с аварийните. Бърза проверка установява, че ремъка е навързан предостатъчно сложно от завода, че да го правим на пътя - затова гениална и донякъде налудничева идея (щото беше моя и на Маус-а) - сменяме акумулатора на двете коли, Вектрата върви, докато изхаби този, пък Типото ще зарежда нейния. Само да не беше факта, че без ток и най-скъпата кола не пали....Кратък размисъл и готово решение - тъй като се намираме доста високо в полето, ще засилим Фиата по нанадолнището, за да запали с изтощение Опелски акумулатор. Само дето като го забутахме и след като се завихри надолу, вдигайки облаци прах и оглушавайки ни с нежеланието си да запали....За миг си представихме как имаме една кола навътре в полето, която не пали и една на улицта, която така и не знаем, дали ще запали....
Слава богу Типото с прокашляне разсея тези неприятни мисли и запали.
Кратка преподредба на мебелите по сцената, идва момента на тръгване
Тръгваме двете коли, като Владо води, ама как води само той си знае - на една отбивка вместо да мине пред чакащата да се включи в главния път кола, той минава преди нея. Нищо лошо, стига да не беше факта, че точно натам се е засилила друга кола, идваща от отбивката с намерението да застане до първата кола и неочакваща някой да кара в насрещното в завой и то на отбивка. Тук биха ни били полезни теоретичните познания на Айнщайн и теорията за разтеглянето на времево-пространствения континуум, за да обясни как точно Типото се провря между двете коли, на като завършек на уравнението Мадпетио само се плесна за челото и поиска цигара.....А той не пуши.....
Без да вдигаме завесата се преместваме обратно на магистралата, където вече ни застига мрака и радостната новина, че на Типото му свършва газ-та, а на бензин не може да върви, защото ауспуха е стопил резервоара. Мисля, не, дори съм сигурен, че споменах, че нямаме нито въже, нито кука за да можем да дърпаме или да бъдем дърпани с Вектрата. Нека да направим лек анализ на ситуацията - имаме два броя автомобили на аварийното платно на магистралата - единия без гориво и без възможност да му се долее (освен ако някой не намери начин да пренася течна газ) и един автомобил, който с всеки такт хаби от акумулатор, който вече няма къде да заредим, защото първата кола вършеше тази работа досега. Ако оставим Типото не се знае докъде ще стигнем с Вектрата. Ако пък още малко се помаем ще разберем съвсем точно докъде ще стигнем с нея - точно до Типото. Решението е взето бързо и професионално - Вектрата подпира Типото отзад и с 20 км/ч започва да го бута по магистралата. Тук е момента да споделим, че Вектрата няма аварийни, защото е изгоряло релето, но за сметка на това не може да си пусне и фаровете, защото хабят ток и скъсяват значително пробега.
Е, няма проблем, поне можем да си говорим през отворените прозорци, защото оставащите 19 км до София със средна скорост 20км/ч се очертават да бъдат продължителни.....
Слава богу след баир идва и нанадолнище, където Типото запали и намери последни сили, предвижвайки се буквално на изпарения доста километри, за да издъхне на точно 500 метра преди газ-станцията в пълна тъмнина. Последва познатото бутане броня в броня, този път изпълнено в движение, като контакта се осъществи при 40 - 50 км/ч.....задобряваме
Ати
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Яко!


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Малко го е съкратил. ОТкъм купуването на сладко от Ябланица. И един ГЕЙ там





"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- gego_n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
Много лудо !
Баси иронията - авариралата кола в последствие бута пристигналата за оказване на помощ .

Баси иронията - авариралата кола в последствие бута пристигналата за оказване на помощ .


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Страшно, много кефи историята
Ах, страхотни неща пишете - все си викам нямам време сега, но все като прочета на АТИ няколко реда и чета на един дъх докрай. Много увличат историите, много са интересни. Защо не вземе да напише някоя книга тоя човек?
Иначе и аз с баща ми съм патил с ТИПО дизел - мъгла, тъмница, ние как се прибрахме без ток в акомулатора не знам...


BMW only!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Mixi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: GSI
- Мечтае да кара: E31
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани