Истории за българските "джамбази"

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Alexch » 10 Мар 2013, 0:13

kasho написа:Колеги, харесал съм една е46 в автокъща Аутовива в Горубляне ...

Колега, пусни си питането в тази тема viewtopic.php?f=34&t=330640&start=60 , с линк към обявата най-добре.

Тука е по-скоро за печален опит :mhihi:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: Nürnberg, Bayern
Пол: Мъж
Кара: F30 LCI 320d XDrive ex E46 330xd
Мечтае да кара: Porsche Cayenne, BMW X5

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от kasho » 10 Мар 2013, 17:32

Благодаря за упътването.

И за да не съм съвсем :OT: да споделя - преди време от Горубляне бяхме взели една Бора, на която след по-малко от 1000 км и падна двигателя. В последствие се оказа, че е смилана, а двигателя е стоял под напрежение. Съответно е скъсал единия от болтовете, които го държат и увисна. Добре, че се случи при градско каране с ниска скорост (макс 20 км/ч при потегляне от светофар). Не ми се мисли какво щеше да стане, ако беше на магистрала.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от madpetio » 11 Мар 2013, 14:45

И сега пак на Горубляне отиваш за кола на това му викат мазохизъм! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

330хд на 143х 2002г има само в мечтите и мокрите сънища :yes:

Мога да ти покажа реално на колко идват такива коли и как изглеждат черен седан имам
две комбита и т.н.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от ilia1984 » 14 Мар 2013, 11:40

madpetio написа:330хд на 143х 2002г има само в мечтите и мокрите сънища :yes:

Мога да ти покажа реално на колко идват такива коли и как изглеждат черен седан имам
две комбита и т.н.

:yes: За толкова години нищо читаво не видях на Горубляне може би с 1-2 изключения като те видят че разбираш направо затварят капака :mhihi:
Да похваля колегата madpetio нека има повече като него а не да лъжат въртят колометри и т.н По добре да се каже истината(според мен) колата е на 300 000км за това е на тези пари или пък че е имала лек удар... все пак ако някой иска кола като нова да си купи от магазина

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Anthony_J » 16 Мар 2013, 18:10

Аз не бих си взел кола от търговец, който отказва да я закараме в сервиз на преглед. Диагностиката с компютър няма да ти покажа какво е състоянието на ходовата част, има ли течове отдолу и т.н. Той може да е изчистил всички грешки и след това като не е карана колата, няма да ги запише отново.

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от randity » 20 Мар 2013, 13:18

Да кажа и аз.

Преди време с братовчед ми сме тръгнали да купуваме кола, харесваме едно е36, уреждаме си среща с момчето. Отиваме ние и гледам, колата, става - лайстните хванати с рапитки, ама айде. Отваряме капака, беше аха да го видя от близко двигателя, кой да каже, че са изпуснали амортесьорите. Сядам в колата, свети еър бега.
-Що свети тая лампичка
-Ааа, ние така си я купихме
Ок, волана с калъф, отмятам аз калъфа и гледам, то волан не останал ...
Пали я, мени арабията обороти.
Разбираме се, да се видим след 2 дни да я караме в сервиз и да я гледаме там по обстойно. Звъниме след два дни:
-Здравей, така и така, аз съм този дето гледа колата, айде да я караме в сервиз
-Ааа ми то такова, аааа .. замръзнал му е бензина, айде по натам да е
И тук разговора приключи ..

Иначе преди да идем да я видим, по телефона я изкара на 10к. километра, още с найлоните по седалките ..
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Bexim » 29 Мар 2013, 11:06

Нека и аз да споделя една случка.
Автокъщата на ул. Одрин и бул. Тодор Александров - София (където снимаха ``Под Прикритие``)
Преди време (7-8 месеца), когато търсех кола за баща ми - едно е46 320и, фейсово, ксенон, всички оригинални лепенки - на вид много запазена. На цена - като много добър екземпляр. Обаждам се, но била в Пловдив, уж да я продадат. Да, ама след 2 дена пак се върна и отивам да я видя.
На външен вид - много добре за кола на 8 години. Лека забележка отзад, но нищо фатално.
Паля я - 110000 км, ама лоста играе като за повечко.. Питам дали има сервизна книжка. Отговориха ми, че няма. Да, ама един приятел отваря жабката и казва:
- Ето ти сервизна книжка, има си.
След като я отворихме е излишно да ви казвам, че преди година и половина е била на 270000 км - наистина прилежно водена.. Много се ядосах.
- Добре, на такава гледана кола защо й връщате километрите - питам аз.
- Ама тя наистина е перфектна.. - почна да ми мънка нещо..
Загасих и си тръгнах.. Да ни мислят за бунаци, писна ми..
По-късно я видях в с. Труд на съвсем леко по-висока цена..

После си взех 316, ама поне от човек, който ми каза реалните километри (нищо, че пиши 95к), фактури и всичко..

ПП От Горубляне съм си взимал читава кола (330d) с пълна сервизна история - 2001 на 180к км - кой вярва, кой не.. Има и такива!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Kambe » 29 Мар 2013, 11:11

С един приятел ходихме до Ямбол да му вземем едно Е46 купе от автокъща МОБИЛЕ. Гледахме колата на вид много хубава, километрите бяха направени на 140 000 :mhihi: което е ясно , че няма как да стане. Казах му че си има доста неща за смяна, да си реши дали да я вземе.. цената и беше 5700.. прекалено ниска за Е46 купе според мен. Но той я взе, много му харесвала и т.н. Та тръгнахме да се прибираме.. светна лампата на маслото. Махаме пластмасите , кво да видим топлообменника лепен с някакви силикони от там хвърля масло да си е*е майката. Наливахме докато се приберем. и така.... Незнам хората с каква съвест пробутват боклуците си ... не ми го побира ума. Ако бяхме някъде на майната си сигурно щяхме да блокираме двигатела... пари за платформа нямахме :confused: Вчера момчето е ходило на търново при някакви колеги, казали са му , че колата е на 315 хилки :kuku:
Изображение
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от madpetio » 29 Мар 2013, 13:45

Колега ходовата част е консуматив в българия и като видиш че има разбит шарнир кво няма да я купиш ли? :banghead:

Точно новите БМВта предпочитам с комп да ги видя щото БГ джамбазите връщат таблото ама то ги пише и на други места :winky:
Вядят крушки от таблото да не светят некои лампи, а на компа ще си пише...
а любимо ми е да дойде и да гледа кола на която една лампа на таблото не свети и и намира кусури,а на неговата личната таблото дискотека :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от ilia1984 » 30 Мар 2013, 10:47

madpetio написа:а любимо ми е да дойде и да гледа кола на която една лампа на таблото не свети и и намира кусури,а на неговата личната таблото дискотека :mhihi:

А това е култово спомняма си една автокъща от с.Труд гледам едно Е46 купе горе долу запазено паля колата и светка една лампичка на таблото и питам джамбаза защо свети отговора беше " ей сега като я махна ще спре да свети" :mhihi:
И пак към всички колеги по въможност избягвайте автокъщи на селата Горубляне и Труд :yes: !
Любими реплики на джамбазите са ми :
"Нема кво да я гледаш колата тя е 6..."
"Днес я няма при майстора е..."
"Маслото е черно трябва да смени скоро...."
"Малко е шумна от колекторите е ама ще го правим..."
"Има климатик ама не работи..."
"Ние тук нищо не бараме те италианците са източили фреона..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от AgeraR » 30 Мар 2013, 22:57

ilia1984 написа:
madpetio написа:а любимо ми е да дойде и да гледа кола на която една лампа на таблото не свети и и намира кусури,а на неговата личната таблото дискотека :mhihi:

А това е култово спомняма си една автокъща от с.Труд гледам едно Е46 купе горе долу запазено паля колата и светка една лампичка на таблото и питам джамбаза защо свети отговора беше " ей сега като я махна ще спре да свети" :mhihi:
И пак към всички колеги по въможност избягвайте автокъщи на селата Горубляне и Труд :yes: !
Любими реплики на джамбазите са ми :
"Нема кво да я гледаш колата тя е 6..."
"Днес я няма при майстора е..."
"Маслото е черно трябва да смени скоро...."
"Малко е шумна от колекторите е ама ще го правим..."
"Има климатик ама не работи..."
"Ние тук нищо не бараме те италианците са източили фреона..."


Егати коя е тая автокъща от тва село Труд??? Всички за нея говорят (ако е същата де).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от ilia1984 » 31 Мар 2013, 9:31

AgeraR написа:Егати коя е тая автокъща от тва село Труд??? Всички за нея говорят (ако е същата де).
За която се сетиш по горе цитираното съм го чул в десетки автокъщи от с.Труд и Горубляне най вече :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от doncheff » 01 Апр 2013, 19:32

Сега се сетих за една случка от преди 1-2 години. Търсех си Фолксваген Пасат 5-ца фейслифт из мобилето, но видях Е46-ца на добра цена в Пловдив. Та вместо да ходя до Пловдив да пробвам дали ще ми хареса Е46 като модел, реших да се разходя из бургаските автокъщи и да опитам първо самия модел преди да бия пътя. Отивам с брат ми в една автокъща и виждам отдалече едно Е46 туринг тъмно синьо, вътре с бежова кожа. Доближавам се до колата, огледах я, но беше заключена. Видях, че някакъв тип ни гледа откакто влязохме в автокъщата и реших да питам за ключовете. Та разговора ни протече така:

Аз: - Извинявайте, може ли да отключите тая кола да я огледаме?
Той: - Ако не купувате, не може.
Аз: - Ми не бе, само се разкарвам ей така по автокъщите, щот си нямам друга работа!
Той: - Ма не момчета, ако имате интерес, ше я отключа.
Ние: - Изведнъж ни изчезна интереса. Ае ходи си сядай.

Няма такива типове като бургаските "търговци". Кошниците им стоят с години едни и същи и пак не искат да ги продадат!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Atanas328 » 21 Май 2013, 16:22

Един съвет от мен ако не ви се занимава да викате човек с лаптоп да чете колата.Реалните Километрите на е36 и е46 се виждат много лесно.Забравих точно как ставаше,но е комбинация между ключа като е вкаран и копчето което нулира километража .Ключа се завърташе на контакт или леко напред няколко пъти,а копчето се задържа няколко секунди.Забравил съм точно,но ще питам един приятел,който ми го показа,много лесно беше и го бях запомнил наизуст.Отваря се чек меню,завърта всички стрелки докрай и обратно и показва 5-6 статистики.3тата или 4тата са реалните километри.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от kapitanat » 25 Май 2013, 23:04

Здравейте, преди 4-5 месеца, мой приятел реши да си продава форда и да става и той част от БМВ сектата, по това време аз също си търсех нова кола ( 535д или 545и/550и) и той ме попита дали мога да отида с него до София (от Бургас съм) да сме гледали Горублянска Е46 фейс 330хд. на 143000км. за 7000лв, само докато чух комбинацията, ми прилоша и му казах да не си взима нищо за момента и да изчака до следващата седмица когато мой приятел с Е46 330хд 2000г. автомат с нав. и кожа на РЕАЛНИ 245000км си го продаваше за 8500лв. ако не за друго то поне да има база за сравнение, какво ознаава запазена кола и какво трябва да търси като вървене и вид. Той естествено не ме послуша и си взе "фейсовата Е46" от 99г. като за първата седмица смени съединител, маховик, задните машинки за стъклата, нещо по централното заключване, рециклира рейката, помпа на хидравликата, колектор и колата му все още изглежда като гъз, а по-късно намерихме под резервната гума сервизната книжка ( отлично водена ) в която последното писание беше, че маслото е сменено на 430000км през 2007г. :shock: , просто бях шокиран от глупоста на приятеля си, но явно всеки открива сам топлата вода и аз си купих преди ланд роувър за офф роуд, без да имам хабер от тези машини и до ден днешен сме си женени :) с него. А за 535д фейс, видях може би всички предлагани в Бг. и нищо под 40000лв. не си струваше, затова реших да си купя кола която знам, от човек, макар и на малко повечко км. ( 172000км) и с леки забележки ( дисковте и накладките бяха за смяна и искаше ремонт на климатика за 1200лв. ) поне знаех, че колата е отлична и цената и беше около 5000лв над средната за модела (Мерцедес ЦЛС 350), но като видях тези ЦЛС си на по 120000км за по 27-28000лв. направо се уплаших, затова си взех позната кола и вече да чукам на дърво 16000км безавариино, без грам изгорено масло и с фабрично газово :) . Така че моят съвет е да търсите кола от частно лице, която е в експлоатация, а не купена с цел покупко-продажба.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook