Истории за българските "джамбази"

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от cmdkick » 21 Апр 2014, 19:46

snaiperist0 написа:ще ти ви дам един прост пример , търся е46 фейс ( комби ) 330д с некви екстри . тука гледам е пълно с 5-6-7к

у гемрания такива под 9 к що годе на по 300 000+ нема.
как ги карате аджеба на по 50-100 000км за по 6к не мога да си го обесня .
същото е с моторите в момента търся и пистов мотор за да съм по конкретен сузуки к5-6 600 - 750 ( не и 1000 ) по италия са по 4-5-6 к ЕВРО , тука по 5к внос е как бе майка му стара.. ? да не говирм че няма вече салон който да не е пълен отзад с скраперии които се стягат.. има хора и хора , но масово са хора на които не им пука какво ще ви продадат и виждат във вас единствено протмоне с пари.

/едит: не целя да се заяждам с никой ! просто изказвам мнение въпреки това съм срещал хора с които можеж да да правиш пазарлък с кеф. :yes:


Еми караме ги, като си купил от човека 100 коли той ти прави цена, не е като да знае, че няма да стъпиш при него повече.
Tires are evil - destroy them all ...


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 26 Апр 2014, 22:10

Аз продавах Х5 4.6IS за 15 000лв.Няма такава цена.Тук само семкаджии и коментатори.Колата се продаде не на човек от форума.В момента продавам Е46 320 Кабрио с мек и твърд таван 2002г. 7500лв-безабележки е колата.Няма такава цена!!!Продавам и 530GT от 2011-та ама как да го обявя тук,като за жалост не е за тук.Като видите цена 65 000 и се започва със спам-а.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Nickelback » 26 Апр 2014, 22:29

body написа:Аз продавах Х5 4.6IS за 15 000лв.Няма такава цена.Тук само семкаджии и коментатори.Колата се продаде не на човек от форума.В момента продавам Е46 320 Кабрио с мек и твърд таван 2002г. 7500лв-безабележки е колата.Няма такава цена!!!Продавам и 530GT от 2011-та ама как да го обявя тук,като за жалост не е за тук.Като видите цена 65 000 и се започва със спам-а.


Абе колега, то няма лошо една цена да е и по-висока, стига да е пазарна :dunno: Аз винаги съм бил готов да дам и повече пари, но да не си сложа таралеж в гащите, ако ме разбираш. Въпроса е за тая цена какво ти се предлага. Представи си да съм купил тая X5-ца от тебе и утре ми изтропа вала, и ако дойда при тебе да ти се "похваля", какво ще ми отговориш - "дошло и е времето" или "за тия пари толкова" или да си "гледал като си купувал"? Чисто теоретично какво правим? Точно тия "животни", ни е ясно на всички как се карат и за да е ниска една цена, то явно някой се е видял в чудо преди това и е ясно какво следва... Не казвам, че случая е такъв, може някой да е закъсал за пари това-онова, но в повечето случаи така стоят нещата във високия клас...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 26 Апр 2014, 22:57

530-ката GT e закупена от Камор.На 52 000км,ама доказани.Ама не е за тук.Няма такава цена за такава кола.Имам и 530 GT на 140 000км,за 57 000лв,ама е на 140 000км.И честно казано тази на 140 000 е по продаваема.Разликата от 8 000лв. блазни.Ама,че тази за 65 000 е с каско,с регистрация,с данък,с още гаранция към Камор...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Nickelback » 26 Апр 2014, 23:17

body написа:530-ката GT e закупена от Камор.На 52 000км,ама доказани.Ама не е за тук.Няма такава цена за такава кола.Имам и 530 GT на 140 000км,за 57 000лв,ама е на 140 000км.И честно казано тази на 140 000 е по продаваема.Разликата от 8 000лв. блазни.Ама,че тази за 65 000 е с каско,с регистрация,с данък,с още гаранция към Камор...


Не съм се изразил правнилно. Под "висок клас" имах предвид топ моделите 4.6is, 4.8is, ///M, AMG и т.н. Иначе да, сигурно 530 особено дизел е по-продаваема, макар че GT не знам дали е много търсена по-принцип... Просто удовлетворява по-различен вкус и е малко рисково. Въобще тия по-фенси моделите е малко спорно дали се развръзват бързо...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.03.2014
Пол: Мъж

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Eastern » 09 Май 2014, 1:01

madpetio написа:Значи при автомобил стуравщ 20х евро е едно там и клиентите са други...
При автомобил до 15к лева там са други повечето киселяци
Но за автомобил до 4-7к лева е тука масово са мрънкачи


Нее, за кола над 20к евро клиентите не са просто други, там просто после се яде бой и се прави ресто, че иначе боят е повече. И други неща.
Затова там се внимава.
При автомобил до 15к пак може да се яде тояга и пак се внимава.
За "мрънкачите" до 4-7 к лева си се прави кой квото иска, щото тва обикновено са обикновени хорица.

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 24.03.2014

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от turokgg » 19 Май 2014, 17:24

Здравейте
Преди година се случи да ми откраднат емблемите, но реших че просто ще купя някакви евтини и няма да ги пипат, но това явно е грешно.
Скоро пак ми изчезнаха емблемите и капачките, а преди половин година отново капачките.
Вие правите ли някакви опити да предотвратите това например с лепене и др. или просто се надявате това да не се случи или ако се случи
да не ви бъде надрана колата?

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от madpetio » 20 Май 2014, 20:10

Eastern написа:
madpetio написа:Значи при автомобил стуравщ 20х евро е едно там и клиентите са други...
При автомобил до 15к лева там са други повечето киселяци
Но за автомобил до 4-7к лева е тука масово са мрънкачи


Нее, за кола над 20к евро клиентите не са просто други, там просто после се яде бой и се прави ресто, че иначе боят е повече. И други неща.
Затова там се внимава.
При автомобил до 15к пак може да се яде тояга и пак се внимава.
За "мрънкачите" до 4-7 к лева си се прави кой квото иска, щото тва обикновено са обикновени хорица.


Та какво необикновено им е на тия над 15-20к серат злато ли? Не мрат ли? Или са богопомазани с вечен живот? И на такива съм продавал същите курници като на тия за 3-4к лева...

Пари съм връщал и на кола за 2500 ,връщал съм и за повече... Купувал съм си обратно продадена кола която вече е регистрирана на лицето Х платил си е всичко карал я е 5 дена може да я е блокирал,но аз си я купих обратно това на Горубляне,Дупница и Враца отиди да го направиш... и не си я купих щото са ме били или плашили с неща които съм ги преживял ,а щото съм ПИЧ :winky:

п.с. Преди 20г едни така ме изселваха,палиха,плашиха с вишестоящите си познати пък аз само си трайках...та от тогава такива са ми най-любими
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 14.11.2013
Местоположение: в гаража,да чопли нещо по колата
Пол: Мъж
Кара: Е38 728IA
Мечтае да кара: обикновена
Детайли за колата: зла и раздразмителна

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от Shteriu » 22 Юни 2014, 17:54

Не е чак такава драма като тези които прочетох тук....но все пак смятам че е некоректно,а "колегата"претендира ,че е сериозен,и споменава имена тук ,които да гарантирали за него: viewtopic.php?f=46&t=343729

На вниманието на модераторите и колегите! Как се продава кола:Водейки преговори и уточнили сме се,от 1 седмица,с твърда уговорка.С-собстеника очаква от мен,да патувам цяла нощ(понеже съм от Бургас) да вися с него по Даначни и Общини,за да плати данаците на колата с МОИТЕ пари,след това нотариус,и след това да тръгна на още 600км!!!Това нормално ли е?Така ли се продава кола?!
Нима е моя грижа,аз с мойте пари да оправям натрупаните задължения на господина,не спял цяла нощ,и да обикалям из институциите.След като се претендира за безупречно документално състояние!!
Това ли се нарича коректност?
Кажете ми,защото съм сменил достатъчно коли,такова чудо не съм виждал!
Пледирам пред форума,колегата да обясни причината да не ми продаде колата по нормалния начин и път,след катъо съм извъртял адски много разговори с него,стигнали сме до цена,и аз тръгвам и мога да догажа с запазен билет,че тръгвам за София!
Мерси за вниманието


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от snaiperist0 » 24 Юни 2014, 9:37

Shteriu написа:Не е чак такава драма като тези които прочетох тук....но все пак смятам че е некоректно,а "колегата"претендира ,че е сериозен,и споменава имена тук ,които да гарантирали за него: viewtopic.php?f=46&t=343729

На вниманието на модераторите и колегите! Как се продава кола:Водейки преговори и уточнили сме се,от 1 седмица,с твърда уговорка.С-собстеника очаква от мен,да патувам цяла нощ(понеже съм от Бургас) да вися с него по Даначни и Общини,за да плати данаците на колата с МОИТЕ пари,след това нотариус,и след това да тръгна на още 600км!!!Това нормално ли е?Така ли се продава кола?!
Нима е моя грижа,аз с мойте пари да оправям натрупаните задължения на господина,не спял цяла нощ,и да обикалям из институциите.След като се претендира за безупречно документално състояние!!
Това ли се нарича коректност?
Кажете ми,защото съм сменил достатъчно коли,такова чудо не съм виждал!
Пледирам пред форума,колегата да обясни причината да не ми продаде колата по нормалния начин и път,след катъо съм извъртял адски много разговори с него,стигнали сме до цена,и аз тръгвам и мога да догажа с запазен билет,че тръгвам за София!
Мерси за вниманието



BMW E36 320i Кабрио 1994г

Непрочетено мнение от bweenie » 18 Дек 2013, 8:59


за мен си напълно прав и на мен ми се е случвало не 1 път като купувам мотор/кола да ми казват че данъците трябва да идем да ги оправим заедно ( сякаш ме интересува колко задължения е натрупал господина ама като нема пари чака да дойдеш ... ) директно отказвам аз това не е сериозно
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 27 Юни 2014, 20:24

Унизително е за продавача.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от bigfinger » 17 Авг 2014, 1:33

Здравейте, и аз да кажа малко за автоджамбазите.

Бях решил да си купя BMW Е46 с М43 1.9 мотор.
Във Варна всички бяха добре напудрени и преправени а цените им с 1000 лева отгоре спрямо състоянието.

Отидох до Добрич да имаше една която ми хареса, наистина няма следи от удари всичко ок климатроник работи. Помолих да запали
добре, момчето ми подаде ключа аз да го направя. Запали от раз след което остана шум отпред.
На въпроса: Какво вие?
Ами има една ролка за смяна.
Аз все пак не мисля е беше ролка, а водната помпа.
Не можах да си харесам гадния зелен цвят и така и не говорих повече с продавача.

Гледах още няколко черни, сиви мърши които бяха смляни от каране и все на по 120000 - 150000

Един ден отидох до шумен за една сива мърша.
След първоначалния външен оглед задната броня стоене не естествено по ръбовете до калниците.
Попитах го дали има удар отзад, не няма нищо свалена е за боядисване и не е наместена.
Да само че заден десен кални си личат шкурки и кит.
Минава "търговеца" почуква по детайла и казва няма грам кит :lol:
Запали двигателя като закачи акумулатор които автомобила нямаше.
След завъртането на стартера запали мотора притрака за момент и заработи.
Светят лампи по таблото, беше ненужно да питам защо.
Километража показваше около 200000 с уверението че са реални.
Отказах се още в началото, но не исках да обидя "търговеца" и начина му за убеждение, затова го оставих да си мисли че му вярвам.

Накрая в една друга автокъща жената си хареса едно черно седаново 316 2003г. N42B18.
Наистина жените имат нюх към детайлите външния вид и това дали е визуално наред.
По техническата част нямаше забележки поне не такива които да се разберат.
Най силно впечатление и това което продаде колата бе търпението на търговеца, беше много коректен и учтив.
Дори понякога ти става неудобно от вежливост и отзивчивост.
Направихме тест драйв, после я покарах сам. Автомоила бе загрял нямаше течове и темп подобни неща.
Цената бе 7000, след първоначалния разговор каза 6500 и пътна помощ до Варна, бях сигурен че няма да свали повече.

Мулти волан, сензор за дъжд, автоматично вкл. на фаровете, парктроник. Джанти 18' със почти нови гуми.

Закачих я с компютъра в таблото имаше грешка за проблем с данните от друг компютър, което ме наведе на мисълта че няма как да е на 151000.

След като я купих я вкарах сервиза огледах я, нямаше забележки по ходовата част, джантите бяха криви и четирите. Всички кори под мотора са по местата с всички винтове и щипки по тях.
След време я закачих при един колега и видях реалните километри 271000


Идеята е че лъжата не помага за продаването на автомобили втора ръка.

Както един колега казва: Като я видиш на паркинга кеф ти прави да я гледаш.
Не съжалявам за покупката си, всеки ден е удоволствие да завъртя ключа и да се насладя на удоволствието и директното управление и комфорта от автомобила който предлага.

Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от chris_barnes » 07 Сеп 2014, 11:08

bigfinger написа:Идеята е че лъжата не помага за продаването на автомобили втора ръка.


По принцип е така, но не винаги. Има и доверчиви хора, които не разбират много от коли а просто се хвърлят и купуват нещо. След като са им набутали боклук който има нужда от много ремонти се почват мълвите - БеЕмВе това, Фолксваген онова...Ауди третото...Истината е че няма кофти марка, има кофти подържана кола.

След като почти месец обикалях по автокъщи и частни обяви с перфектни снимки и описания (а аз не съм от най-търпеливите...искам като реша нещо да се случва на момента) отидох до Враца да огледам пазара там. Случайно попаднах на една обява и реших да видя колата наживо. Звъннах, казах че искам да видя сивата 320ка, човека каза - да, колата е тук, ела да я видиш.

Отивам и ме въвежда в един двор, в който имаше няколко автомобила завити с черги. Откри БМВто и какво да видя - пълна тоалетна с изпочупени брони, интериора издаваше че колата е била давена (адският пепеляк и замазано, което според мен не може да стане при нормална употреба на кола...може единствено ако е извадена от някоя река. / Между другото не знам защо, но повечето автомобили по автокъщите във Враца изглеждат така...).

Та, казвам му на човека - абе колата която гледах на обява е регистрирана, а тая не е. Тогава ми показа другата (явно на пръв поглед съм му изглеждал като гашник, който има 4-5к в джоба). И започна - ето карай я, и постоянно повтаряше - всичко работи, колата е обслужена. Всичко работи.

Малко детайли за колата- според него 2004г (и наистина след като я купих се оказа, че е регистрирана Януари 2004, но всъщност по вин е Септември 2003), както и да е.

Карах я (да си призная това ми е първият дизел, и първото БМВ. До сега съм карал Хонда, която работеше до 9000 оборота, и като излязох на тест драйв я карах до червено. Тоя човек бая се беше опулил :D Забелязах, че резервоара е 2/3 пълен с нафта. Колата имаше (и все още има) леки козметични забележки - ожулено, надраскано, салона има нужда от пране...но като цяло видях, че е запазена въпреки тях. Хареса ми и реших да я взема. Не му оставих капаро, но се разбрахме че на следващия ден ще дойда до Враца сутринта да му я платя и да си ходя с нея.

Човека каза - всичко е обслужено и сменено, качваш се и караш само. Попитах го - колата има ли антифриз? А, не, в Италия карат само с вода. Замълчах си.

Речено - сторено. Отидохме, прехвърлихме колата, застраховки, нотариуси както си му е реда. Платих му я без да се циганя. След това забелязах, че свети резервата. Човека решил да си източи нафтата...жалка работа. Не съм за 80-90лв нафта, ама поне за това че не съм се пазарил за цената можеше да я остави. Както и да е...сипах нафта и тръгнахме с двама приятели към София. На 20км от Враца колата изведнъж загря вдигна стрелката рязко и угасна. Викам - айдееее предното ми котурче за 6 години никакви ремонти, само тунинг и не ме е оставяла на пътя никога, а тая с купуването ме предаде. В първата минута си викам, айде немска кола, сега се почват ремонтите...Поизчакахме да изстине и да видим как е течността. Оказа се, че господина е налял водица ама така на око. Обезвъздушихме системата (благодарение на съветите на 1 приятел по телефона и чичко гугъл). Долях общо 2.2 литра вода. Никъде нямаше течове, просто тоя беше забравил да пусне парното и да обезвъздуши и него.

Колата я взех буквално на усет и юнашко доверие (следвайки максимата - кола и жена са на късмет) без диагностики, прегледи в сервиз и тн.

След като се върнах в София установих, че съединителя е за смяна (не разбирам от БМВта и дизели все още :D) и доста от нещата не са сменени. Катализатора е избушен (готов съм за ремап хехе) и явно тоя с парите които беше взел от него беше сменил горивният филтър и пистовите ремъци (+ може би масло).

Не бяха сменени: въздушен филтър, подгревни свещи, термостат, водна помпа, филтър на картерните газове, обтяжни ролки.

Въпреки всичко изписано по-горе колата е читава и работи/върви добре като за това което е. Естествено не направих компромис и обслужих всичко нужно, за да си я карам на спокойствие. Явно правилото за евтиното дето излиза скъпо е в сила и този път - търсех 330ки дизел ама за 7000 трудна работа (дето да не е гроб).

И в заключение ще кажа - явно манталитета на джамбазите си е такъв, лъгане и мазане.
Изображение


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от body » 30 Сеп 2014, 21:45

Аз не съм джамбазин,просто автомобилите са ми хоби.Купувам,карам,продавам.Към момента имам 6 автомобила на обяви и са първи по цена в търсачката на мобиле.бг.Е,аман от купувачи.Искат коментар на коментара!Марш от колите ми,бегайте по Горубляне и Дупница, там са коментаторите и омайниците.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Истории за българските "джамбази"

Мнение от немо » 01 Окт 2014, 21:33

Изображение

Волан от кола "нов внос",оставен в магазин за автобои,където ще направят спрейче (или няколко),с които воланът от снимката и съответния салон ще станат като нови.Гарантирано колата по обява ще е под 200к.км. :lol:
Честито на печелившия :ok:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook