За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страсти

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 5.01.2005

За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страсти

Мнение от enigma » 14 Авг 2012, 10:25

Та седя си един хубав ден в офиса на седмия етаж ( е не е 130-ти, ама е най-високия в района)... И секретарки продължавам да нямам и не ми е точно офис. Ползвам го предимно за срещи, а пък предпочитам да си работя от вкъщи или на път.
Например от лятната ми резиденция .
И седя и си мисля малко да ви разсея от политиката и другите нерадостни теми, които напоследък са зачестили. Българинът отделя все повече време за бистрене на политиката и празно философстване,
а това не е добре. Според мен човек трябва да е позитивно настроен (дори да е до шия в лайната) и да се занимава с това, в което е най-добър.
Да разкажа малко за себе си...
Аз мисля, че съм истински БМВ ентусиаст. Всъщност пиша в този форум от 2002г, когато Андро (ландшарк) ми каза за него, ама по едно време си смених името за да не ме познае някой, защото... по ред причини искам да запазя някаква анонимост. Та тогава имах е39 м5 ама никой не знаеше, просто бях един от истинските ентусиасти като Андро, Ати, Роската, Мегов и други... хора, обединени от това, че са докоснати от синьо-бялата магия, че обичаме колите си не заради това колко са престижни, а заради усещането, което ни дават, как се съчетаваме с тях и усещаме пътя през сетивата си, всяка неравност, всеки сантиметър от завоя докато се носим в него с вратите напред. Много често ми се е случвало да излезна с любимата (кола) посред нощ и да се "събудя" някъде половин резервоар по-късно в далечна гора или планина с приятното усещане от все още бушуващият адреналин и смътни сластни спомени.
Оттогава досега съм минал през всякакви екзотични мотоклопки каквито можете да си представите (и такива каквито не можете), но БМВ все така си ми остава най-близо до сърцето. Толкова много, че дори в двигателите на самолета ми е замесено БМВ (ама за това малко по-надолу).

И преди няколко години, когато трябваше да отварям работилница в Холандия си пратих м5цата там (е60), защото трябваше с нещо да си приповдигам настроението в тази депресарска страна (наркотици не ползвам, не пия и т.н.), а пък си държах точно на моето БМВ, защото има някои дребни подобрения по интериора, които са ми важни.
Всъщност за какво са тези работилници и какво точно правим? За съжаление най-интересните проекти са за военните, НАСА, и разни други агенции, та много не мога да ги обсъждам, но ето това е от тук (Калифорния), един от по-отворените проекти - робот, който може да бъде обучаван да извършва сложни хирургически операции, да обезврежда бомби или да ремонтира сложна техника в космоса, според нуждите на клиента. Корубите ги взимаме готови (струват по $400,000), само мозъка е от нас ама неговата цена е в пъти повече.
Изображение

Да, имах предвид буквално да се обучава - http://en.wikipedia.org/wiki/Reinforcement_learning
Ето нещо забавно от "кухнята на майстора" -
Изображение
И малко инженерен хумор - тази карикатура е закачка с мене :) личи си, че много се работи в нашата организация.
Изображение

Ето и нещо от сувенирите в офиса (ВВС асовете във форума сигурно ще го оценят) - http://en.wikipedia.org/wiki/Norden_bombsight
Изображение

Изображение

Изображение


Това е една от най-строго пазените тайни на американците през втората световна.. жалко, че немците са откраднали плановете още преди да започне войната :). Седи изложено в офиса заедно с един куп награди и отличия от военните... всъщност историята е интересна, там имах изложена немска енигма, обаче един ден ми беше на гости един генерал от USAF и се възмути, че имам изложена немска техника до американските награди.
И аз се оправдавам "Ми като нямам нищо американско...", и той прати хората си да ми донесат това (всъщност пропуснах да му кажа, че енигмата пък ми беше подарък от адмирал от Navy-то, ама да, надявах се да ми даде нещо :)).

След това кратко лирическо отклонение да се върнем на мотоклопките... Свърших си основната работа в Холандия и се прибрах ама м5 остана там, защото се налагаше да се връщам периодично :(. Голяма дилема... а вкъщи имам и флотилия от амг-та и кайени, обаче някак си не са ми много приятни да ги карам, а и не обичам да ме возят. А и не исках да купувам нова м5 да не изневерявам на моята си :(. И така за известно време ежедневната ми кола в къщи (Калифорния) се оказа едно ламбо гаярдо туин турбо... 1250 коня - когато се кара със състезателно гориво 117 октана. А то разбира се винаги се караше с такова :). Хубава колица, като цяло не мога да се оплача, но има два сериозни недостатъка:
1. Жена ми (а и не само тя де) се оплакваше постоянно от болки във врата вследствие камшичния ефект при ускорението (всъщност и на мен ми се е случвало, а уж бях свикнал с много по-сериозни ускорения)
2. Багажника е много малък - едва се събира един лаптоп и една касетка с патрони... и трябва постоянно да влача някое от гореспоменатите амг-та и кайени да ми возят
лаптопите, пушките, въдиците (и пътниците евентуално :)). Защото ако изведнъж ми се прииска да ходя на риба или стрелбище къде ще ходя тепърва да взимам екипировка, пък пак да излизам...
Абе като цяло непрактична работа, отиваше много гориво(не че ми е проблем, ама някак си ми е неудобно такива разхищения в тая криза), губех времето на хората с глупости...
И един хубав ден преди една година минавам покрай БМВ дилъра и гледам едно Х6М ... малко странно животно ми се вижда, ама все пак е от М серията - а за мен всъщност БМВ са 2 серии - М серията и "другите" - не че "другите" са лоши, ама просто не са достатъчни за клиничен случай като мене. И викам си - щом е от
М серията сигурно ще ми хареса, а и като не е м5, моята няма да се сърди като се върне вкъщи. А и дилъра ме познава и знае, че всеки път като мина оттам си тръгвам с по някое БМВ, та много се зарадва да ме види. Слизам от гаярдото, качвам се на Х6М... беше преди година, а още го помня... как ме пое перфекната седалка, приятното усещане на перфектния волан в ръцете ми, а като натиснах бутона за палене... любимото равномерно боботене.... е не е в10 от м5, но още си спомням каква усмивка грейна на лицето ми. Макар и колата да ми се стори малко бавна, ама това си е чисто субективно. Но поне харчи малко (около 16/100 като не се натиска постоянно). И така, от тогава до днес, усмивката продължава да идва, когато се качвам на нея.

Охх ама се изморих да правя клипчета, хайде нещо по-свежо

Х6 - хмм а дали е //М ? Може би е просто 3.0 дизел (или там квото има малотиражно)
Изображение

чаша и //М скоростен лост, хмм..
Изображение

чаша , //М волан, //М на оборотомера, хммм...
Изображение

Уау същата чаша, може би монтаж?
Изображение

И все пак, дали е //М ? Нека оставим капка съмнение, все пак и хейтърчетата трябва да спят спокойно :).


Все пак имайте предвид, скъпи приятели, че не всичко, което хвърчи се яде. И че следващия път като видите някой да пише фантасмагории по форумите може и да има някоя истина... Всъщност моята единствена цел тук (ако имам такава), не е нещо да се изтъквам, а може би да мотивирам някого... особено по-младите.
Преследвайте мечтите си, бъдете упорити и несломими. Защото няма нищо непостижимо. Аз не съм нищо особено, единственото, което ме отличава от повечето хора е, че още от малък не признавам нищо за невъзможно. Когато някой ми каже, че нещо е невъзможно, отивам и го правя. Тъп, но упорит :). Сега съшото прилагам и на служителите си - като ми кажат, че нещо няма начин как да стане казвам - "Ооо, невъзможно? Чудесно, до 1 седмица да е готово." И досега няма провал, обикновено завършваме с нов патент или заобиколен начин да се постигне целта :). Ама вече се понаучиха да не ми излизат с тоя номер, защото за възможните неща давам по-големи срокове.

А, като казах хвърчи - за малко да забравя за самолета - нали не си помислихте, че това е било Х6 :). Пак "преди няколко години" започна да се налага често да пращам инженери до всякакви забутани точки на света... и викам си къде да ги мъча хората с гражданската авиация, а чартъри в малък срок трудно се намират... бе що да не взема един самолет. И като ще е гарга да е рошава - избрах най-голямото от малките самолетчета - Гълфстрийм С-37А (или по-известен като Г5 сред цивилните).
Задвижван от 2 двигателя BMW Rolls-Royce BR710 http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_BR700#BR710 ... избрах екземпляр, произведен 1997г., когато БМВ все още са имали участие в тази фирма (можех да купя и по-нов)... през 2000г. Ролс Ройс поемат пълния контрол над фирмата. Това едва ли е оказало много голямо влияние веднага, но... за мен има сантиментална стойност, присъствието на БМВ там.

Ето едно клипче от когато го взех (в началото го показвам до един С-20 на кинг фишер, което е Г4-ката - принципно по-достъпна за повечето хора, ама е доста по-малка от нашия).



Спокойно може да се возят 13 пасажера, но рядко качваме повече от 10. Първоначално наех и 4ма пилоти, за да може да се сменят по двойки и да летим около света нон-стоп, само с презареждане тук-таме.

Малко за интериора.... приборите са от титан, с платинено покритие. Чашите (червените), които се виждат в началото са от кристал, Baccarat, мисля че бяха по $500 бройката. Седалките са от някаква екзотична телешка кожа, забравих точно каква, но пак беше нещо доста скъпо. Килимът в пасажерската част е 100% коприна, същия като в президентския C-38B (и по-рано С-20-ката, ама и те се ъпгрейднаха). Всъщност доста сходни неща има с президентския С-38В, само смея да твърдя, че моят екипаж е малко по-добър :). Пилотите ми имат доста сериозен боен опит и освен това ги пращам на 6 месеца в Simuflite на допълнителни тренировки на симулатори, където се отработват всякакви екстремни ситуации. Всъщност сигурно щяха да работят на Air Force One, ако при мен мисиите не бяха по-интересни и заплащането по-добро.
Всъщност пилотите станаха вече 8, понеже продължих да наемам най-добрите, които излизат от USAF. И самолета от време на време го давам за чартъри (гледам да е основно на приятели), та поне да си покрие малко от разходите, че... не е шега работа :).

И така... малко дълго стана, спирам дотук... засега :).

Поздрави :)
enigma
ያለ እኩል

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от The7omahawk » 14 Авг 2012, 10:41

Все пак имайте предвид, скъпи приятели, че не всичко, което хвърчи се яде. И че следващия път като видите някой да пише фантасмагории по форумите може и да има някоя истина... Всъщност моята единствена цел тук (ако имам такава), не е нещо да се изтъквам, а може би да мотивирам някого... особено по-младите.


:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Какво да ти кажа...made my day май е много малко. Поздравления за постигнатото, и благодаря за вдъхновението. Че ми е писнало от песимизъм :)


PS. Да не се казваш Антъни Старк? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: Astra j 1.4 t

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от b.bonev » 14 Авг 2012, 10:49

:bowdown: Респект :bowdown:
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от bioz » 14 Авг 2012, 11:20

Интересно как ще се развие темата :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от Zagy » 14 Авг 2012, 11:33

С кеф ти изчетох поста :)
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от cod-cdbp » 14 Авг 2012, 11:37

SQL Queries sucks :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от M3 E92 » 14 Авг 2012, 11:48

The7omahawk написа:
Все пак имайте предвид, скъпи приятели, че не всичко, което хвърчи се яде. И че следващия път като видите някой да пише фантасмагории по форумите може и да има някоя истина... Всъщност моята единствена цел тук (ако имам такава), не е нещо да се изтъквам, а може би да мотивирам някого... особено по-младите.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
Какво да ти кажа...made my day май е много малко. Поздравления за постигнатото, и благодаря за вдъхновението. Че ми е писнало от песимизъм :)

+1 :D През цялото време четях с интерес и усмивка, ама от онези супер зареждащите :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Царево
Пол: Мъж

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от barabqga » 14 Авг 2012, 11:57

направо ме вдигна от премазания ми ден :clap: :bowdown:


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от Хаос » 14 Авг 2012, 13:42

enigma написа:а може би да мотивирам някого... особено по-младите.
Преследвайте мечтите си, бъдете упорити и несломими. Защото няма нищо непостижимо. Аз не съм нищо особено, единственото, което ме отличава от повечето хора е, че още от малък не признавам нищо за невъзможно.

: )
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от b00st » 14 Авг 2012, 13:49

Още от оная тема преследването с ламбото се чудих с кво се занимаваш в щатите :D Колкото за съмненията в автентичността, просто си личи по начина по който enigma ги пише нещата, че не са небивалици...(или поне не всички) :D
Последна промяна b00st на 15 Авг 2012, 23:15, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от Nasko_ » 14 Авг 2012, 14:19

Колега, свалям ти шапка за постигнатото в живота ти. Надявам се все повече българи да са с твоето мислене, че и постижения, защо не? :) Пожелавам го на всеки!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2004 530i, 6MT
Мечтае да кара: all M cars

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от sandini » 14 Авг 2012, 14:37

Хубаво е, че човек със сравнително неограничени възможности, продължава да държи на любимата марка. Това доказва качествата на баварските автомобили. И въпреки, че си се поддал на жабарските екзотики, продължаваш да търсиш добре познатото баварско усещане.
Йор Джи фаив рулс :bowdown:

П.П. Вземи да си сложиш една газова на Х6-ицата. Ще върви повече и от на 117 октанов и ще харчи малко (пари) :D Т'ва го написах, 'щото гледам, че е модерно.
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от dan-dam » 14 Авг 2012, 14:42

sandini написа:П.П. Вземи да си сложиш една газова на Х6-ицата. Ще върви повече и от на 117 октанов и ще харчи малко (пари) :D Т'ва го написах, 'щото гледам, че е модерно.

И ННО! Задължително. Понеже и тва е модерно.
Иначе за темата каквото и да се напише е малко :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от spacepl » 14 Авг 2012, 15:03

Nasko_ написа:Колега, свалям ти шапка за постигнатото в живота ти. Надявам се все повече българи да са с твоето мислене, че и постижения, защо не? :) Пожелавам го на всеки!


:yes:


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: За //Мотоклопките, работата, живота... размисли и страст

Мнение от jordanpar » 14 Авг 2012, 15:25

Да бе не е зле.Х5 4,6 ис ,Х5 4,8 ис ,две ламборгинита в семейството,едно Е39 М5,едно Е60 М5,АМГ-та,сега Х6М,тон и половина оръжия облегнати на дивани,Ирак,Афганистан,информационни технологии за военните.............
Представям си дома на такъв човек на каква дестинация е и колко струва,щот поне за мойте разбирания автопарка ти трябва да е на стойност не повече от 1/10 от стойността на имотите ти.
Та,мен ми се въртят поне 5М долара дооход.
Евала на такива хора,даже ''кореняк'' американец трудно стига до тук :clap:

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook