Тестдрайв на Х3 по Хемус-общи впечатления
Модератори: mitaka7, Общи модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Тестдрайв на Х3 по Хемус-общи впечатления
Първо бих искал да започна с това,че Х3 е уникален автомобил.В съвременното автомобилостроене няма автомобил от класа му с такова представяне на пътя нито Туарег,нито Мл,нито Кайен дори не могат да се сравняват.Та тестовия автомобил е Х3 3,0да-със съвсем стандартно окачване и двигател.Първото впечатление от тази кола е негативно-конкуренцията е години напред с интериора,стептроника е морално остарял с неговите 5 скорости,уредите в средата говорят за стремеж към спестяване.При запалване на двигателя първите 3-4 км се чува тракане,но при навлизане на двигателя в работна температура,то напълно изчезва.Возията е мека и създава измамно чувство за нестабилност на колата,видимоста е отлична,сглобката е на прилично ниво.Стандартната аудиосистема е отлична-първи коплект говорители+ Бизнес ЦД-прекрасно качество на звука при задоволителна мощност.Управлението на тази кола е направено плавно и леко,което засилва измамното чувство за нестабилност.Но на магистралата всичко излиза на яве-колата е по-бърза от Х5,а дори Туарег В10 е само с малко по-бърз.Двигателя притежава невероятна тяга и създава впечатление,че поне 250 коня.Ускорението е почти постоянно до края на 4та-170 км/ч,а скоростната кутия превключва плавно и меко,но малко бавно.Държането на колата върху пътя е изключително-за разлика от конкуренцията не вдига носа при ускорение и не го забива при спиране.От страничното накланяне може да се желае още,но за тази височина и клиренс това е максимума.Системата 4по4 работи в уникален синхрон с електрониката-забравете за придърпване,превъртане на гуми и загуба на стабилност-това на сух път е почти невъзможно.Входната скорост в завоя е по-ниска например от на е39,но изходната е феноменална-начертавате си линия за сечене-намаляте за да влезете в нея и после целия завой газ до дупка.Такива скорости,не могат да се постигнат дори от комби-джипове като Форестър Хт и Алроуд.Над 200 ускорението е бавно,но колата остава стабилна.Максималната скорост е между 220 и 230 по километраж.Спирачките са отлични-не усетих фадинг.Общи впечатления:Това е магистралния джип,много място 4по4 нисък разход,отлична ходова част и двигател,при липса на особено спортни амбиции отлични скорости,отлично озвучаване,но остарял салон
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Честно казано е малко грозноват, но явно съм далеч от истината...Колата си е перфектна...
Дай Боже всеки му
Айде със здраве!!!
Дай Боже всеки му

Айде със здраве!!!
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
OPASNO LUD хубав тест си направил но! лично аз ако ще си взимам Х3 ще го взема за да го карам по снегове и кал а не да се надбягвам по магистралата. Ако може да кажеш и нещо за поведението на джипа извън пътя ще съм ти благодарен 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
MaXimal написа:А ако имате възможността да пробвате един такъв на сняг ... направо ще се удивите!
Аз ако го имам това въобще няма да го карам на сняг. То на асфалт ще е доста по интересно.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Тестдрайв на Х3 по Хемус-общи впечатления
OPASNO LUD написа:Първо бих искал да започна с това,че Х3 е уникален автомобил.В съвременното автомобилостроене няма автомобил от класа му с такова представяне на пътя нито Туарег,нито Мл,нито Кайен дори не могат да се сравняват.
малко ми е странно, че въобще слагаш Кайен и Х3 в един клас... Просто няма място за сравнение! Турбо С с над 500кс и поведение на кола... А новият Рейндж Ровър Спорт къде го забравяш? 400+ кс и динамика на лек автомобил... Х3 си е glorified shopping trolley с 4 х 4 в сравнение с горните две джипа...
Power is Nothing Without Insanity
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
LeX написа:OPASNO LUD хубав тест си направил но! лично аз ако ще си взимам Х3 ще го взема за да го карам по снегове и кал а не да се надбягвам по магистралата. Ако може да кажеш и нещо за поведението на джипа извън пътя ще съм ти благодарен
За снегове и кал си вземи Defender - BMW e кола за пътя. Написали са го изрично и не пропускат да го споменат на почти всяко представянe на xDrive.
Между другото онзи ден по Fifth Gear казаха, че 80% от всички произведени Defender-и са все още в движение.
Touring & windsurf club
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
LeX написа:лично аз ако ще си взимам Х3 ще го взема за да го карам по снегове и кал а не да се надбягвам по магистралата. Ако може да кажеш и нещо за поведението на джипа извън пътя ще съм ти благодарен
Хаха.. и като закъсаш 25 милиона пъти и почупиш джипа респективно дадеш маса пари за части няма да говориш така.. тези "джипове"са за града, магистралата и т.н. и само, ако ти са наложи някъде да можеш да разчиташ на него.. те и затова са SUV..
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Относно качествата му извън пътя,мога да кажа ,че преди време имаше един пост за 330хи-като предимствата на Х3 са по-висок клиренс,колата е подсилена отдолу,вместо суперскъпи аеродинамични части,евтиноизглеждащи, но издраско- и удароустойчиви брони,къси пред-и задостия.Но всеки запознат с офроуд качествата на една кола знае,че всичко зависи от гумите-с офроуд гуми колата ще мине по всякакъв път.Относно Кайена и Спорта,много си далеч от изтината,че на сух път са конкуренция на Х3.То те не могат да смогнат на Х5,пък камоли на Х3.250 коня Порше и 300 коня Ленд,не могат да смогнат на 204коня БМВ и то дизел,защото първо Х-драйва е много напред в сравнение с техните 4по4 , второ адски тежки са и трето Х3 е на челно място сред джиповете по-нисък център на тежеста
Последна промяна OPASNO LUD на 13 Мар 2006, 18:41, променена общо 1 път
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Този джип реално няма конкуренция-за това не е SUV,a SAV-джип с подчертан афинитет към афалта бил той сух ,мокър,заснежен,заледен и прочие,но същевременно става и за ограничено ползване извън пътя.Относно опитите да се направи идеалния Алроундър-засега няма такъв.Всеки знае,че високия клиренс означава лошо пътно и добро извънпътно поведение.Опитите на ФАГ,да елиминират проблема с въздушно окачване имаха само частичен успех заради огромната маса на тяхните автомобили и това,че въздуха е далеч по-бавен като реакция от конвенционалното окачване.За мен идеалния вариант е регулируемо по височина окачване,но не на въздух.Когато стандартните амортесьори се сдухат мисля да пробвам
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
OPASNO LUD написа:Относно Кайена и Спорта,много си далеч от изтината,че на сух път са конкуренция на Х3.То те не могат да смогнат на Х5,пък камоли на Х3.250 коня Порше и 300 коня Ленд,не могат да смогнат на 204коня БМВ и то дизел,защото първо Х-драйва е много напред в сравнение с техните 4по4 , второ адски тежки са и трето Х3 е на челно място сред джиповете по-нисък център на тежеста
бах мааму, аз ли съм тъп или какво:
BMW Х3 3.0 Manual - Топ Модела на Х3
0-100km 7.8 sec
vmax 210km/h
Porsche Cayenne S - Среден Модел
0-100km 6.8 sec
vmax 242km/h
Range Rover Sport Supercharged - Топ Модел
0-100km 7.6 sec
vmax 225km/h
За да привършим аргумента:
Porsche Cayenne Turbo S - Топ Модел
0-100km 5.2 sec
vmax 270km/h
Та не разбрах къде го ръгаш това Х3 между шамарите... Сигурно е и по-проходимо от Кайен? Или БМВ знаят повече как се правят 4х4 от Ленд Ровър... Сигурно Х3 е много хубава кола, ма за нЕкое пиче да се вози и толкова...
Power is Nothing Without Insanity
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани