Винаги напред с вратите :)
Модератори: mitaka7, Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Винаги напред с вратите :)
Пуснал съм си ваната да се пълни с топла вода, която чувам оттук как се пълни и чака само моето морно тяло да се потопи в нея и да се отпусне.И докато стане това ще ви споделя какво ми(ни) се случи днес, което ме кара да се усмихвам отново и отново.
Поради една или друга причина днес 17.02 заедно с Босев, съпругата му, Асен, Гад, Виктор Gazzar се наложи да пътуваме до Плевен. Колите бяха е34 М50 и дизеловата 318-ка на Гад (е46). Пътя заради необходимостта да спестим гориво не беше нищо особено, като изключим факта, че си направихме опашка от фенове, докато карахме в двете ленти на магистралата с 70, докато се наредим успоредно и след третото свиркане на клаксона изведнъж да се отдалечим от насъбралото се гъмжило....беше весело, макар и двете коли да не стават за удари на задниците в асфалта, но не това е историята.
Пристигаме в Долна Митрополия на самолетната писта - горе долу към 50 метра широчина, засечени 2.1 км дължина, няколко перфекетни обратни завоя, по които принципно маневрират самолети. И сняг
По по-голямата част на пистата......
Трябваше да обърна посоката на движение на Е46-цата в края на пистата, където всичко беше заснежено, втора, малко газ, малко контриране - за пръв път карам Е46 настрани и баланса на автомобила е невероятен, останах изумен - не поднася рязко, наподобява ми малко движението настрани с е28, но дори се случва малко по-бавно
Завиваш си и имаш време за всичко, а колата се носи така приятно настрани, все едно е изчислена да върви така
Естествено при положение, че колата не е моя се лигавя около 2000 оборота и леки заигравки (разкриха ме при връщането по следите
), качи се собственика и започна шоуто.
Първо упражнение - движение с около 100 км/ч на трета по изцяло заснежене участък, рязко врътване на дясно, бързо ляво и муцуната на колата сочи в голяма степен към тревата, отзад усещам как се е изнесла задницата, бързо въртене на волана обратно, колата изведнъж застава на другата страна и пак и пак и пак
Не претендирам да съм добър дрифтаджия, но имам здрави нерви, и въпреки това тези продължителни маневри, при които настрани изминавахме по 30 - 40 метра с около 28м/сек (100 км/ч) не можеха да не накарат усмивката ми да стане все по-широка и лъчезарна
За пръв път от много време усещам тръпка от това, хормони те блъскат в главата, инстинктивно стискаш дръжката, запираш краката в пода и остава само едно - да се наслаждаваш на безтегловното усещане от движението на колата настрани...
Второ упражнение - обратните завой, които са мислени да слиза самолета от пистата - широки, дълги и...точно така, почти изцяло заснежени
И отново майсторкото шофиране на ГаДИНКО ни събра погледите - на няколко пъти показа какво значи да вземеш целия завой настрани със скорост около 70 км/ч
На мястото на РВД-тата имаше военни, предимно старшини, които като видяха първия обратен завой на Динко се построиха в редица да гледат, работници, които до този момент кротко си вършеха работата оставиха всичко и се обърнаха да гледат как едно ново баварско произведение върви настрани, хвърляйки на около 3 метра височина сняг, от който част от задницата не се виждаше. Настрани значи наистина настрани
Едно голямо
към Динко, който показа перфектен контрол на кола, за която до този момент не смятах, че може да е така добре центрована откъм динамичен баланс
Ати
Поради една или друга причина днес 17.02 заедно с Босев, съпругата му, Асен, Гад, Виктор Gazzar се наложи да пътуваме до Плевен. Колите бяха е34 М50 и дизеловата 318-ка на Гад (е46). Пътя заради необходимостта да спестим гориво не беше нищо особено, като изключим факта, че си направихме опашка от фенове, докато карахме в двете ленти на магистралата с 70, докато се наредим успоредно и след третото свиркане на клаксона изведнъж да се отдалечим от насъбралото се гъмжило....беше весело, макар и двете коли да не стават за удари на задниците в асфалта, но не това е историята.
Пристигаме в Долна Митрополия на самолетната писта - горе долу към 50 метра широчина, засечени 2.1 км дължина, няколко перфекетни обратни завоя, по които принципно маневрират самолети. И сняг

Трябваше да обърна посоката на движение на Е46-цата в края на пистата, където всичко беше заснежено, втора, малко газ, малко контриране - за пръв път карам Е46 настрани и баланса на автомобила е невероятен, останах изумен - не поднася рязко, наподобява ми малко движението настрани с е28, но дори се случва малко по-бавно




Първо упражнение - движение с около 100 км/ч на трета по изцяло заснежене участък, рязко врътване на дясно, бързо ляво и муцуната на колата сочи в голяма степен към тревата, отзад усещам как се е изнесла задницата, бързо въртене на волана обратно, колата изведнъж застава на другата страна и пак и пак и пак

Не претендирам да съм добър дрифтаджия, но имам здрави нерви, и въпреки това тези продължителни маневри, при които настрани изминавахме по 30 - 40 метра с около 28м/сек (100 км/ч) не можеха да не накарат усмивката ми да стане все по-широка и лъчезарна

За пръв път от много време усещам тръпка от това, хормони те блъскат в главата, инстинктивно стискаш дръжката, запираш краката в пода и остава само едно - да се наслаждаваш на безтегловното усещане от движението на колата настрани...

Второ упражнение - обратните завой, които са мислени да слиза самолета от пистата - широки, дълги и...точно така, почти изцяло заснежени

И отново майсторкото шофиране на ГаДИНКО ни събра погледите - на няколко пъти показа какво значи да вземеш целия завой настрани със скорост около 70 км/ч





Едно голямо


Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Винаги напред с вратите :)
ati написа:...
Не претендирам да съм добър дрифтаджия, но имам здрави нерви, и въпреки това тези продължителни маневри, при които настрани изминавахме по 30 - 40 метра с около 28м/сек (100 км/ч) не можеха да не накарат усмивката ми да стане все по-широка и лъчезарна![]()
За пръв път от много време усещам тръпка от това, хормони те блъскат в главата, инстинктивно стискаш дръжката, запираш краката в пода и остава само едно - да се наслаждаваш на безтегловното усещане от движението на колата настрани...![]()
...
Пишеш това, защото не беше в моята кола. Албена ме овика, защото ... абе Асенеееееее, дай малко място на сървъра да покажем на хората


- Новини
-
Re: Винаги напред с вратите :)
TheBoss написа:абе Асенеееееее, дай малко място на сървъра да покажем на хората
Ще им покажем като му дойде времето


Иначе - Динко, Виктор, Е46 -



- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Как ме е яд че пропуснах това мероприятие
Жалко че колата ми беше в бокс-а, пък и имах неотложна работа 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Айде бре, мамка ви, пуснете едно филмче поне . . .
Тука само седа и чета историйки и се дразня
Не че не го знам Жеков кви ги прави . . . но досега не сме се добирали заедно до заснежено летище . . . поне с коли де.

Тука само седа и чета историйки и се дразня

Не че не го знам Жеков кви ги прави . . . но досега не сме се добирали заедно до заснежено летище . . . поне с коли де.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
ati,за втори път ме игнорираш
А на ШЕФА ...
да отидете до Плевен и да не се обадите,приемам го вече лично,а сте посетили и пистата
...следващия път когато дойда на ЕКО сбирка ще седна сам на маса и няма да Ви говоря

А на ШЕФА ...
да отидете до Плевен и да не се обадите,приемам го вече лично,а сте посетили и пистата

...следващия път когато дойда на ЕКО сбирка ще седна сам на маса и няма да Ви говоря

http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
roko написа:ati,за втори път ме игнорираш![]()
А на ШЕФА ...
да отидете до Плевен и да не се обадите,приемам го вече лично,а сте посетили и пистата![]()
...следващия път когато дойда на ЕКО сбирка ще седна сам на маса и нява да Ви говоря
Роко, извинявай (за втори път), но бързахме заради моя час при лекар в 16 часа и общо взето заради мен нещата трябваше да станат на тъгъдък

Аз наистина държа мног да се запознаем и не съм забравил за обещанието си, но ми се искаше да е нещо повече от - "здрасти, аз съм Ати, чао, че трябва да тръгвам" и затова не се обадих.
Ще се реванширам, обещавам, приеми моите извинения за вчера

Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Новини
-
Хайде едно демо на възможностите на тази писта
http://hosting.data.bg/bmw/BMW%20Club%2 ... _drift.avi


http://hosting.data.bg/bmw/BMW%20Club%2 ... _drift.avi
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Възможностите на пистата са не-ограничени
п.с. както и тези на Динко

п.с. както и тези на Динко


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
...естествено с Off...aма DSC (а не ASC) 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Хехе, много готино си изкрахме...Благодаря на Ати за прекрасния разкраз и на Асен за клипчето..
ПС. На връщане се гоних с една S Класа 400цди и интересното беше , че в завойте се държахме заедно...ама само там...
ПС.2 Незнам дали ми се е привидяло ама с по едно време с 200 ми мигна ДСЦ лампичката..леле изтръпнах....
ПС3. Босев, кажи кво изкаш да правим бартер за палката

ПС. На връщане се гоних с една S Класа 400цди и интересното беше , че в завойте се държахме заедно...ама само там...

ПС.2 Незнам дали ми се е привидяло ама с по едно време с 200 ми мигна ДСЦ лампичката..леле изтръпнах....

ПС3. Босев, кажи кво изкаш да правим бартер за палката

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани