спомени....
Модератори: mitaka7, Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
спомени....
Макар съвместния ни път с Е21-цата да беше кратък, всяко излизане е история сама за себе си и може би някой ден ще седна да ги напиша всичките. Сега се сетих за една, която освен топли спомени в мен събужда тихия ужас от изречението "ако...".
Понякога имам чуството, че съм останал жив, за да не повтарят хората грешките ми.
Беше един топъл летен ден. Дори по-точно: беше 3 Юни, рожденния ден на брат ми, който щеше да се празнува вечерта някъде около орлов мост. Но имах цял ден свободен и бях запланувал нещо специално - първото ми посещение в сервиза на Бавареца, което да не цели оправянето на колата ми, ами барбекю. Пътувам със Спийдмастера в моята кола, заедно с мен един приятел с Вектра. Гледам да не пържа много шестака, защото дизеловата вектра и с пешеходец се озорваше (330 к км служебно навъртяни си казвха думата). На кръстовиещето на "Цар Борис" и гара "Овча Купел" трамвайните ресли минават през пътя и всички коли пред мен намаляха - знаете как с течение на десетилетията асфалта спада под нивото на релсите, което сторих и аз. Гледам леко се поклащат, но минават, аз минавам на втора без газ, но колата ми се оказа прекалено ниска - силно хрускане отдолу, светване на контролната лампа за масло - веднага се усетих, че съм разхермитизирал картера и изгасих двигателя, оставяйки се на аварийки да се търкулна въжможно по-далеч от кръстовището да не преча. Белята така или иначе беше станала - всичките 4.5 литра масло бяха почти на една локва по средата на кръстовището. Слязх да погледна огромната дупка на картера си - все едно някой с топъл нож беше се опитал да разреже масло от край до край. Ревеше ми се, блъскаше ми се някой от държавната администрация, исках да се обърна с лице към космоса и да изчезна - колата толкова време я бях правил и някак вървеше и сега това......
Нямах нерви да я карам, дърпана от Вектрата, кеото пое за мен Пешо. Бавареца хвърли бърз поглед и вендага я качихме на канала, където започнах да разглабям болното си акулче. Свалих разрязания картер заедно с маслената помпа в него, която освен че се беше откъснала от стойката си се беше сцепила по дължината на корпуса си - Бавареца каза, че е виждал много счупени помпи, но нито една като тази. Не ми беше трудно да повярвам. Същото каза и за счупения маслен привод. Слава богу имаше части, та докато другите правеха месото аз пак бях под колата, което някак ме утешаваше, въпреки всичко. Монтирах си помпата, сложих картера (без гарнитура, но това е за друг пост) и налях масло от Бавареца. Часа беше 17.40 - аз бях омазан до кости с масло, нямах подарък, нито време да се измия преди тържеството на брат ми. Карай да върви.Тръгваме с Пешо и неговата (покойна вече
) акулка от вида 318, разновидност - инжекционна, по околовръстното и после по "България". Още преди светофара на БИЛЛА задминавам от дясно едно Е36, което на светофара по звука разобличих като М40. Явно не се хареса на шофьора, от неприятния тип "кисели задни части", минаването му от една антика, пък била и тя от същата марка. Тръгваме и двамата с газ от светофара и започваме да се мушим между колите, но моя шестак с малко тегло му е прекалено лесно да оставя зад себе си тежката е36 с малкия М40, което аз използвам за да пускам по някое време газта, да го чакам да се изравни с мен и после с усмивка да настъпвам до дупка, оставяйки го отново и отново назад. На следващия светофар сме първи коли. Той дори не ме поглежда, устремен е към хоризонта. Зелено - с тези гуми за мъгла не се тръгва с много газ, освен ако не искате сцеплението Ви да се изпари във формата на бял и приятен на мирис пушек - е36-цата прави скок от кола и нещо преди да хвана асфалта. Бързо го настигам и на втора вече съм кола пред него - пускам напълно газта - колата ми изведнъж вдига задницата, е36-цата ме изравнява - удар на задницата в асфалта и пак съм пред него. Същото на трета, само че този път не успявам да го настиган толкова бързо и той захожда за десния завой пред мен. Тук отварям скоби, че колата ми беше със зверски разбито окачване отпред и понякога ставаха готини дрифтове, ако гумата улучеше правилния ъгъл, понякога не. С 140 виждам задницата на е36-цата да легне елегантно в завоя и без зор продължава да набира. Влизам със същата скорост, но гумата ми застава накриво и единственото което постигам е протяжен писък на неестествено огъваща се гума и плъзгането ми напред към оградите. Леко отпуснах газта (не исках с рязко пускане да предизвиквам преместване на теглото и камшично удряне, че с 140 трудно се държи кола настрани, а и три ленти бързо свършват като опитно поле) и започнах да навивам, връщам, навивам волана в посоката на завоя - по някео време, което е било части от секундата, но сега ми се струва като минути, гумата явно застана в правилното си разположение и излязох цял от завоя. Реших, че не си струва, а и бях загубил Пешика. След това вече навлязохме в по-натоварената зона, движейки се по канала на Евлоги Георгиев, където забавата ни беше да се форсираме на светофарите и да изчезваме яко дим в буквалния смисъл пред смаяните погледи на минувачи. На светофара до техникума по икономика има четири ленти - 3 за направо и една за десен завой, която в края на кръстовището се задънва. Аз съм първа кола в дясната лента за направо, Пешо е зад мен и форсира до прекъсвач - същото правя и аз и така чакаме заветната зелена светлина. В този момент до мен се нарежда един черен Голф 3, дръпва малко напред и гледа през отворения си шибедах светофара с ясното намерение като светне зелено да се изтреля напред и пред мен да се шмугне. Не му обръщам внимание - щом бърза, нека да минава, аз си имам ревящ шестак, отивам на парти, света е красив за мен. Продължавам да си форсирам колата и зелено светва точно в момента, в който съм на около 5 хиляди оборота, затова само пуснах съединителя и се заех да оправям траекторията си на движение, която малката акула така приятно разваляше - първо контра на дясно, втора, контра на ляво - ех...все още чувам и сънувам понякога нощем рева на чистия, карбуратов шестак. Малко след това стигаме целта си и Пешо ухилен слиза от колата си. И на мен много ми хареса, две стари акули излезли на лов за пролуки в гравитацията и физиката.
"Копеле, това, което направи с Голфа беше върховно, много се изкефих
- ми казва той.
"
какъв Голф" - питам аз
"Оня, който искаше да мине пред теб"
Чак сега се сещам че вярно имаше един такъв Голф, но в мига на пускането на съединителя не си спомням да е имало такъв пред мен, а какво става зад мен тогава не ме интересуваше. Но Пешо видял, как Голфа тръгва с превъртащи гуми заедно с мен, за да ме засече, но акулата се оказва по-бърза, а и с по-игрива задница, която при потеглянето така се изнася на дясно, че минава на сантиметри от шофьорката врата на Голфа, чийто "карач" виждайки това, както е с пълна газ, завива рязко на дясно и се спасява в страничната уличка.
Я, какви неща ставали, без да знае човек.
Намираме компанията на брат си, качвам при мен хора, между които братовчедка ми и нейна приятелка, която тъкмо ме пита какво правя, а аз виждам широко място, втора, газзззззз, контриране с още газ и спирам напречно на светофара и в следващия момент ме застига и подминава пушека от собствените ми гуми. Повече не ме пита нищо до края на пътуването ни.
Вечерта мина с много танци и закарването на една девойка, с която се бяхме харесали, до тях. Но аз какво да направя, като тя много късно каза, че я било страх дори от звука на шестака......
Отдавна не карам така и си давам сметка за някой неща, който ще сортирам като изводи:
1. Ако бях излетял с 140 от завоя, полегналия борюр щеше да ми послужи за трамплин към трамвайните релси - с 140 лесно се прехвърча метър ограда, а ако минаваше трамвай в това време от мен щеше да остане само гръмкото заглавие във вестника "БМВ връхлита трамвай"
2. Ако бях ударил човек с голфа щях да му счупя вратата - защо? никакъв смисъл - когото и да изкарат виновен (и той с неговата маневра не е много прав) щеше да е неприятно и за двама ни
3. Ако не бях карал така може би девойката нямаше да слезе с меки колена от колата ми и да се съгласи да излезем и друг път.
Но, както казах - понякога имам чуството, че съм останал жив, за да не повтарят другите моите грешки.
Ати
Понякога имам чуството, че съм останал жив, за да не повтарят хората грешките ми.
Беше един топъл летен ден. Дори по-точно: беше 3 Юни, рожденния ден на брат ми, който щеше да се празнува вечерта някъде около орлов мост. Но имах цял ден свободен и бях запланувал нещо специално - първото ми посещение в сервиза на Бавареца, което да не цели оправянето на колата ми, ами барбекю. Пътувам със Спийдмастера в моята кола, заедно с мен един приятел с Вектра. Гледам да не пържа много шестака, защото дизеловата вектра и с пешеходец се озорваше (330 к км служебно навъртяни си казвха думата). На кръстовиещето на "Цар Борис" и гара "Овча Купел" трамвайните ресли минават през пътя и всички коли пред мен намаляха - знаете как с течение на десетилетията асфалта спада под нивото на релсите, което сторих и аз. Гледам леко се поклащат, но минават, аз минавам на втора без газ, но колата ми се оказа прекалено ниска - силно хрускане отдолу, светване на контролната лампа за масло - веднага се усетих, че съм разхермитизирал картера и изгасих двигателя, оставяйки се на аварийки да се търкулна въжможно по-далеч от кръстовището да не преча. Белята така или иначе беше станала - всичките 4.5 литра масло бяха почти на една локва по средата на кръстовището. Слязх да погледна огромната дупка на картера си - все едно някой с топъл нож беше се опитал да разреже масло от край до край. Ревеше ми се, блъскаше ми се някой от държавната администрация, исках да се обърна с лице към космоса и да изчезна - колата толкова време я бях правил и някак вървеше и сега това......
Нямах нерви да я карам, дърпана от Вектрата, кеото пое за мен Пешо. Бавареца хвърли бърз поглед и вендага я качихме на канала, където започнах да разглабям болното си акулче. Свалих разрязания картер заедно с маслената помпа в него, която освен че се беше откъснала от стойката си се беше сцепила по дължината на корпуса си - Бавареца каза, че е виждал много счупени помпи, но нито една като тази. Не ми беше трудно да повярвам. Същото каза и за счупения маслен привод. Слава богу имаше части, та докато другите правеха месото аз пак бях под колата, което някак ме утешаваше, въпреки всичко. Монтирах си помпата, сложих картера (без гарнитура, но това е за друг пост) и налях масло от Бавареца. Часа беше 17.40 - аз бях омазан до кости с масло, нямах подарък, нито време да се измия преди тържеството на брат ми. Карай да върви.Тръгваме с Пешо и неговата (покойна вече

"Копеле, това, което направи с Голфа беше върховно, много се изкефих

"

"Оня, който искаше да мине пред теб"
Чак сега се сещам че вярно имаше един такъв Голф, но в мига на пускането на съединителя не си спомням да е имало такъв пред мен, а какво става зад мен тогава не ме интересуваше. Но Пешо видял, как Голфа тръгва с превъртащи гуми заедно с мен, за да ме засече, но акулата се оказва по-бърза, а и с по-игрива задница, която при потеглянето така се изнася на дясно, че минава на сантиметри от шофьорката врата на Голфа, чийто "карач" виждайки това, както е с пълна газ, завива рязко на дясно и се спасява в страничната уличка.
Я, какви неща ставали, без да знае човек.
Намираме компанията на брат си, качвам при мен хора, между които братовчедка ми и нейна приятелка, която тъкмо ме пита какво правя, а аз виждам широко място, втора, газзззззз, контриране с още газ и спирам напречно на светофара и в следващия момент ме застига и подминава пушека от собствените ми гуми. Повече не ме пита нищо до края на пътуването ни.
Вечерта мина с много танци и закарването на една девойка, с която се бяхме харесали, до тях. Но аз какво да направя, като тя много късно каза, че я било страх дори от звука на шестака......
Отдавна не карам така и си давам сметка за някой неща, който ще сортирам като изводи:
1. Ако бях излетял с 140 от завоя, полегналия борюр щеше да ми послужи за трамплин към трамвайните релси - с 140 лесно се прехвърча метър ограда, а ако минаваше трамвай в това време от мен щеше да остане само гръмкото заглавие във вестника "БМВ връхлита трамвай"
2. Ако бях ударил човек с голфа щях да му счупя вратата - защо? никакъв смисъл - когото и да изкарат виновен (и той с неговата маневра не е много прав) щеше да е неприятно и за двама ни
3. Ако не бях карал така може би девойката нямаше да слезе с меки колена от колата ми и да се съгласи да излезем и друг път.
Но, както казах - понякога имам чуството, че съм останал жив, за да не повтарят другите моите грешки.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Прочетено е.



CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Ати ти си го знаеш :ВЕЛИК СИ!!!!



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
АТИ бог си бате да знаеш много вярно има в думите ти
продължавай да пишеш тъкива твой случки супер ги пишеш
земи стани писател забогатей и си купи М5 и после ни го давай да се возим

продължавай да пишеш тъкива твой случки супер ги пишеш
земи стани писател забогатей и си купи М5 и после ни го давай да се возим



Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
ati написа:ех...все още чувам и сънувам понякога нощем рева на чистия, карбуратов шестак.
Няма такъв звук, за тези които не са чували Е21цата на ati, мога само да съжелявам! Просто съм влюбен в този звук, слушал съм какво ли не, 2 турбини, мъсъли, атмосферки с по няколко стотин коня, НО нищо не звучи така както карбураторовия шестак на ati! Просто не е ИСТИНА!
ВИНАГИ ЩЕ СИ СПОМНЯМ


Няма да забравя когато бяхме в тунела на път за Казанлък, с отворени прозорци, бих дал всичко което притежавам да чуя този звук ОТНОВО!
Като казах Казанлък, мислех да снимам филм с ati и акулата му с заглавие "До Казанлък за 80 дни" (римейк на филма "Around the WORLD in 80 days")

Ati нямам думи
Благодаря за страхотната история
на събора ще се видим, а може и по-рано, трябва да поговорим

Последна промяна vicho на 24 Апр 2005, 22:18, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
мдам тез поуки някой хора си ги знаем и без да сме правили подобни грешки
а иначе за глупости винаги може да се намери време и място - без тях живота не е толкова хубав, просто трябва да избираме по правилен начин времето и мястото където да ги правим 


- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
е пак не ми стига ИСКАМ ОЩЕЕЕЕЕЕ





"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани