Класиката по БГ пътищата: БМВ 3 vs. Голф

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 23.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 e39 530dA
Мечтае да кара: самолет

Класиката по БГ пътищата: БМВ 3 vs. Голф

Мнение от The Stig » 08 Сеп 2009, 18:22

..или една обикновена история, която се случва на всички собственици на тези два автомобила :lol:
Та, по същество, карам си аз Плевен - София(т.е. прибирам се от село както гордите столичани му викат). Сам в колата след тежка вечер, в която си изпих парите за бенз на обратно. Взех назаем, както и да е. Бях решил, че ще карам съвсем леко...Всичко по план докато не дойде участъкът от завой след Ябланица(качването на магистралата). На ШЕЛа се включваха доста коли от Варна. Изведнъж една кола ми привлече вниманието. Все едно гледаш как някой реди тетрис :owned: А колата - Голф 3 с лепенка GTI, по-нисък, с хромиран двоен накрайник на ауспуха, къстъм стопове...Изглежда оригинално тюнинговано ГеТеИ. :dunno: :lol: Тръгвам аз след надъхания райсър(един вид ми се пада колега :roll: ) и идва баира с завоите. Пътя двулентов. По-бавните карат в дясно, а Голфа пробива нагоре из острите завои в лявата лента аз плътно отзад и го напъвам('запалих' ксенона и на халогените :mhihi: ) Пича явно доста се ядоса и по едно време намали, влезе в дясно и ме пусна да мина :driving: :mhihi: Аз газ и отпраших, качих се на магистралата и надъхан газ на 5та на 6500об/мин :mhihi: бах БМВто пак си напълни километража.
После се поуспокоих. Все пак бях решил да карам леко, а и Хемус по нататък има едни сбръчквания по асвалта, които с моето окачване с над 110-20 ми се къса сърцето за колата. След време Голфа ме задмина и се изгуби напред. После спирах за кафе и гориво. Бях забравил за него и си продължих все така спокойно каране.
Някъде към Богоровите трафика пак се засили. Аз нещо се бях поизнервил вече и не карах в колона, а където имаше възможност изпреварвах. По едно време гледам от дясната лента излиза същия Голф от преди. Явно ме позна, щото през през целия Долни Богоров така и не се сви в дясно. Аз пак пуснах всички възможни светлини и почнах да го напъвам. Малко след селото в лявата и дясната лента се освобождаваха едни 100-150м. Като видя той понастъпи. Аз 3та и плътно зад него. Когато влязохме в участъка със свободния път. Голфа тръгна да се изстрелва напред с колкото може, като все още заемаше лявата лента. Аз бях подготвен. 3та на около 3500об/мин, баш където почва силата на бензиновия 6так. Задържахме се за кратко един зад друг, като аз помпех лекичко газта защото той беше по-бавен. Той мина в дясно продължавайки с пълна газ, аз останах в ляво оборотите бързо стигнаха червената зона и аз превключих на 6400 като в този момент му бях на задната врата. 4та и пълна газ изравних го и го подминах с една кола за разтоянието до колите пред нас :lalala:
Не, че спечелих нещо от това. Просто ми достави невероятен кеф да играя баткото от историята "Пази се, че батко ти много бърза" :D
Последна промяна The Stig на 08 Сеп 2009, 20:41, променена общо 1 път
I always tell the truth, even when I lie

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Сеп 2009, 18:27

:D ,то хубу бърза баткото,ама сега ще му подадът голямата тенджерка...
иначе весело си изгорил бенза
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 520i, E30 318

Мнение от ivan1590 » 08 Сеп 2009, 18:33

Уууууууу престъпник, убиец, къде пишеш ти бе.Тука всички караме с 90-120макс по магистралите и 40-50 градско и никога, ама никога не се дърпаме с никого, нито пресвяткаме и други подобни.Тук е клуб на образцовите водачи , бе момче.
Майтапя се!
Накефил си се на колата, ама и тя за това е направена- да те кефи, а тия с голфовете, просто няма смисъл да ги коментираме.


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Мнение от xpl0d » 08 Сеп 2009, 18:38

Изби ли малко поне комплексите мъжки, а? Медалче нещо ако искаш да ти осигурим?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 6.11.2007
Пол: Мъж
Кара: на турбини

Мнение от acer » 08 Сеп 2009, 18:40

hahahahhahahahahaha И? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
не искам да знам другите ти дефиниции, ако това за теб е страхотна история :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 08 Сеп 2009, 19:07

Е то па с тоя М50Б25 , остааше и да те изяде ГолфУ :mhihi: Как е Вейдърчето? Удобно ли е ? :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Класиката по БГ пътищата: БМВ 3 vs. Голф

Мнение от VesoPesa » 08 Сеп 2009, 20:50

The Stig написа:...(т.е. прибирам се от село както гордите столичани му викат)...

то като гледам има защо :roll:
всичко хубаво, всички даваме зор, всички си правиме изптлнения, ама не схванах само за чий х** му светиш с всички светлини възможни :roll:
а ако съм разбрал правилно си ги вършел всичките тия простотий пиян :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e70 3.5xd 2010 M packet

Мнение от Toneloker » 08 Сеп 2009, 20:59

Не си попаднал на някой по-бърз голф да те накаже. :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 08 Сеп 2009, 21:01

Вчера един колега се "сдавихме" на тема коли.Оня почна да ми дрънка пред останалите,че BMW изобщо не бил добър автомобил и че на повече от 10г. било "безподобен курник"... :twisted: Стана интересно,щото изобщо не му останах длъжен ;) На няколко пъти много се смяха,когат аз си кажа думата :D Повече от 160 нямало да мога да вдигна,бил нямал,но много бил карал BMW-та,че и накрая се опита да обиди BMW-тата на окачване,и за капак почна да се опитва да възхвалява нещо окачването на голф (не случайно го пиша с малка буква) :P Тогава му казах-"когато говориш за BMW,няма да приказваш за гоуфове" :!: :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 23.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 e39 530dA
Мечтае да кара: самолет

Мнение от The Stig » 08 Сеп 2009, 21:10

xpl0d,
избих и се почувствах голям. После се престраших и на дискотека да ида :mhihi:
Най-много комплекси избивам като се движа настрани с 20г си БМВ до ново АМГ 660кс. All eyes on me :winky:

acer,
усещането за превъзходство си беше добро.
Може би си прав, че историята не е страхотна. Аз най-горе написах, че е "обикновена". Да беше спрял до там.

За мене да си покарам колата е удоволствие. Да я настъпя, да я завъртя или да я карам все едно возя английската кралица...
Може би за много хора е селско, селяндурско и т.н.(и за мен преди беше). Сега мисля, че е cool.
I always tell the truth, even when I lie

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 08 Сеп 2009, 21:16

За тва ли ФалВето 2005г. направиха задно окачване, такова квото Мерцедеса го имаха още преди 25 години, а малко след това и БМВ-то.
Иначе разправят били големи автомобили :mhihi:

Та колега било ти кеф, направил си простотията. Ама тва с фаровете наистина гадна работа :roll:
Последна промяна sobiss на 08 Сеп 2009, 21:17, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 23.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 e39 530dA
Мечтае да кара: самолет

Мнение от The Stig » 08 Сеп 2009, 21:17

VesoPesa,
за моя х**. За крастата му. Да я начеша :)
за да го предизвикам и да почне да се напъва, колкото са му възможностите.
А иначе не бях пиян. Пътувах към 5 следобед след като се бях наспал, пооправил...

Toneloker, винаги има по-бързи
I always tell the truth, even when I lie

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 5.01.2005

Мнение от enigma » 08 Сеп 2009, 21:39

The Stig написа:xpl0d,
Най-много комплекси избивам като се движа настрани с 20г си БМВ до ново АМГ 660кс. All eyes on me :winky:


А АМГ-то забеляза ли те изобщо? Защото дори най-калпавия шофьор със старо АМГ под 500 коня ще те издуха в завоите, ако не си е изключил ESP-то :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 23.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 e39 530dA
Мечтае да кара: самолет

Мнение от The Stig » 08 Сеп 2009, 21:49

enigma написа:
The Stig написа:xpl0d,
Най-много комплекси избивам като се движа настрани с 20г си БМВ до ново АМГ 660кс. All eyes on me :winky:


А АМГ-то забеляза ли те изобщо? Защото дори най-калпавия шофьор със старо АМГ под 500 коня ще те издуха в завоите, ако не си е изключил ESP-то :)


спор няма, че може да премине по-бързо. Аз говоря, че е по-ефектно моето преминаване...много ми е смешно тия хора как са си купили такъв двигател само и само да са с най-големия възможен. Обаче, един не съм видял да си завърти Мерца за незнам-си-колко-стотин левро. Повечето, сякаш, най-много си позволяват да подадат малко повече газ на права отъсечка и тва е. Няма адреналин. Лукса, да. Ама да си беше взел пак същия лукс с по-малкия двигател. С него колата пак ще е бърза.
I always tell the truth, even when I lie

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 5.01.2005

Мнение от enigma » 08 Сеп 2009, 22:00

The Stig написа:спор няма, че може да премине по-бързо. Аз говоря, че е по-ефектно моето преминаване...много ми е смешно тия хора как са си купили такъв двигател само и само да са с най-големия възможен. Обаче, един не съм видял да си завърти Мерца за незнам-си-колко-стотин левро. Повечето, сякаш, най-много си позволяват да подадат малко повече газ на права отъсечка и тва е. Няма адреналин. Лукса, да. Ама да си беше взел пак същия лукс с по-малкия двигател. С него колата пак ще е бърза.


Е, за въртене не става... не им е такава философията и никой не ги купува с такава цел. Изключиш ли ESP стават напълно неуправляеми :) . И аз заради това не ги харесвам твърде много. Но пък иначе можеш да си сложиш чаша вода на таблото и да взимаш завоите със 100, без да се разлее... Понякога и това се налага :)

А и не е същото като в по-слабите модели... примерно в S500 уж има бутон да си направиш окачването в спортен режим, обаче личното ми мнение е, че е много далеч от АМГ версиите... все пак и в хардуера има разлики :)

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook