325TDS или 325TD???
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колега нищо лично, ама не знам в какво състояние е било тва BMW 325 TDS !! Знам само, че съм се возил доста пъти у 325 TDS ( един от село има такова в перфектно състояние ) и знам само, че ми се дига адреналина при ускорението !!! Нема 1, нема 2-ра, нема 3-та , тва от първа до 5 ме набива и потъвам у седалката !! Не сме се бегали , но според мен нямам шанс с мойто E 46 320 D 136 коня ! Просто читавите 325 ци вървят много , ама много !!! И просто не мога да си представя ти с твоя Форд да бягаш тая машина !! Не знам кой го каза, че тия BMW та не впечатляват с нищо до 100 , ама не съм съгласен !!! Тва впечатлява на всяка скорост и с всякаква скорост !!! Според мене както казах читава 325 ца че те отвеее ( е стига да е читава нафтата
) , па недай си боже да е чипосана ( както каза колегата че требе бинокли да игаят
)


Метан
Знам го тоя ТДС дето е паднал от Ескорт-а ти, той е на метан
пс Тия ги разправяй на някой дето не е карал такъв Фокус... а представям си 1.4 Фокуса сигурно бие 330Д-та..

пс Тия ги разправяй на някой дето не е карал такъв Фокус... а представям си 1.4 Фокуса сигурно бие 330Д-та..
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Разбра ли сега батка какво стана?
Човека кара икономично, а не атрактивно
И все пак извинявай ако съм ти казал нещо на криво!
Приятна вечер
Човека кара икономично, а не атрактивно

И все пак извинявай ако съм ти казал нещо на криво!
Приятна вечер

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Айде за 316 ш 318 разбирам, но как по дяволите си разцепил ГТВ-то, я се сети, да не е карал на задна?
Разбирам те, ти живееш в един по добър свят, където фокус-ите са най бързите коли и няма земна сила която да ги победи.
Моя съвет е да отидеш на село и да си свършиш някаква работа с фордчето, а не да си хабиш само бензина с такива нещастни машини като нашите. Че ти след няколко поста ше вземеш да биеш и М-ки и Поршета пък може да се запишеш в топгиар да те пуснат с някой истребител.
Казвам ви, продавам си всичките коли и си купувам Фикус, но 1.4 щото иначе е опасно може да излетя от пътя.
Разбирам те, ти живееш в един по добър свят, където фокус-ите са най бързите коли и няма земна сила която да ги победи.
Моя съвет е да отидеш на село и да си свършиш някаква работа с фордчето, а не да си хабиш само бензина с такива нещастни машини като нашите. Че ти след няколко поста ше вземеш да биеш и М-ки и Поршета пък може да се запишеш в топгиар да те пуснат с някой истребител.
Казвам ви, продавам си всичките коли и си купувам Фикус, но 1.4 щото иначе е опасно може да излетя от пътя.
ГТВ-то е на мой приятел, карал съм я няколко пъти, незнайно защо, има ограничител на 5 000 оборота, а би тряяло да е доста по-нагоре, понеже си постига макс. мощност при 6200 оборота, предполагам затва го бия.
Да не се отклоняваме от темата, темата не е за ГТВ-то а за факта че опуках толкова беемвета със икономичната ми градска кола само 100 коня.
Много ми е интересно кво ще измисли тоя път булдога???
А ТДС-а го оставете, той не ме вълнува, с него друпката беше светофарна, докато с другите заставахме на старт, всеки е наясно с това и дава максимума от себе си и от колата..., тва че опуках три различни E36 318-ки, е логично, интересното е че опуках ДВА пъти E36 320 на 400 метра, сега не почвайте че на дълго ще ме бие, щото тва ми е кристално ясно, всъщност повечето коли дето ги бия ще ме дръпнат на дълго и на макс. скорост, но такава дисциплина няма, докато ДРАГ-а си е съвсем официална дисциплина, и май тав обикновените баварци са доста слаби!!!
ПП: Само не разбрах, как дизел кара на метан???
Да не се отклоняваме от темата, темата не е за ГТВ-то а за факта че опуках толкова беемвета със икономичната ми градска кола само 100 коня.
Много ми е интересно кво ще измисли тоя път булдога???
А ТДС-а го оставете, той не ме вълнува, с него друпката беше светофарна, докато с другите заставахме на старт, всеки е наясно с това и дава максимума от себе си и от колата..., тва че опуках три различни E36 318-ки, е логично, интересното е че опуках ДВА пъти E36 320 на 400 метра, сега не почвайте че на дълго ще ме бие, щото тва ми е кристално ясно, всъщност повечето коли дето ги бия ще ме дръпнат на дълго и на макс. скорост, но такава дисциплина няма, докато ДРАГ-а си е съвсем официална дисциплина, и май тав обикновените баварци са доста слаби!!!
ПП: Само не разбрах, как дизел кара на метан???
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
[quote="JoroM"]ГТВ-то е на мой приятел, карал съм я няколко пъти, незнайно защо, има ограничител на 5 000 оборота, а би тряяло да е доста по-нагоре, понеже си постига макс. мощност при 6200 оборота, предполагам затва го бия.
Да не се отклоняваме от темата, темата не е за ГТВ-то а за факта че опуках толкова беемвета със икономичната ми градска кола само 100 коня.
Много ми е интересно кво ще измисли тоя път булдога???
А ТДС-а го оставете, той не ме вълнува, с него друпката беше светофарна, докато с другите заставахме на старт, всеки е наясно с това и дава максимума от себе си и от колата..., тва че опуках три различни E36 318-ки, е логично, интересното е че опуках ДВА пъти E36 320 на 400 метра, сега не почвайте че на дълго ще ме бие, щото тва ми е кристално ясно, всъщност повечето коли дето ги бия ще ме дръпнат на дълго и на макс. скорост, но такава дисциплина няма, докато ДРАГ-а си е съвсем официална дисциплина, и май тав обикновените баварци са доста слаби!!!
ПП: Само не разбрах, как дизел кара на метан???[/quote]
лесно .... рейсовете в ПЛД май бяха на метан
Да не се отклоняваме от темата, темата не е за ГТВ-то а за факта че опуках толкова беемвета със икономичната ми градска кола само 100 коня.
Много ми е интересно кво ще измисли тоя път булдога???
А ТДС-а го оставете, той не ме вълнува, с него друпката беше светофарна, докато с другите заставахме на старт, всеки е наясно с това и дава максимума от себе си и от колата..., тва че опуках три различни E36 318-ки, е логично, интересното е че опуках ДВА пъти E36 320 на 400 метра, сега не почвайте че на дълго ще ме бие, щото тва ми е кристално ясно, всъщност повечето коли дето ги бия ще ме дръпнат на дълго и на макс. скорост, но такава дисциплина няма, докато ДРАГ-а си е съвсем официална дисциплина, и май тав обикновените баварци са доста слаби!!!
ПП: Само не разбрах, как дизел кара на метан???[/quote]
лесно .... рейсовете в ПЛД май бяха на метан


- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Ми има как да се кара и дизел на метан
въпроса е как си бил 320-та при условие, че тя върви с много малко повече от ис-а, или айде да не почнат споровете наравно
а пък той те е бил нещо тук ми се не връзва

въпроса е как си бил 320-та при условие, че тя върви с много малко повече от ис-а, или айде да не почнат споровете наравно

- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Драйвърът тогава е куц
бе въобще какво искаш да докажеш, че форда е по бърз а бмв-тата за нищо не стават? Влезнал си във форума на бмв и ни убеждаваш колко сме зле, ми може и така да е а може и да не е. Винаги ще има две мнения. Мисля, че темата се изчерпа вече, в началото беше за дизела, сега и за бензиновите, важното, че ги биеш отвсякъде.
Хора сменяите колите с фордове
Айде със здраве и умната......ако не русата

бе въобще какво искаш да докажеш, че форда е по бърз а бмв-тата за нищо не стават? Влезнал си във форума на бмв и ни убеждаваш колко сме зле, ми може и така да е а може и да не е. Винаги ще има две мнения. Мисля, че темата се изчерпа вече, в началото беше за дизела, сега и за бензиновите, важното, че ги биеш отвсякъде.
Хора сменяите колите с фордове

Виж сега, ако тоя вашия колега не ми беше сипвал толкова, няяше да напиша как ги насрах баварците, ама понеже мноо му знаише устата, ся и на вас ви е кофти покрай него, сори.
Някой е снимал клипчета на пистата, сега го открих, има ги и гонките ми с трите беемвета (320-ката и двете 318ки) и ГТВ-то, след средата се падат, Фокуса е сребрист металик. Имам и една гонка със оранжева Астра ГСИ-ка 115 коня. Може да ви е интересно да погледaте.
Тва не е снимано на финала, но пак може да се прецени кое как върви.
http://vbox7.com/play:d17cb4ff
Някой е снимал клипчета на пистата, сега го открих, има ги и гонките ми с трите беемвета (320-ката и двете 318ки) и ГТВ-то, след средата се падат, Фокуса е сребрист металик. Имам и една гонка със оранжева Астра ГСИ-ка 115 коня. Може да ви е интересно да погледaте.
Тва не е снимано на финала, но пак може да се прецени кое как върви.
http://vbox7.com/play:d17cb4ff
- X5_criminal
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: София
JoroM харесваш ми брат и имам голям мерак да видя как ги мачкаш Бимите по ред на номерата 316 ,318 и 320 . Като гледам само компота не си бил , та ако си навит остави някакви кординати аз имам ходене до BS . Може да запишеш още една победа
,а може би не .
Е36 318 compact M44

Е36 318 compact M44
Всичко е фантазия
- dare__devil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: Sofiq
Жоро
ако си същия пичага от тунинг.бг искам да те питам като си дойда в бургас дали искаш да направим един старт с моята кошница Нисан алемера 2.2 Ди ...виж й в нета данните все пак 


- dare__devil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: Sofiq
Жоро
ако си същия пичага от тунинг.бг искам да те питам като си дойда в бургас дали искаш да направим един старт с моята кошница Нисан алемера 2.2 Ди ...виж й в нета данните все пак 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани