Re: За ключ!
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
iliew написа:Колега,автор на темата,първото,което ми идва на ум като прочета заглавието е... Ти карал ли си в8,а в12?
Както се казва - всичко с времето си Може и да кара момчето след някоя и друга годинка Измежду V8 и V12 бих предпочел V8-мака. Има по-впечатляващ звук някакси
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
iliew написа:Колега,автор на темата,първото,което ми идва на ум като прочета заглавието е... Ти карал ли си в8,а в12?
Не съм, нямам и намерение да карам подобно нещо ( в смисъл нямам амбиции някога да имам подобна кола). За мен шестте цилиндъра са страст и усещане, което само един фен на тези мотори може да разбере напълно. А заглавието на темата не гласи: На света има само шест циилндъра и нищо друго, а по-скоро: За мен има само шест цилиндъра и нищо друго ( което искам да поясня означава, че това е което аз бих карал, а не с цел да умаловажа други конфигурации двигатели, защото БМВ с тяхната богата гама агрегати доказват, че важното е мотора да е истински, независимо какъв е).
Междудругото моята истинска мечта е s38 turbo. Та дори и атмосферка да си е, за мен е изключително впечатляващ мотор, който показва как старата школа е с далеч по-голям потенциал от новите поколения двигатели (лично мое мнение). И като цяло никак не ми допадат тези нови мотори, "орязани" с цел по-ниско тегло, и т.н. Като се почне от М10, М42, М50, и се стигне до S14, S38... това за мен са the best of BMW`s factory
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Dirty M5 driveR написа:iliew написа:Колега,автор на темата,първото,което ми идва на ум като прочета заглавието е... Ти карал ли си в8,а в12?
...И като цяло никак не ми допадат тези нови мотори, "орязани" с цел по-ниско тегло, и т.н. Като се почне от М10, М42, М50, и се стигне до S14, S38... това за мен са the best of BMW`s factory
Това би могло да бъде изказване, само на човек, който изобщо хал хабер си няма и никога не се е докосвал до автомобил със съвременен мотор BMW... То база за сравнение дори не може и да има, те изброените по-горе м10, м50, s14 и тн, са си направо от друга ера, отдавна отминала.. Евала наистина s14 за времето си('86-та) наистина е нещо невероятно, ама.. Моля ви, свестете се, вече е 2011-та, в кой свят живеете..
Тва за цилиндрите пък изобщо няма да го коментирам... "Шест цилиндъра и нищо друго..." си е баш фанатизъм.
Аз тая тема чак сега я виждам, а тя май е бая стара. Та като цяло прочетох доста глупости, от рода че с 200км/ч с една ръка по двулентов път било преценено в следствие на съвършенство в шофирането на водач, който сигурно няма дори и една година стаж...
п.п. и 320-ка м50б20 - 190 коня на вала... Съвземете се наистина! Това го видях в описанието на 3-4 клипа, някой ще си помисли, че става въпрос за някой свръх турбо-мурбо тунинг проект..
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
delas_328 написа:А ти S50 или S62 ?
Не, с м62 сьм...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Gh0s7 написа:Dirty M5 driveR написа:iliew написа:Колега,автор на темата,първото,което ми идва на ум като прочета заглавието е... Ти карал ли си в8,а в12?
...И като цяло никак не ми допадат тези нови мотори, "орязани" с цел по-ниско тегло, и т.н. Като се почне от М10, М42, М50, и се стигне до S14, S38... това за мен са the best of BMW`s factory
Това би могло да бъде изказване, само на човек, който изобщо хал хабер си няма и никога не се е докосвал до автомобил със съвременен мотор BMW... То база за сравнение дори не може и да има, те изброените по-горе м10, м50, s14 и тн, са си направо от друга ера, отдавна отминала.. Евала наистина s14 за времето си('86-та) наистина е нещо невероятно, ама.. Моля ви, свестете се, вече е 2011-та, в кой свят живеете..
Тва за цилиндрите пък изобщо няма да го коментирам... "Шест цилиндъра и нищо друго..." си е баш фанатизъм.
Аз тая тема чак сега я виждам, а тя май е бая стара. Та като цяло прочетох доста глупости, от рода че с 200км/ч с една ръка по двулентов път било преценено в следствие на съвършенство в шофирането на водач, който сигурно няма дори и една година стаж...
п.п. и 320-ка м50б20 - 190 коня на вала... Съвземете се наистина! Това го видях в описанието на 3-4 клипа, някой ще си помисли, че става въпрос за някой свръх турбо-мурбо тунинг проект..
Колега, абе ти друга работа освен да храниш в на хората темите нямаш ли си?! То човек да няма желание да пусне някоя друга темичка от "колеги" като теб. Първо си направи труда да прочетеш хубаво какво съм написал, после и да го възприемеш и разтълкуваш, та после да правиш крайни заключения, щото си нямаш на идея колко смешно е отстрани всеки втори пост да е пълна хранилка... Ако не ме зачиташ като колега, то поне имай някакво уважение към форума. После заради такива постове и спамове говорят наляво и надясно колко ни е "хубав" форума, и все по-хубав се очертава да става...
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Gh0s7 написа:Това би могло да бъде изказване, само на човек, който изобщо хал хабер си няма и никога не се е докосвал до автомобил със съвременен мотор BMW... То база за сравнение дори не може и да има, те изброените по-горе м10, м50, s14 и тн, са си направо от друга ера, отдавна отминала.. Евала наистина s14 за времето си('86-та) наистина е нещо невероятно, ама.. Моля ви, свестете се, вече е 2011-та, в кой свят живеете..
Тва за цилиндрите пък изобщо няма да го коментирам... "Шест цилиндъра и нищо друго..." си е баш фанатизъм.
Аз тая тема чак сега я виждам, а тя май е бая стара. Та като цяло прочетох доста глупости, от рода че с 200км/ч с една ръка по двулентов път било преценено в следствие на съвършенство в шофирането на водач, който сигурно няма дори и една година стаж...
п.п. и 320-ка м50б20 - 190 коня на вала... Съвземете се наистина! Това го видях в описанието на 3-4 клипа, някой ще си помисли, че става въпрос за някой свръх турбо-мурбо тунинг проект..
И аз да се изкажа...
Колега, всяка епоха си има привърженици. Тоя факт трябва да го приемеш, няма значение, че сме 2011-та. За двигателите - също. Няма какво да коментираме предимствата на редовия шестак, много е писано по темата. Не ме разбирай погрешно, че подценявам любимата ни марка, но ако имах възможност въобще нямаше да карам БМВ или Ферари, или Вейрон. И без това последните две хич не ми допадат. Щях да яхна един Mustang GT500 Eleanor '67 и друго не ми трябва да си правя кефа Дали има двигател с по-добър throttle response от големия двигател с карбуратор? Мисля, че няма. Въпрос на лични предпочитания, не упреквай човека. Както много ще те подкрепят, така и много хора ще те опровергаят...
И както е казал Антоан дьо Сент Екзюпери - "Съвършенството е постигнато не когато няма какво да добавиш, а когато няма какво да отнемеш."
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
@Dirty M5 driveR:
Изобщо не смятам, че си ти човека, който ще ми обяснява каква ми е работата или пък какво щяло да случи с форума...
За твое сведение, съм прочел цялата тема от край до край и честно казано, не съм намерил нещо стойностно за "разтълкуване"...
Форума има славата на един от най-организираните и най-големите и повярвай ми, няма как да го съборят 1,2,3 дори и 10 глупави теми. Но, ако все пак нещо го прави смешен в очите на други потребители, то това са именно такива комични изказвания от рода "Шест цилиндъра и нищо друго...", "м50б20 с 190 коня, само защото така ми се иска да е", "Няма нищо по-велико излизало от BMW от м50, м10 и тн." и тн.
Нямаше нужда
Иначе, никъде не съм казал, че съм привърженик, фен, фанатик и не знам си какво още на коя да е епоха и ера от развитието на BMW.
Просто се дразня на тъпи коментари. Да кажеш, че не харесваш съвременните мотори, които били едва ли не ненужно олекотени ( ), а харесваш умрялото м50, още по-умрялото м10 и тн. е нещо, като да кажеш на черното - бяло.
Безспорно тези мотори са били много хубави -НО ЗА ВРЕМЕТО СИ, което е отдавна отминало!
Изобщо не смятам, че си ти човека, който ще ми обяснява каква ми е работата или пък какво щяло да случи с форума...
За твое сведение, съм прочел цялата тема от край до край и честно казано, не съм намерил нещо стойностно за "разтълкуване"...
Форума има славата на един от най-организираните и най-големите и повярвай ми, няма как да го съборят 1,2,3 дори и 10 глупави теми. Но, ако все пак нещо го прави смешен в очите на други потребители, то това са именно такива комични изказвания от рода "Шест цилиндъра и нищо друго...", "м50б20 с 190 коня, само защото така ми се иска да е", "Няма нищо по-велико излизало от BMW от м50, м10 и тн." и тн.
Nickelback написа:...
И аз да се изкажа...
...
Нямаше нужда
Иначе, никъде не съм казал, че съм привърженик, фен, фанатик и не знам си какво още на коя да е епоха и ера от развитието на BMW.
Просто се дразня на тъпи коментари. Да кажеш, че не харесваш съвременните мотори, които били едва ли не ненужно олекотени ( ), а харесваш умрялото м50, още по-умрялото м10 и тн. е нещо, като да кажеш на черното - бяло.
Безспорно тези мотори са били много хубави -НО ЗА ВРЕМЕТО СИ, което е отдавна отминало!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Gh0s7 написа:Nickelback написа:...
И аз да се изкажа...
...
Нямаше нужда
Напротив, има нужда
Gh0s7 написа:Иначе, никъде не съм казал, че съм привърженик, фен, фанатик и не знам си какво още на коя да е епоха и ера от развитието на BMW.
Да съм написал, че си фен - правилно, не си фен
Не става въпрос за теб, а за хора които знаят какво да оценят било то у една кола или двигател, в частност. Например, защо на Е46 не слагат серийно шперове? Може би защото DSC-то го замества достойно Ми не, просто е по йофтинко И така е всеки изминал ден, колкото по нова кола/двигател толкова повече софтуер и ако може да се мине с минимум хардуер и по-евтинки материали. И какво се получва накрая "шофираме" си новите колички, но всъщност се оказва, че просто се возим в тях. Къде е тръпката?
Gh0s7 написа:Просто се дразня на тъпи коментари.
Един съвет: Като бъдещ юрист, недей да реагираш така остро просто на една тема. Подобна реакция би ти изиграла лоша шега в бъдеще
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Nickelback написа:...
Да съм написал, че си фен - правилно, не си фен
Не става въпрос за теб, а за хора които знаят какво да оценят било то у една кола или двигател, в частност. Например, защо на Е46 не слагат серийно шперове? Може би защото DSC-то го замества достойно Ми не, просто е по йофтинко И така е всеки изминал ден, колкото по нова кола/двигател толкова повече софтуер и ако може да се мине с минимум хардуер и по-евтинки материали. И какво се получва накрая "шофираме" си новите колички, но всъщност се оказва, че просто се возим в тях. Къде е тръпката?
Ще ми обясниш ли какво общо има LSD-то(шпера) с DSC система против поднасяне?
И един въпрос, на който се надявам да ми отговориш честно... Коя е била тази нова кола със спортно ориентиран дух, която ти си карал и не си усетил тръпка, а само си се возил докато я караш?
Nickelback написа:Gh0s7 написа:Просто се дразня на тъпи коментари.
Един съвет: Като бъдещ юрист, недей да реагираш така остро просто на една тема. Подобна реакция би ти изиграла лоша шега в бъдеще
Не смятам, че съм отговорил остро, а по-скоро директно, какво има да му увъртам, като това си е самата истина?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
От тук нататък ще помоля само за коментари, свързани с темата. Ако някой има да ми каже нещо настрана, или пък да ме охрани (щото гледам че и такива хора има), нека е на лично съобщение, за да не пълним темата с глупости, все пак не за това съм я написал (то май ще ми е последната, че така като гледам се получава обратния на замисления ефект). Ако ли не - нека темата да бъде заключена, с цел недопускане на повече спорове, конфликти и т.н. Големи хора сме, то е смешно...
ПП: И не мога да си обясня защо продължават да се оспорват тези 190 коня на вала Не са много, колата не е самолет, просто толкова си върви. Или за теб - Gh0s7, по-важни са някакви цифрички... Нищо лично към теб, но малко остро подхождаш, а не бива. Все пак не всички караме 330-ки като теб
ПП: И не мога да си обясня защо продължават да се оспорват тези 190 коня на вала Не са много, колата не е самолет, просто толкова си върви. Или за теб - Gh0s7, по-важни са някакви цифрички... Нищо лично към теб, но малко остро подхождаш, а не бива. Все пак не всички караме 330-ки като теб
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Gh0s7 написа:Ще ми обясниш ли какво общо има LSD-то(шпера) с DSC система против поднасяне?
Ами да речем, че най-малкото, с LSD на мокро може да се кара доста по "интересно" отколкото, ако съм с отворен диф с ASC/DSC, не е ли така? И отделно доколкото знам, и отделно имам опит с ASC, смея да твърдя, че тия системи в снега хич не са оферта. Механика му е майката - шперец!
Gh0s7 написа:И един въпрос, на който се надявам да ми отговориш честно... Коя е била тази нова кола със спортно ориентиран дух, която ти си карал и не си усетил тръпка, а само си се возил докато я караш?
Возил съм се на Е60 М5, не съм го карал. Карал съм E39 М5 И се надявам в съвсем близкото бъдеще да придобия един такъв звяр
С Е39-ката ОПРЕДЕЛЕНО има тръпка! Като ревне V8-мака просто настръхваш. Изключително бързо дига обороти, като сравнявам с 28-цата И Е60 е интересна като се возиш, не знам дали има същия респонс като E39 Но самия факт, че е SMG, не ме кефи. Една кола трябва да има три педала и това е то! Ти да решаваш какво да правиш с тоя съединител!
Та затова предпочитам Е39-ката пред Е60 М5
Обещавам повече да не с.ра по темата на колегата, но просто исках да го подкрепя И ако има нещо минавам на ЛС.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Nickelback написа:Gh0s7 написа:Ще ми обясниш ли какво общо има LSD-то(шпера) с DSC система против поднасяне?
Ами да речем, че най-малкото, с LSD на мокро може да се кара доста по "интересно" отколкото, ако съм с отворен диф с ASC/DSC, не е ли така? И отделно доколкото знам, и отделно имам опит с ASC, смея да твърдя, че тия системи в снега хич не са оферта. Механика му е майката - шперец!
Добре, ясно ми стана вече, че изобщо хабер си нямаш за какво става въпрос и просто си говориш наизуст.. Да сравниш DSC с LSD е нещо като да сравняваш гума с джанта или нещо също толкова абсурдно... Едното е система, другото е диференциал... Въобщеее.. Думи нямам. Вземи попрочети първо малко и за шперовете и за системите, явно че изобщо не са ти ясни.
Nickelback написа:Gh0s7 написа:И един въпрос, на който се надявам да ми отговориш честно... Коя е била тази нова кола със спортно ориентиран дух, която ти си карал и не си усетил тръпка, а само си се возил докато я караш?
Возил съм се на Е60 М5, не съм го карал. Карал съм E39 М5 И се надявам в съвсем близкото бъдеще да придобия един такъв звяр
С Е39-ката ОПРЕДЕЛЕНО има тръпка! Като ревне V8-мака просто настръхваш. Изключително бързо дига обороти, като сравнявам с 28-цата И Е60 е интересна като се возиш, не знам дали има същия респонс като E39 Но самия факт, че е SMG, не ме кефи. Една кола трябва да има три педала и това е то! Ти да решаваш какво да правиш с тоя съединител!
Та затова предпочитам Е39-ката пред Е60 М5
Обещавам повече да не с.ра по темата на колегата, но просто исках да го подкрепя И ако има нещо минавам на ЛС.
И добре, щом при е39-тката има тръпка, защо при е60 да няма, при условие, че е брутално по-бърза? Да не говорим пък за SMG III-то, което е нещо повече от невероятно, да не кажа най-добрата секвенционална скоростна кутия...
@Dirty M5 driveR:
Намери някой с 325i да те напердаши, да видиш как няма нищо общо с това което си мислиш...
И не са важни накакви цифрички за мен, а просто се дразня на такъв тип изказвания, щот ти явно идея си нямаш колко трудно се вдигат дори и 10коня от атмосферен тунинг, пък камоли 40...
Изобщо не знам, за какво се занимавам да пиша в тая тема, тва ми е последния пост..
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Gh0s7 написа:Nickelback написа:Gh0s7 написа:Ще ми обясниш ли какво общо има LSD-то(шпера) с DSC система против поднасяне?
Ами да речем, че най-малкото, с LSD на мокро може да се кара доста по "интересно" отколкото, ако съм с отворен диф с ASC/DSC, не е ли така? И отделно доколкото знам, и отделно имам опит с ASC, смея да твърдя, че тия системи в снега хич не са оферта. Механика му е майката - шперец!
Добре, ясно ми стана вече, че изобщо хабер си нямаш за какво става въпрос и просто си говориш наизуст.. Да сравниш DSC с LSD е нещо като да сравняваш гума с джанта или нещо също толкова абсурдно... Едното е система, другото е диференциал... Въобщеее.. Думи нямам. Вземи попрочети първо малко и за шперовете и за системите, явно че изобщо не са ти ясни.Nickelback написа:Gh0s7 написа:И един въпрос, на който се надявам да ми отговориш честно... Коя е била тази нова кола със спортно ориентиран дух, която ти си карал и не си усетил тръпка, а само си се возил докато я караш?
Возил съм се на Е60 М5, не съм го карал. Карал съм E39 М5 И се надявам в съвсем близкото бъдеще да придобия един такъв звяр
С Е39-ката ОПРЕДЕЛЕНО има тръпка! Като ревне V8-мака просто настръхваш. Изключително бързо дига обороти, като сравнявам с 28-цата И Е60 е интересна като се возиш, не знам дали има същия респонс като E39 Но самия факт, че е SMG, не ме кефи. Една кола трябва да има три педала и това е то! Ти да решаваш какво да правиш с тоя съединител!
Та затова предпочитам Е39-ката пред Е60 М5
Обещавам повече да не с.ра по темата на колегата, но просто исках да го подкрепя И ако има нещо минавам на ЛС.
И добре, щом при е39-тката има тръпка, защо при е60 да няма, при условие, че е брутално по-бърза? Да не говорим пък за SMG III-то, което е нещо повече от невероятно, да не кажа най-добрата секвенционална скоростна кутия...
@Dirty M5 driveR:
Намери някой с 325i да те напердаши, да видиш как няма нищо общо с това което си мислиш...
И не са важни накакви цифрички за мен, а просто се дразня на такъв тип изказвания, щот ти явно идея си нямаш колко трудно се вдигат дори и 10коня от атмосферен тунинг, пък камоли 40...
Изобщо не знам, за какво се занимавам да пиша в тая тема, тва ми е последния пост..
А де - и аз се чудя за кво се занимаваш да пишеш... Едно ще ти кажа само - мен не ме интересува кой с какво ме превъзхожда на пътя (от към техника говоря), просто си карам колицата, наслаждавам й се, пък ако ще и ладичките да ме късат. Просто споделих как е от към вървеж, това че на теб не ти се вярва си е твой проблем, аз нямам и намерение да те убеждавам. Пък колко разбирам от атмосферен тунинг... достатъчно ми е за да си позволя да правя подобни изказвания, щото аз без покритие хич не обичам да говоря.
На колегата Nickelback - благодаря за подкрепата, така би трябвало да се държим един към друг. Щото в крайна сметка не сме си направили регистрации за да храним хората наляво и надясно, а да се учим един от друг. Така че Gh0s7 - ако искаш да ме научиш на нещо, с удоволствие бих си отворил ушите, ама така както си тръгнал... не е това начина.
ПП: И да - е39 е по-истинската кола. Като ви е толкова кеф - карайте си автоматите... ако си мислите че ги карате въобще...
- kapitango
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Бацова Маалъ
- Пол: Мъж
- Кара: S6 plus
- Мечтае да кара: RS6
- Детайли за колата: S6 plus avant 330 hp
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
michi69 написа::shock: Само да подчертая, че москвич е много по-добър избор от Ауди А8 2.5ТДИ , но без затъмнени джамци щото ако е със затъмнени и огромна туба в багажника, тогава вече взимам аудито и отивам на село, като преди това взема от мазата анцунга на адидас
Верно си за смях.
now: S6 plus
ex: A6/C4 quattro
ex: VW Passat G60 synchro
ex: BMW 320 e36
ex: BMW 325 e30
ex: A6/C4 quattro
ex: VW Passat G60 synchro
ex: BMW 320 e36
ex: BMW 325 e30
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Шест цилиндъра и нищо друго...
Моя дизел е 6-так.Това за мен е мотор.Вади най-приятния звук които съм чувал.Евала на Бавареца.Специално на дълго като го закотвя на 5-та 2500 оборота, приказка.Най хубавите коли правят тея баварци,пу да не ги урочасъм .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани