325TDS или 325TD???
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Абе нормален ли си бе? Пробвал ли си се досега с 318 ис или 320?Ще те дръпнат с малко,ама ще те дръпнат с гаранцияJoroM написа:Аз Фокуса го зех не да ходя по гонки, ми да имам нормална градска икономична кола, но се оказа че от 100 кониовите дето се пускат в Бс досега никoй не е успял да ме бие, с изключение на едно Рено 107 коня, ма и то върви повече отколкото му отива за 107 коня. А с БМВ повече от 150 коня нямам и намерение да се пускам, но с модели по 10 сек. до 100, се пускам...ако има желаещи
- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Виж сега като те гледам с тоя въртящ момент на камион ......
Ако е било ТД явно не се е напънало както трябва (приеми факта,че една обурудвана глава за М51 струва колкото Фордаланата ти).Мисля си че с ТД-то сте едни коне горе долу, явно човека е карал икономично - до 2500 рпм/м
Ако е била ТДС сега колегата с БМВ-то щеше да те търси във Форд форума
Най-вероятно е била 318 ТДС
Погледни на нещата трезво
Без лоши чувства
Ако е било ТД явно не се е напънало както трябва (приеми факта,че една обурудвана глава за М51 струва колкото Фордаланата ти).Мисля си че с ТД-то сте едни коне горе долу, явно човека е карал икономично - до 2500 рпм/м

Ако е била ТДС сега колегата с БМВ-то щеше да те търси във Форд форума
Най-вероятно е била 318 ТДС

Погледни на нещата трезво
Без лоши чувства

- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
И нагъл бе.Бах тоя Фокус.Хем искат нова кола за жълти стотинки(щот на тоя Фокус толкова му е пазарната цена)хем и на състезатели искат да се правят.Не става.То затова БМВ на годините на Фокус е цената по две 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Бравото 5ак, 155 кончета ако се нелъжа,като на Ланчията двигателя
вървежно е ама иначе найстена е летящ кокошарник
вървежно е ама иначе найстена е летящ кокошарник

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
JoroM написа:Колегата с БМВ-то явно му стигаше боя, че на следващия светофар пак бяхме първи коли, но не само че не тръгна с мръсна газ като първия път, ми даже ме изчака аз да тръгна първи!!!![]()
![]()
Ми явно не му се е правило на глупав рейсър в градски условия + приеми факта,че за да те пропусне явно има по-добър поглед върху движението
и е видял нещо, набитото ти "рейсърско" око е отървало
Тия ластици в градски условия ги остави ...... излез на аутобана да се периш на ТДС




- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ако е бил с ТДС и е искал да ти обърне внимание - по околовръстното от стадиона до светофара за Меден рудник (дето са ония досадници с пръскалките) няма да му одържиш в никакъв случай.
При теб пак ще се чува ония шум,който се чува преди от под капака ти да изпуши черен къдеж,а ТДС-а ще се чуди дали да пести нафтата т.е. дали да включва четвърта
Според мен човека просто не си е давал зор ....
При теб пак ще се чува ония шум,който се чува преди от под капака ти да изпуши черен къдеж,а ТДС-а ще се чуди дали да пести нафтата т.е. дали да включва четвърта

Според мен човека просто не си е давал зор ....
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Болен ли си бе.Е46 318i ще е тези пари 2010-та най рано.JoroM написа:Koe e po dwe we priqtel? Що приказваш наизуст, Фокуса ми излезе 10 бона с Каското, E46-cite бяха по 12,500-1300 (няколко такива оферти бях свалил от Мобилето)
Гонката беше от светофара за Созопол/М.Рудник към следващия светофар до Стадиона, преди моста. Но след като го минах, той намали темпото, и не ме е гонил. На следващия светофар, дори ме изчака аз да тръгна първи!
Момчета, тая тема не я пуснах да ви дразня или нещо подобно, исках да направя връзка с въпросното момче, тя стана една никаква, не по моя вина обаче. Изобщо не си въобразявам че мога да сравнявам Форд и БМВ по реноме или по модели.
Ако въпросното момче прочете тая тема, ако иска да ми прати ЛС(ще влизам от време навреме да проверявам), или пък има някои от Бс с 325ТДС и иска да се пуснем на 400м, да ми прати ЛС.
Аз повече няма да пиша в тая тема.
Без лоши чувства, много уважавам марката БМВ, при всички положения повече от МБ и Ауди. От premium марките, тя ме кефи най-много!
Момчета, тая тема не я пуснах да ви дразня или нещо подобно, исках да направя връзка с въпросното момче, тя стана една никаква, не по моя вина обаче. Изобщо не си въобразявам че мога да сравнявам Форд и БМВ по реноме или по модели.
Ако въпросното момче прочете тая тема, ако иска да ми прати ЛС(ще влизам от време навреме да проверявам), или пък има някои от Бс с 325ТДС и иска да се пуснем на 400м, да ми прати ЛС.
Аз повече няма да пиша в тая тема.
Без лоши чувства, много уважавам марката БМВ, при всички положения повече от МБ и Ауди. От premium марките, тя ме кефи най-много!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
http://www.youtube.com/watch?v=v0G6K9VxeO8
На гледай как ускорява ТДС и може да си прецениш долу горе. Не тръгвам от място защото съединителя ми беше тотал.
А иначе нормално е да биеш 316-ки, те са към 1300кг., а фокуса е към 1000 кила евтина пластмаса. Също така играе роля и аеродинамичното му табло което е проектирано от 3 годишното синче на дизайнерския шеф на форд

На гледай как ускорява ТДС и може да си прецениш долу горе. Не тръгвам от място защото съединителя ми беше тотал.
А иначе нормално е да биеш 316-ки, те са към 1300кг., а фокуса е към 1000 кила евтина пластмаса. Също така играе роля и аеродинамичното му табло което е проектирано от 3 годишното синче на дизайнерския шеф на форд

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани