Разкасче за една бимичка и едно голфченце!

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 18 Юни 2008, 6:20

е то само Е34 е бмв може би 316 контакт е опел :bowdown: :roll: :nono:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Хе хе хе хе

Мнение от Kregec » 18 Юни 2008, 8:55

Колеги виждам че нещо се еб***те с компака. Недейте така, все пак той е от семейството на БМВ колкото и да мислите, че е малка и не върви мога да ви кажа че грешите. Все пак не може да се мери със ИС или с М3 но има под капака 105 коня които са и достатъчни за това купе. Аз лично съм доволен от нея и то много, воземи газа кадето искам, по нататака ще барна една ИС-ка или М-ка но за всичко си има време, за момента това ме устройва идеално. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А за колегата който спомена нещо за опел и компак качи се да караш Опел 94 и след това Компак и тогава пак ще говорим, няма нищо общо. Айде лек ден и нека бадем по внимателни, че снощи гледам по БТВ че някви младежи се размали в няква дърво, заради висока скорост. Желая на всички лек и позтворен ден ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 18 Юни 2008, 10:04

Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди (или Алуди, както някои провинциални девойки го произнасят), първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост, по-голяма от тази на светлината.

Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент Александър Бойчев, Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола).

Среща се предимно в провинцията и обратното.

Водачът на голф

Представете си скучна лекция в университета. Представете си потния лектор, който разгорещено обяснява еволюционната теория. Мислете за неговата уста - много се е разгорещил, небрежно разпръсква слюнка в пространството около себе си. Засъхналата слюнка се събира в ъгълчето на устата му под формата на досадно, безмозъчно и тотално непотребно парченце слуз. Ето това е голфаджията. Той не спазва правилата за движение по пътищата - той е над тях... щото бърза. Всичко пречи на голфаджията, всички са му виновни - останалите шофьори - за това, че се осмеляват да карат пред него с разумна скорост; общината - за това, че не е направила специална голф-лента (задължително някъде в средата на насрещното платно); полицаите - че му спират кефа, като го карат да си ремонтира спирачките или да си завари гърнето. За голфаджията светофарите винаги са зелени (или поне така той си мисли), а газенето на пешеходци по тротоарите и в градинките е нещо като малък оргазъм.


Конски сили

Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185

Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка Remus на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

8) Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!

12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.

За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират екологично по-чисти енергийни алтернативи за бутала кючек и наред с басите Neo/Elite - много държат да зареждат праисторически отлежали фекални газове под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.

Важна е стойката тип тежко ми е - много и честата употреба клаксон тип прегракнала гарга - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки на пешеходна пътека, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.

12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лакътя му се е показал през прозореца, дясната е на скоростния лост, държи го 3 пъти по-силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя, за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300.

13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването отдясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е, че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки, които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по-заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче", кит и вестници за визуален тунинг.

15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2 лв. стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.

16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000 лв (носи 10 т.) или 5 000 еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.

16) Ако шоферът е с ментекс кожено яке Diesel (черно и бело), допълнително 25 коня.


Луксозният модел в София

Тази единствена по рода си лимузина е собственост на Румен Вълка.


Най-бързият модел в София

След дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf II 2.0 GTI 16V черен металик, отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK.

"Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо."
- споделя Ахмед Мерчев след Катастрофата на светофара на МЕИ


Най-бързата кола в страните членки на ЕС

След приемането на България в Европейския съюз на 1 януари 2007, Golf II с перничка регистрация е най-бързата кола в страните членки.

Разпознаване на членовете

Тъй като Голфаджиите са много задружен народ, помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира):

1. Спиране на ръчна зад колегата.
2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.
3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.
4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.
5. Жест "наздраве" - с празна ръка.
6. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния.
7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си, може да се вика силно и продължително: "УУУУУУУУУ".
8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.
9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.
10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.

Пилотите на убер-машината Голф са известни сред специалистите с кодовото име "Голфари", а тези в по-висш чин и/или сан - "Голфони".

Известни личности с Голф

Голф 2 е престижна марка, която е привилегия, а не право. Известни хора, които притежават или ще притежават Голф 2:

* Светлин Наков

* Шефът на САП Лабс (ще получи Голф 2 ако успее да наеме 1,000 човека до края на 2006-а година)

* Румен Гайтанов - Вълка, шеф на софийските фирми за извозване на боклук "Волф" и "Дитц", кара поръчков МакЛарън Голф 2 на стойност 450,000 евро. И двете фирми са пред фалит, поради липса на работна ръка - повечето работници се преместват в САП Лабс веднага след отварянето на офиса на германския гигант.

* Др. Александър Горанов - отявлен (вече ex-)собственик на Голф (или още `кенефа`). Виж Русенски Коцкари.

* Абдул ал Хазред - собственик на мощен PHI Golf.

* Любо Станиславов - главен редактор и близък до сърцето на издателя на драйФ-стайл списание MOTOR SHOW Мартин Захариев.

* Грую
* Николай Шопов
* и Аз

Направи си сам

Ако не разполагате с Голф, но много Ви се иска да имате, не се отчайвайте. Има изход от ситуацията. Винаги може да тунинговате вашия стар Форд или дори чисто новият ви Вартбург. За целта са Ви необходими само парче картон, лак за нокти (сребрист) и българско инженерно влакно.


"Голфовете не са това, което са"

Айде стига толкова за голфаджиите, а :mhihi:

RESPECT

by t060
Изображение
От тогава русото не е на мода.

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 18 Юни 2008, 11:11

нямам нищо против компакта, или т.нар. контакт :mhihi: просто това са БМВ-тата с най-малките мотори и има голяма вероятност голф или балАСТРА да разплаче бмв-то, нямам нищо против компакта, но не е създаден да бъде бегачка - това исках да кажа... съжалявам ако съм засегнал някой ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Re: Хе хе хе хе

Мнение от alexandrovi » 18 Юни 2008, 17:42

Kregec написа:Колеги виждам че нещо се еб***те с компака. Недейте така, все пак той е от семейството на БМВ колкото и да мислите, че е малка и не върви мога да ви кажа че грешите. Все пак не може да се мери със ИС или с М3 но има под капака 105 коня които са и достатъчни за това купе. Аз лично съм доволен от нея и то много, воземи газа кадето искам, по нататака ще барна една ИС-ка или М-ка но за всичко си има време, за момента това ме устройва идеално. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А за колегата който спомена нещо за опел и компак качи се да караш Опел 94 и след това Компак и тогава пак ще говорим, няма нищо общо. Айде лек ден и нека бадем по внимателни, че снощи гледам по БТВ че някви младежи се размали в няква дърво, заради висока скорост. Желая на всички лек и позтворен ден ;)
:yes: колега до миналата седмица и аз карах компакт това за опела и компакта се отнасяше за турботед :uups: надявам се че не си се засегнал 2г.карах компакта и ми е до болка ясен а относно голфовете мисля че във всички форуми (ОСВЕН ТОЗИ НА ФОЛКСВАГЕН) мнението на колегите е еднозначно селската мечта,на центъра на всяко село задължително трябва да има мерцедес 190+голф 2или3 и вектра с теглич и затъмнени стъкла. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 18 Юни 2008, 17:58

А така пич, разкажи им играта на тия голфаджиите :D Макар и със 180 градско, заслужавало си е 100%. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 18 Юни 2008, 22:45

Не не съм се засегнал в никакъв случай. Това е първото БМВ което имам и го вземах от един доста възрастен човецет дето сина му го е докарал от Германия ама на него му е доста бързо, и го държал близо година в гараж след като го видях и казах това ще е мойта кола. Аз много добре разбирам, че има волфове и опели дето може да ме накажат, но тоя не успя. Просто съм решил по нататъка да съм жив и здрав и всичко да е нормално да си взема М3 или ИС. На мен БМВ като марка ми е слабост още от втори клас имах едно списание и вътре имаше еда Z3 и се бях вмъниечил по нея. Но както и да е за мен за момента е супер. Уважавам мнението на другите колеги особено за скороста не е правилно наистина но на всеки се случва. В момента имам акт от фуражките за превишена скорост за 12 км отгоре. Просто трябва да се внимава щото наистина стават бели. Лично на гърба си съм усещал какво е катострофа и какво е да ходиш по застрахователи и сервизи. За това просто трябва да се внимава. Мерси на всички и на модераторите че го има този форум. ЛЕКА ВЕЧЕР :)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 19 Юни 2008, 6:37

t060 написа:Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди ...
.................................
Айде стига толкова за голфаджиите, а :mhihi:

RESPECT

by t060


Направо ме разби, толкова много информация на едно място за този велик автомобил не бях виждал. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Трябва да направят филм по Дискавъри, за по-нагледно. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 19 Юни 2008, 20:06

Колегата то6о ми напомни навремето като исках голф но нямах толкова пари и си купих шкода 120л . Та то си беше страшна кола една от първите западни коли която българина можеше да си позволи, та и сега доста хора се учат на гоуфове.

Мога да добавя малко по темата за голфаджиите:
Шапката с козирка на главата поставена перпендикулярно на горе де я забрави бе аз не съм видял голфар без такава.
Варненските голф-мафиоти по скоро са с регистрации А, У, Т и легендарното ТХ разбира се с повтарящи цифри в номера.
Стерео уредбата е уникална с много канален звук и колоните са на всякъде из колата и човек не знае коя дясна коя лява в краката на пасажера има и субуфер за по плътен бас.По луксозните изпълнения са снабдени с ЧЛГАТРОНИК (система която винаги пуска любимата песен на шофиора когато спре на светофар или мине покрай много хора събрали се за нещо)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 28.12.2005

Мнение от mastorpetko » 19 Юни 2008, 23:06

:bs:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 20 Юни 2008, 13:00

180км с 316ката ... добре де ... от Орлов мост до към Горубляне успя ли да ги направиш?Не, че нещо ... ама с 316ка 180км сигурно са ти нужни 3км отсечка за да ги вдигнеш... :mhihi:
без реклами в подписа...
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 20 Юни 2008, 14:14

Turbo_Ted написа:нямам нищо против компакта, или т.нар. контакт :mhihi: просто това са БМВ-тата с най-малките мотори и


... погледни Е36 Compact 323ti и пак си помисли.... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 16.01.2006
Местоположение: София

Мнение от dude » 20 Юни 2008, 15:08

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

голям смях, с 316ската тоя куц кон си се правил на мъж
и със 180 в града, ако един друг водач кривне и те вкара в мантинелата, не искам и да си представям кво ще се случи

верно си за затвор, както казаха по-горе

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 20 Юни 2008, 15:32

drmirchev написа:Колегата то6о ми напомни навремето като исках голф но нямах толкова пари и си купих шкода 120л . Та то си беше страшна кола една от първите западни коли която българина можеше да си позволи, та и сега доста хора се учат на гоуфове. ...


Вярно-вярно! (ей тоя бъдвайзер :mhihi: )

За да съм точен ще добавя, че горния ми пост е насочен изцяло към голф 2. За 3-тата серия на този уникален автомобил в момента се отсяват факти от мистерия, като го напишат, ще го разпространя. :)

Сега ще ме нахраните ама:

Голфаджия не е собственик на автомобил golf, а галфон(цензурираното на тъп, не**клатен, идиот) с автомобил! И с оглед на тенденцията тези типове все по-често да си купуват е36 купе, като се отказват от golf-a, има доста хора (един вид лично познавам такива колеги), които продават е36 купе и се качват на golf.

RESPECT

by t060
Изображение
От тогава русото не е на мода.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 20 Юни 2008, 20:34

Верно е това няма да си кривя душата.Напоследък е36 измества голфа от пътя, не е странно че има съперничество между двата автомобила по светофарите, та те са на една цена, возят що годе еднакво и за двете се продават много тунинг части дето ги правят адските бегачки.Нямам линк за темата но в тунингбг има две теми за селски тунинг и там голфовете и е36-ците са на равно по "тунинг постижения".

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook