БиЕмДабълЮ vs. Chevrolet Captiva vs. Volkswagen Jetta
Модератори: mitaka7, Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Loewe написа:Нямам нищо против Е39 520и , даже в моята е сложен същият двигател, но нека гледаме реално, въпреки че това тука са страхотни истории
Реално погледнато, 520-ката не е кола за светофарни състезания. Силата и е другаде.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Plamen_335i написа:ивчо написа:Браво!!! Само така!!! Те тез новите коли по цял ден висят тука в сервиза!!
За Captiva-та не коментирам,возим се въднъж с брат ми една такава се опита да ме изпревари,като от 50 до 160 си седя зад мен с пуснат ляв мигач и пушейки![]()
аз си бях на трета,четвърта не включих
![]()
Само едно не ми хареса!Последното изречение!!! Недей така че виджаш вчера какво станало .........
Значи 190-ката държи 160 на 3-та...не знаех, че може...браво![]()
_jaza, много добра гонка. Поздравления! Какво стана с Фолксваген-а накрая? Изгубва се нещо от картинката.
Държи,държи даже малко преди прекъсвач ги е подминала,ма тя моята е с 4 скорости


Oyama написа:Според мене тия в каптивата и джетата изобщо не са разбрали че се гониш с тях иначе щяха да натиснат верно газта.
Донякъде колегата е прав защото като видяха че не подавам на риенето им те си помислиха че ще са само джетата и джипа, но не беше така докато двата се надпреварваха аз ги минах като спрели и то защото имах по добра тактика а тя беше да изчакам да се отекът колите които минават на жълто - червено.
И така те тръгнаха на жълто и им се наложи да намалят и после пак да ускоряват а аз от самото начало си ускорявах без да намалям. И докато двамата се състезават минава някакъв покрай тях като спрели.
Също така @Oyama мога да видя кога една кола си тръгва нормално и кога не аре не ми казвай ко са разбрали според теб и ко не :-)
Също така в интерес на истината ще добавя че джетата водеше на джипа и после като достигнахме следващия светофар си спря нормално което ме навежда на мисълта че имат добър поглед на пътната обстановка за разлика от смешника с джипа който след като за малко не се блъсна в задницата ми като аз в това време карах с 60 после караше като насран и не го видях повече по пътя за Бояна.
Ако има някой горд притежател на джета или каптива можем да изясним този проблем като отидем на божура и направим едно две кръгчета а после ще разпъваме локуми на по бира :-) иначе просто си говирм колкото да се намираме на работа
@Loewe
Джетата която видях беше с гуми 195х50х14 и не приличаше на кола която има повече от 120 коня.
Цялата история я разказах защото има за мен следната поука че БМВ преди 11 години са правили коли с които много съвременни коли не могат да се мерят, другото което е както един колега спомена 5-цата не е много за старт от светофар на светофар тя става истински агресивна кола след като мине 4000 оборота.
- kozela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: лоша F30-ка
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
_jaza написа:@Loewe
Джетата която видях беше с гуми 195х50х14 и не приличаше на кола която има повече от 120 коня.
Чакай сега да се уточним, за коя година джета говорим? Нали не тези от 80-те години? Защото нови с по-малки от 15" джанти фабрично няма

Иначе от темата ти разбрах, че хората тръгнали на жълто и спрели по средата да изчакват останалите, а ти си се набрал по-късно и си профучал покрай тях, докато са изчаквали движението... Следващия светофар е бил на 50-60 метра ( като гледам по секунди описанието - някъде около 10 са ти трябвали за да стигнеш до него) - голяма "кушия" е станало


mastorpetko написа:_jaza написа:@Loewe
Следващия светофар е бил на 50-60 метра ( като гледам по секунди описанието - някъде около 10 са ти трябвали за да стигнеш до него) - голяма "кушия" е станало
Батко честно ти казвам направо ще ме убиеш :-). Имай малко повече въображение все пак аз не съм професионален писател за да ти го опиша точно а ако се опитам цялата красота щеше да се изгуби в безсмислени обяснения.
1. От единия до другия светофар има грубо казано 1 - 1,5 км.
2. Не не спряха да пият кафе или да си купят нещо от супера на ъгъла или квото и да е друго предположение. Идеята ми да спомена тва е че те изгубиха обороти и това си е достатъчно пагубно без да има нужда да спират.
3. Хубуу 15-ски да са били гумите на джетатат аз ги казах тия размери като примерни за окомера ми :-). За мен всяка гума с размер по малък от 205 е малка :-) дет са вика кефя са на валяците.
4. Пак на око джетата ми се виждаше не по старат от 2005 - 2006. Ама ако пак го срещна ще му поискам сервизната книжка за да мога да задоволя любопитството ти.
Feanor написа:Loewe написа:Нямам нищо против Е39 520и , даже в моята е сложен същият двигател, но нека гледаме реално, въпреки че това тука са страхотни истории
Реално погледнато, 520-ката не е кола за светофарни състезания. Силата и е другаде.
Луд ли си , 520-ките са най-големите бегачки


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
евала за веселата историйка,направо усмивката залепва
иначе комплексарите пак почнаха да акат,как така тая 39-а ще бие,ма те не са знаели,ма къв бил двигателя....ай спирайте се бе,то една забавна история да има и вие ще я обърнете на рацерска

иначе комплексарите пак почнаха да акат,как така тая 39-а ще бие,ма те не са знаели,ма къв бил двигателя....ай спирайте се бе,то една забавна история да има и вие ще я обърнете на рацерска

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Колега комплексарско е да бягаш от реалността и да неможеш да погледнеш истината в очите
. Има си закони на физиката, които си важат независимо дали караш космически кораб или каручка. Кола 150 коня и 1500кг не е бегачка и това си е. Сега вярно ВАНОС-и маноси, не съм казал че 520-ките са бавни. Особено тези с ваносите може и да са пъргави, ама истината е, че не са бегачки и са на средно ниво - проумейте го. Ако бяха толкова бързи нямаше да има 528,530, 535 и 540.

Аз пък се кефя как тоя шестак още в петата секунда трябва да му вкараш четвърта, че да не изгърми!
Браво!
Нашия вартбург в шестата секунда ако не изключа от скорост почва да вади такъв пушек, че в Ст.Загора почват да псуват ТЕЦ-овете.
Пушак къде от предните гуми, къде от задните щото от ускорението има вероятност да чупя седалката и къде от време на време дърпам ръчната за всеки случай...
Отделно пушека от ауспуха...
Браво!
Нашия вартбург в шестата секунда ако не изключа от скорост почва да вади такъв пушек, че в Ст.Загора почват да псуват ТЕЦ-овете.
Пушак къде от предните гуми, къде от задните щото от ускорението има вероятност да чупя седалката и къде от време на време дърпам ръчната за всеки случай...
Отделно пушека от ауспуха...

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
това там за двигателите и въртящия момент са само една малка част от това да си по бърз онея може да са били некви "шофьори" дето незнаят как да го пастигнат тоя макс въртящмомент а нашия пич да е истински шофьор
- bmw gazarcheto
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: северна гренландия
а може и обратнотоbmwista написа:това там за двигателите и въртящия момент са само една малка част от това да си по бърз онея може да са били некви "шофьори" дето незнаят как да го пастигнат тоя макс въртящмомент а нашия пич да е истински шофьор

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани