БиЕмДабълЮ vs. Chevrolet Captiva vs. Volkswagen Jetta

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 22 Апр 2008, 7:02

Loewe написа:Нямам нищо против Е39 520и , даже в моята е сложен същият двигател, но нека гледаме реално, въпреки че това тука са страхотни истории :)

Реално погледнато, 520-ката не е кола за светофарни състезания. Силата и е другаде. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 22 Апр 2008, 7:41

Plamen_335i написа:
ивчо написа:Браво!!! Само така!!! Те тез новите коли по цял ден висят тука в сервиза!!
За Captiva-та не коментирам,возим се въднъж с брат ми една такава се опита да ме изпревари,като от 50 до 160 си седя зад мен с пуснат ляв мигач и пушейки :mhihi: :mhihi: аз си бях на трета,четвърта не включих :D
Само едно не ми хареса!Последното изречение!!! Недей така че виджаш вчера какво станало .........


Значи 190-ката държи 160 на 3-та...не знаех, че може...браво :)

_jaza, много добра гонка. Поздравления! Какво стана с Фолксваген-а накрая? Изгубва се нещо от картинката.

Държи,държи даже малко преди прекъсвач ги е подминала,ма тя моята е с 4 скорости :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.02.2008

Мнение от _jaza » 22 Апр 2008, 9:40

Oyama написа:Според мене тия в каптивата и джетата изобщо не са разбрали че се гониш с тях иначе щяха да натиснат верно газта. :lol:


Донякъде колегата е прав защото като видяха че не подавам на риенето им те си помислиха че ще са само джетата и джипа, но не беше така докато двата се надпреварваха аз ги минах като спрели и то защото имах по добра тактика а тя беше да изчакам да се отекът колите които минават на жълто - червено.
И така те тръгнаха на жълто и им се наложи да намалят и после пак да ускоряват а аз от самото начало си ускорявах без да намалям. И докато двамата се състезават минава някакъв покрай тях като спрели.

Също така @Oyama мога да видя кога една кола си тръгва нормално и кога не аре не ми казвай ко са разбрали според теб и ко не :-)


Също така в интерес на истината ще добавя че джетата водеше на джипа и после като достигнахме следващия светофар си спря нормално което ме навежда на мисълта че имат добър поглед на пътната обстановка за разлика от смешника с джипа който след като за малко не се блъсна в задницата ми като аз в това време карах с 60 после караше като насран и не го видях повече по пътя за Бояна.

Ако има някой горд притежател на джета или каптива можем да изясним този проблем като отидем на божура и направим едно две кръгчета а после ще разпъваме локуми на по бира :-) иначе просто си говирм колкото да се намираме на работа


@Loewe
Джетата която видях беше с гуми 195х50х14 и не приличаше на кола която има повече от 120 коня.

Цялата история я разказах защото има за мен следната поука че БМВ преди 11 години са правили коли с които много съвременни коли не могат да се мерят, другото което е както един колега спомена 5-цата не е много за старт от светофар на светофар тя става истински агресивна кола след като мине 4000 оборота.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: лоша F30-ка

Мнение от kozela » 22 Апр 2008, 11:45

Поредната порция удоволствие за душата и тялото :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 22 Апр 2008, 17:37

Plamen_335i написа:Значи 190-ката държи 160 на 3-та...


това го подвърждавам 190ка 85та 2ка двигател на 3та прави 160 :shock: лично съм тествал ,луда работи тия 190ки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 28.12.2005

Мнение от mastorpetko » 22 Апр 2008, 18:46

_jaza написа:@Loewe
Джетата която видях беше с гуми 195х50х14 и не приличаше на кола която има повече от 120 коня.


Чакай сега да се уточним, за коя година джета говорим? Нали не тези от 80-те години? Защото нови с по-малки от 15" джанти фабрично няма :idea:

Иначе от темата ти разбрах, че хората тръгнали на жълто и спрели по средата да изчакват останалите, а ти си се набрал по-късно и си профучал покрай тях, докато са изчаквали движението... Следващия светофар е бил на 50-60 метра ( като гледам по секунди описанието - някъде около 10 са ти трябвали за да стигнеш до него) - голяма "кушия" е станало :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.02.2008

Мнение от _jaza » 23 Апр 2008, 12:05

mastorpetko написа:
_jaza написа:@Loewe
Следващия светофар е бил на 50-60 метра ( като гледам по секунди описанието - някъде около 10 са ти трябвали за да стигнеш до него) - голяма "кушия" е станало :mhihi:


Батко честно ти казвам направо ще ме убиеш :-). Имай малко повече въображение все пак аз не съм професионален писател за да ти го опиша точно а ако се опитам цялата красота щеше да се изгуби в безсмислени обяснения.

1. От единия до другия светофар има грубо казано 1 - 1,5 км.

2. Не не спряха да пият кафе или да си купят нещо от супера на ъгъла или квото и да е друго предположение. Идеята ми да спомена тва е че те изгубиха обороти и това си е достатъчно пагубно без да има нужда да спират.

3. Хубуу 15-ски да са били гумите на джетатат аз ги казах тия размери като примерни за окомера ми :-). За мен всяка гума с размер по малък от 205 е малка :-) дет са вика кефя са на валяците.

4. Пак на око джетата ми се виждаше не по старат от 2005 - 2006. Ама ако пак го срещна ще му поискам сервизната книжка за да мога да задоволя любопитството ти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 23 Апр 2008, 16:51

Feanor написа:
Loewe написа:Нямам нищо против Е39 520и , даже в моята е сложен същият двигател, но нека гледаме реално, въпреки че това тука са страхотни истории :)

Реално погледнато, 520-ката не е кола за светофарни състезания. Силата и е другаде. ;)



Луд ли си , 520-ките са най-големите бегачки :lol: ! А в този форум 520 > 540 :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Апр 2008, 18:52

евала за веселата историйка,направо усмивката залепва :mhihi:
иначе комплексарите пак почнаха да акат,как така тая 39-а ще бие,ма те не са знаели,ма къв бил двигателя....ай спирайте се бе,то една забавна история да има и вие ще я обърнете на рацерска :twisted:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 23 Апр 2008, 22:04

Колега комплексарско е да бягаш от реалността и да неможеш да погледнеш истината в очите :!: . Има си закони на физиката, които си важат независимо дали караш космически кораб или каручка. Кола 150 коня и 1500кг не е бегачка и това си е. Сега вярно ВАНОС-и маноси, не съм казал че 520-ките са бавни. Особено тези с ваносите може и да са пъргави, ама истината е, че не са бегачки и са на средно ниво - проумейте го. Ако бяха толкова бързи нямаше да има 528,530, 535 и 540.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от exotique » 24 Апр 2008, 14:02

Loewe написа:1.4 TSI BMY 4/16 1.390 cm³ 103 kW (140 PS) bei 5.600 1/min 220 Nm bei 1.500 1/min - от тоя мотор нагоре 520ската почва да пада яко, Джетата е по-лека все пак и има 30 Nm, отгоре, които се постигат на 1500 оборота

тоя май беше разработка на бмв :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 1.02.2006

Мнение от CuMo » 24 Апр 2008, 14:30

Аз пък се кефя как тоя шестак още в петата секунда трябва да му вкараш четвърта, че да не изгърми!
Браво!

Нашия вартбург в шестата секунда ако не изключа от скорост почва да вади такъв пушек, че в Ст.Загора почват да псуват ТЕЦ-овете.
Пушак къде от предните гуми, къде от задните щото от ускорението има вероятност да чупя седалката и къде от време на време дърпам ръчната за всеки случай...

Отделно пушека от ауспуха...
:smoke:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 24 Апр 2008, 16:33

това там за двигателите и въртящия момент са само една малка част от това да си по бърз онея може да са били некви "шофьори" дето незнаят как да го пастигнат тоя макс въртящмомент а нашия пич да е истински шофьор

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: северна гренландия

Мнение от bmw gazarcheto » 27 Апр 2008, 17:48

bmwista написа:това там за двигателите и въртящия момент са само една малка част от това да си по бърз онея може да са били некви "шофьори" дето незнаят как да го пастигнат тоя макс въртящмомент а нашия пич да е истински шофьор
а може и обратното ;)

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook