Лека гонка между Х5 и Волво С60...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Лека гонка между Х5 и Волво С60...
Здравейте... Впечатлен съм от динамиката и качествата като цяло на една кола-ВОЛВО С60. Сега по същество...
Днес бях на бал на едно момиче от моето училище и се наложи да я кара братовчед ми с Волво-то си (С60 Д5 - 2.5д 2006г. 170к.с. ако не се лъжа). Момичето е от Сливница и отидохме да я вземем. След като спряхме пред къщата и се качихме да и поднесем подаръка, започнахме да кичиме колата с балони. В крайна сметка с леко закъснение потеглихме към София, но уви точно на вратата се обажда нейна съученичка, която тръгва от Драгоман ( 10 или малко повече км от Сливница) и казва следното:,,Аз съм с Х5 и няма да ви взимам, защото не мога да се съобразявам с вас!!!" Ние естествено казахме ОК, не мислехме да се съобразяваме с поредната тъпа.....!!!
Стигнахме на разклона за София и се качихме на международния път. Спряхме там, защото се усетихме че закъсняваме и трябваше да се махнат балоните, за да не изхвърчат. Слизам си аз от колата и отивам до огледалото, нещо обаче ме накара да погледна наляво и видях в далечината просто ксенон. След точно 2 секунди пред мен профуча Х5, но наистина беше едно страхотно изпълнение... (4те ауспуха, фейс лифт, абе няма какво да говоря) ...Отначало го помислих за 4.6ис. Бързо свалихме балоните, защото се усетихме че това е въпросната приятелка, качихме се в колата и се започна...
Газ на Волво-то колкото може повече, само в лютеницата, но Х5-то наистина беше доста напред. Не го виждахме даже. След около 22км със скорост 220км и 2 косъма до прекъсвача видяхме задницата на този за мен невероятен джип.
Братовчед ми ( шофиора ) беше много ядосан на това момиче, че е казало че няма да се съобразява с нас и че и е много бърза колата. По този начин го беше вбесила максимално и той беше готов на всичко само и само да я опроваргае. Започнаха се тройни изпреварвания, срещу нас няма коли и двете коли заиграха по пътя. За мое голямо учудване Волвото не изостана дори за стотна от Х5-цата. По едно време даже я дърпахме много сериозно, но и двамата шофирои караха на ръба и се възползваха от грешките си, които при тази скорост са неизбежни. Стигнахме караулката на входа на София, но имаше отвратитлна колона от тирове на светофара. Х5-цата беше пред нас и момчето, което я караше тръгна в насрещното. Полицаите нищо ,,не му казаха" а само го изгледаха. Ние веднага след него направихме същото упражнение и застанахме един до друг на светофара... Жълто, Зеленои газ. Двете коли се движеха сякаш бяха залепени една за друга-абсолютно наравно. До края обаче имаше около 5км. Трябваше да стигнем до кино Арена, където беше срещата. Излезнахме на бул. Царица Йоанна и се възроди адреналина и тръпката от изпреварвания на ръба на бръснача. На Киров стана така че отново бяхме един до друг на светофара. Погледите на шофиорите, усмивките на лицата им и вкаменените физиономии на нас пътниците - това не се забравя. 3..2...1 и се изстреляхме...Чувам адския рев на една кола която ми взе ума, макар да беше 2.5 малкото Д както наричат този мотор. Незнам как стана но на светофара преди тунела бяхме първи. За съжаление той светеше по червено от всякога и ни се наложи да спрем. Правим място на пича с Х5-цата да застане до нас за да бъде наистина интересно и той взе че мина на червено. От там нямахме избор и минахме и ние
Влизаме в тунела той газ и ние газ ама до ламарината. В платното до линията на трамвая имаше кола и Х5-то мина по релсите а ние от дясно бяхме наравно, но в този момент Х5-цата трябваше да се прибере защото идваше края на тунела, а нашето платно беше празно. С една дума 3 коли разстояние след края на тунела. Какво удоволствие...Аз почитателя на БМВ се радвам като ненормален че сме го направили пастет. От там на сетне всичко беше ясно - ние 1ви а ДЖИПА 2ри. Тогава дойде момента на истината. Слизам аз от колата, БМВ-то зад нас, поглеждам калника и какво да видя, това изродско изпълнение беше просто 3.0д...
Всички бяха крайно очудени как това Волво може да върви наравно с Х5, а накрая дори да го победи.
В крайна сметка затврихме устата на тъпата ...... и си умряхме от кеф.
Наистина жалко че това се случи с една от любимите ми коли, но трябва да сме реалисти и да гледаме на всички останали като равни. А не като се качим на БМВ и да се мислим за непобедими. Темата я пуснах защото много от нас пишат, че останалите коли са боклуци. Не веднъж са плюти голфове, астри и т.н.
Мисля че трябва да бъдем малко по обективни и да признаваме и недостатъците, защото ако никой не го прави няма да има прогрес...
Поздрави...
Днес бях на бал на едно момиче от моето училище и се наложи да я кара братовчед ми с Волво-то си (С60 Д5 - 2.5д 2006г. 170к.с. ако не се лъжа). Момичето е от Сливница и отидохме да я вземем. След като спряхме пред къщата и се качихме да и поднесем подаръка, започнахме да кичиме колата с балони. В крайна сметка с леко закъснение потеглихме към София, но уви точно на вратата се обажда нейна съученичка, която тръгва от Драгоман ( 10 или малко повече км от Сливница) и казва следното:,,Аз съм с Х5 и няма да ви взимам, защото не мога да се съобразявам с вас!!!" Ние естествено казахме ОК, не мислехме да се съобразяваме с поредната тъпа.....!!!

Стигнахме на разклона за София и се качихме на международния път. Спряхме там, защото се усетихме че закъсняваме и трябваше да се махнат балоните, за да не изхвърчат. Слизам си аз от колата и отивам до огледалото, нещо обаче ме накара да погледна наляво и видях в далечината просто ксенон. След точно 2 секунди пред мен профуча Х5, но наистина беше едно страхотно изпълнение... (4те ауспуха, фейс лифт, абе няма какво да говоря) ...Отначало го помислих за 4.6ис. Бързо свалихме балоните, защото се усетихме че това е въпросната приятелка, качихме се в колата и се започна...





Газ на Волво-то колкото може повече, само в лютеницата, но Х5-то наистина беше доста напред. Не го виждахме даже. След около 22км със скорост 220км и 2 косъма до прекъсвача видяхме задницата на този за мен невероятен джип.

Братовчед ми ( шофиора ) беше много ядосан на това момиче, че е казало че няма да се съобразява с нас и че и е много бърза колата. По този начин го беше вбесила максимално и той беше готов на всичко само и само да я опроваргае. Започнаха се тройни изпреварвания, срещу нас няма коли и двете коли заиграха по пътя. За мое голямо учудване Волвото не изостана дори за стотна от Х5-цата. По едно време даже я дърпахме много сериозно, но и двамата шофирои караха на ръба и се възползваха от грешките си, които при тази скорост са неизбежни. Стигнахме караулката на входа на София, но имаше отвратитлна колона от тирове на светофара. Х5-цата беше пред нас и момчето, което я караше тръгна в насрещното. Полицаите нищо ,,не му казаха" а само го изгледаха. Ние веднага след него направихме същото упражнение и застанахме един до друг на светофара... Жълто, Зеленои газ. Двете коли се движеха сякаш бяха залепени една за друга-абсолютно наравно. До края обаче имаше около 5км. Трябваше да стигнем до кино Арена, където беше срещата. Излезнахме на бул. Царица Йоанна и се възроди адреналина и тръпката от изпреварвания на ръба на бръснача. На Киров стана така че отново бяхме един до друг на светофара. Погледите на шофиорите, усмивките на лицата им и вкаменените физиономии на нас пътниците - това не се забравя. 3..2...1 и се изстреляхме...Чувам адския рев на една кола която ми взе ума, макар да беше 2.5 малкото Д както наричат този мотор. Незнам как стана но на светофара преди тунела бяхме първи. За съжаление той светеше по червено от всякога и ни се наложи да спрем. Правим място на пича с Х5-цата да застане до нас за да бъде наистина интересно и той взе че мина на червено. От там нямахме избор и минахме и ние

Влизаме в тунела той газ и ние газ ама до ламарината. В платното до линията на трамвая имаше кола и Х5-то мина по релсите а ние от дясно бяхме наравно, но в този момент Х5-цата трябваше да се прибере защото идваше края на тунела, а нашето платно беше празно. С една дума 3 коли разстояние след края на тунела. Какво удоволствие...Аз почитателя на БМВ се радвам като ненормален че сме го направили пастет. От там на сетне всичко беше ясно - ние 1ви а ДЖИПА 2ри. Тогава дойде момента на истината. Слизам аз от колата, БМВ-то зад нас, поглеждам калника и какво да видя, това изродско изпълнение беше просто 3.0д...

Всички бяха крайно очудени как това Волво може да върви наравно с Х5, а накрая дори да го победи.
В крайна сметка затврихме устата на тъпата ...... и си умряхме от кеф.
Наистина жалко че това се случи с една от любимите ми коли, но трябва да сме реалисти и да гледаме на всички останали като равни. А не като се качим на БМВ и да се мислим за непобедими. Темата я пуснах защото много от нас пишат, че останалите коли са боклуци. Не веднъж са плюти голфове, астри и т.н.
Мисля че трябва да бъдем малко по обективни и да признаваме и недостатъците, защото ако никой не го прави няма да има прогрес...

Поздрави...
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
За такива СЕЛЯНЧЕТА само средняка
И аз вчера имах подобна изцепка за което в последствие ме беше яд че карах така излагайки на риск себе си и другите участници в движението!!!
Та случката е следната:
Излизам аз от МакДоналдс-а на окръжна през светофара на цариградското... ускорявам си нормално и се престроявам в най-лява лента щото нямаше коли... та карам си аз с около 80-90 и след около 200 метра поглеждам че в огледалото ме настига една Е46... и светка ли светка... давам аз газ-та и десния мигач изпреварвайки колата до мене за да се прибера ама оня се движеше много бързо и трябваше да намали при което правейки му место да мине той се изравнява до мене и гледам вътре 5 момчета на максимум 19 години като шофьора беше и той някъде там! Авно били на бал бяха превъзбудени и тоя почна да се опитва да ме изблъска от пътя заплашвайки ме
Аз като сравнително спокоен човек минах в дясното платно престроявайки се за десен завой за към дружба погледнах как ми показват средни пръсти и петимата.... което беше капака на цялата селяния
Погледнах километража... 75 км/ч погледнах скоростния лост - 5-та... погледнах бензина - плискат се някви 30 литра... погледнах часовника - време имах... погледнах срелката на температурата - two minutes to midnight... погледнах пак наляво през средното платно - средни пръсти... погледнах пак километража - 80 (несъзнателно съм натиснал газта)... погледнах пак бензина - ИМАШЕ... и докато погледна пак оборотомера дясната ми ръка неволно беше дръпнала скоростния лост в крайно ляво положение в комбинация с неволно претръпване на десния крак в/у педала на газта (неволно щадят синхронизаторите на 20 годишната скоростна кутия ) ... гледам оборотомера в 5500
Викам си - няма да се съпротивлявам срещу инстинктите си
Изпълни се един път оборотомера до към края... минах в лявото платно със силен ляв волан... включих трета и след рязкото натискане на газта вече звукът от 6-те цилиндъра напънати от горящата в тях смес, изпускащи газовете през двойната генерация, със силния си рев успяха да ме върнат към реалността и видях че дистанцията м/у мойта предна броня и задната броя на Е46-цата беше вече около 2 метра намалявайки бързо!
В този момент лявата ръка неволно дръпна "смукача" (всеки който кара Е30 се досеща как се палят фаровете
) и бутна напред левия лост запалвайки 4-те очи на старата поуморена баварска машина която се оглеждаше за жертва... очите и блеснаха: 320d а аз несъзнавайки какво става усетих в последствие че агресията в мен поклаждана от адреналина е стигнала до върхът си
дистанцията м/у двете брони беше не-повече от 40 см когато усетих вкусът на адреналина - времето така бавно течеше че пулсът ми спираше дъха
Последва рязка смяна на лентите и Е46 се озова в най-дясно... погледът ми се простира напред - няма коли, леко в дясно - няма коли... оборотомер - 5000... безин, температура - не бяха от първостепенно значение... за сметка на положението на дроселната клапа
а именно ТПС суйча подаваше сигнал на ЕКУ-то че работата е сериозна и плодът на инжинерната мисъл през 70-те години наречен М20 се нуждаеше от ПАУЪР!!! Реакцията на цялата система макар и стара и позабравена беше както винаги: надеждна и бърза
Оборотомерът скочи до към 6800 оборота, последва много бързо и неволно ритане на левия педал като дясната ми ръка знаеща своята работа реагира мигновенно сменяйки предавката на 4-та... аз не можех нищо да направя просто ми остана да настъпя газта
Последва доволна реакция от страна на послушната, добре отглеждана, макар и стара, машина... от моя страна последва уплашеното очудване... километража бързо наближаваше 20 км/ч...оборотомера беше на 6500... изстреляна мисъл - ПЕТА! Ръцета и краката чакаха... чакаха да превключат в оптималния момент, някъде там... малко преди 7000 оборота...
аз с очудване разбрах че цялата система автомобил - човек работеше перфектно и след всичките тези километри грешките м/у органа за управление и този за изпълнение бяха сведени до минимум
Последва пета предавка... някъде там малко над 20 км/ч бърз поглед в дясното огледало - Е46 беше доста назад, наближавах моста при горубляне и десния крак се премести на средния педал за да приведе спирачната система в режим на готовност... намалих... Е46 мина покрай мене засичайки ме - не бях изненадан... нещо нормално за така възпитани хомо сапиенс
Последва светофара... спрях в лявата лента за направо зад Е46... светна зелено... той навлезна в кръстовището заставайки за ляв завой... аз застанах пред него... погледнах -
такива визиономий... погледнах температурата, бензина - всичко ОК... неволно десния крак се заклещи м/у двата педала отдясно... а пустия му ляв крак пусна съединителя
Не знаех какво става... двигателят ревеше с 4500 оборота/мин... километража показваше 40 км/ч а колата седеше на място... в един момент някъде отзад... явно от задните гуми излезна сивкав силно задушлив дим, който караше очите ми да сълзят
Бърз поглед - жълто
десния как майсторски се плъзна по педалите и двигателят не заглъхна - напротив изрева жадно... ръцете развъртяха предварително навития ляв волан и старото тяло на вълкът се плъзна м/у тротоата и колите чакащи на светофара под някакъв странен ъгъл... взимайки левия завой със дясно навит волан
Очуден станах свидетел на много грациозно движение което явно беше многократно тренирано преди да бъде така перфектно изпълнено
Намалих малко осъзнавайки какво вършим несъзнателно - един танц... нещо като синхронно плуване обаче на пътя
В тоя момент Е46 мина пред мен заобикаляйки ме в насрещното и зави наляво на широкото кръстовище...
Охх небеса... какво ми става аз седях и гледах безучастно как онзи същия грациозен танц беше изпълнен за втори път... този път под ръководството на втората предавка... ниският задник на бавареца за плъзна надясно наближавайки със страшна сила задницата на Е46 в този момент кратко, точно, остро движение - несъзнателно контра волан надясно, задникът послушно се изправи като използвайки инерцията тая пуста система човек-машина изпълни следващият перфектен танц - изпреварване отляво като погледът ми към Е46 беше от много интересна преспектива - някъде там в десния страничен прозорец но СИЛНО напред, към предния
Шок и ужас ми аз ги изпреварвах настрани с вратите
И докато лявата ръка си знаеше урока със волана дясната леко се повдигна и със неволна леко ехидна усмивка на лицето помаха на хората от съседната кола.. почти през предния прозорец
А стига бе - осъзнах се аз ... подяволите какво правим
Докато се осъзная фактите бяха на лице - скоростта почти 16 км/ч и така познатите ни завой.. ние бяхме тренирали това там.. неволно ... не малко пъти
Последва миг безвремие и преднината ми беше около 500 метра... минах си по така познатия път оставяйки тая пуста дърта кошница да поотпочине малко и я паркирах малко уплашен
Слезнах, заключих... погледнах пак... боже колко е проста, грозна и стара помислих си и така изглеждаше невинна и спокойна... а в същност изпитвах едно страхопочитание - караше ме да правя неща който в същност бяха опасни и страшни
Прибрах се погледнах пак през прозореца - този червен дявол си седеше така спокойно сякаш е ангелче
А аз осъзнавайки се си погледнах ръцете - бели, потни, едната - стикаща ключа, другата стискаща панела от касетофона, замислих се... боже тази кола... от кой е правена... имах чуството че не е просто желязо... просто машина... имах чуството че просто е правена в ада с предназначението да ни управлява... да ни кара да правим това което на нея и харесва... помислих си пак и така и не можах да намеря отговора - къде беше дявола... във нея или във мен... или във двамата по малко

И аз вчера имах подобна изцепка за което в последствие ме беше яд че карах така излагайки на риск себе си и другите участници в движението!!!
Та случката е следната:
Излизам аз от МакДоналдс-а на окръжна през светофара на цариградското... ускорявам си нормално и се престроявам в най-лява лента щото нямаше коли... та карам си аз с около 80-90 и след около 200 метра поглеждам че в огледалото ме настига една Е46... и светка ли светка... давам аз газ-та и десния мигач изпреварвайки колата до мене за да се прибера ама оня се движеше много бързо и трябваше да намали при което правейки му место да мине той се изравнява до мене и гледам вътре 5 момчета на максимум 19 години като шофьора беше и той някъде там! Авно били на бал бяха превъзбудени и тоя почна да се опитва да ме изблъска от пътя заплашвайки ме

Аз като сравнително спокоен човек минах в дясното платно престроявайки се за десен завой за към дружба погледнах как ми показват средни пръсти и петимата.... което беше капака на цялата селяния


Погледнах километража... 75 км/ч погледнах скоростния лост - 5-та... погледнах бензина - плискат се някви 30 литра... погледнах часовника - време имах... погледнах срелката на температурата - two minutes to midnight... погледнах пак наляво през средното платно - средни пръсти... погледнах пак километража - 80 (несъзнателно съм натиснал газта)... погледнах пак бензина - ИМАШЕ... и докато погледна пак оборотомера дясната ми ръка неволно беше дръпнала скоростния лост в крайно ляво положение в комбинация с неволно претръпване на десния крак в/у педала на газта (неволно щадят синхронизаторите на 20 годишната скоростна кутия ) ... гледам оборотомера в 5500


В този момент лявата ръка неволно дръпна "смукача" (всеки който кара Е30 се досеща как се палят фаровете



Последва рязка смяна на лентите и Е46 се озова в най-дясно... погледът ми се простира напред - няма коли, леко в дясно - няма коли... оборотомер - 5000... безин, температура - не бяха от първостепенно значение... за сметка на положението на дроселната клапа


Оборотомерът скочи до към 6800 оборота, последва много бързо и неволно ритане на левия педал като дясната ми ръка знаеща своята работа реагира мигновенно сменяйки предавката на 4-та... аз не можех нищо да направя просто ми остана да настъпя газта




Последва светофара... спрях в лявата лента за направо зад Е46... светна зелено... той навлезна в кръстовището заставайки за ляв завой... аз застанах пред него... погледнах -


Не знаех какво става... двигателят ревеше с 4500 оборота/мин... километража показваше 40 км/ч а колата седеше на място... в един момент някъде отзад... явно от задните гуми излезна сивкав силно задушлив дим, който караше очите ми да сълзят

Бърз поглед - жълто




Намалих малко осъзнавайки какво вършим несъзнателно - един танц... нещо като синхронно плуване обаче на пътя

В тоя момент Е46 мина пред мен заобикаляйки ме в насрещното и зави наляво на широкото кръстовище...
Охх небеса... какво ми става аз седях и гледах безучастно как онзи същия грациозен танц беше изпълнен за втори път... този път под ръководството на втората предавка... ниският задник на бавареца за плъзна надясно наближавайки със страшна сила задницата на Е46 в този момент кратко, точно, остро движение - несъзнателно контра волан надясно, задникът послушно се изправи като използвайки инерцията тая пуста система човек-машина изпълни следващият перфектен танц - изпреварване отляво като погледът ми към Е46 беше от много интересна преспектива - някъде там в десния страничен прозорец но СИЛНО напред, към предния

Шок и ужас ми аз ги изпреварвах настрани с вратите

И докато лявата ръка си знаеше урока със волана дясната леко се повдигна и със неволна леко ехидна усмивка на лицето помаха на хората от съседната кола.. почти през предния прозорец

А стига бе - осъзнах се аз ... подяволите какво правим


Последва миг безвремие и преднината ми беше около 500 метра... минах си по така познатия път оставяйки тая пуста дърта кошница да поотпочине малко и я паркирах малко уплашен

Слезнах, заключих... погледнах пак... боже колко е проста, грозна и стара помислих си и така изглеждаше невинна и спокойна... а в същност изпитвах едно страхопочитание - караше ме да правя неща който в същност бяха опасни и страшни

Прибрах се погледнах пак през прозореца - този червен дявол си седеше така спокойно сякаш е ангелче

А аз осъзнавайки се си погледнах ръцете - бели, потни, едната - стикаща ключа, другата стискаща панела от касетофона, замислих се... боже тази кола... от кой е правена... имах чуството че не е просто желязо... просто машина... имах чуството че просто е правена в ада с предназначението да ни управлява... да ни кара да правим това което на нея и харесва... помислих си пак и така и не можах да намеря отговора - къде беше дявола... във нея или във мен... или във двамата по малко


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- x3m
- E21 поклонник
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 компот
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
в момента в които си му видял 4те тръби е трябвало да се сетиш че освен 4.4 друго не е можело да бъде.. но не трябва да се учудваш че на високи скорости не е било по-бързо от колкото си очаквал- все пак конете не са толкова много а и камиона има аеродинамиката на обърнат чадър..
виж - в града от светофар до светофар може да е било по-сериозна съпротивата.. но на скорост.. дори 4.8ис над 200 е малко.. безпомощен сравнен със коли дори със 1/3 по-малко коне..
но друго исках да споделя- знам че си имаш родителско тяло да ти ги говори тия- ама... представи си че се бяхте омазали така както се гоните- със абитюрентите вътре- на такъв хубав празник. само за момент си го представи каква "радост" щяхте да доставите на много хора около вас...
а пенчев ша го гласуваме за подгласник на на ати за наградата "главен сектант"

но друго исках да споделя- знам че си имаш родителско тяло да ти ги говори тия- ама... представи си че се бяхте омазали така както се гоните- със абитюрентите вътре- на такъв хубав празник. само за момент си го представи каква "радост" щяхте да доставите на много хора около вас...
а пенчев ша го гласуваме за подгласник на на ати за наградата "главен сектант"

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Мен не ми е работа да пиша ама не става така, всички "Ах" "Ох" и т.н. за писанията на Пенчев (и аз усетих същото докато четях историята - и на мен ми се прийска същото) и в крайна сметка критиките към първото момче с Волвото, според мен разлика в историйте няма, и двете са с богат адреналин и с безрасъдно шофиране. За Пенчев си знаем колко е "наред" с главата (това го пиша с добри чувства
), и, че има страхотни умения с волана и педалите. Адреналина е еднакакъв, въпроса е как го чувства човек, няма значение автомобила, въпреки, че за 99,9% от хората в този форум "АВТОМОБИЛА ИМА ЗНАЧЕНИЕ"
, както и размера на двигателя
п.с. така, че или пишете
и за двамата или за нито единия, просто не говори хубаво за вас 







п.с. така, че или пишете


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе аз лично не обичам да карам в насрещното и да правя тройни изпреварвания с голяма скорост... просто нещата течат по един друг начин... а що се отнася до моя разказ има доста голям риск в това което върша но някак си скоростта на широк път без много коли не е толкова опасна... а за дрифтовете... дрифтовете са си доста добре контролирани особенно на първа - рядко може да те изненада (говориме за това на светофара, след бърнаоут-а) а другия дрифт вече си беше на широко и без коли и дори и ситуацията да се обърка при достатъчно обратен волан се прецаква дрифт-а но опасността за щети е доста по-малка
А иначе не изказвам никаква критика към момчето с Волвото щото и аз по някой път си позволявам... е не чак така но пак... всеки си знае ... казва му се "премерен риск"

А иначе не изказвам никаква критика към момчето с Волвото щото и аз по някой път си позволявам... е не чак така но пак... всеки си знае ... казва му се "премерен риск"


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

забележи че не съм казал че одобрявам постъпката на пенчев.. просто написах че е сектант
за състезаването- мисля че двете ситуации и да имат общо са много различни- в единия случаи са куп хора отиващи на бал и се гонят точно за нищо, в другия е просто мерене на инструменти между младежи... не одобрявам, но втората сценарии е някак си по-"логичен"...
и двата случая ако стане сакатлъка ша е трагедия ама в първия вариант ще е като бомба паднала на сватба а във втория- жертва по време на автомобилно състезание.. разбираш ли разликата?
ма.. всеки си знае. аз трияя всъщност да си мълча най-много

за състезаването- мисля че двете ситуации и да имат общо са много различни- в единия случаи са куп хора отиващи на бал и се гонят точно за нищо, в другия е просто мерене на инструменти между младежи... не одобрявам, но втората сценарии е някак си по-"логичен"...


ма.. всеки си знае. аз трияя всъщност да си мълча най-много

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
последно 3.0d или 4.4i е джипа? а историите са ясни, няма нужда от коментар, важното е че всичко е завършило без инциденти
п.с. направо настръхнах когато четох историята на пенчев, уникално...

п.с. направо настръхнах когато четох историята на пенчев, уникално...
Последна промяна steeN на 26 Май 2006, 16:37, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
alx написа:ма.. всеки си знае. аз трияя всъщност да си мълча най-много
Е това е завършек



Мен ако питаш всеки се праи на света вода ненапита ама всеки трябва да си мълчи...


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

[steeN] написа:последно 3.0d или 4.4i е джипа? а историите са ясни, няма нужда от коментар, важното е че всичко е завършило без инциденти
4.4..
2 тръби - 3 литра бензин или дизел
4 тръби- 4.4
2 прахосмукачки - 4.6ис или 4.8ис (трябва да гледаш муцуната за да разбереш дали е 4.6 или 4.8 ). друг отличителен знак е че не мисля че има 4.6 със ейнджъл айс.. -има ли прахосмукачки и е със кръгове- 4.8 е..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Дилян Пенчев написа:....
Незнам кво да кажа, Ати отдавна не е писал историйка, но твоята направо ме просълзи в последните редове, Диляне просто
































О, простотията си е всепоместна ...
Преди доста години служебните ми задържения ме сблъскаха с една прекрасна 525IX. Господ беше създал тази кола само за грях ... Единственото което можеше да се иска от нея беше М-пакета. Кожи, климатици, темпомати, ... най-доброто измислено от баварците в средата на 90-те...
Та с тази хубавица навъртяхме над 40 000 км ... горния разказ ми припомни една случка от зимата на 1996-7г
Колата ми беше със хубави гуми и добре поддържана за възрадтта си
Карах си бебчето по Ситняково посока Румънско посолство - Сточна гара. На разклона за Черковна отдясно ме подмина едно Ауди - явно много бързащо. За лош късмет обаче, светофара на Оборище - Ситняково го засече. Аз хванах сменящия се светофар и с промъкнах покрай него. Пича явно се ядоса и доста взе да се нахъсва. Да, ама електрониката и 4-те ми водещи колела му изиграха лоша изненада. Под моста на подуене вече разликата между нас беше няколко дължини. Когато наближих моста Чавдар, намалих, защото има лек завой и после светофар. Аудито там ме задмина, а драйвира ме гледаше с победоносен поглед, както Наполеон е гледал София от Вакарелските баири....
И тук стана интересно. Светофара след моста Чавдар светеше червено... Не бях виждал как танцува Ауди на лед, но повярвайте ми, гледката е запленяваща. Последва удар, пара, разкрвивени ламарини ... Аудито тежко и събра още три коли една в друга.
Аз се изравних с него и видях, че човек от задната седалка яко налагаше шофьора .....
Е, той стигна преди мен до този светофар ....
Преди доста години служебните ми задържения ме сблъскаха с една прекрасна 525IX. Господ беше създал тази кола само за грях ... Единственото което можеше да се иска от нея беше М-пакета. Кожи, климатици, темпомати, ... най-доброто измислено от баварците в средата на 90-те...
Та с тази хубавица навъртяхме над 40 000 км ... горния разказ ми припомни една случка от зимата на 1996-7г
Колата ми беше със хубави гуми и добре поддържана за възрадтта си

И тук стана интересно. Светофара след моста Чавдар светеше червено... Не бях виждал как танцува Ауди на лед, но повярвайте ми, гледката е запленяваща. Последва удар, пара, разкрвивени ламарини ... Аудито тежко и събра още три коли една в друга.
Аз се изравних с него и видях, че човек от задната седалка яко налагаше шофьора .....
Е, той стигна преди мен до този светофар ....
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани