ДА ЖИВЕЯТ ТЪРГОВЦИТЕ НА УПОТРЕБЯВАНИ АВТОМОБИЛИ
Модератори: mitaka7, Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
madpetio написа:Най-важното е да се плати евтино....това е мойто наблюдение
И да питат "ти са колко ще ми свалиш"


Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Братле не се коси толкова виждам че се сещаш от коли оправил си нещата,все пак си я зел за 4000лв доста хора сме дали x2 на тази цифра и пак сме имали проблеми така че ако се оплакваш не си прав!
Сега 500лв не са толкова голяма сума!Аз само за ремонти и консумативи по моята съм дал досега към 600лв и ми предстои да слагам -мрежа за М-броня/под леглото чака/ ,лип споилер за бронята,централен въздуховод зад бронята ,десен въздуховод и кората под двигателя и една стоика за халогени!Не можах да намеря кои да извърши операцията и ще се наложи ходя в Дарукар представи си колко ще ме глобят!
И задните гърнета са изгнили ,чакам да ми върнат едни пари дето съм ги дал назаем и трябва да се бръкна 1250лв с ДДС за генерация задно и средно гарне!
Отдвлно ксенона и CCFL-a и големия борд с подлактника ,музика в такъв филм се вкарах с тази кола че тази година до септември ще работя само за нея!
Сега 500лв не са толкова голяма сума!Аз само за ремонти и консумативи по моята съм дал досега към 600лв и ми предстои да слагам -мрежа за М-броня/под леглото чака/ ,лип споилер за бронята,централен въздуховод зад бронята ,десен въздуховод и кората под двигателя и една стоика за халогени!Не можах да намеря кои да извърши операцията и ще се наложи ходя в Дарукар представи си колко ще ме глобят!
И задните гърнета са изгнили ,чакам да ми върнат едни пари дето съм ги дал назаем и трябва да се бръкна 1250лв с ДДС за генерация задно и средно гарне!
Отдвлно ксенона и CCFL-a и големия борд с подлактника ,музика в такъв филм се вкарах с тази кола че тази година до септември ще работя само за нея!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
e всички знаем що е стоката дето се продава на горубляне..
ама пак ще има ужилени..има десетки други автокъщи и частни търговци, не виждам защо трябва да се зима от горубляне.. а пък, колега като си я зимал що преди това не си я завел на сервиз?
според мен сервиза за преглед е задължителен преди покупка
ама пак ще има ужилени..има десетки други автокъщи и частни търговци, не виждам защо трябва да се зима от горубляне.. а пък, колега като си я зимал що преди това не си я завел на сервиз?
според мен сервиза за преглед е задължителен преди покупка

- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
WOW
Леле, доста мнения, доста съчуствие и доста критика. Само няколко реда ще добавя към написаното!
1. Гледах и слушах двигателя. Никакви следи от картерно налягане, сини пушеци и тракане откъм повдигачи или биелни или основни лагери. Перфектни обороти, никакво прекъсване при форсиране, никакви масла по горната част на двигателя. Привидно бистро масло точно на средата. Какво повече да искам от двигател на 13 години?
2. Гледах за ръжда (като бивш опелджия) и такова нещо не открих никъде. Гледах роговете и каросерията за тежки удари, такива не видях. Всичко си е оригиналното и не е изправяно.
Видях, че е с 5 оригинални алуминиеви джанти в перфектно състояние с отлични гуми. Още един индикатор, че тежки удари не е имало. Подкарах я в паркинга на Боила, че нямаше номера и не чух никакво тракане и чукане.
Тампоните на двигателя по никакъв начин нямаше да ги видя или да се сетя за тях при положение, че скоростния ми лост не мърдаше.
Салон отличен, чистичка и спретната кола. Кожения волан претапициран перфектно. Е трябва да съм кретен да кажа "ще има и по хубави на тая цена"... А и съм импулсивен човек и веднага разбрах, че е моята.
Лошото е друго! Лошото е, че повечето по пазара дето са доста по-скъпи са същите кенефи, че и по-големи. За дизели да не говорим, мразя ги по принцип, но дори да не беше така никога нямаше да си взема оттук. Питал съм всички майстори в квартала, които ги правят дали има читав дизел на тая борса, отговора на всички беше един и същ. Вместо ремонт за 2000лв се прави за 300 колкото да изкара 2 седмици... Така че, колеги, цената тук никога не е гаранция за липса на проблеми. Цената може единствено да ви вкара в по-големи дебри.
1. Гледах и слушах двигателя. Никакви следи от картерно налягане, сини пушеци и тракане откъм повдигачи или биелни или основни лагери. Перфектни обороти, никакво прекъсване при форсиране, никакви масла по горната част на двигателя. Привидно бистро масло точно на средата. Какво повече да искам от двигател на 13 години?
2. Гледах за ръжда (като бивш опелджия) и такова нещо не открих никъде. Гледах роговете и каросерията за тежки удари, такива не видях. Всичко си е оригиналното и не е изправяно.
Видях, че е с 5 оригинални алуминиеви джанти в перфектно състояние с отлични гуми. Още един индикатор, че тежки удари не е имало. Подкарах я в паркинга на Боила, че нямаше номера и не чух никакво тракане и чукане.
Тампоните на двигателя по никакъв начин нямаше да ги видя или да се сетя за тях при положение, че скоростния ми лост не мърдаше.
Салон отличен, чистичка и спретната кола. Кожения волан претапициран перфектно. Е трябва да съм кретен да кажа "ще има и по хубави на тая цена"... А и съм импулсивен човек и веднага разбрах, че е моята.
Лошото е друго! Лошото е, че повечето по пазара дето са доста по-скъпи са същите кенефи, че и по-големи. За дизели да не говорим, мразя ги по принцип, но дори да не беше така никога нямаше да си взема оттук. Питал съм всички майстори в квартала, които ги правят дали има читав дизел на тая борса, отговора на всички беше един и същ. Вместо ремонт за 2000лв се прави за 300 колкото да изкара 2 седмици... Така че, колеги, цената тук никога не е гаранция за липса на проблеми. Цената може единствено да ви вкара в по-големи дебри.
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Re: WOW
arabian написа:....Лошото е друго! Лошото е, че повечето по пазара дето са доста по-скъпи са същите кенефи, че и по-големи. ..Така че, колеги, цената тук никога не е гаранция за липса на проблеми. Цената може единствено да ви вкара в по-големи дебри.
Не знам дали това всъщност не трябваше да ти го пусна на лични, но пък може да помогне на други: Колега защо не се обади на мен или на някой друг живеещ навън? От тук си купих кола за един следобед - като на майтап. Направих и просто обслужване: ремъци, течности, филтри, две нови задни гуми и това е всичко. Минавам на месец над 5000км и карам яко. Вече почти една година, всеки ден без жалене. Нямаше да ти е проблем да се разходиш до Холандия и да си вземеш кола от тук. С удоволствие бих ти помогнал. Има чудесни бимъри на много по-добра цена от споменатата...
Are you M enough...?!
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
Преди всичко, благодаря ти за желанието!
На 11-ти май заминавам за Германия, където е най-добрия ми приятел от 6 години. Идеята беше да ми намери нещо читаво, да го вземе и сега аз да си го прибера насам. Първо се оказа, че повечето коли в Германия са доста по-скъпи отколкото тези тук. После той ми каза, че цяла Германия е залята от коли внос от Италия. След това разрових мobile.de и открих, че на всяка обява със сносна цена пише отдолу "italienische papiere". Риска около докарването не ми допада по принцип. Всички тук ме посъветваха да си намеря тук. Освен това за колите от Италия се знае, че няма гнилоч по тях. Всички предпочитат да правят мотор ако трябва пред това да затънат в ръждиви ламарини.
На 11-ти май заминавам за Германия, където е най-добрия ми приятел от 6 години. Идеята беше да ми намери нещо читаво, да го вземе и сега аз да си го прибера насам. Първо се оказа, че повечето коли в Германия са доста по-скъпи отколкото тези тук. После той ми каза, че цяла Германия е залята от коли внос от Италия. След това разрових мobile.de и открих, че на всяка обява със сносна цена пише отдолу "italienische papiere". Риска около докарването не ми допада по принцип. Всички тук ме посъветваха да си намеря тук. Освен това за колите от Италия се знае, че няма гнилоч по тях. Всички предпочитат да правят мотор ако трябва пред това да затънат в ръждиви ламарини.
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Аз мойта незнам как я намерих преди година,мако на шега,но всеки ми вика че съм късметлия.Да си намеря кола в такова състояние на горубляне си е почти като 6-ца от лотарията.Е вено че се бръкнах малко повече при покупката,но колата е перфектна.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
добре си минал, 5200лв си е нищо аз доста повече дадох доста налях докато стане както искам и още не е съвсем...
Re: ДА ЖИВЕЯТ ТЪРГОВЦИТЕ НА УПОТРЕБЯВАНИ АВТОМОБИЛИ
Колега ти спял ли си? Всичко изброено до тук са външни забележки, които се забелязват дори при най-повърхностния оглед. Не виждам защо тези проблеми ги описваш в тази тема?arabian написа:Син металик, запазен на повечето места, преден ляв калник, търкан с дърводелска шкурка и боядисван с мечето за латекс, заден капак симетрично хлътнал от двете страни на номера и предна броня с ужасна ръждива мрежа на мястото на решетката и на халогените. Ама от тая ситната дето я ползват строителите, а аз си лепя броните с нея. Дотук добре, изхвърлих я и срещу сумата от 27лв и 4 часа съботна занимавка бронята вече е с черна алуминиева тунинг мрежа, смея да твърдя сложена почти безупречно. Дотук 27лв са спестили нашите герои. Гледам странно трупче между радиатора и едната греда. Радиатора опира в тръбата на въздушния филтър.
Ако си бил забелязал трупчето на радиатора е щяло да бъде логично че има и още* проблеми.. като от теб описаните.arabian написа:Оказва се следното, и двата предни тампона на двигателя са скъсани и целия се е изместил с ена педя, поради което са сложили трупче на радиатора, за да е дифузора на една линия с перката (очевидно бая изтъркан от нея). Едната лапа на двигателя беше на парчета от това танцуване и незнам тоя двигател как се държеше. Смених всичко за 90лв благодарение на форума и оттогава забравих за това.
Ето това наистина е цигания. Имам сходни по характер проблеми с една Ибиза внос от *ИТАЛИЯ*, ама така е сестра ми като не ме слуша да не си купува курник от там.. (а тогава още не се занимавах..)arabian написа:Не щеш ли радиатора почна да изпуска от сглобкатамжду метал и пластмаса. От опит знам, че стар не се купува и си взех чисто нов, китайски срещу 200лв. Изпаднах в шок, когато видях, че новия е с една педя по-висок от другия и се оказа, че са били сложили вероятно от 1,6. За силиконовия съединител няма смисъл да говорим изобщо. С новия радиатор работеше само в синьото и се досетих каква е работата. Купих си нов термостат италиански за 13лв и що да видя... нямам термостат изобщо, а само корпус от такъв, изрязан с флекса и изкормен, така че да минава колкото антифриз иска.... Слава богу това стана 3 седмици след смяната на радиатора и източих бистър син антифриз, както си го сипах. Таблото очевидно след опити за изнасилване с цел промяна на показанията не работеше изобщо. За 50лв се сдобих с перфектно (пак благодарение на форума естествено). Въздушния филтър беше едно смешно сиво нещо с геометрична форма каквато никога не бях виждал. Естествено задръстен, но смачкан на топка, така че свободно да си влиза прахоляк в двигателя. Купих го от кожодери и ми костваше 22лв.
Колега нали се сещаш че това няма да стане поради простата причина че никой не бръсне за слива доработките които си правил. Всеки гледа евтиното (обикновено боклук от Италия) с идеята че е перфектен.. но никой не си дава сметка че после почва да налива едни красиви пари..Anthony_J написа:Като се замислиш обаче наистина са големи цигани. Можеше те да дадат тези 500 лв за ремонт и после да продадат кола-кукличка с 1000 лв повече.
Не мога да разбера за какво е тая тема? Защо си мислите че като платите най-евтината цена за модела в БГ, колата ще е перфектна? Тъй като се занимавам с внос на автомобили съм виждал интересни клиенти. След оглед ми се обажда с маняшки коментар на цената защото имало и по евтини италианки.. чакай бе пич като има по евтини що ми звъниш? Е как що.. щото предния ден бяхме в сервиз за диагностика, геометрия, окачване и т.н. и му казаха че разходите по тая кола са консумативи. Така че както е пълно с цигани търговци така има и цигани клиенти.

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани