Е46 - реквием за една мечта

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5572
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Е46 - реквием за една мечта

Мнение от alx » 05 Фев 2021, 19:07

acho.rs написа:Това с оборотите в лютеницата важи с пълна сила за тестови коли. Там е леш - чисто нови автомобили системно се пържат на студен мотор, дори за елементарно преместване в складовете на дилъра, да не говорим за ходене до мивката на 500м. Не знам изобщо, защо някой ги смята за "отлични оферти"


да, ама ако ще се купува тестова (почти нова) яка кола им е през шмайзера дали е била издувана на студено защото не е като да нямат пари а такива хора не държат след 100к км най- вероятно и евентуалния проблем по- нататъка няма да е техен. малко по нашенски, ама факт.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1467
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Е46 - реквием за една мечта

Мнение от Jordana » 05 Фев 2021, 21:23

Демпферната шайба не трябва ли да се смени преди да се скъса ?
Здравейте , вашето мнение е важно за нас . С цел подобряване на обслужването разговора се записва . За връзка с оператор натиснете 1 За да станете голямата работа натиснете 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4858
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Е46 - реквием за една мечта

Мнение от acho.rs » 06 Фев 2021, 18:49

alx написа:
acho.rs написа:Това с оборотите в лютеницата важи с пълна сила за тестови коли. Там е леш - чисто нови автомобили системно се пържат на студен мотор, дори за елементарно преместване в складовете на дилъра, да не говорим за ходене до мивката на 500м. Не знам изобщо, защо някой ги смята за "отлични оферти"


да, ама ако ще се купува тестова (почти нова) яка кола им е през шмайзера дали е била издувана на студено защото не е като да нямат пари а такива хора не държат след 100к км най- вероятно и евентуалния проблем по- нататъка няма да е техен. малко по нашенски, ама факт.

Не знам дали извън България е така, но тук тестовите коли, особено бензинови, се карат ужасно. Проблема може да се появи много по-рано, но да речем че си прав за гаранцията.
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Е46 - реквием за една мечта

Мнение от SpeedyMan » 06 Фев 2021, 22:22

Е.Димитров написа:И като поставиш една Е46 2001 година до някой умряло пежо, ситроен, опел, тойота или друга подобна конфекция със сходна година и километри, ще се окаже, че BMW е скъпо за поддръжка, чупи се ненадейно, постоянно трябва да му трепериш нещо да не се развали и недоумяваш, как собствениците на другите бракми си карат без да имат подобни грижи на главата си.
Ония ден гледам един опел 2000 година дизел. На тая кола броя на собствениците беше колкото е вин номера на колата. На километража се мъдреше 420к километра, вероятно превъртан. Масло може да беше сменявано преди години. Трябваше да я снимам от вътре, все едно беше оставена в някаква каменна кариера до машина, която чука камъни. Два пръста прах ВЪТРЕ!
Обаче "човека" си я кара без никакви притеснения и чудо, мина през един легнал полицай с по-висока скорост и не се чу да дрънчи и хлопа нещо по колата.
Същите боклуци са мерцедес и ауди.
BMW, мерцедес и ауди преди 1997-8 са страхотни автомобили като качество, за съжаление, в BMW е останало само страхотното представяне, комфорт и страхотното изживяване, когато го караш по улиците, но само като чистак нова кола, после почва да се разпада доста по-зле от евтините автомобили.

Ехее чакай, че изтървах този пост!

Ами лично аз съм имал и карал почти всичките от по-масовите марки:
1. Opel ASTRA G 1.7 DTI - тва изчадие ме оставя на пътя след като му умря електрония модул за горивната помпа (DENSO, маде ин джапан) заради заводски направено тъпо решение да монтират тоя модул на блока на мотора, където топлината му прегрява електрониката постоянно.
Освен това, при изкачване на шипка изхвърли водата, при положение, че много бавно загряваше заради заводски тъпо направена връзка на маркучите
Тая кола като идеш до морето и се върнеш в рамките на 1 ден (от Стара Загора) главата ти става мека когато се прибереш в къщи. Ламарината не е добре изолирана от към вибрации.

2. Opel Astra H 1.7 CDTI. Вървеше доста по-добре от горната, обаче имаше големи драми със забиване при изпреварване, така и не разбрах заради турбо или заради какво. Но мисля, че беше заради калпава ел. инсталация - има едни клеми, които се окисляват, но не беше само окисление, може би кримповете бяха кофти) Макар и по-нов модел, отново ламарината не е добре изолирана от към вибрации като идеш до морето и се върнеш в рамките на 1 ден (от Стара Загора) главата ти става мека когато се прибереш в къщи.

3. Peugeot 307 2.0 HDI - 90 ps. - тва имаше заводски проблем с вдигане на температура. Хората си сменят радиаторите с афтър-маркет с по-широка пита за да елиминират този проблем. Иначе за семейна кола е супер, но е малко като Астрите - поизморяваш се на по-дълго пътуване. Зимата се чудиш дали ще запали преди да ти падне акумулатора. А климатроника в жегата се налагаше да се пуска на най-ниска степен и постепенно се усилва, защото иначе дава грешка и спира... Не ме е оставяла на пътя, но си имаше френските особености- дискотека на задните стопове (излекувах я с преправяне на инсталацията), горене на крушки (излекувах я още на втория комплект).

4. VW 1.9 TDI ATJ мотор 115 кс. (вървеше много добре) но все нещо му имаше. Мисля че беше на много километри, ако се съди по салона

5. Audi A4 1.9 TDI AFN мотор 110 ps. Не е лоща кола, взех я на 16 години и вървеше доста добре, имаше и много нисък разход. Същата база като пасата (Б5) но в пъти по-здрава кола!

6. BMW 520i E39. Купена от мен, с над 350 000 км. (превъртян на 165 000 км) и беше като нова. Невероятен кеф с тая кола. Имаше разни дребни проблеми в началото като я взех, за които съм писал по-горе, но след първата година само съм карал.

7. Audi B4 2.0 ABK комби - води се като здрава техника, но за съжаление явно беше на много километри. Постоянно се налагаше да се подменят разни неща като лагери на алтернатор, резистор на вентилаторчето на купето, съединител, гумички, всякакви датчици по мотора, таблото правеше проблеми с температурата (заводски проблем, който се решава лесно, но може да я прегрееш ако не го оправиш), семеринги, гарнитура на клапаните - все имаше по нещо дребно за правене.

8. Ford Sierra - тва беше здрава кола, купувана от Германия, без ръжди и на малко км. Тая кола беше добре, ама зимата никакво парно, спирачките бяха под всякаква критика - при натоварване педалът на спирачката хлътна до ламарината преди завой при спускане и това при положение, че ползвах мотора като спирачка... не ме питайте как съм спирал!

Малко опит от второ лице:

Mercedes 200 CDI 116 ps. взет на майтап. Понахапан тук-там но здраво купе без удари и ръжди.
Сменен съединител, защото превърташе още при закупуването. Много здрава кола, предвид че на километраж е на над 400 000км. и не се знае с колко е превъртан.
Кара се вече няколко години, карам го и аз ако ми трябва бек-ъп.
Изображение Изображение
Изображение Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook