Коли, Жени, Гонки и Коне
Модератори: mitaka7, Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Коли, Жени, Гонки и Коне
Последния светофар преди магистралата. Спирам до моя приятел, като самочуствието ми бързо изчезва. 525е, може би най бавния модел на Е28, а до мене 535и. . . ръчна. Резултата е ясен и на 2мата.
Тръгнахме бавно и тържествено, и 2те Е28ци елегантно се изнесоха на магистралата която води към южните квартали. Тука вече се движехме с около 80-90 . . . там където мойта кола върви най много . . . и 2мата настъпихме. Не беше състезание, просто си поставихме за цел да минем всяка кола която видиме заедно. . . Е28 Тийм.
Много готин слалом се получи за около 1-2 км, аз първи, той зад мене. Искаше ми се да вярвам че това беше добър жест от негова страна, но за съжаление, мисля че просто бях пред него защото го е бъз от ченгета. Но както и да е, добро шоу направихме. Колите свършиха и се загледахме в дистанцията където някаква кола караше в средната лента.
Идеята беше ясна и на 2мата. Въпросната кола ще бъде задмината от 2 Е28ци: Синя М20ка от дясно и Сива М30ка от ляво. . . с стрелките на оборотомера солидно в лютеницата . . . баварския дует.
Така и направихме.
Автомобила беше Тойота Старлет ГТ . . . . една малка турбо чекия, която обаче с малко надуване на турбото става доста свирепа. Преди 2-3 години тука се намотваше една такава която редовно наказваше 5.7Л В8 Холдън Монарота без особен проблем. Въпреки че са с мотори 1.3, тези коли тежат колкото левия ми мадур и все пак имат турбо.
Още като видяхме регистрацията: "GTMIS" (GT Miss), ни беше ясно че зад волана ще има некое маце, и разбира се отстъпих на Mr 535 да си изпълни мъжкото задължение като опъне Мис ГТ
За съжаление, моя човек подцени количката до него, и бе наказан за тази си грешка. Не загуби с много . . . метър или два, но все пак загубата си е загуба, и трябваше да излиза от магистралата, та нямаше шанс за втори опит.
Остахаме само аз и мацката, като пак наближавахме трафик. Ясно ми беше че просто ей така няма да я бия, а 2 БМВта в една вечер . . . е просто не е познала
Заставам до нея, свалям една предавка (Мое да не ми върви колата, но на звук го докарвам
). Към мене погледна една невероятно кисела физиономия с невероятно злобна усмивка. Явно беше насъбрала самочуствие. Сигурен съм че ако се беше усмихнала невинно щеше да изглежда сравнително добре но както и да е. . .
Карахме с около 110км/ч, усмихнах и се и настъпих десния педал. Поради хладния въздух и качествения бензин, колата ми тръгна добре, но все пак конете са си коне и мацката тръгна малко по малко да ми бяга. Но вече се движихме с около 150 и навлизахме в трафик.
Тя в дясната лента, аз в средната. И пред мене и пред нея имаше една кола, като тази в нейната лента беше около 10м пред тази в мойта. Место имаше да се шмугне, но явно въпросната кака само знае да натиска газта.
(Е, сега сигурен съм че и други познания имаше, но това не беше момента да ги изпробвам тях).
След 2 маневри от моя страна вече бях 4-5 коли пред нея, но за съжаление колите свъшиха, останаха само 3 празни ленти, и вече единствения решаващ фактор беше конете. Бавно, тя ме застигна и задмина . . . с възможно най кисело, доволно ухилената физиономия която някога съм виждал.
Въпреки че резултата беше напълно очакван, останах леко разочарован. В момента се разкарва из Брисбейн някаква кисела патица която си мисли че колата и е върха на върховете . . . и за съжаление, аз съм прекалено здръжан да ида утре и да гръмна 2-3 бона на екстри от сорта на е>i конверсия или нещо от сорта за да мога да и демонстрирам че не е точно така.
Ясно ми е че БМВ, особено мойто не е кола за гонки на прав път, но щеше да ми достави доста удоволствие да изтрия усмивката от лицето на тази патица и да я оставя да гледа тъпо отдалечаващата се задница на едно скромно БМВ.
Както и да е, живи сме здрави сме . . . с малко късмет ще ми се даде шанс някой ден да се реванширам . . . ден в който на капака на колата ми ще има само една цифра . . . и преди нея . . . буквата "М"!
Тръгнахме бавно и тържествено, и 2те Е28ци елегантно се изнесоха на магистралата която води към южните квартали. Тука вече се движехме с около 80-90 . . . там където мойта кола върви най много . . . и 2мата настъпихме. Не беше състезание, просто си поставихме за цел да минем всяка кола която видиме заедно. . . Е28 Тийм.

Идеята беше ясна и на 2мата. Въпросната кола ще бъде задмината от 2 Е28ци: Синя М20ка от дясно и Сива М30ка от ляво. . . с стрелките на оборотомера солидно в лютеницата . . . баварския дует.

Автомобила беше Тойота Старлет ГТ . . . . една малка турбо чекия, която обаче с малко надуване на турбото става доста свирепа. Преди 2-3 години тука се намотваше една такава която редовно наказваше 5.7Л В8 Холдън Монарота без особен проблем. Въпреки че са с мотори 1.3, тези коли тежат колкото левия ми мадур и все пак имат турбо.
Още като видяхме регистрацията: "GTMIS" (GT Miss), ни беше ясно че зад волана ще има некое маце, и разбира се отстъпих на Mr 535 да си изпълни мъжкото задължение като опъне Мис ГТ

За съжаление, моя човек подцени количката до него, и бе наказан за тази си грешка. Не загуби с много . . . метър или два, но все пак загубата си е загуба, и трябваше да излиза от магистралата, та нямаше шанс за втори опит.
Остахаме само аз и мацката, като пак наближавахме трафик. Ясно ми беше че просто ей така няма да я бия, а 2 БМВта в една вечер . . . е просто не е познала

Заставам до нея, свалям една предавка (Мое да не ми върви колата, но на звук го докарвам

Карахме с около 110км/ч, усмихнах и се и настъпих десния педал. Поради хладния въздух и качествения бензин, колата ми тръгна добре, но все пак конете са си коне и мацката тръгна малко по малко да ми бяга. Но вече се движихме с около 150 и навлизахме в трафик.
Тя в дясната лента, аз в средната. И пред мене и пред нея имаше една кола, като тази в нейната лента беше около 10м пред тази в мойта. Место имаше да се шмугне, но явно въпросната кака само знае да натиска газта.

След 2 маневри от моя страна вече бях 4-5 коли пред нея, но за съжаление колите свъшиха, останаха само 3 празни ленти, и вече единствения решаващ фактор беше конете. Бавно, тя ме застигна и задмина . . . с възможно най кисело, доволно ухилената физиономия която някога съм виждал.
Въпреки че резултата беше напълно очакван, останах леко разочарован. В момента се разкарва из Брисбейн някаква кисела патица която си мисли че колата и е върха на върховете . . . и за съжаление, аз съм прекалено здръжан да ида утре и да гръмна 2-3 бона на екстри от сорта на е>i конверсия или нещо от сорта за да мога да и демонстрирам че не е точно така.
Ясно ми е че БМВ, особено мойто не е кола за гонки на прав път, но щеше да ми достави доста удоволствие да изтрия усмивката от лицето на тази патица и да я оставя да гледа тъпо отдалечаващата се задница на едно скромно БМВ.
Както и да е, живи сме здрави сме . . . с малко късмет ще ми се даде шанс някой ден да се реванширам . . . ден в който на капака на колата ми ще има само една цифра . . . и преди нея . . . буквата "М"!
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани