Highway Pilot

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 26 Окт 2005, 11:24

WeiSTD написа:Всички са минали през тази фаза. Всеки един младеж рано или късно си пробва възможностите зад волана, и рано или късно, всеки младеж ще изпадне в ситуация за която не е подготвен.

Късметлийте минават някак си без проблем, други се блъскат леко (както е моя случай), а трети си разцепват Опела на 2.

Това е положението, и просто няма друг начин. За много хора единствения начин да осъзнаят предела на възможностите си (и на колата) е да се блъснат и то сериозно.


да но я си представи, че направят места където всеки рейсър може да се изяви и да си тества възможностите и прочие.... имам предвид да се направят писти, да се обособят някъде отделни местности и пътни отсечки които да се направят максимално безопасно точно за тая цел и всеки на който му се кара да ходи там....
тогава произшествията ще намалят поне наполовина, ако не и на по-голям процент от 50%.....

аз например като взех книжка отидох с една 25 годишна жигула на територията на земеделски земи - черни неравни пътища, остри завои и прочие - напълно безопасно щото разлика в настилката на пътя и около него почти нямаше - то не бяха пергели, не бяха ръчни, не бяха полицейски обръщания, не бяха дрифтове и кво ли още не - резултата беше че за 3-4 дена разбрах за доста от нещата които не трябва да правя на пътя ;) (например, че като ти блокират колелетата и колата не завива)
та да накараш рейсърите да не карат - няма да стане, но ако им предоставиш място където могат да правят квото си искат напълно, или почти безопасно - смятам че нещата ще се "нормализират" в една доста голяма степен....
за жалост държавата както винаги отсъства.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Окт 2005, 12:03

може ,ама може и да не стане така....примерно:бил си на тази писта (така ще я нареча ) правиш квото правиш и си тръгваш....обаче адреналина още те държи и се започват пак тези пилотски изпълнение....мога още примери и факти да дам,а също така да каже че и доста хора от този форум правят същото.....и зада не ме упрекнете (тоя са на къв се прави че морал ще чете),ще и кажа и аз съм един от тях!!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 26 Окт 2005, 12:11

DEFLEPPARD, такива места ако потърсиш се намират (както виждам си намерил начин). Проблема е, че дори и да се направят специално с тази цел, ще трябва да има организация, а вероятно и да се заплаща за достъпа до тях.
А повечето пишман драйвери не признават никаква организация - елементарна култура на пътя нямат, какво остава да си платят или дори да е безплатно да си изчакат реда - ще кажат ебал съм ги аз тва си го мога - и айде пак от село до другото село със 120 с кадета. Да не говорим, че този нито гуми е имал, нито колата му е била годна да мине преглед.
Такива места трябва да има, даже СБА трябва да ги финансира солидарно със застрахователните комании, както и инструктори, които да стоят там и да обясняват нещата.
А сега ние само си мечтаем да отидем на курсовете на БМВ...
По принцип ако сме достатъчно хора желаещи в клуба можем и да си организираме подобно събитие, мисля че много хора ще го подкрепят.
Touring & windsurf club

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 26 Окт 2005, 14:07

Деф, брато, не е точно така.

Тука имаме писти за драг, за това, за онова, каквото си поискам. Още си се трепат по пътищата. Причините са много, но аз ще изброя няколко които аз мисля са по главните:

1. Рацерите не обичат ред. Едно е да отидеш на писта да си чакаш реда, да си платиш, да е убезопасена, друго е да си на пътя, когато си искаш, правила няма, има 'тръпка' (Аз лично мисля че на писта тръпката е оче по голяма, но това е мое лично мнение и повечето хора не са съгласни с мене) Вин Дизел нали се състезаваше на пътя, защо те да са по различни?

2. Не можеш да си на пистата всеки ден. В моя щат има дни за каране на писта, но се случват примерно веднъж на месец. Ми извинявай, но аз лично не пуша, не се бия и нямам интерес към оръжия (А и да имах, тука е много трудно да си купиш независимо дали легално или не) съответно трябва някъде да си изкарвам негативната енергия, и то по често от веднъж на месец.

3. Пари! 7 обиколки = $70 + $5 наем на каска + бензи + един чифт накладки, вообще не е евтино. А да настъпиш за 2-3 завоя на пътя не натоварва колата чак толкова. А все пак говорим за най елементарната форма пистови занимания. От там на татък цените се качват доста брутално, както и изисванята и за колата и за шофьора.

4. Някой хора наистина си мислят че са добри шофьори и че са им бързи колите. Няма по сигурен начин да им се докаже обратното от колкото да отидат на някоя писта с кола за $30,000, и някой там да се яви с пълен кенеф и да им скъса гъза . . . и самочуствието. Друг е въпроса че на пътя е много лесно да кажеш ей виж ме какво мога и да направиш некоя селянийка и да се покажеш на аверчетата, но на пистата, особено в началните излизаня, 100% ще има някой доста по добър и по див от тебе.

Най разумния вариант според мене, е решението което Японската полиция бяха взели преди години.

Умишлено не се патрулира зона която е сравнително безопасна за глупости. След време хората свикват да простеят там, и дадено че не им се каже пак има тръпка защото не знаят дали ще дойдат ченгетата.


И само една последна мисъл в връзка с това което каза М Пауър. За 2-3 часа не знам, но след 24 часа контрол над една случайна Ланча с едно случайно турбо и 190 случайни кончета мога да ти кажа че 2 седмици след това не бях се дори и замислил да настъпя газта по яко.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Окт 2005, 15:51

И само една последна мисъл в връзка с това което каза М Пауър. За 2-3 часа не знам, но след 24 часа контрол над една случайна Ланча с едно случайно турбо и 190 случайни кончета мога да ти кажа че 2 седмици след това не бях се дори и замислил да настъпя газта по яко.



стига бе ,човек....а на събора какво правихме .....прав си не бяха 2-3 часа....не бяха и 24....бяха 3 дни!!!....да не би да си върнал газта някъде????....аз лично не(макар колата да беше в разработка и да не съм я ръчкал толкова!!!).....

пс:не ми се сърдиш за по рязките думи нали ;) :winky: :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 26 Окт 2005, 16:20

///M Power написа:стига бе ,човек....а на събора какво правихме .....прав си не бяха 2-3 часа....не бяха и 24....бяха 3 дни!!!....да не би да си върнал газта някъде????....аз лично не(макар колата да беше в разработка и да не съм я ръчкал толкова!!!).....

пс:не ми се сърдиш за по рязките думи нали ;) :winky: :D



Не ти се сърдя :winky: , но имай предвид че говорим за две коренно различни машини. Въпросната Ланча беше просто изтребител, докато Е34ката беше фамилна кола. Плюс това след събора пак карах спокойно за около 2 седмици.

Бих казал още 2-3 неща, но тях ще ти ги пратя на ЛС щото не са за публичен форум, още по малко за тази тема :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Окт 2005, 19:49

Ето подобен сценарии от преди 2-3 години в Испания. Колата е Ауди А3 некъв дизел със S пакет. Едва ли тази кола не е била в изправно техническо състояние... и въпреки това се е разцепила :shock:

Изображение

останалите на ->
http://www.forum.bg-tuning.net/viewtopic.php?t=341
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 02 Ное 2005, 15:20

...........На никой да НЕ се случва............независимо какъв пилот е :!: :!: :!:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook