не ще и не ще да тръгне настрана...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
ела его на су по,трънка! всяка кола ,колкото и да е компютризирана , си и влияят физичните закони! според мен не е толкова проблема в некви кутии и ДСЦта и компове и секви глезотии ,а в това ,че колата явно е много добре балансирана като цяло-като шаси,окачване/впрочем тя мойта се води с некво свалено ниско.../ . при изключени ангели-пазители би трябвало с малко по-лоши гумета тая кола да поднесе поне малко...!!
ясно ,че Е30ката е кола за дрифтене и е лекичка и лъзга...! тая мойта убавица е също ясно ,че не е за тая работа...! ма некакси се ми се ще...!!
ако испише сичките тия капути ,дет сте изредили начи са ми продали фауве-не бмв...!!!
ясно ,че Е30ката е кола за дрифтене и е лекичка и лъзга...! тая мойта убавица е също ясно ,че не е за тая работа...! ма некакси се ми се ще...!!
ако испише сичките тия капути ,дет сте изредили начи са ми продали фауве-не бмв...!!!

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
http://youtube.com/watch?v=ZJdEHO9CnZM
Колега не подценявам възможностите ти но явно още не сте се слели в едно с колата

Колега не подценявам възможностите ти но явно още не сте се слели в едно с колата




на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Иво , ще дойдеш на Дружбенската сбирка във вторник
Отиваме по 'трасето"
,което започва с ляв завой на около 110 градуса с относителна ширина на пътното платно 10 метра. Идваме с около 70 км/ч на втора предавка (карал съм на тест драйв такава кола като твойта и силата й беше между 5 и 7 хиляди оборота) на механично превключване и преди левия завой започваме
ляв волан ,десен и веднага ляв в самия завой във вътрешната му страна така ,че малко от малко да я разклатиме колата
В момента който сме си навили втория ляв волан за самия завой натискаме газта до долу и няма къде да ходи колата ти
Докато се припързалва газта не се пуска от ламарината а волана се държи на контра.Там е широко ,дори да не тръгне както искаме или да стане нещо непредвидено има място за овладяване и спиране
Мисля си и още нещо
теб може малко да те боли сърцето да го направиш, та може на мен да ми дадеш
три пъти ще мина предварително все пак да опозная колата в такава ситуация ,като след всеки следващ път ще е по-агресивно докато накрая така ще я заклатя ,че свят ще й се завие
И предлагам да направим тест със задържането на копчето с ДЦС и вадене на бушона за АБС-а
Като успеем ще пуснем тема в "майсторско шофиране"
Георги Пенчев

Отиваме по 'трасето"





Мисля си и още нещо





Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 08 Юни 2008, 17:29, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Колега явно нещо не можете да се разберете с колата.
с 530Д си се връткам накъдето си поискам. И с левия крак като натиснеш спирачката а с десния газта на 3-тата секунда не се виждаш от пушеци и димилки. Аз в началото не можех да тръгна от място без да ми се включват системите и без да поднесе ( на исключени системи). Незнам 525и кви коне е . Дизелака е 218 и има толко мощ че си е*ало капаците.
с 530Д си се връткам накъдето си поискам. И с левия крак като натиснеш спирачката а с десния газта на 3-тата секунда не се виждаш от пушеци и димилки. Аз в началото не можех да тръгна от място без да ми се включват системите и без да поднесе ( на исключени системи). Незнам 525и кви коне е . Дизелака е 218 и има толко мощ че си е*ало капаците.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани