не ще и не ще да тръгне настрана...

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 07 Юни 2008, 19:17

ела его на су по,трънка! всяка кола ,колкото и да е компютризирана , си и влияят физичните закони! според мен не е толкова проблема в некви кутии и ДСЦта и компове и секви глезотии ,а в това ,че колата явно е много добре балансирана като цяло-като шаси,окачване/впрочем тя мойта се води с некво свалено ниско.../ . при изключени ангели-пазители би трябвало с малко по-лоши гумета тая кола да поднесе поне малко...!!
ясно ,че Е30ката е кола за дрифтене и е лекичка и лъзга...! тая мойта убавица е също ясно ,че не е за тая работа...! ма некакси се ми се ще...!!
ако испише сичките тия капути ,дет сте изредили начи са ми продали фауве-не бмв...!!! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Мнение от Tenata » 08 Юни 2008, 2:26

http://youtube.com/watch?v=ZJdEHO9CnZM

Колега не подценявам възможностите ти но явно още не сте се слели в едно с колата :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юни 2008, 17:10

Иво , ще дойдеш на Дружбенската сбирка във вторник :idea:
Отиваме по 'трасето" :twisted: ,което започва с ляв завой на около 110 градуса с относителна ширина на пътното платно 10 метра. Идваме с около 70 км/ч на втора предавка (карал съм на тест драйв такава кола като твойта и силата й беше между 5 и 7 хиляди оборота) на механично превключване и преди левия завой започваме :arrow: ляв волан ,десен и веднага ляв в самия завой във вътрешната му страна така ,че малко от малко да я разклатиме колата :idea: В момента който сме си навили втория ляв волан за самия завой натискаме газта до долу и няма къде да ходи колата ти :mhihi: Докато се припързалва газта не се пуска от ламарината а волана се държи на контра.Там е широко ,дори да не тръгне както искаме или да стане нещо непредвидено има място за овладяване и спиране :idea:

Мисля си и още нещо :arrow: теб може малко да те боли сърцето да го направиш, та може на мен да ми дадеш :mhihi: три пъти ще мина предварително все пак да опозная колата в такава ситуация ,като след всеки следващ път ще е по-агресивно докато накрая така ще я заклатя ,че свят ще й се завие :twisted: И предлагам да направим тест със задържането на копчето с ДЦС и вадене на бушона за АБС-а :idea: Като успеем ще пуснем тема в "майсторско шофиране" 8)


Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 08 Юни 2008, 17:29, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 08 Юни 2008, 17:24

ама искаме и клип
!!!!!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Agande » 12 Юни 2008, 18:24

Колега явно нещо не можете да се разберете с колата.
с 530Д си се връткам накъдето си поискам. И с левия крак като натиснеш спирачката а с десния газта на 3-тата секунда не се виждаш от пушеци и димилки. Аз в началото не можех да тръгна от място без да ми се включват системите и без да поднесе ( на исключени системи). Незнам 525и кви коне е . Дизелака е 218 и има толко мощ че си е*ало капаците.
Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook