BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Предавките се сменят рано защото е на автоматичен, че няма как да се снима точно тоя клип иначе при внезапно изникнала възможност някъде на Тракията за проверка на ограничителя:
https://youtu.be/2j1L2a-txbQ
Реално колата може много повече(според мен 335 с лекота, може би 340 ако има път)защото се вижда как с лекота ги вдига и отива да ги подминава, но просто спира.
Тука пък се вижда на автоматичен на едносочен път как не спира да свети тракшъна, освен когато леко не отпускам на 270. Не бях тръгнал изобщо да вдигам 300, че не се виждаше като качиш моста как е трафика и като се видя вече бе късно, но все пак колата с лекота ги прави, а аз пуснах рано газта защото мразя да намалям рязко със спирачките от тия скорости. След първото спиране са прегряли.
https://youtu.be/Lp5Ntww5wqI
Тотално е кофти качеството на втория клип, но се вижда за какво става въпрос горе-долу.
https://youtu.be/2j1L2a-txbQ
Реално колата може много повече(според мен 335 с лекота, може би 340 ако има път)защото се вижда как с лекота ги вдига и отива да ги подминава, но просто спира.
Тука пък се вижда на автоматичен на едносочен път как не спира да свети тракшъна, освен когато леко не отпускам на 270. Не бях тръгнал изобщо да вдигам 300, че не се виждаше като качиш моста как е трафика и като се видя вече бе късно, но все пак колата с лекота ги прави, а аз пуснах рано газта защото мразя да намалям рязко със спирачките от тия скорости. След първото спиране са прегряли.
https://youtu.be/Lp5Ntww5wqI
Тотално е кофти качеството на втория клип, но се вижда за какво става въпрос горе-долу.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Вече наистина си Маверик
Това с тракшъна при такива скорости не го очаквах... Скандално е... Или пътищата са скандално зле, или гумите
Това с тракшъна при такива скорости не го очаквах... Скандално е... Или пътищата са скандално зле, или гумите
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Ела да те кача и ще видиш кое е скандално като усетиш нютоните след 100. Гумите и тогава и сега са нови, но сега са даже къп 2. Но на втория клип се минава през един мост и има лек подскок, обаче то не мига само на него. Все пак тракшъна обаче е настроен да сработва в пълния си капацитет и в някой М режим, не е точно така, но има бая сила колата и малко не ми се пробва така засега.
Лека поправка, че на първия клип не карам аз защото колата още не е моя. Тя и на втория не е, но аз си я пробвах чат-пат. Просто беше след премахване на оригиналния ограничител от 272 и е съвсем спонтанно, понеже човека вижда чист участък от Тракията и дава газ, затова и клипа е такъв и на автоматични където колата сменя много рано. Щеше да ходи да търси чист участък специално рано сутрин, но тоя му дойде бонус, видя ограничителя и се отказа.
Аз лично засега не съм подминавал с много 300, просто защото рядко съм без децата и все свършва бързо пътя без трафик. Днес на връщане от морето карах 140-150 по Тракията, че спяха и дадох разход общо 10.4, като преди магистралата беше под 9 дори, нещо към 8.5 май.
Лека поправка, че на първия клип не карам аз защото колата още не е моя. Тя и на втория не е, но аз си я пробвах чат-пат. Просто беше след премахване на оригиналния ограничител от 272 и е съвсем спонтанно, понеже човека вижда чист участък от Тракията и дава газ, затова и клипа е такъв и на автоматични където колата сменя много рано. Щеше да ходи да търси чист участък специално рано сутрин, но тоя му дойде бонус, видя ограничителя и се отказа.
Аз лично засега не съм подминавал с много 300, просто защото рядко съм без децата и все свършва бързо пътя без трафик. Днес на връщане от морето карах 140-150 по Тракията, че спяха и дадох разход общо 10.4, като преди магистралата беше под 9 дори, нещо към 8.5 май.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Адреналин си е!!!!,обаче те съветвам това с името на пътя да го махнеш.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Top Gun Maverick написа:Ела да те кача и ще видиш кое е скандално като усетиш нютоните след 100. Гумите и тогава и сега са нови, но сега са даже къп 2...
Не че не сме каралЕ некой и друг нютон, та да имаме идея как се държат гуми и гуми... Превъзбудил си се нещо, нормално е
ПС: Замазал съм ти номера, че ония дебнат...
Иначе е екстра колата
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Тракшънът усеща, че има по-малко сцепление от желаното и се намесва за всеки случай, но това далеч не означава, че при изключен такъв колата ще превърти гуми/поднесе при такива скорости и на права отсечка. Все пак не препоръчвам тестове на непознати места, защото както знаем у нас видът асфалт се сменя през 100 метра Но и аз мисля, че ти трябват по-читави гуми, с които от 3-та предавка нататък няма да виждаш мигаща лампа в нормални условия без неравности.
Иначе си личи, че има доста сила и не е сток. Сток след 200 падат по очи, а тук си тегли стабилно до 300. Мерена ли е с някаква техника 100-200 и какви са модификациите?
Иначе си личи, че има доста сила и не е сток. Сток след 200 падат по очи, а тук си тегли стабилно до 300. Мерена ли е с някаква техника 100-200 и какви са модификациите?
Последна промяна In_Memoriam на 02 Сеп 2019, 14:05, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
С тези гуми да вдигаш над 300
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
С тези гуми...снимката лъже. Гумите са с ДОТ на няколко месеца и са карани сигурно 300 км. Къпът е загладен дори нов и лъже снимката, иначе на око според мен към момента има минимална разлика, която на око няма да в хванеш, имам снимка като дойдоха нови гумите. Клипът обаче не е правен с тях, а с едни Контита Спорт контакт 6, която и чисто нова не лепне така като къпа когато е загрял.
До пролетта ще е с тези гуми, а тогава ако съм ги посвалил ще видя да измисля нещо по-рацерско за 20-ка.
Иначе така и не сме я мерили, софта давал нещо от сорта 620-640 коня на 10-11 измерени такива коли. Сега колко е не знам честно, може би ще го премеря някой ден, но не ми е такава цел, бюро нитче ми се виждат добре.
Доускорение 100-200 има любителски клипчета само където пердашеше някакви ненормални времена, Зендера беше гледал единия и каза, че било нереално и невъзможно(имал познат с пайпове на 800 коня същата и не давала толкова), щяхме да ги мерим с Е60-ката още когато колата не беше моя и му бях предложил защото реално той претендираше за рейслоджик, ама аз не съм претендирал, че времето е точно толкова, просто толкова го показва на клипа(приемам го за ориентир плюс минус половин секунда)и затова рекох да ги замерим, но не успяхме да идем до София, а и той нещо спря да вдига по телефона по неразбираеми за мен причини. Ще погледна после другия клип 100-200 за колко под 6 правеше. Идеята на софтуер не беше да се надува до големи нива за да е безопасно, а просто да се премахне ограничителя от 270, че е смешен за М-ките като цяло и се искаше съвсем леко повече духване. Явно обаче и аеродинамиката е доста в полза на F13 спрямо F10, понеже и F10-ката ми беше леко пипвана, но като сме ги слагали на доускорения си ме бие. Те стоково им дават 100-200 близо секунда разлика в полза на М6, при еднакви двигател и кутия. От там съдя, че аеродинамиката е по-добре значително защото другата разлика като сме мерили с рулетката е, че М6 е с педя някъде по-къса от колело до колело и в права линия не виждам каква роля играе, нито 20-30 кила разлика в полза на М6.
Едит: Не мога все още да намеря това клипче къде е, понеже и то си беше ей такова някакво, но мисля даваше 6 секунд 100-200. Пак казвам, че не претендирам да е реална стойността защото няма истински измервателни средства, а проста камера на телефон. Но се вижда ясно, че колата понавървява, а на места наистина настилката е кофти. In_memoriam, знам, че няма да се завърти, ама някак със спрян тракшън ми става леко неспокойно, понеже го изключвам обикновено да позавъртя дупе съвсем леко(защото малко повечето яде здраво гумите пък не съм милионер )а във високите самата кола ми идва малко прекалена, поне за моите усещания. Ако беше атмосферка с тия коне щеше да е къде, къде по-добре. Тука заради нютоните имаш усещането, че нещо те удря отзад и реално колата дърпа здраво, но оборотите пък свършват по-бързо и това малко обърква. Атмосферка с чарджър в това отношение мисля ще е повече ок. С тая кола вижда до болка, че нямаме пътища и сцеплението никога не стига. Кофти, ама с тия нараствания на мощностите може би и аз след време(някоя година, че още не са ми по джоба)ще мина на 4х4 от марката.
Като минус на колата мога да дам звука, макар да звучи по-различно от стоково М6. Просто нещо липсва и на пролет ще пердаша даунпайп и каквото може, че да се чува добре. И все пак не е като куца М4-ката в стоков вариант, там нещата с аплачевни откъм звук, но не е и като атмосферката.
До пролетта ще е с тези гуми, а тогава ако съм ги посвалил ще видя да измисля нещо по-рацерско за 20-ка.
Иначе така и не сме я мерили, софта давал нещо от сорта 620-640 коня на 10-11 измерени такива коли. Сега колко е не знам честно, може би ще го премеря някой ден, но не ми е такава цел, бюро нитче ми се виждат добре.
Доускорение 100-200 има любителски клипчета само където пердашеше някакви ненормални времена, Зендера беше гледал единия и каза, че било нереално и невъзможно(имал познат с пайпове на 800 коня същата и не давала толкова), щяхме да ги мерим с Е60-ката още когато колата не беше моя и му бях предложил защото реално той претендираше за рейслоджик, ама аз не съм претендирал, че времето е точно толкова, просто толкова го показва на клипа(приемам го за ориентир плюс минус половин секунда)и затова рекох да ги замерим, но не успяхме да идем до София, а и той нещо спря да вдига по телефона по неразбираеми за мен причини. Ще погледна после другия клип 100-200 за колко под 6 правеше. Идеята на софтуер не беше да се надува до големи нива за да е безопасно, а просто да се премахне ограничителя от 270, че е смешен за М-ките като цяло и се искаше съвсем леко повече духване. Явно обаче и аеродинамиката е доста в полза на F13 спрямо F10, понеже и F10-ката ми беше леко пипвана, но като сме ги слагали на доускорения си ме бие. Те стоково им дават 100-200 близо секунда разлика в полза на М6, при еднакви двигател и кутия. От там съдя, че аеродинамиката е по-добре значително защото другата разлика като сме мерили с рулетката е, че М6 е с педя някъде по-къса от колело до колело и в права линия не виждам каква роля играе, нито 20-30 кила разлика в полза на М6.
Едит: Не мога все още да намеря това клипче къде е, понеже и то си беше ей такова някакво, но мисля даваше 6 секунд 100-200. Пак казвам, че не претендирам да е реална стойността защото няма истински измервателни средства, а проста камера на телефон. Но се вижда ясно, че колата понавървява, а на места наистина настилката е кофти. In_memoriam, знам, че няма да се завърти, ама някак със спрян тракшън ми става леко неспокойно, понеже го изключвам обикновено да позавъртя дупе съвсем леко(защото малко повечето яде здраво гумите пък не съм милионер )а във високите самата кола ми идва малко прекалена, поне за моите усещания. Ако беше атмосферка с тия коне щеше да е къде, къде по-добре. Тука заради нютоните имаш усещането, че нещо те удря отзад и реално колата дърпа здраво, но оборотите пък свършват по-бързо и това малко обърква. Атмосферка с чарджър в това отношение мисля ще е повече ок. С тая кола вижда до болка, че нямаме пътища и сцеплението никога не стига. Кофти, ама с тия нараствания на мощностите може би и аз след време(някоя година, че още не са ми по джоба)ще мина на 4х4 от марката.
Като минус на колата мога да дам звука, макар да звучи по-различно от стоково М6. Просто нещо липсва и на пролет ще пердаша даунпайп и каквото може, че да се чува добре. И все пак не е като куца М4-ката в стоков вариант, там нещата с аплачевни откъм звук, но не е и като атмосферката.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
на тия бабуни и атмосферния осмак на кабриото ми ще му мига тракшъна след 200
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Top Gun Maverick написа:С тези гуми...снимката лъже. Гумите са с ДОТ на няколко месеца и са карани сигурно 300 км. Къпът е загладен дори нов и лъже снимката, иначе на око според мен към момента има минимална разлика, която на око няма да в хванеш, имам снимка като дойдоха нови гумите.
Аз не споря, че не си купил нови гуми. Само казвам, че читава мека гума на нормален що-годе асфалт няма начин да мига до 300 при тия нютонметри, за които си говорим тук. Имам понятие как нов Michelin PSS мига на 240 с има-няма 600Nm на колела и това е щото PSS е дърво. Cup 2 са една идея по-малко дърво, но е подобно. За тия мощности и състоянието на нашия асфалтец не са тия гумите, ако човек иска перформънс. Те са едни други държавици, но не и тук
Та стигаме до това, с което нещата придобиват вече смисъл и съм склонен да се съглася:
Top Gun Maverick написа:Клипът обаче не е правен с тях, а с едни Контита Спорт контакт 6...
Top Gun Maverick написа:Иначе така и не сме я мерили, софта давал нещо от сорта 620-640 коня на 10-11 измерени такива коли.
Това е ако го мислиш да е мощност на мотор, няма как даде такива времена:
Top Gun Maverick написа:Доускорение 100-200 има любителски клипчета само където пердашеше някакви ненормални времена...
...
Ще погледна после другия клип 100-200 за колко под 6 правеше...
С такава мощност да е ~7.5 100-200. Виж, ако е на колела може и отиде на ниска до средна 6-ца
ПС: Вземи си купи едно Dragy, вместо да мерите с телефона като люлински тинейджъри голф на тангентата Полезно ще ти е и няма да има нужда от лакърдиите на Зендеракис и т.н.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Да, да, за малките бабуни на места е прав колегата, но то не мига все на тях. Къпът и той е дърво докато не загрее, уж бива после с тоя 180 трейдуеър, но от стройт гумите само на Дънлоп спорт макс рейс 2 им дават дори леко по-добри времена.
Аз не съм купувал досега гуми на тая кола и на пролет ще се оглеждам за нещо различно, има едни хубави хубави Йокохами Ad08 или нещо подобно, които са си като семи слик, но май нямаха 20-ка или поне не за България, та ще видя нещо друго. Да дойде това време пък ще му мисля. И на дино трябва да ида и едно реално измерване на 100-20 да направя, макар идеята на колата никога да не е била някакво макс представяне. Просто добра кола с визия различна от всекидневните, която да прави и кеф.
Аз не съм купувал досега гуми на тая кола и на пролет ще се оглеждам за нещо различно, има едни хубави хубави Йокохами Ad08 или нещо подобно, които са си като семи слик, но май нямаха 20-ка или поне не за България, та ще видя нещо друго. Да дойде това време пък ще му мисля. И на дино трябва да ида и едно реално измерване на 100-20 да направя, макар идеята на колата никога да не е била някакво макс представяне. Просто добра кола с визия различна от всекидневните, която да прави и кеф.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
а
Последна промяна Вуйчо на 31 Май 2020, 11:22, променена общо 1 път
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
аз два пъти вдигах 280... малко е страшно... с 330 не знам как е
да ти дам драгито да мернеш? :Р
п.с. на Петър ф10тката 715 коня (пайпи и софт) мерена 100-200 е 7.3 секунди при много хладно време
да ти дам драгито да мернеш? :Р
п.с. на Петър ф10тката 715 коня (пайпи и софт) мерена 100-200 е 7.3 секунди при много хладно време
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Колега, не настигам никой с тая скорост просто защото казах, че не е мой клипа с 326, а на предишния собственик и то само веднъж когато му се отвори празна магистрала, но те разбирам правилно. Аз лично едвам съм подминавал 300 досега, може би и 10, обикновено карам и с тая кола 140-160 защото все съм с децата, веднъж-два с тях да съм давал кик и малко над 200 защото съм преценил, че мога. Те се кефят на шута и се хилят вътре все едно ги гъделичкаш, но им правя така 60-140 примерно. Ако сум без тях натискам някога до 240-250, ако има коли намалям отдалеч с пускане на газта и съвсем плавно спирачките, тоест никакви резки спирания.
Не искам обаче темата да става морална, не съм чул някой да си купи бърза кола и само да се вози. Да се знае, че не оправдавам разни такива неща, но това съм си аз и не съм станал фен на БМВ защото са спокойни коли. Не мога да опиша точно какво ми дава колата когато си се тътря с 40-60 и изчакам трафика да замине далеч и после ускорявам на макс. Но ми дава точно това, което не мога и да опиша. В гонки много пъти съм участвал, но като пубер и малко след това, сега ми е все тая когато някой мине покрай мен, а преди беше недопустимо. Даже с М-ките не съм се гонил май с коли, даже ако бях с дизел сигурно по-често щях да го правя по пътя, понеже с тия коли да чакаш равна и да се гониш е трудно, най-много някой мотор да ти побръмчи малко на задния калник и да заминеш. Но съм си улегнал отдавна, даже понякога ме е яд колко. Виж ако си наточа някога Е39-ка М5 сигурно ще трябва да бягат всички от пътя защото ще съм доста лют познавайки се. Сега вида в огледалата ги плаши хората дори когато жената кара със 120 и застигне някой, някои забиват в банкета чак.
Вичо, няма проблем бе, ще е интересно да го видим, ако минаваш насам пиши, ако не ще е някой път аз като минавам и да видим. Лично на мен ми е все тая дали е 5 или 7, колата просто си ме кефи и пак казвам целта и не е основно скорост. Ако исках само скорост може би щях да тунинговам нещо старо, което може би щеше и да носи до безкрай.
Не искам обаче темата да става морална, не съм чул някой да си купи бърза кола и само да се вози. Да се знае, че не оправдавам разни такива неща, но това съм си аз и не съм станал фен на БМВ защото са спокойни коли. Не мога да опиша точно какво ми дава колата когато си се тътря с 40-60 и изчакам трафика да замине далеч и после ускорявам на макс. Но ми дава точно това, което не мога и да опиша. В гонки много пъти съм участвал, но като пубер и малко след това, сега ми е все тая когато някой мине покрай мен, а преди беше недопустимо. Даже с М-ките не съм се гонил май с коли, даже ако бях с дизел сигурно по-често щях да го правя по пътя, понеже с тия коли да чакаш равна и да се гониш е трудно, най-много някой мотор да ти побръмчи малко на задния калник и да заминеш. Но съм си улегнал отдавна, даже понякога ме е яд колко. Виж ако си наточа някога Е39-ка М5 сигурно ще трябва да бягат всички от пътя защото ще съм доста лют познавайки се. Сега вида в огледалата ги плаши хората дори когато жената кара със 120 и застигне някой, някои забиват в банкета чак.
Вичо, няма проблем бе, ще е интересно да го видим, ако минаваш насам пиши, ако не ще е някой път аз като минавам и да видим. Лично на мен ми е все тая дали е 5 или 7, колата просто си ме кефи и пак казвам целта и не е основно скорост. Ако исках само скорост може би щях да тунинговам нещо старо, което може би щеше и да носи до безкрай.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h
Аз съм с Yokohama AD08R, но те са еквивалента на Cup 2 (те нямат 20-ки принципно, не в България -> https://www.yokohamatire.com/tires/advan-neova-ad08r)
Но с тези семи-сликове и скорости от 300+... Повечето са с индекс W -> максимална скорост 270. Ако ги прегрееш и гръмнеш с 320 ти си знаеш за къде пътуваш директно
Cup 2 ти е гумата - те имат и 20 и 21" Иначе и друг път съм го казвал - колите станаха прекалено бързи за масовият потребител... Определено няма нужда от повече коне, тепърва ще идват 4х4 + повече системи.
P.S.: И все пак за тракшъна явно съм прав, не се обиждай, но не е толкова мощна/бърза, че да върти гуми до 270 при нормални условия за колата А как се държи в завои това зверче?
Но с тези семи-сликове и скорости от 300+... Повечето са с индекс W -> максимална скорост 270. Ако ги прегрееш и гръмнеш с 320 ти си знаеш за къде пътуваш директно
Cup 2 ти е гумата - те имат и 20 и 21" Иначе и друг път съм го казвал - колите станаха прекалено бързи за масовият потребител... Определено няма нужда от повече коне, тепърва ще идват 4х4 + повече системи.
P.S.: И все пак за тракшъна явно съм прав, не се обиждай, но не е толкова мощна/бърза, че да върти гуми до 270 при нормални условия за колата А как се държи в завои това зверче?
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани