bmw e30 318is turbo vs bmw e36 M3 4.45 и някакви братя лафят
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
да обаче М3-та започва да се развърта накрая,тя все пак е атмосферна и е мнг по тежка от 30-та! Ако е 3.2 Ис да забрай!
Моята е 3.2 с диф от М40
Там мнг можем да спорим!
Моята е 3.2 с диф от М40


- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Диф-а на Е30 да каже Илиян колко е,но той винаги може да се смени...А и колата е правена за 200м,не за 400!По спомен Борис е с 4,47 другата 3,68...
PS:Според мен М3-ката с този диф ще умре при около 200 км
PS:Според мен М3-ката с този диф ще умре при около 200 км
- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
та дифа е 4.45 не е и шпер което е страхотен минус
другия момент е ,че според мен е прекалено къс защото това често превключване просто установих,че мн ме бави а за да си е в силата м-ката трябва да финиширам на 3-та а не както в случая на 20 30м преди финала да съм в прекъсвач на 3-та, но няма друг диф на тоз етап
ами ис-а е 950кг с 15ски слик
м3-то е сигорно около 1500кг с 18цола валяци отпред и 16-ски слик отзад
просто няма как да не е по бърза ис-ката

другия момент е ,че според мен е прекалено къс защото това често превключване просто установих,че мн ме бави а за да си е в силата м-ката трябва да финиширам на 3-та а не както в случая на 20 30м преди финала да съм в прекъсвач на 3-та, но няма друг диф на тоз етап

ами ис-а е 950кг с 15ски слик
м3-то е сигорно около 1500кг с 18цола валяци отпред и 16-ски слик отзад

просто няма как да не е по бърза ис-ката

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
http://www.youtube.com/watch?v=TexiJM_SNcM
http://www.youtube.com/watch?v=M_GztQdDZBw
а ето тук вижте с колко ме бие
нека и Илян да си каже
http://www.youtube.com/watch?v=M_GztQdDZBw
а ето тук вижте с колко ме бие
нека и Илян да си каже

- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
БОРКО-ЧИПА написа:та дифа е 4.45 не е и шпер което е страхотен минус![]()
другия момент е ,че според мен е прекалено къс защото това често превключване просто установих,че мн ме бави а за да си е в силата м-ката трябва да финиширам на 3-та а не както в случая на 20 30м преди финала да съм в прекъсвач на 3-та, но няма друг диф на тоз етап![]()
ами ис-а е 950кг с 15ски слик
м3-то е сигорно около 1500кг с 18цола валяци отпред и 16-ски слик отзад![]()
просто няма как да не е по бърза ис-ката
Така е колега! Наистина няма смисъл от къси скорости,щеше да е добре с къси скорости,но да има сенквенционална кутия

Иначе твоята М3-ка е мнг яка,още от когато я докара ме кефеше!
И истината е,че ИС каквото и да го правиш и колкото да върви пак си остава ИС



- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Денис! написа: И истината е,че ИС каквото и да го правиш и колкото да върви пак си остава ИСа M-Power е класика

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
ама вие ли сте ве, аз като слушам на първото клипче как говорят си мислих, че са сърби
"оно опущи" "нали бачка"


"оно опущи" "нали бачка"

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Интересно ми е как не боксувате с тия къси Дифове аз с 2.5-цата на 3.45 с зимни 16-ки на 205 и после с нови летни "дунлоп" на 225 боксувам като тръгна и от 3000об.м и после и на 2-ра и на 3-та пак боксувам
а немога да си представя как ще е с 4.45 диф и нагоре и то с "Мповер"
Чак толко да помагат сликовете ? каква е настилката на това летище
а немога да си представя как ще е с 4.45 диф и нагоре и то с "Мповер"

Чак толко да помагат сликовете ? каква е настилката на това летище

- ku4eto
-
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 8.02.2007
- Местоположение: къде ли не...
- Кара: Audi TT quattro 225++HP
- ku4eto
-
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 8.02.2007
- Местоположение: къде ли не...
- Кара: Audi TT quattro 225++HP
Денис! написа:да обаче М3-та започва да се развърта накрая,тя все пак е атмосферна и е мнг по тежка от 30-та! Ако е 3.2 Ис да забрай!
Моята е 3.2 с диф от М40Там мнг можем да спорим!
никакво развъртане няма защото вмакса и е около 200км/ч с този диф
ниакаква атмосферна м3 не може да бие иската на този етап на сетъпа и
помеждудругото скоро започва некст стейдж в развитието на иската



3,2 мотора на е36 е мноооого по лош като цяло от 3 литровия (това е хинт от мен

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани