Първо тестче със шпера.
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
дифа е от 324тд е30. 3.45 Незнам ккъв процент е мисля че 25% но е запазен все пак дизел го е търкалял.
Разликата е огромна прости ти тръгва задницата, а не като с отворения диф само да подансяш. Също и от 3000 оборота тръгва настрани, а със отворения трябва да я залъжеш с повече и мотора си бачка по спокойно.
Във стартове със други коли веднага тръгваш, а преди само едната се палеше и неможеше да тръгва.
Още един + е равномерното износване на гуми, а при отворения диф по различен начин се износват.
Разликата е огромна прости ти тръгва задницата, а не като с отворения диф само да подансяш. Също и от 3000 оборота тръгва настрани, а със отворения трябва да я залъжеш с повече и мотора си бачка по спокойно.
Във стартове със други коли веднага тръгваш, а преди само едната се палеше и неможеше да тръгва.
Още един + е равномерното износване на гуми, а при отворения диф по различен начин се износват.
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
не е много добре,продай ми го 

- pimienta M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 15.07.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е61 535d & e53 3.0d
Колега хубав ти е контакта и то доста дай да ги сложим един до друг някои път да видим за кво иде реч ?! смисъл чист м44 съм 

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани