Е21 прави 9.5сек. на 400 метра ^^
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Малко турбо не може да се сложи сащото имам 3.8 мотор и сте го задръсти яко . Така като гледам направените БМВ-та се орентирам към минимум Гарет гт40 , Холсет Еч Екс 50 , Швитсер С2б или може би но малко вероятно ККК К29
http://jumi.lut.fi/~mvanhala/MaxTuned/C ... mw1502.htm
Натисни на снимката да ти отвори галерия
или
http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... _48994.jpg
Има хора които са искали просто да сложат някакъв нагнетател на такъв мотор но не мисля че се получило добре - макс вадят около 400-430 коня при надув 0.35-0.4 но без база за ъпгреид и на ръба на детонацията - при оригинална или смъкната с 0.5 степен и прости фуел контролери в най добрия случай ингнипън регардер .
Трябва сичко да се обмисли - не че няма да има огромна вероятност да стопя някое бутало но това по скоро сте бъде от простотия и мерак да видя до къде мога да стигна ( а е доказано че този мотор има база = или по голяма от супра мотор-а - 1000 коня не са проблем нооо там са други измерения трябват още доста пари - аз сикам 0.5 налягане а след време 1 бар
http://jumi.lut.fi/~mvanhala/MaxTuned/C ... mw1502.htm
Натисни на снимката да ти отвори галерия
или
http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... _48994.jpg
Има хора които са искали просто да сложат някакъв нагнетател на такъв мотор но не мисля че се получило добре - макс вадят около 400-430 коня при надув 0.35-0.4 но без база за ъпгреид и на ръба на детонацията - при оригинална или смъкната с 0.5 степен и прости фуел контролери в най добрия случай ингнипън регардер .
Трябва сичко да се обмисли - не че няма да има огромна вероятност да стопя някое бутало но това по скоро сте бъде от простотия и мерак да видя до къде мога да стигна ( а е доказано че този мотор има база = или по голяма от супра мотор-а - 1000 коня не са проблем нооо там са други измерения трябват още доста пари - аз сикам 0.5 налягане а след време 1 бар

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Ми да - разбира се че с сликс . Както и многото американски талиги дето са на под 8 сек . Но повечето от Турбо БМВ-тата не се появяват на драг писта ( само шведите са фенове но просто с техните БМВ-та трудно сте се завие на макс боост ) американците ходят много на Ауто-х ралита а на драг отиват без гуми и праят някои як бърн и наркая 12 сек с 700коня коля но това не ги интересува . Най бързото М3 което все още е стреет ( защото има подготвено за драг с М5 битурбо 1500коня мотор - под 8 сек но си е драгстер ) това е :
http://www.m3turbo.tk
а най мощното стреет М3 е онова турското което с 430коня би - ламбо 2х ферари и един пор6 но то сега е над 1000 коня при 2.1 бар-а турбо и след като настроят всичко обещаха и мулти потр Н.О.С.
http://www.m3turbo.tk
а най мощното стреет М3 е онова турското което с 430коня би - ламбо 2х ферари и един пор6 но то сега е над 1000 коня при 2.1 бар-а турбо и след като настроят всичко обещаха и мулти потр Н.О.С.

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Както сигурно знаеш М3-то е с 50/50 разпределение - като махнат всичко от багажника и всичко излишно от предния кош пак идва 50/50 - ако много се вманиачат могат да земат карбонови капаци и калници , алуминиеви врати ........ но има ли смисал когато имаш боост контролер
Дръпни видеотата от http://www.m3turbo.tk там ще видиш това стреет М3 което изка да си дигне предницата даже и на 3-та - това е най бързното но според изискванията за сток автомобили - а какви хибриди има

Дръпни видеотата от http://www.m3turbo.tk там ще видиш това стреет М3 което изка да си дигне предницата даже и на 3-та - това е най бързното но според изискванията за сток автомобили - а какви хибриди има

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани