M50B30
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: M50B30
zenite написа:valio_style написа:Добре де аз може ли да те попитам нещо? Къде видя момчето да кара безрасъдно? Къде имаше опасна ситуация? Не видя ли че караше сам на пътя и доколкото видях пътя оттам не минават много хора.
http://youtu.be/eEi0dOLZ3yY?t=59s - тук ясно се вижда, че пътя не позволява такива скорости. Вижте къде са храстите наоколо. Та те са едва ли не на пътя. Един заблуден, а защо не вече леко глух старец да изкочи някъде от храстите и... Защо всички си казваме "То тук няма как да се случи." А после... Всеки има ако не с него, то поне с негов близък някаква история с не особено приятен край, нали
Лошото е, че в България нямаме условията, където младите рейсъри или поне кандидат такива да си "сверяват часовниците". Това е болезнената истина.
Edit: Това не пречи да кажа едно браво за доволно вървящата баварка.
Браво за колата само бърнаута накрая може да го изрежеш от клипа..
И сподели какво е правено ако не е гаражна тайна.
П.П zenite eто ти и едно мое клипче с заминала помпа за високо налягане.
http://www.youtube.com/watch?v=UIyewapjB3E
П.П2 Всяко второ клипче в раздела ли ще оспамиш?!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: M50B30
Гаражни тайни няма, не съм пускал тема за проекта, че знам че ще се почне с хранилките и не искам да ми се разваля кефа, а той е наистина голям
M50B25NV със вал, бутала и биели от M54B30, пълна ревизия на глава, всички гарнитури, гумички, лагери и глупости, само сегменти не можах да намеря, еднинствено оригинални по ~250лв на цилиндър или от симеон 200лв за всички цилиндри и решихме да си ползваме тия които ги взех със буталата те изглеждаха доста по-добре от извадените от 25-цовите, той M54-ката и без това си хапва масълце, мен това не ме претиснява, колекторите са си стокови само назад са 2 прави тръби без катализаторите и 28-цово гърне, чипче някакво за 25-ца с прекъсвач на 7500 което не мисля да стигам никога, то и без това май над 6500 няма много пауър, 8кг маховик и 3,45 диф и за сега това е, следват по-големи дюзи, някакво брембо ми се мотае в багажника от сума време и за окачване още се чудя, и след това Ама ако ме видите някъде по улиците залягайте, крийте се по бункерите, че вчера взех книжка и съм много опасен, то мойто видео 1 към 1 със това на Георги от Грузия, яко газ по пешеходните пътеки И да бърнаута нещо не ми се получи, по скоро като 11-ки стана ама то и шпер няма така че съм номер 1
Нищо лично към колегата zenit, но пак казвам там човек няма как да пъкне туку тъй, освен ако на въпросния човек не му работи телепорта, а с тия пенсии пари за телепорт... Аз се подсигурявам да не застрашавам ничии друг живот, а за моя си имам глава на раменете нека тя да му мисли, вие не се тормозете
M50B25NV със вал, бутала и биели от M54B30, пълна ревизия на глава, всички гарнитури, гумички, лагери и глупости, само сегменти не можах да намеря, еднинствено оригинални по ~250лв на цилиндър или от симеон 200лв за всички цилиндри и решихме да си ползваме тия които ги взех със буталата те изглеждаха доста по-добре от извадените от 25-цовите, той M54-ката и без това си хапва масълце, мен това не ме претиснява, колекторите са си стокови само назад са 2 прави тръби без катализаторите и 28-цово гърне, чипче някакво за 25-ца с прекъсвач на 7500 което не мисля да стигам никога, то и без това май над 6500 няма много пауър, 8кг маховик и 3,45 диф и за сега това е, следват по-големи дюзи, някакво брембо ми се мотае в багажника от сума време и за окачване още се чудя, и след това Ама ако ме видите някъде по улиците залягайте, крийте се по бункерите, че вчера взех книжка и съм много опасен, то мойто видео 1 към 1 със това на Георги от Грузия, яко газ по пешеходните пътеки И да бърнаута нещо не ми се получи, по скоро като 11-ки стана ама то и шпер няма така че съм номер 1
Нищо лично към колегата zenit, но пак казвам там човек няма как да пъкне туку тъй, освен ако на въпросния човек не му работи телепорта, а с тия пенсии пари за телепорт... Аз се подсигурявам да не застрашавам ничии друг живот, а за моя си имам глава на раменете нека тя да му мисли, вие не се тормозете
Re: M50B30
Добре върви колата само това заставане на обортомера на 5300-400 при всяка смяна на предавката е много странно
ето един клип с моето м50б25 ,но в е30 http://vbox7.com/play:fda16a8961 километража ми показва с 10 километра повече и тръгвам на 2ра да не се чудите какво става
ето един клип с моето м50б25 ,но в е30 http://vbox7.com/play:fda16a8961 километража ми показва с 10 километра повече и тръгвам на 2ра да не се чудите какво става
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Re: M50B30
E в е30-ката е друга бира, в нея всичко е с 10-20 %(в някоя случаи и нагоре ) по-силно от колкото в оригиналното си купе
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: M50B30
Баси самолета , ще трябва мойта да я корма още А зацепването на мойта на 5300-400 е съединителчето, нещо му е мъчно ама не е на дневен ред още
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: M50B30
MICH__ написа:Добре върви колата само това заставане на обортомера на 5300-400 при всяка смяна на предавката е много странно
ето един клип с моето м50б25 ,но в е30 http://vbox7.com/play:fda16a8961 километража ми показва с 10 километра повече и тръгвам на 2ра да не се чудите какво става
14 сек до 180 . Казано по друг начин, нещо от сорта на средна 13-ка на 400м. Ако това е истина доста М-Power-и ще ядат шамари от тази 25-ца. Нещата не се връзват
Re: M50B30
Километража ми показва 10 километра повече както съм написал и края на 4та не ми е 180 както се вижда по километража ... предполагам средна 14ка или малко отдолу съм http://vbox7.com/play:7c91d02fc4 http://vbox7.com/play:4a062a1ca7
Извинявам се за спама в темата на колегата и да го запитам по главата барали ли са нещо друго освен обслужване ?
Извинявам се за спама в темата на колегата и да го запитам по главата барали ли са нещо друго освен обслужване ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани