BMI-M3 vs. S4 vs. new STI vs. C55 AMG
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
SlipKnoT написа:[FF]GODFLESH написа:а на другите коли бяха ли изклучени системите за стабилност,щото на БМВ-о беше...
На Мерцедеса видях, че я изключва..
Чочо той я изключи,ама коментара беше нещо от сорта че над определени км. се вкючва сама....на Аудито беше включено....на М3-ката я изключиха защото иначе не могат да използват Launch control-a
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Niikoo_1 написа:...Също така Spec-C се не продава на стария континент и САЩ....
Ако НЕ причисляваме UK в Европа - там си я продава един дилър и то доста отдавна, с гаранция и легализация

Ето линк за MY06-версията:
http://www.litchfieldimports.co.uk/subaru_06specc.asp
P.S. Малко off - за феновете на Scooby, вижте версията Type 25 на тунера

Live and let Die!
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Само не видях в сайта дали е с 2.5литровия мотор с 300коня или е
2.0литра с 280к.с както е в Япония.
И в двете д-ви карат с десен волан, май това ще се окаже решаващо.
Иначе тунирата версия цепи с това ускорение 3.9сек до 96км/ч.
Иначе за Суби ВРХ СТИ мога да кажа само - искам и аз едно

2.0литра с 280к.с както е в Япония.
И в двете д-ви карат с десен волан, май това ще се окаже решаващо.
Иначе тунирата версия цепи с това ускорение 3.9сек до 96км/ч.
Иначе за Суби ВРХ СТИ мога да кажа само - искам и аз едно



- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Niikoo_1 написа:Само не видях в сайта дали е с 2.5литровия мотор с 300коня или е
2.0литра с 280к.с както е в Япония...
Ако питаш за Type 25 - тя е стандартна STi-ка с трансплант на 2.5 мотора /оттам и името


Разгледай отзивите в английските списания за Type 25 - провъзгласяват я за най-добрата Импреза, че дори и за най-практичната суперкола...
Live and let Die!
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани