E34 Drift Ruse
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: E34 Drift Ruse
slavianko написа:Който е в час ето как познава веднага. Мекичко е окачването да. И колата също е доста висока отзад. Като я олекотих и щръкна буквално. Отпред не искам прекалено твърдо но отзад задължително трябва да я втвърдя доста. За съжаление обаче всичко опира до пари и не знам кога ще отделя за качественно окачване. Ако дам пари за нещо по добро едва ли ще имам средвтва да покарам тая година пък много искам да се понауча. А компромиси не искам да правя и предпочетох сега да покарам така а назима ще събирам за нещо по така. В момента съм с едни по твърди и по ниски пружини и само пристъргах амортисьорите на бай стругар да им скъся хода и това е. Пълна аматорщина е в моментаoxam написа:яко видео и корабът много кефи като е настраниама не ти ли е малко мекичко окачването и с какви стабилизаторни щанги си? щото ми се вижда, че имаш малко боди-рол
![]()
Имай предвид, че прекаленото втвърдяване на задницата и оставяне на прадницата мека, ще ти изиграе лоша шега при дрифт, ще ти потъва предницата и в следствие на това ще ти надига задницата и ще губиш сцепление от зад

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 Drift Ruse
Съгласен съм с теб колега. Аз имах в предвид че не искам предницата ми да е прекалено твърда или да е поне една идея по мека от задницатаge_a написа:Имай предвид, че прекаленото втвърдяване на задницата и оставяне на прадницата мека, ще ти изиграе лоша шега при дрифт, ще ти потъва предницата и в следствие на това ще ти надига задницата и ще губиш сцепление от зад
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: E34 Drift Ruse
ако се видиш с пари в някакъв момент ти препоръчвам GAZ или BC Racing - около 600 лири са, коилоувъри и всичко се регулира (височина, bounce, rebound) отделно че им се обаждаш по телефона и казваш колко твърди пружини искаш. за щанги Н&R ама са $$$ и на старо не съм срещал досега. може би си струва да видиш дали тези от м5 не са по-дебели и да търсиш като по-евтин вариант.
но евалата за ентусиазма, предполагам, че е голям кеф защото дългата бази си е друга работа.....зедката много лесно тръгва и много лесно се изтърва и трябва да може да караш за да имаш скорост и ъгъл (а аз не мога да карам), мустанга пък много лесно се контролира и направо си е баржа дрифт (и окачването ми е по-меко от твоето и колата е тежка...ужас
)
но евалата за ентусиазма, предполагам, че е голям кеф защото дългата бази си е друга работа.....зедката много лесно тръгва и много лесно се изтърва и трябва да може да караш за да имаш скорост и ъгъл (а аз не мога да карам), мустанга пък много лесно се контролира и направо си е баржа дрифт (и окачването ми е по-меко от твоето и колата е тежка...ужас





- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 Drift Ruse
Най вероятно ще е GAZ да. Ще видя дали има вариянт първо да поръчам само задните и ако става предполагам ще успея за края на лятото или началото на есента да посъбера някой лев пне за тях. Пък зимъска ще вземам и за отпред.oxam написа:ако се видиш с пари в някакъв момент ти препоръчвам GAZ или BC Racing - около 600 лири са, коилоувъри и всичко се регулира (височина, bounce, rebound) отделно че им се обаждаш по телефона и казваш колко твърди пружини искаш. за щанги Н&R ама са $$$ и на старо не съм срещал досега. може би си струва да видиш дали тези от м5 не са по-дебели и да търсиш като по-евтин вариант.
но евалата за ентусиазма, предполагам, че е голям кеф защото дългата бази си е друга работа.....зедката много лесно тръгва и много лесно се изтърва и трябва да може да караш за да имаш скорост и ъгъл (а аз не мога да карам), мустанга пък много лесно се контролира и направо си е баржа дрифт (и окачването ми е по-меко от твоето и колата е тежка...ужас)
Иначе дългият кораб се кара наистина много по лесно. Хем съм аматьор и пак се справям.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: E34 Drift Ruse
slavianko написа:Съгласен съм с теб колега. Аз имах в предвид че не искам предницата ми да е прекалено твърда или да е поне една идея по мека от задницатаge_a написа:Имай предвид, че прекаленото втвърдяване на задницата и оставяне на прадницата мека, ще ти изиграе лоша шега при дрифт, ще ти потъва предницата и в следствие на това ще ти надига задницата и ще губиш сцепление от зад
Ми принципно е възможно да го постигнеш този вариянт, ама за целта ще ти трябват много зверси стабилизиращи щанги, които най вероятно ще са по скъпи от окачването, та ако искаш да се развиваш в дрифтинга, ще се наложи да жертваш и предницата

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани