E34 Drift Ruse

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: E34 Drift Ruse

Мнение от ge_a » 21 Юли 2010, 22:25

slavianko написа:
oxam написа:яко видео и корабът много кефи като е настрани :yes: ама не ти ли е малко мекичко окачването и с какви стабилизаторни щанги си? щото ми се вижда, че имаш малко боди-рол
Който е в час ето как познава веднага. Мекичко е окачването да. И колата също е доста висока отзад. Като я олекотих и щръкна буквално. Отпред не искам прекалено твърдо но отзад задължително трябва да я втвърдя доста. За съжаление обаче всичко опира до пари и не знам кога ще отделя за качественно окачване. Ако дам пари за нещо по добро едва ли ще имам средвтва да покарам тая година пък много искам да се понауча. А компромиси не искам да правя и предпочетох сега да покарам така а назима ще събирам за нещо по така. В момента съм с едни по твърди и по ниски пружини и само пристъргах амортисьорите на бай стругар да им скъся хода и това е. Пълна аматорщина е в момента :oops: :oops:


Имай предвид, че прекаленото втвърдяване на задницата и оставяне на прадницата мека, ще ти изиграе лоша шега при дрифт, ще ти потъва предницата и в следствие на това ще ти надига задницата и ще губиш сцепление от зад :idea:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 Drift Ruse

Мнение от slavianko » 21 Юли 2010, 23:30

ge_a написа:Имай предвид, че прекаленото втвърдяване на задницата и оставяне на прадницата мека, ще ти изиграе лоша шега при дрифт, ще ти потъва предницата и в следствие на това ще ти надига задницата и ще губиш сцепление от зад :idea:
Съгласен съм с теб колега. Аз имах в предвид че не искам предницата ми да е прекалено твърда или да е поне една идея по мека от задницата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 Drift Ruse

Мнение от oxam » 22 Юли 2010, 14:15

ако се видиш с пари в някакъв момент ти препоръчвам GAZ или BC Racing - около 600 лири са, коилоувъри и всичко се регулира (височина, bounce, rebound) отделно че им се обаждаш по телефона и казваш колко твърди пружини искаш. за щанги Н&R ама са $$$ и на старо не съм срещал досега. може би си струва да видиш дали тези от м5 не са по-дебели и да търсиш като по-евтин вариант.

но евалата за ентусиазма, предполагам, че е голям кеф защото дългата бази си е друга работа.....зедката много лесно тръгва и много лесно се изтърва и трябва да може да караш за да имаш скорост и ъгъл (а аз не мога да карам), мустанга пък много лесно се контролира и направо си е баржа дрифт (и окачването ми е по-меко от твоето и колата е тежка...ужас :mhihi: )
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 Drift Ruse

Мнение от slavianko » 22 Юли 2010, 15:47

oxam написа:ако се видиш с пари в някакъв момент ти препоръчвам GAZ или BC Racing - около 600 лири са, коилоувъри и всичко се регулира (височина, bounce, rebound) отделно че им се обаждаш по телефона и казваш колко твърди пружини искаш. за щанги Н&R ама са $$$ и на старо не съм срещал досега. може би си струва да видиш дали тези от м5 не са по-дебели и да търсиш като по-евтин вариант.

но евалата за ентусиазма, предполагам, че е голям кеф защото дългата бази си е друга работа.....зедката много лесно тръгва и много лесно се изтърва и трябва да може да караш за да имаш скорост и ъгъл (а аз не мога да карам), мустанга пък много лесно се контролира и направо си е баржа дрифт (и окачването ми е по-меко от твоето и колата е тежка...ужас :mhihi: )
Най вероятно ще е GAZ да. Ще видя дали има вариянт първо да поръчам само задните и ако става предполагам ще успея за края на лятото или началото на есента да посъбера някой лев пне за тях. Пък зимъска ще вземам и за отпред.
Иначе дългият кораб се кара наистина много по лесно. Хем съм аматьор и пак се справям.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: '00 S3

Re: E34 Drift Ruse

Мнение от dani90 » 22 Юли 2010, 16:49

Евалата приятел :) готина е колицата

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: E34 Drift Ruse

Мнение от ge_a » 23 Юли 2010, 0:22

slavianko написа:
ge_a написа:Имай предвид, че прекаленото втвърдяване на задницата и оставяне на прадницата мека, ще ти изиграе лоша шега при дрифт, ще ти потъва предницата и в следствие на това ще ти надига задницата и ще губиш сцепление от зад :idea:
Съгласен съм с теб колега. Аз имах в предвид че не искам предницата ми да е прекалено твърда или да е поне една идея по мека от задницата


Ми принципно е възможно да го постигнеш този вариянт, ама за целта ще ти трябват много зверси стабилизиращи щанги, които най вероятно ще са по скъпи от окачването, та ако искаш да се развиваш в дрифтинга, ще се наложи да жертваш и предницата ;)(ако парите не са ти проблем можеш доста да варираш)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Предишна

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook