Зареждане на бърза станция
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- nedyslavov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.03.2015
- Пол: Мъж
Зареждане на бърза станция
Здравейте,от скоро съм с 330е мспорт от 2019г,плъг ин хибрид,До момента си зареждам батерията на колата/12 кв/само в къщи но ме интересува как стои въпроса със бърза зарядна станция/време,условия,пари/мисля че трябва да си купя кабел 2пин към 2пин.Ако някой ми даде повече информация ще бъда много благодарен.Лек ден на всички.
- pepi_morsko513
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 17.05.2018
- Пол: Мъж
- Кара: 318d x-drive
- Мечтае да кара: M3
Re: Зареждане на бърза станция
В комплекта в багажника трябва да имаш още един кабел за зареждане, мъжко към женско с който се съединяваш ако на станцията е само контакт. Повечето станции имат и кабел така че директно го закачаш. Колата сама регулира колко е напрежението/ампеража и се зарежда, повечето вече са платени 0.90 на kWh което си е скъпичко. Зарежда се по бързо и това е иначе нищо различно, и сме е удобно ако е синя/зелена зона вместо да плащаш паркинг спираш и закач и дефакто парите ги даваш вместо за паркинг за ток който после почваш в пробвг на колата. Ако имаш още въпроси пиши на лично.
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
Здравейте, малко извън темата но не намирам друга за 330е
Понеже и аз съм се засилил да си взема 330е Х драйв, може ли да споделите някакви детайли? Този Х тра бууст, който се води 10 секунди как работи? Като се използва веднъж, след колко време може да се използва пак? Гледах разни видеа, където мерят 100-200 (около 17 сек) и не виждам да има спад в мощността след 10 тата секунда.
Ако колата се настъпва повече извън градско - 170 да речем, разхода предполагам, че ще е като на бензинова кола 9 10?
Какъв е реланият пробег само на батерия, понеже много различни неща четох и видях?

Ако колата се настъпва повече извън градско - 170 да речем, разхода предполагам, че ще е като на бензинова кола 9 10?
Какъв е реланият пробег само на батерия, понеже много различни неща четох и видях?
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Зареждане на бърза станция
Т.к. се отказах след дългото чакане да се произведе електрическата 4-ка , се чудих какво да взема и разгледах това 330е. От много четене става ясно, че е като 330i като вървене, просто е по-тежка, с малък багажник и резервоар. Икономично е в града да е караш на ток и зареждаш у дома иначе те цакат средно 90 ст. на kw на платените станции. Изминава 30-40км средно градско зима-пролет. 12kw e батерията. Заради електромотора ускорението е по-приятно и се чувствала да върви повече, макар да не е така спрямо 330i заради теглото. xtra boost-a ти дава допълнителните коне до 292к.с. иначе си е 258 к.с. по спомен през останалото време. Ако ти се изхаби батерията , продължаваш да караш на 184 кс и разход по-голям от на 330i заради теглото на автомобила. Ако решиш да е настроиш да зарежда батерията от двигателя, разхода става още по-дебел. Като цяло в изпълнение и ексдрайв е доста сложен автомобил , който си върши работата но при определени усповия. За много дълги преходи без да има къде да заредиш на ток евтино 330i e по-добрия вариант. За предимно градско - 330е. А и има значение и цената която е в полза на бензина. Интересен модел , но с определени компромиси. Но във времето в което живеем, няма много варианти за покупка на автомобил още повече да се търси и цена..... Още нещо.... мисля че под определена температура пали като е студена винаги двигателя докато не стопли малко батерията, за да мине на ток. Под -5 гр. по спомен. Отделно това което винаги ми е било под въпрос.... примерно караш я на ток и се наложи да ускориш бързо... натискаш до кикдаун и студения двигател се пуска в лютеницата..... Винаги съм се чудил това не е ли проблем за двг-то.
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
И аз доста четох и гледах, та да по-тежка е но и с няколко стотни по-бърза от 330и. В Германия цените на двете са сходни та от тази гледна точка според мен е по-добре 330е.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Зареждане на бърза станция
Винаги ще имаш мощността , но ще работи само двигателя в нормален режим, това имах в предвид. Настройва се до колко процента да хаби батерията. Абе интересна кола е 

Последна промяна kraska на 25 Окт 2022, 14:39, променена общо 1 път
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
Еми то това е идеята, като цяло. Кеф ти евтино да караш, кеф ти да даваш газ и да харчи, като бензинка 

Re: Зареждане на бърза станция
ionov написа:И аз доста четох и гледах, та да по-тежка е но и с няколко стотни по-бърза от 330и. В Германия цените на двете са сходни та от тази гледна точка според мен е по-добре 330е.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
Как точно ще е трудно 12kw батерийка да я изтощиш? Няколко ластика по-сериозни и приключва. Ще хвана и аз да се разровя.
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
Yachev написа:ionov написа:И аз доста четох и гледах, та да по-тежка е но и с няколко стотни по-бърза от 330и. В Германия цените на двете са сходни та от тази гледна точка според мен е по-добре 330е.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
Как точно ще е трудно 12kw батерийка да я изтощиш? Няколко ластика по-сериозни и приключва. Ще хвана и аз да се разровя.
От всяко връщане на газта батерията се зарежда. За това казват, че ако го караш на писта интензивно евентуално може да се случи но в реалният трафик много трудно.
Re: Зареждане на бърза станция
Здравейте Колеги !
Да повдигнем малко темата .
Преди една седмица бях в БМВ Хамбург и че грабна едно БМВ Г20 330е .
Купих автомобила . В момента чакам да сменят всичко каквото трябва и ще я взема сшед около три седмици . Четох доста неща , но няколко неща изобщо не са ми ясни :
Щом колата мина 30-40км с електричество тпва означава ли че ако го карам в комбинация на електричество плюс бензин сле 30-40 тока отново свършва и оставам на бензин ?
Вярно ли е че на най силния режим издържа около 10 секунди , калто пишете по горе ?
От БМВ ми обясниха , че при шофиране на автомобила той не се е зареждал сам . А тук чета друго
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Да повдигнем малко темата .
Преди една седмица бях в БМВ Хамбург и че грабна едно БМВ Г20 330е .
Купих автомобила . В момента чакам да сменят всичко каквото трябва и ще я взема сшед около три седмици . Четох доста неща , но няколко неща изобщо не са ми ясни :
Щом колата мина 30-40км с електричество тпва означава ли че ако го карам в комбинация на електричество плюс бензин сле 30-40 тока отново свършва и оставам на бензин ?
Вярно ли е че на най силния режим издържа около 10 секунди , калто пишете по горе ?
От БМВ ми обясниха , че при шофиране на автомобила той не се е зареждал сам . А тук чета друго

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Re: Зареждане на бърза станция
Здравей колега и първо честито за придобивката
от няколко месеца карам такава кола и мога да спеделя мнение по въпросите ти.
Като цяло колата има 2 независими задвижващи системи - електричество и ДВГ. Когато караш на ток имаш 2 режима - Electrical и Hybrid , при първия режим караш изцяло само на ток с максимална скорост до 140км/ч и при максимално натоварване на електрическия мотор.
Хибридния режим е по-интересен и се кара основно на него - там пак кaраш само на ток но понякога се включва и ДВГ, примерно ако дадеш повече газ или kickdown или ако си пуснал навигацията и според географския релеф колата също преценява кога да изключи електричеството и да мине на ДВГ или да обедини и двете. Спирането е изцяло чрез електромотра, който междодругото е вграден в скоростната кутия (на мястото на хидроусилвателя) и от там се генерира енергия обратно към батерията, също когато се спускаш по наклон отново батерията се зарежда. Като цяло колата си държи едни 10-20% остатъчен капацитет в батерията, които няма как да изразходиш, когато изразходиш цялата батерия и караш само на бензин от време на време батерията се зарежда от бензиновия мотор просто да поддържа тези 10-20% капацитет като тогава и разхода ти се увеличава.
Като цяло хибридната система е измислена много добре и има от всичко за всеки - кеф ти ток, кеф ти икономия, кеф ти мощност , имаш си 8 степенен ZF атомат който е кеф да караш особенно като даваш газ.
Максималната мощност от 292к.с. е в Extraboost(eBoost) режима - там се включва пълната мощност от ДВГ и електромотора. Не съм много сигурен за тези 10 секунди защото съм си играл да тествам при изтощена батерия да правя 2-3 поредни ластика от 100-220км/ч и колата нямаше загуба на мощност(имаш си дигитални прибори на таблото за мощност и въртящ момент), та за мен този остатъчен капацитет в батерията който не можеш да изразходиш се грижи точно за това да разполагаш с максималната мощност максимално дълго време. Сигурно ако я караш 10-15 минути до дупка мощността ще спадне, но за нормално каране няма такива грижи. Наскоро навъртях и един дълъг трип, в който тествах разходи, режими и всичко каквото не ми беше ясно по колата, та горе долу придобих реална представа за автомобила.
Ако нещо друго те интересува казвай и ако мога ще помагам

Като цяло колата има 2 независими задвижващи системи - електричество и ДВГ. Когато караш на ток имаш 2 режима - Electrical и Hybrid , при първия режим караш изцяло само на ток с максимална скорост до 140км/ч и при максимално натоварване на електрическия мотор.
Хибридния режим е по-интересен и се кара основно на него - там пак кaраш само на ток но понякога се включва и ДВГ, примерно ако дадеш повече газ или kickdown или ако си пуснал навигацията и според географския релеф колата също преценява кога да изключи електричеството и да мине на ДВГ или да обедини и двете. Спирането е изцяло чрез електромотра, който междодругото е вграден в скоростната кутия (на мястото на хидроусилвателя) и от там се генерира енергия обратно към батерията, също когато се спускаш по наклон отново батерията се зарежда. Като цяло колата си държи едни 10-20% остатъчен капацитет в батерията, които няма как да изразходиш, когато изразходиш цялата батерия и караш само на бензин от време на време батерията се зарежда от бензиновия мотор просто да поддържа тези 10-20% капацитет като тогава и разхода ти се увеличава.
Като цяло хибридната система е измислена много добре и има от всичко за всеки - кеф ти ток, кеф ти икономия, кеф ти мощност , имаш си 8 степенен ZF атомат който е кеф да караш особенно като даваш газ.
Максималната мощност от 292к.с. е в Extraboost(eBoost) режима - там се включва пълната мощност от ДВГ и електромотора. Не съм много сигурен за тези 10 секунди защото съм си играл да тествам при изтощена батерия да правя 2-3 поредни ластика от 100-220км/ч и колата нямаше загуба на мощност(имаш си дигитални прибори на таблото за мощност и въртящ момент), та за мен този остатъчен капацитет в батерията който не можеш да изразходиш се грижи точно за това да разполагаш с максималната мощност максимално дълго време. Сигурно ако я караш 10-15 минути до дупка мощността ще спадне, но за нормално каране няма такива грижи. Наскоро навъртях и един дълъг трип, в който тествах разходи, режими и всичко каквото не ми беше ясно по колата, та горе долу придобих реална представа за автомобила.
Ако нещо друго те интересува казвай и ако мога ще помагам

Re: Зареждане на бърза станция
Бих добавил, че имаш реживм за зареждане на батерията, в който колата гори около 2 литра повече и зарежда батерията. Аз го ползвам често като ходя някъде по равен път, например на магистралата на пловдив го пускам и като стигна до отбивката за стара загора съм докарал до 80% заряд на батерията, не знам дали си струва, но ми е хубаво да имам ток и после да мога от телефона да я пусна да се стопля или охлажда. Относно максималната мощност и аз съм чел, че имаш за 10 секунди пълните 292 коня и след това пада на 255, но честно казано не мога да преценя лично.
Re: Зареждане на бърза станция
Мен ми е интересно как работи функцията Connected Drive Remote Services
Мислех че работи когато си наблизо чрез телефона с който си се сдвойл, обаче май не е така. Жената се случва да взима колата няколко пъти и да ходи далечко и след 4-5 минути откакто я паркира ми излиза точно позиционирана в приложението My BMW . Още не съм пробвал да пусна примерно климатизацията, когато е много далеч колата но да кажем от плажа си я палех без проблем.
По GPS ме съмнява да работят тези екстри, остава да има някаква мобилна свързаност (СИМ карта) за която незнам.

По GPS ме съмнява да работят тези екстри, остава да има някаква мобилна свързаност (СИМ карта) за която незнам.
Re: Зареждане на бърза станция
Много ви благодаря за подробната информация ! Определено като взема автомобила ще имам какво да питам още по темата . Много ви Благодаря
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
- hackermania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 18.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
- Мечтае да кара: колата си до пенсия.
- Детайли за колата: разглезена
Re: Зареждане на бърза станция
Нз как работи, но можеш да виждаш данни/състоянието на колата или да отключваш/заключваш и т.н. от 10+км.don_gori написа:Мен ми е интересно как работи функцията Connected Drive Remote ServicesМислех че работи когато си наблизо чрез телефона с който си се сдвойл, обаче май не е така. Жената се случва да взима колата няколко пъти и да ходи далечко и след 4-5 минути откакто я паркира ми излиза точно позиционирана в приложението My BMW . Още не съм пробвал да пусна примерно климатизацията, когато е много далеч колата но да кажем от плажа си я палех без проблем.
По GPS ме съмнява да работят тези екстри, остава да има някаква мобилна свързаност (СИМ карта) за която незнам.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани