G20 LCI

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10430
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

G20 LCI

Мнение от Leon » 18 Май 2022, 7:26

https://www.youtube.com/watch?v=cAXka5y ... &index=135

От доста време БМВ не бяха подобрявали кола. Бронята е поправима, но дизайнът определено връща към традициите на БМВ. Дисплеят вътре и отпадането на всякакви бутони няма да ги коментирам избщо :banghead: А, и няма кристална топка за скоростите :mhihi: Влиза в производство през юли.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: G20 LCI

Мнение от madafaka_donkele » 18 Май 2022, 8:48

Почнали са, като ауди да ги правят еднакви. Отпред и отзад си е G30 LCI, даже ми се струва фаровете и стоповете като нищо да са взаимозаменяеми. Таблото с навигацията, дето реално е 2 метра таблет явно е направено да създава проблеми, като гледам как просто са го закрепили, без да си правят дори и най-малко труда да го вградят и да изглежда по-хубаво, все едно студенти са се упражнявали. Ама и тук копират мерцедес. Щом може при тях, що да не може и при бмв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: G20 LCI

Мнение от vicho » 18 Май 2022, 9:38

no beaver, no fun :ranting:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 11.06.2020

Re: G20 LCI

Мнение от nxn » 18 Май 2022, 10:37

Интериорът е две крачки назад, поне. Първо липсват контролите за климатика, и даже по-важно за мен, липсват копчетата за преки пътища, които са най-използваното нещо, за мен, в колата.
И предполагам отново няма опция за вентилирани седалки, заради което никога няма да се върна на 3та серия.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: G20 LCI

Мнение от Kroki » 18 Май 2022, 12:56

няма ск. лост и всичко е на копче. Бахти ташака.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: G20 LCI

Мнение от Burnar » 18 Май 2022, 20:04

Аз се надявах да променят стоповете, нещо като на 5та серия.
За интериорните промени и аз бих казал същото като колегите преди мен. Пестене на материали е това в моите очи.
Фаровете обаче ще бъдат вече на ниво, защото при преди фейслифта късите не бяха от най-добрите от към плътност на светлината, като функционалност - да.
Друго интересно е, че при "М" моделите 340и - д, вече и огледалата ще са "М" и още няколко промени в "М Про" пакета.
Също виждам в конфигуратора на БМВ (поне в Швейцария), че има повече седалки, но не съм гледал дали вече има обдухване и т.н.
Приятно съм изненадан аз лично от външния фейслифт, но вътре се надявах да продължи пътя като 5-цата с по-голям дисплей, но Идрайв 8.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 23.11.2019
Пол: Мъж
Кара: Hybrid

Re: G20 LCI

Мнение от flokeys5 » 18 Май 2022, 21:53

външната визия ми е много подобна, но виждайки интериора се радвам, че не изчаках фейса :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 720
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: G20 LCI

Мнение от Don_Diego » 18 Май 2022, 23:43

@Burnar, съмнявам се да има подобрение във фаровете само заради промяната на дизайна, още повече че Laser Light повече няма да се предлага за това поколение :dunno:

Няколко видеа вече изгледах с представяне…вътре си е направо зле :banghead:
Да, дисплея е страхотен, но начина по който е позициониран и захванат към таблото…трагедия.
Скоростния лост ала VAG Group също не му намирам логиката :dunno: , а липсата на копчета я свързвам повече с Рено отколкото Tesla/Mercedes
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 11.06.2020

Re: G20 LCI

Мнение от nxn » 19 Май 2022, 10:30

Don_Diego написа:@Burnar, съмнявам се да има подобрение във фаровете само заради промяната на дизайна, още повече че Laser Light повече няма да се предлага за това поколение :dunno:

Няколко видеа вече изгледах с представяне…вътре си е направо зле :banghead:
Да, дисплея е страхотен, но начина по който е позициониран и захванат към таблото…трагедия.
Скоростния лост ала VAG Group също не му намирам логиката :dunno: , а липсата на копчета я свързвам повече с Рено отколкото Tesla/Mercedes


И на мен ми хареса как са го хванали за таблото, все едно са го сложили и в последния момент са се сетили, че като го натиснеш и минеш през дупка може да го обърнеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: G20 LCI

Мнение от tintirimintiri » 19 Май 2022, 16:29

Много го разбираме ние тука от форумите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10430
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: G20 LCI

Мнение от Leon » 19 Май 2022, 17:57

Абе ние може и да не ги разбраме, ама му промениха фаровете. Сигурен съм, че и бобър-бъбреците ще отшумят, просто ги е срам толкова бързо да ги махнат, а те дори не са най-големият проблем в дизайна. Хората се кефят на големите таблети дето тесла ги въведе, но като поживеят с тях и им писне да ровят в 4 менюта, за да намалят парното, и там ще се нормализират нещата. Всяка иновация се въвежда ударно и ако не я иска пазара, полека отпада - ярък пример са мобилните телефони, но там е много по-динамично. Следващото поколение 3 серия вероятно таблетът ще е наполовина и тихомълком ще се появят основни бурони, макар и сензорни или програмируеми, за да сме пак с иновация.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: G20 LCI

Мнение от vicho » 19 Май 2022, 19:42

Leon написа:Абе ние може и да не ги разбраме, ама му промениха фаровете.


като нямаш пари за G20 LCI , няма да коментираш :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 30.11.2007
Кара: F90
Мечтае да кара: 507

Re: G20 LCI

Мнение от Spunky » 19 Май 2022, 20:59

Leon написа:Абе ние може и да не ги разбраме, ама му промениха фаровете. Сигурен съм, че и бобър-бъбреците ще отшумят, просто ги е срам толкова бързо да ги махнат


Не са обаче прости, според мен идеята им беше с тия грозни решетки да се говори повече за тях и го постигат, но е все на нишови модели със сравнително ниски продажби. 3ка, 5ца и особено най-важните им сега Х3 и Х5, ги държат много по-консервативни. Те и си казаха, че това ще е стратегията, когато излезе 7цата фейслифт и онзи отврат прототип дето е сега ix и зрящите хора изпищяхме :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: G20 LCI

Мнение от ekalchev » 19 Май 2022, 23:47

Leon написа:Хората се кефят на големите таблети дето тесла ги въведе, но като поживеят с тях и им писне да ровят в 4 менюта, за да намалят парното, и там ще се нормализират нещата

2003 като пуснаха е60 това беше иновация - бяха скрили всички копчета и се управляваше всичко от idrive. Тогава беше още рано, разбраха грешката си и още в e60 lci върнаха някой копчета и в последствие в Ф10 доста повече копчета имаше. Сега вече екраните са доста по-големи и софтуера е значително по-бърз и нещата са по различни. Примерно на големия екран може да имаш основните неща като контрола за климата и да са винаги видими копчетата на екрана без да се налага да влизаш в менюта да ги търсиш. Смятам, че няма да има връщане назад втори път, защото този път нещата станаха постепенно, софтуера е по-добър и хората постепенно свикнаха с този начин. На мен ми беше неудобно в е60 но нямам проблем с новите контроли в екраните, защото сега всичко е значително по-добре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: G20 LCI

Мнение от kraska » 20 Май 2022, 8:46

Честно казано, като гледах снимки , видеа, реклами , ревюта и и т.н. на екрани, бъбреци и др. не бях хич впечатлен от новия им вид , докато не я видях на живо и вътре и вънка. На живо колите изглеждат много добре и са впечатляващи. Дори бъбреците ми харесаха много, а екрана има страхотна резолюция и цветове. Говоря за i4, което все още чакам от нова година ....... Знаете ,че вътре G20 LCI е същата като i4. Имам чувството за пореден път ,че дизайна основно е ориентиран да се хареса на Китай. Все по-ръбати , свити очи , бобърски изпълнения. Но ще мине и тази генерация..........

Следваща

Назад към G20/G21/G22/G23/G24

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook