Комфорт при различните окачвания

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Комфорт при различните окачвания

Мнение от ionov » 10 Ное 2021, 9:09

Здравейте, нека тук всеки сподели впечатленията си за комфорт базирано на окачването, гумите и джантите с които кара.
Моето Г20 пристигна вчера и е с М спорт адаптивно окачване, зимен сет 16ки рън флат, и като цяо колата ми се струва твърдичка.
Като карам на комфорт и натисна Адаптив бутона не намирам някаква разлика.
Не е скандално твърда но очаква да е една идея по-комфортна.
Последна промяна ionov на 10 Ное 2021, 13:12, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 11.06.2020

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от nxn » 10 Ное 2021, 11:25

Една от причините да не взема адаптивното окачване е, че не намерих никаква разлика при комфорта. Общо взето най-много разлика усещам спрямо гумите, например с 16ки вози много по-добре от колкото с 18ки. Хората казват, че ако смениш гумите на обикновени, а не рън флат, с които идва колата, возията се подобря още повече, но аз просто като я купих взех и зимни от бмв, които са рън флат, така че още не съм пробвал за това и не мога да кажа, но виждам резон, заради начина, по който са устроени рън флат гумите.


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от Jorixa » 10 Ное 2021, 13:04

М спорт окачването попринцип си е по-твърдо и за мене е излишно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от ionov » 10 Ное 2021, 13:12

Ами аз тези дни ще мина на 18ки не рън фат гуми та ще напиша ъпдейт ама ми беше интересно как е и при другите.
Не съм се возил в Г20 със стандартно М окачване нито пък в такова със съвсем стандартно но там би тябвало вече да е ок.
Мен със сигурност не ме дразни, не е неприемливо твърдо, по-скоро е стегнато.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от kraska » 11 Ное 2021, 10:00

ionov написа:Ами аз тези дни ще мина на 18ки не рън фат гуми та ще напиша ъпдейт ама ми беше интересно как е и при другите.
Не съм се возил в Г20 със стандартно М окачване нито пък в такова със съвсем стандартно но там би тябвало вече да е ок.
Мен със сигурност не ме дразни, не е неприемливо твърдо, по-скоро е стегнато.

Виж в темата "с какви гуми карате" . Там съм споделил информация за това което питаш. И моята дойде със същите гуми и съм със същото окачване.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: G02 X4
Детайли за колата: Xdrive 30d

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от marto74bg » 12 Ное 2021, 19:33

ionov написа:Като карам на комфорт и натисна Адаптив бутона не намирам някаква разлика.
Не е скандално твърда но очаква да е една идея по-комфортна.

Веднага след преминаването от Комфорт на Адаптив е нормално да не усетиш разлика. При Адаптив настройките са като на Комфорт, но ако караш по екстремно по завои например, возията би трябвало да стане по-твърда автоматично, както ако си на режим Спорт. Просто при адаптив не се налага да превключваш ръчно. Повече инфо за Адаптив режима и как работи има в книжката с инструкции на автомобила.
Аз лично моята G02 я поръчах със стандартното (не М) адаптивно окачване и съм доволен. Карам с рънфлат 20'' летни и 19'' зимни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 684
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от carmanf1 » 12 Ное 2021, 21:12

За мен адаптивното окачване е задължително ако искаме комфорт при 18-19 цола джанти, които отварят красотата на Г20.
(всички по-малки джанти са оле майко от естетическа гледна точка).

Преди да поръчам колата, тествах и двете окачвания - адаптивното е друга планета.

Лятото съм на 19’ с обикновени, не-рън флат мишелин пилот 4с.

Имам и рено меган на 16’-ки с балонести дебели гуми (не рън флат и меко Рено окачване), разлика в комфорта не намирам, по едни и същи скапани булеварди.
Умишлено съм търсил разлика в комфорта.
Не успях да усетя разлика.
След месец, питах и жена ми. И тя не е усетила разлика между БМВто и Реното (а тя на моменти е пълна лигла)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от ionov » 13 Ное 2021, 10:58

carmanf1 написа:За мен адаптивното окачване е задължително ако искаме комфорт при 18-19 цола джанти, които отварят красотата на Г20.
(всички по-малки джанти са оле майко от естетическа гледна точка).

Преди да поръчам колата, тествах и двете окачвания - адаптивното е друга планета.

Лятото съм на 19’ с обикновени, не-рън флат мишелин пилот 4с.

Имам и рено меган на 16’-ки с балонести дебели гуми (не рън флат и меко Рено окачване), разлика в комфорта не намирам, по едни и същи скапани булеварди.
Умишлено съм търсил разлика в комфорта.
Не успях да усетя разлика.
След месец, питах и жена ми. И тя не е усетила разлика между БМВто и Реното (а тя на моменти е пълна лигла)


Коя година ти е колата? Доколкото поразрових из форумите има писано, че БМВ са се поизложили с адаптивното в началото и края на 20 та началото на 21ва а го подобрили и вече вози прилично.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 684
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от carmanf1 » 13 Ное 2021, 14:32

2020

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от ionov » 13 Ное 2021, 18:04

И моята е 20 та но определено вози по-твърдо от Ф30 ката ми с адаптивно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от vodkarulez » 16 Ное 2021, 21:13

Oще след премиерата на Г20, всички се съгласиха с мнението, че новата 3-ка вози по-твърдо от старата. БМВ обясниха на който иска защо е така.
Специалист-Икономист

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 684
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от carmanf1 » 17 Ное 2021, 15:51

ionov написа:И моята е 20 та но определено вози по-твърдо от Ф30 ката ми с адаптивно.


Не мога да направя конкретно сравнение, като теб.
Моята ф30-ка беше без адаптивно окачване (нормално м-пакет окачване), рън-флат 18ки лято и 18ки не-рън флат зима.

Ф30-ката беше по-твърда, друсаща и много по-скърцаща от Г20-ката. Скърцането на моменти беше дразнещо.

Г20-ката не скърца грам (за сега), Ф30-ката скърцаше доста, къде пластмаси, къде уплътнения, къде нещо друго незнайно. Еле пък на паваж.

Явно, адаптивното окачване на Г20-ката, не-рън флат гумите и увеличената твърдост на шасито, оказват голяма разлика.

В крайна сметка, всичко е въпрос на личностни възприятия относно твърдостта на возене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 11.06.2020

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от nxn » 17 Ное 2021, 16:17

Аз лично карах обикновено окачване на 18ки рън флат и адаптивно на 18ки рън флат и на комфорт не направох абсолютно никаква разлкна по еднакви пътища, вярно само по 50тина км навъртях, но все пак.


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от Jorixa » 18 Ное 2021, 12:38

Доколкото знам адаптивното окачване (не-въздушно) си е едно и също на комфорт като при обикновеното. Само на спорт се втвърдява допълнително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Комфорт при различните окачвания

Мнение от ionov » 18 Ное 2021, 22:12

Мм не знам, спор няма, че Ф30 е с една идея по-евтини материали но аз съм имал четири Ф30 ки и паразитни звуци в купето е нямало. Но пък на Г20 ката шибедаха има паразитен шум и съм записал час да го обслужат та да видим.
Като возия бяха една идея по-меки Фките, не че Г20 ката е дъска, просто е по-стегната което ми е ок.

Следваща

Назад към G20/G21/G22/G23/G24

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook