покупка на G20 M340i

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от carmanf1 » 24 Фев 2021, 19:17

Bexim написа::shock: :shock: :shock:
Да, ама той НЕ Е НА ЗАДНО!!!


Именно, не е задно.

Ама моя колега, нищо не разбира от коли и даже не е разбрал какво кара. Това ми беше идеята по-горе - всеки с неговите си възприятия.
Слушал, че задното било кофти и така решил, че БМВ е кофти :ok:

И сега, 4motion-a e топ-топ, мега ултра, според него :D

Но, най-важното е, че той се кефи на новата джипка :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 11.06.2020

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от nxn » 24 Фев 2021, 23:38

Така или иначе повечето хора не са запознати с колите, които купуват и карат и най-вероятно за всичките години при тях няма да разберат разлика между задно, предно или 4х4.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Jorixa » 25 Фев 2021, 12:21

nxn написа:Така или иначе повечето хора не са запознати с колите, които купуват и карат и най-вероятно за всичките години при тях няма да разберат разлика между задно, предно или 4х4.


Ами именно. И аз не разбрах какъв е шока в случая. Шасито на Х5-цата (старата поне, за g-серията не съм съвсем запознат, но предполагам и там) си е за задно основно, което за мен е безсмислено.

А самото задвижване, както колегата горе каза, в 99% от шофирането не може да разбереш предно ли е, задно ли е, 4х4 ли е. Особено на 2.2-тонен джип, дето едва ли някои ще го размята по завойте.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.05.2015
Пол: Мъж
Кара: G20 330iX

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Yachev » 12 Юни 2022, 21:51

vodkarulez написа:
Преди всичко ще кажа някои неща, които биха били от помощ за всеки, който смята да закупи този модел. Т.нар. адаптивно окачване, което е опционално за модела срещу 1100-1200 лв. прави колата изключително твърда. Бих искал, че г20 с адаптивно м окачване не става за нашите пътища - просто никакъв комфорт. Не го вярвах, въпреки, че го бях чел. Днес успях да тествам кола с и кола без, по еднакви пътища с еднакви джанти и гуми. Автомобилът с т.нар. пасивно м стандартно окачване имаше много по-комфортна возия в сравнение с този, който беше с опционалното адаптивно м окачване. Първоначално бях сложил тази екстра, но в последствие се отказах от нея. Ако държите все пак колата да вози комфортно, изборът трябва да клони към стандартното окачване.


В момента карам Артеон с адаптивно окачване и на комфорт е много по-мек от Артеон с обикновено. Карал ли си на КОМФОРТ режим с адаптивното? Според мен си сбъркал. Просто няма никаква логика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Burnar » 19 Юни 2022, 12:40

Yachev написа:
vodkarulez написа:
Преди всичко ще кажа някои неща, които биха били от помощ за всеки, който смята да закупи този модел. Т.нар. адаптивно окачване, което е опционално за модела срещу 1100-1200 лв. прави колата изключително твърда. Бих искал, че г20 с адаптивно м окачване не става за нашите пътища - просто никакъв комфорт. Не го вярвах, въпреки, че го бях чел. Днес успях да тествам кола с и кола без, по еднакви пътища с еднакви джанти и гуми. Автомобилът с т.нар. пасивно м стандартно окачване имаше много по-комфортна возия в сравнение с този, който беше с опционалното адаптивно м окачване. Първоначално бях сложил тази екстра, но в последствие се отказах от нея. Ако държите все пак колата да вози комфортно, изборът трябва да клони към стандартното окачване.




В момента карам Артеон с адаптивно окачване и на комфорт е много по-мек от Артеон с обикновено. Карал ли си на КОМФОРТ режим с адаптивното? Според мен си сбъркал. Просто няма никаква логика.


Това е познат проблем при първите Г20. След ъпгрейд, който идва на по-късен етап, адаптивното окачване става доста по-отзивчиво и разликата по-осезаема. В немските форуми попаднах на тема в която се коментираше на дълго и на широко.
Към дата 09.2021, когато прекарах няколко стотин км с такава кола (седан) , всичко беше наред и мога да кажа, че окачването на комфорт е перфектно за кола от такъв тип - 19 цола РФТ гуми.
Към днешна дата, това е екстра, която аз не бих пропуснал да маркирам.
Комбито е по-меко настроено от седана, при еднакви опции, да се има предвид.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 11.06.2020

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от nxn » 21 Юни 2022, 18:14

Burnar написа:Това е познат проблем при първите Г20. След ъпгрейд, който идва на по-късен етап, адаптивното окачване става доста по-отзивчиво и разликата по-осезаема. В немските форуми попаднах на тема в която се коментираше на дълго и на широко.
Към дата 09.2021, когато прекарах няколко стотин км с такава кола (седан) , всичко беше наред и мога да кажа, че окачването на комфорт е перфектно за кола от такъв тип - 19 цола РФТ гуми.
Към днешна дата, това е екстра, която аз не бих пропуснал да маркирам.
Комбито е по-меко настроено от седана, при еднакви опции, да се има предвид.


И двете са големи каруци, наскоро карах Ф10 на обикновени пружини и беше класи над Г20 с адаптивно, но все пак това е кола, чиято идея е да си по-свързан с пътя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Burnar » 21 Юни 2022, 19:12

nxn написа:
Burnar написа:Това е познат проблем при първите Г20. След ъпгрейд, който идва на по-късен етап, адаптивното окачване става доста по-отзивчиво и разликата по-осезаема. В немските форуми попаднах на тема в която се коментираше на дълго и на широко.
Към дата 09.2021, когато прекарах няколко стотин км с такава кола (седан) , всичко беше наред и мога да кажа, че окачването на комфорт е перфектно за кола от такъв тип - 19 цола РФТ гуми.
Към днешна дата, това е екстра, която аз не бих пропуснал да маркирам.
Комбито е по-меко настроено от седана, при еднакви опции, да се има предвид.


И двете са големи каруци, наскоро карах Ф10 на обикновени пружини и беше класи над Г20 с адаптивно, но все пак това е кола, чиято идея е да си по-свързан с пътя.


Чак каруци не бих казал,но за това пък споменах, че за кола от такъв тип е много добре. Доста е стегната, не бих казал че е твърда возията. Не може и китки и фитки, казано по нашенски.
Интересен факт е, че при ХК съраунд при Г20 и Г30, тройката има по-добра система или поне така се усеща като сила, но за това пък 5цата има БО като още една степен за възможно надграждане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Jorixa » 22 Юни 2022, 7:25

По принцип при 3ката адаптивното окачване прави колата по-спортна, а не по-комфортна. Тоест на спортен режим втвърдява, а на комфорт си е стандартно (което пак си е твърдичко). Ако търсиш мека возия като цяло, това не е колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от kraska » 22 Юни 2022, 7:53

Слагайте обикновени гуми, дори 19-ки и колата си е идеална и като комфорт и като поведение. А ф10 на пружини се усеща като лодка в море, можеш да хванеш морска болест. За завоите да не говорим особено с нормални гуми, накланя се много. Там адаптивното окачване правеше разликата с на пружини " night and day".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Bexim » 05 Авг 2022, 15:47

Моето скромно мнение след като минах от 180К км М3 с адаптивно окачване е92 на чисто ново г20 с адаптивно М шаси е...
г20-ката на спорт се усеща като е36 с китайски койлове... It's `sporty` типично по хамерикански... Твърдо, не обира нищо и само те подхвърля. М3-ката просто поемаше всичко и седеше залепена на пътя. Да знам, че не върви да сравняваме М с обикновено БМВ, но това са 14 години разлика и 180К км..
Това са моите 5 ст по темата.
Карам го постоянно на комфорт и е ОК, бая по-меко е от е90 с М спорт окачване и въпреки всичко е стабилна.
Като цябо тикнах адаптивното точно поради факта, че стандартното М окачване навсякъде го дават доста по-твърдо от адаптивното на комфорт. А и исках да имам опцията да имам и по-твърдо окачване като имам желание да карам по-динамично.

Не съм на рънфлет, но за зимата сигурно ще мина, че ми изпадна един готов сет да не се занимавам. Ако е много зле, ще взема нормални и готово.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Dextuar » 06 Авг 2022, 12:05

Ако не си рънфлат, ще ти се заядат при посещение в официален сервиз и ако нещо не ги кефиш, ще е повод да ти откажат всякакви ремонти по задвижването ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от kraska » 06 Авг 2022, 18:54

Bmw , напр. г20 не излиза само с рънфлет гуми. Стига да е спазен размера може да си кара с каквото иска. Дори може да кара с гуми без хомоголация на БМВ. Всъщност хич не ги интересува, ремонт в гаранция си е добре за тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

покупка на G20 M340i

Мнение от Dextuar » 06 Авг 2022, 20:43

kraska написа:Bmw , напр. г20 не излиза само с рънфлет гуми. Стига да е спазен размера може да си кара с каквото иска. Дори може да кара с гуми без хомоголация на БМВ. Всъщност хич не ги интересува, ремонт в гаранция си е добре за тях.
Аз съм готов да се обзаложим, щото го ядох скоро, че за xDrive гуми без хомологация всичко по задвижването ще ти го откажат по гаранция. Дори ако много не ги кефиш, ще ти го впишат и в историята на колата ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от carmanf1 » 07 Авг 2022, 9:54

Dextuar написа:
kraska написа:Bmw , напр. г20 не излиза само с рънфлет гуми. Стига да е спазен размера може да си кара с каквото иска. Дори може да кара с гуми без хомоголация на БМВ. Всъщност хич не ги интересува, ремонт в гаранция си е добре за тях.
Аз съм готов да се обзаложим, щото го ядох скоро, че за xDrive гуми без хомологация всичко по задвижването ще ти го откажат по гаранция. Дори ако много не ги кефиш, ще ти го впишат и в историята на колата ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


И аз съм готов да се обзаложа, че това което казваш изобщо не е вярно. И аз съм xdrive.

Зимните са ми не рън флат Кумхо, такива имаше налични в Дианата, не ми се чакаше да доставят други и сложих тях.

Летните ми са 19-ки Мишелин ПС4 не рън флат, без хомологацията на БМВ (звездичката), щото трябваше да чакам 2-3 месеца, за Мишелин със звезда.

И двата комплекта са на оригинални БМВ джанти за Г20.

Колата я купих чисто нова от Мкар с Мишелин рън флат и адаптивно окачване, махнах го веднага тоя рън флат.

Никога не са правили въпрос с какви гуми карам стига да са правилния размер.
Предложиха ми зимен комплект джанти и гуми с голяма отстъпка, но им казах че пак са им много скъпи и ще си сложа каквото искам.

И с двата комплекта (зимни и летни) имам сменени по гаранция рейка и прав, ляв носач (носача аз го изкривих в една злобна дупка, но и той си мина по гаранция без изобщо да питат).

Никога не са продумали дори за гумите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

покупка на G20 M340i

Мнение от Dextuar » 07 Авг 2022, 11:24

Това нещо го правят на проблем от юни месец тази година, аз продължавам да твърдя, че правят проблем особено в Ауто Бавария, заради които трябваше да купя чисто нови рън флати за безбожна сума предвид, че миналата година купих чисто нови Bridgestone Potenza Sport не рънфлат.

Ако продължавате да сте толкова сигурни, да се разходим до някой дилър и да проверим, щото миналата седмица сменях спирачна течност и специално го търсиха пак знака със звезда. Докато не искате нещо по гаранция да се мине, никой няма да ви каже защо караш с гуми без звезда.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към G20/G21/G22/G23/G24

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook