Зареждане на бърза станция
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Зареждане на бърза станция
don_gori написа:Мен ми е интересно как работи функцията Connected Drive Remote ServicesМислех че работи когато си наблизо чрез телефона с който си се сдвойл, обаче май не е така. Жената се случва да взима колата няколко пъти и да ходи далечко и след 4-5 минути откакто я паркира ми излиза точно позиционирана в приложението My BMW . Още не съм пробвал да пусна примерно климатизацията, когато е много далеч колата но да кажем от плажа си я палех без проблем.
По GPS ме съмнява да работят тези екстри, остава да има някаква мобилна свързаност (СИМ карта) за която незнам.
Има модул със eSim във колата и работи със 4g свързаност. Така че ако колата има интернет можеш да направиш всичко каквото ти позволява приложението от където поискаш.

Re: Зареждане на бърза станция
Да, аз от Германия съм я отключвал в България жена ми да не търси ключ и да вземе нещо, през сим картата на колата е, тя е винаги вързана към нета.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Зареждане на бърза станция
А в тези хибридни режими какъв разход дава ? 140 на магистрала и 90-100 извънградско примерно.

Re: Зареждане на бърза станция
Аз съм с Г31 хдрайв, та доста по-тежко, на магистралта със 140 даже не се опитва да кара на хибрид, пази батерията за слизане от магистралата, та си гори окол 7.5-9, според зависи товара. Със 100, ако е равен път и имаш много батерия може да ти кара само на батерия докато не свърши.
Re: Зареждане на бърза станция
Разхода няма как да е по-различен от стандартното 320i с B48B20 мотор, като според мен може дори да е една идея по-нисък поради факта че енергията която печелиш в хибрида от регенерация при бензиновия мотор я губиш под формата на топлина
Направих един тест с 90км/ч с включен климатик в посока минах 68км на ток, а на връщане по същата отсечка в същите условия по борд показа 4.4л/100км.
На магистрала с 4 човека и натъпкана кола до горе с багаж и 140км/ч с климатик дава реално около 7.5/100км , ако съм сам ще свали около литър надолу.
Ето и данни от скорошен трип в Гърция(Хасково-Лефкада-Кефалония-Лефкада-Хасково) - колата беше с 4 човека и багаж колкото може да хване, каране с 10км/ч над ограниченията а някъде и с повече, всеки ден поне по 2-3 охлаждания включвани през телефона и климатик 99% от времето.


Направих един тест с 90км/ч с включен климатик в посока минах 68км на ток, а на връщане по същата отсечка в същите условия по борд показа 4.4л/100км.
На магистрала с 4 човека и натъпкана кола до горе с багаж и 140км/ч с климатик дава реално около 7.5/100км , ако съм сам ще свали около литър надолу.
Ето и данни от скорошен трип в Гърция(Хасково-Лефкада-Кефалония-Лефкада-Хасково) - колата беше с 4 човека и багаж колкото може да хване, каране с 10км/ч над ограниченията а някъде и с повече, всеки ден поне по 2-3 охлаждания включвани през телефона и климатик 99% от времето.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Зареждане на бърза станция
А градско само на ток ли джъткате или на хибридно ? Хибридно какъв разход дава ? Само на ток съм чувал, че има сходен вървеж с 320и Е36, което е ок.

Re: Зареждане на бърза станция
Само на ток е 110 коня, общо взето за бог да прости. Понеже не съм от хората, които се бутат и изпреварват си я карам само на ток и е супер. Ако няма да я зареждам няколко дни оставям на хибрид и тя си знае работата.
Re: Зареждане на бърза станция
Колеги Най накрая взех автомобила .
Сега аз като извънземен който се качи от е46 към г20 , може ли да ми обясните по много прост начин за тези режими на шофиране ?
Примерно искам да карам само на бензин- това само в спортния режим го видях . Имат ли другите режими примерно бензин и комфорт ? На хибридния режим тя си върви на ток , на електро отново на ток .
За е йпъл Карплея - това нещо се свързва с айфона ама няма интернет ни на колата , нито на телефона .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Сега аз като извънземен който се качи от е46 към г20 , може ли да ми обясните по много прост начин за тези режими на шофиране ?
Примерно искам да карам само на бензин- това само в спортния режим го видях . Имат ли другите режими примерно бензин и комфорт ? На хибридния режим тя си върви на ток , на електро отново на ток .
За е йпъл Карплея - това нещо се свързва с айфона ама няма интернет ни на колата , нито на телефона .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Re: Зареждане на бърза станция
Denis1903 написа:Колеги Най накрая взех автомобила .
Сега аз като извънземен който се качи от е46 към г20 , може ли да ми обясните по много прост начин за тези режими на шофиране ?
Примерно искам да карам само на бензин- това само в спортния режим го видях . Имат ли другите режими примерно бензин и комфорт ? На хибридния режим тя си върви на ток , на електро отново на ток .
За е йпъл Карплея - това нещо се свързва с айфона ама няма интернет ни на колата , нито на телефона .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
За режимите на шофиране, това е неприятното, ако искаш да караш на бензин само, трябва или на спорт, което държи по-високи обороти и не е перфектно, или на battery control, което зарежда батерията, но да кажем имаш 20% батерия, искаш само на бензин, нагласяш го на 20% батери контрола и той зарежда до 20% и вече си върви само на бензин да не бара батерията, по принцип освен ако не пазиш батерия за нещо специално, карай си на хибрид. При плъгините хибрид е комфорт. Епъл карплея странно, колата трябва да има сим карта, тя ориентира ли се, можеш ли да ѝ ползваш приложенията, например новини и подобни, които имат интернет? Телефонът ти трябва да е с пуснат ВиФи и Блутут да работи всичко, но трябва да няма проблем с интернета.
Re: Зареждане на бърза станция
Благодаря за отговора колега . Следващия път ще настроя батерията да видим какво ще се случи . А мога ли да изключа старт стоп системата ? Много ме дразни когато спра и тя веднага да изключва мотора .nxn написа:Denis1903 написа:Колеги Най накрая взех автомобила .
Сега аз като извънземен който се качи от е46 към г20 , може ли да ми обясните по много прост начин за тези режими на шофиране ?
Примерно искам да карам само на бензин- това само в спортния режим го видях . Имат ли другите режими примерно бензин и комфорт ? На хибридния режим тя си върви на ток , на електро отново на ток .
За е йпъл Карплея - това нещо се свързва с айфона ама няма интернет ни на колата , нито на телефона .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
За режимите на шофиране, това е неприятното, ако искаш да караш на бензин само, трябва или на спорт, което държи по-високи обороти и не е перфектно, или на battery control, което зарежда батерията, но да кажем имаш 20% батерия, искаш само на бензин, нагласяш го на 20% батери контрола и той зарежда до 20% и вече си върви само на бензин да не бара батерията, по принцип освен ако не пазиш батерия за нещо специално, карай си на хибрид. При плъгините хибрид е комфорт. Епъл карплея странно, колата трябва да има сим карта, тя ориентира ли се, можеш ли да ѝ ползваш приложенията, например новини и подобни, които имат интернет? Телефонът ти трябва да е с пуснат ВиФи и Блутут да работи всичко, но трябва да няма проблем с интернета.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Re: Зареждане на бърза станция
На плъгин хибрин вариантите копчето за спиране на старт/стоп-а е махнато, намира се под парктроник копчето, може да се кодира с бимъркод, както и други интересни неща, аз лично съм си взел тайп-ц към етернет кабел + етернет порт към обд2, и съм изтеглил бимеркода от главният форум, качват го колеги и си кодирам някакви неща. Иначе ако си на спорт, старт-стопът е спрян, работи само при другите режими.


Re: Зареждане на бърза станция
Здравей колега и честито за новата придобивка
Относно карането само на бензин може да пробваш на Hybrid/Eco Pro да цъкнеш ск.лост на ляво където са ръчните M/S и да караш така. Аз като искам да карам на бензин ползвам само Xtraboost режима

Относно карането само на бензин може да пробваш на Hybrid/Eco Pro да цъкнеш ск.лост на ляво където са ръчните M/S и да караш така. Аз като искам да карам на бензин ползвам само Xtraboost режима

Re: Зареждане на бърза станция
Благодаря ви за от Колеги !
Вчера го пробвах на хибриден режим като имах батерия на около 70 процента и настроих режима за запазване на батерията на 90 процента . Карах около 30 километра градско и извънградско . Батерията ми се зареди доста бързо . Автомобила предимно на тръгванията си беше на електричество а след набиране на известна скорост превключваше на бензин .
Не успях да засека разхода , но усетих че е много нисък ( по критерий на оставащите километри ) . Според мен това е най оптималния вариант за превозване .
На работа имаме зарядна станция и днес шефът ми ми даде карта за зареждане на автомобила и то безплатно . Явно все по рядко ще се кара на бензин вече .
Пожелавам на всички Колеги по един такъв шеф !
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Вчера го пробвах на хибриден режим като имах батерия на около 70 процента и настроих режима за запазване на батерията на 90 процента . Карах около 30 километра градско и извънградско . Батерията ми се зареди доста бързо . Автомобила предимно на тръгванията си беше на електричество а след набиране на известна скорост превключваше на бензин .
Не успях да засека разхода , но усетих че е много нисък ( по критерий на оставащите километри ) . Според мен това е най оптималния вариант за превозване .
На работа имаме зарядна станция и днес шефът ми ми даде карта за зареждане на автомобила и то безплатно . Явно все по рядко ще се кара на бензин вече .
Пожелавам на всички Колеги по един такъв шеф !
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
- E.5KOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 18.05.2017
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E-klasse, BlueTec, 2017
Re: Зареждане на бърза станция
Следя внимателно дебатите за хибридните коли и от прочетеното ми идва на ум следния казус: Изкарвам си сутринта колата от двора и е -5 градуса. Януари е. Хайде да е 0 градуса. Тръгвам и карам на ток с 60-70 км/ч. В даден момент възниква ситуация, която предполага да "сритам" рязко колата и да ускоря до 90-100км/ч. или по-вече. В такъв момент пали бензиновия двигател и ускорявам. Та въпроса: До момента двигателя не е работил и си седи на 0 градуса. Изведнъж се завърта на 3000об/м със замръзналото масло в картера. Това не е ли не здравословно и шокиращо за двигателя или аз изпускам нещо в работата на технологиите?
Re: Зареждане на бърза станция
Хм... Аз също съм си мислил за подобна случка . Рових и в чужди форуми за това , но никой не дава адекватно мнение по въпроса . Интересно ще е да чуем отговорите на по-компетентни колеги във форума .E.5KOV написа:Следя внимателно дебатите за хибридните коли и от прочетеното ми идва на ум следния казус: Изкарвам си сутринта колата от двора и е -5 градуса. Януари е. Хайде да е 0 градуса. Тръгвам и карам на ток с 60-70 км/ч. В даден момент възниква ситуация, която предполага да "сритам" рязко колата и да ускоря до 90-100км/ч. или по-вече. В такъв момент пали бензиновия двигател и ускорявам. Та въпроса: До момента двигателя не е работил и си седи на 0 градуса. Изведнъж се завърта на 3000об/м със замръзналото масло в картера. Това не е ли не здравословно и шокиращо за двигателя или аз изпускам нещо в работата на технологиите?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани