My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
andy написа:Забравих да попитам дали става този модул и за G30 LCI след 2022
Не съм се интересувал за фейслифта но мисля че трябва да станат. Лостчетата са същите като на преди фейслифта ако не се лъжа, сигналите до тях като гледам също нямат разлика. Единствено предварително е хубаво да си провериш дали имаш кодировките в БДЦ-то, да не са ги махнали с някой от упдейтите.

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям.
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8397
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
nxn написа:Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям.![]()
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.
добър лайф хак, оняден го открих като се прибирах по Хемус (чудесна магистрала)
мен - лостовете много ме дразнят, ама ме притеснява свалянето на волана, ъгъла на завиване и 18,000 системи дет работят с него, защото някой нещо ще направи (по-скоро няма да направи като хората) и после ще си скубя косите супер много време - играл съм го тоя филм 2 пъти, с е92ката и с Ф20-ката, ще ви разкажа като имам настроение... та засега ще си карам с гадните лостчета (наистина ме дразнят всеки път като ги ползвам), пуууууууу
някой нещо за стабилизиращи щанги чел ли е?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
И мен ме дразниха лостчетата, докато свикна (при все че ежедневно карам друга кола) и по-скоро това че не стоят на една позиция мигачите, както е при предишните модели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
nxn написа:Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям.![]()
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.
А за мен е по удобно да го дам нагоре и да го върна.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст
nxn написа:Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям.![]()
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.
При мен момента беше че колата нямаше асистент за дълги, а Е60-ката ми преди това имаше. Съответно съчетах смяната на лостчетата с добавянето на асистента.
vicho написа:мен - лостовете много ме дразнят, ама ме притеснява свалянето на волана, ъгъла на завиване и 18,000 системи дет работят с него, защото някой нещо ще направи (по-скоро няма да направи като хората) и после ще си скубя косите супер много време - играл съм го тоя филм 2 пъти, с е92ката и с Ф20-ката, ще ви разкажа като имам настроение... та засега ще си карам с гадните лостчета (наистина ме дразнят всеки път като ги ползвам), пуууууууу
някой нещо за стабилизиращи щанги чел ли е?
Ако си с М-ковия волан, бега се сваля сравнително лесно, G30-ката ми беше с по базовия волан и не знам дали е само при мен, ама ми е много трудно да нацеля пружините.
До тук на 3 коли сменях лостчетата, единствено на една F30-ка не отчиташе ъгъла на завиване докато не направих 100-200 метра, но нямаше грешки, просто не ми спираше мигачите и линиите на камерата не завиваха.
Тънкия момент е да се сложи правилно лентовия, тоест да е с централна позиция, иначе пръ първото завивне в крайно положение, го късаш.
На G30/G11 лентовия кабел си има прозорче да се види дали е в централна позиция:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
