My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 25.04.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 540i G30, 120d F20
Мечтае да кара: M5

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Мнение от AlonsoBest » 29 Окт 2025, 15:47

andy написа:Забравих да попитам дали става този модул и за G30 LCI след 2022

Не съм се интересувал за фейслифта но мисля че трябва да станат. Лостчетата са същите като на преди фейслифта ако не се лъжа, сигналите до тях като гледам също нямат разлика. Единствено предварително е хубаво да си провериш дали имаш кодировките в БДЦ-то, да не са ги махнали с някой от упдейтите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 11.06.2020

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Мнение от nxn » 29 Окт 2025, 17:25

Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям. :mhihi:
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8397
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Мнение от vicho » 29 Окт 2025, 18:03

nxn написа:Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям. :mhihi:
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.


добър лайф хак, оняден го открих като се прибирах по Хемус (чудесна магистрала) :wave: :driving:

мен - лостовете много ме дразнят, ама ме притеснява свалянето на волана, ъгъла на завиване и 18,000 системи дет работят с него, защото някой нещо ще направи (по-скоро няма да направи като хората) и после ще си скубя косите супер много време - играл съм го тоя филм 2 пъти, с е92ката и с Ф20-ката, ще ви разкажа като имам настроение... та засега ще си карам с гадните лостчета (наистина ме дразнят всеки път като ги ползвам), пуууууууу

някой нещо за стабилизиращи щанги чел ли е?
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1127
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Мнение от MMG » 29 Окт 2025, 21:01

И мен ме дразниха лостчетата, докато свикна (при все че ежедневно карам друга кола) и по-скоро това че не стоят на една позиция мигачите, както е при предишните модели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1069
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D MHEV и Е60 535d LCI

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Мнение от andy » 30 Окт 2025, 10:13

nxn написа:Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям. :mhihi:
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.

А за мен е по удобно да го дам нагоре и да го върна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 25.04.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 540i G30, 120d F20
Мечтае да кара: M5

Re: My G20 M340i xDrive – Катaрзис, Тунинг и Страст

Мнение от AlonsoBest » 30 Окт 2025, 10:50

nxn написа:Колко трябва да ви пречи това с чистачките, никога не ми е правило впечатление, да не говорим да се замисля да ги сменям. :mhihi:
Иначе, ако искам само веднъж да цъкна да врътне докато са на Автомат чистачките, не давам надолу, просто сменям от колелцето на лоста скоростта на чистачките и то врътва веднъж.

При мен момента беше че колата нямаше асистент за дълги, а Е60-ката ми преди това имаше. Съответно съчетах смяната на лостчетата с добавянето на асистента.

vicho написа:мен - лостовете много ме дразнят, ама ме притеснява свалянето на волана, ъгъла на завиване и 18,000 системи дет работят с него, защото някой нещо ще направи (по-скоро няма да направи като хората) и после ще си скубя косите супер много време - играл съм го тоя филм 2 пъти, с е92ката и с Ф20-ката, ще ви разкажа като имам настроение... та засега ще си карам с гадните лостчета (наистина ме дразнят всеки път като ги ползвам), пуууууууу

някой нещо за стабилизиращи щанги чел ли е?

Ако си с М-ковия волан, бега се сваля сравнително лесно, G30-ката ми беше с по базовия волан и не знам дали е само при мен, ама ми е много трудно да нацеля пружините.
До тук на 3 коли сменях лостчетата, единствено на една F30-ка не отчиташе ъгъла на завиване докато не направих 100-200 метра, но нямаше грешки, просто не ми спираше мигачите и линиите на камерата не завиваха.
Тънкия момент е да се сложи правилно лентовия, тоест да е с централна позиция, иначе пръ първото завивне в крайно положение, го късаш.
На G30/G11 лентовия кабел си има прозорче да се види дали е в централна позиция:
1VndkERbWH.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Предишна

Назад към G20/G21/G22/G23/G24

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook