Зареждане на бърза станция
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Зареждане на бърза станция
Много са факторите. Да започнем от там, че от БМВ са казвали, че частите са подсилени на плъгин хибридите, за да предотвратят такива неща. Допълнително, когато настъпиш и се включи двг, то не работи на сто процента докато не загрее, това се вижда, че колата бързо отива в еБууст, което означава, че батерията помага на макс. Също така вече загряват много по-бързо, старото, със същият двигател само на бензин, загряваше за отрицателно време и на двете в книжката пише да не чакаш да загрява двигателя, а като запалиш да тръгваш, на тъблото ти показва колко % мощност можеш да използваш, или до какви обороти да стигаш, на базата на това колко е загрята колата, например ако пуснете спорта виждате как изчезват числата на оборотите като е студена и се появяват с малко каране. Като цяло не бих го мислил.
Re: Зареждане на бърза станция
И аз съм забелязал, че щом колата мине на ДВГ режимите на натоварване са занижени докато не се вдигне температурата. Иначе като карам разбира се не гледам да давам жеги като натисна повече педала и се вкл ДВГ , а като знам че ще давам газ и ще карам по-бързо просто пускам на ръчни скорости за 2-3 минути и след това си карам както ми е кеф я на ток, я на бенз. Точно заради това и избрах да сложа масло 0W-20. В града карам доста често на Electric , така давам повече газ и колата ускорява само на ток, ако натиснеш педала на газта до долу и се цъкне копчето за kick down чак тогава се включва ДВГ, докато при хибридния режим трябва да внимаваш с педала на газта ако искаш да караш само на ток.
Re: Зареждане на бърза станция
Та така или иначе се отнесохме от темата на Колегата един последен въпрос :
Колко километра електрически пробег ви дава автомобила при пълен заряд ? При мен е между 37-47 км , в зависимост от външната температура . Тъй като колата е още в гаранция се чудя дали да не я закарам да сменят батерията . Даже вече им пуснах имейл че издържа доста малко и те ми отговориха да пробвам с някои "трикове " като режими ала бала . Ако ги натисна ще я сменят ама чудя се .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Колко километра електрически пробег ви дава автомобила при пълен заряд ? При мен е между 37-47 км , в зависимост от външната температура . Тъй като колата е още в гаранция се чудя дали да не я закарам да сменят батерията . Даже вече им пуснах имейл че издържа доста малко и те ми отговориха да пробвам с някои "трикове " като режими ала бала . Ако ги натисна ще я сменят ама чудя се .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Re: Зареждане на бърза станция
Не е важно какъв пробег ти дава, а колко реално минаваш. В това топло време е доста трудно да направиш голям пробег ако я караш основно градско.
Аз за няколко месеца каране установих следните варианти:
- 60 до 70км рейндж извънградско при околна температура около 20гр.
- 50 до 60км рейндж извънградско при околона температура >30гр.
- 40 до 50км рейндж градско при околна температура около 20гр.
- 30 до 40км рейндж градско в най-големите жеги , натискане по светофари и по 2-3 дистанционни охлаждания на колата през телефона.
Относно евентуална смяна на батерията предполагам трябва да има грешки и дефекти по EV частта, иначе много ме съмнява от BMW да сменят батерия защото просто пробега бил малък.
Може да я закачиш на диагностика и да видиш евентуалния SOH% на батерията ти, https://geteflow.app/ или https://apps.apple.com/in/app/mi3/id1548538352 ще ти покажат нужната информация, но до колко е вярна незнам. Според мен си има сервизна процедура за измерване на SOH% която отнема часове, а не просто да ти изклюе някакви цифри от живите данни.
Аз за няколко месеца каране установих следните варианти:
- 60 до 70км рейндж извънградско при околна температура около 20гр.
- 50 до 60км рейндж извънградско при околона температура >30гр.
- 40 до 50км рейндж градско при околна температура около 20гр.
- 30 до 40км рейндж градско в най-големите жеги , натискане по светофари и по 2-3 дистанционни охлаждания на колата през телефона.
Относно евентуална смяна на батерията предполагам трябва да има грешки и дефекти по EV частта, иначе много ме съмнява от BMW да сменят батерия защото просто пробега бил малък.
Може да я закачиш на диагностика и да видиш евентуалния SOH% на батерията ти, https://geteflow.app/ или https://apps.apple.com/in/app/mi3/id1548538352 ще ти покажат нужната информация, но до колко е вярна незнам. Според мен си има сервизна процедура за измерване на SOH% която отнема часове, а не просто да ти изклюе някакви цифри от живите данни.
Re: Зареждане на бърза станция
Колега в какъв режим минаваш 50,60,70км рейндж ? Това е доста непознато за мен . Живея в Германия и в момента не е толкова горещо . Около 23-26 градуса . Верно че на паркинга автомобила се напеква ама уж стартирвам предварителното охлаждане . Днес след зареждане на работа ми даде 32 с климатик и 37 без климатика . Карах до вкъщи на хибриден режим с максимална скорост 80км в час , 10 километра . Сега батерията е на 86 процента с рейндж 30 километра .don_gori написа:Не е важно какъв пробег ти дава, а колко реално минаваш. В това топло време е доста трудно да направиш голям пробег ако я караш основно градско.
Аз за няколко месеца каране установих следните варианти:
- 60 до 70км рейндж извънградско при околна температура около 20гр.
- 50 до 60км рейндж извънградско при околона температура >30гр.
- 40 до 50км рейндж градско при околна температура около 20гр.
- 30 до 40км рейндж градско в най-големите жеги , натискане по светофари и по 2-3 дистанционни охлаждания на колата през телефона.
Относно евентуална смяна на батерията предполагам трябва да има грешки и дефекти по EV частта, иначе много ме съмнява от BMW да сменят батерия защото просто пробега бил малък.
Може да я закачиш на диагностика и да видиш евентуалния SOH% на батерията ти, https://geteflow.app/ или https://apps.apple.com/in/app/mi3/id1548538352 ще ти покажат нужната информация, но до колко е вярна незнам. Според мен си има сервизна процедура за измерване на SOH% която отнема часове, а не просто да ти изклюе някакви цифри от живите данни.
А по въпроса - ако сменят батерията по гаранция или някакви отделни клетки там защо пък да не я закарам , та чудя се . Така или иначе ще я карам още две години . Друго си е да я продадеш с реновирана батерия . Нещо много ги мисля тези неща като занапред , знам че проблемът е в главата ми
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Re: Зареждане на бърза станция
Както казах важното е колко км минаваш, а не това което ти показва на таблото Много пъти ми се случва да ми показва 30-40км , пък аз да мина 60+ та затова ти казвам направи няколко цикли от 100-0% и виж реално колко минаваш.
Иначе най-икономична е извънградско в диапазона 80-90км/ч и външна температура около 20гр , режим карам основно на Eco Pro и превключвам на Hybrid когато искам колата да спира повече като пусна газта, а не да влиза в coasting.
На колко км е колата ? Гледал съм коли на по 150к+ км които изкарват по 50-60км така че не мисля че трябва да се притесняваш чак толкова за батерията. За твое спокойствие можеш да попиташ дали в BMW могат да ti направят диагностика на батерията, за да видиш SOH%.
Иначе най-икономична е извънградско в диапазона 80-90км/ч и външна температура около 20гр , режим карам основно на Eco Pro и превключвам на Hybrid когато искам колата да спира повече като пусна газта, а не да влиза в coasting.
На колко км е колата ? Гледал съм коли на по 150к+ км които изкарват по 50-60км така че не мисля че трябва да се притесняваш чак толкова за батерията. За твое спокойствие можеш да попиташ дали в BMW могат да ti направят диагностика на батерията, за да видиш SOH%.
Re: Зареждане на бърза станция
На 100 000 е колата Колега . Благодаря за изчерпателния полезен отговор . Минавам около 30-35км с нпълно заредена батерия на електрически режим . На хибрид пак толкова , защото максималната ми скорост е 80км в час . Сега ще пиша на БМВ за диагностика да видим какво ще кажат .don_gori написа:Както казах важното е колко км минаваш, а не това което ти показва на таблото Много пъти ми се случва да ми показва 30-40км , пък аз да мина 60+ та затова ти казвам направи няколко цикли от 100-0% и виж реално колко минаваш.
Иначе най-икономична е извънградско в диапазона 80-90км/ч и външна температура около 20гр , режим карам основно на Eco Pro и превключвам на Hybrid когато искам колата да спира повече като пусна газта, а не да влиза в coasting.
На колко км е колата ? Гледал съм коли на по 150к+ км които изкарват по 50-60км така че не мисля че трябва да се притесняваш чак толкова за батерията. За твое спокойствие можеш да попиташ дали в BMW могат да ti направят диагностика на батерията, за да видиш SOH%.
Поздрави
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани