Ремап на g30 сериите

5-та серия (2017+)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 19.03.2017

Re: Ремап на g30 сериите

Мнение от desonator » 09 Юни 2023, 7:10

SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.

В58 доста добре се напива с MHD.
За stage 2 трябва само даунпайп, помпа от TU модел или супер е необходима за stage 2+
Спортен филтър е добра инвестиция, но чардж пайп не е необходим ако смятате да карате със стоково турбо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Ремап на g30 сериите

Мнение от SuSaMeCa » 11 Юни 2023, 18:50

desonator написа:
SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.

В58 доста добре се напива с MHD.
За stage 2 трябва само даунпайп, помпа от TU модел или супер е необходима за stage 2+
Спортен филтър е добра инвестиция, но чардж пайп не е необходим ако смятате да карате със стоково турбо.


Бях ходил да гледам едно 340 ф30 от дару кар. Момчето, което работи там беше казало, че на стокови 5ци им са гърмели чардж пайповете. За по-сигурно и него :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 14.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G30 540i xDrive
Мечтае да кара: e34 m5

Re: Ремап на g30 сериите

Мнение от w00t » 11 Юни 2023, 19:47

SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.


Стейдж 2+ е с модовете, които си описал и обикновено от MHD се изкарват не повече от 470 коня. Вече с къстъм мап може да се изкарат още едни 20 коня отгоре. Чардж пайпа не е задължителен за смяна при стоково турбо, обикновено държат.

За колите след средата на 2018 е добре да се има предвид че трябва да се направи и OPF delete за стейдж 2 и нагоре.

Иначе имам един MST Intake за 5-ца, ако някой е заинтересуван, на лично.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 19.03.2017

Re: Ремап на g30 сериите

Мнение от desonator » 18 Юни 2023, 7:33

w00t написа:
SuSaMeCa написа:B58 най-добре става мап от MHD. Стейдж 2 е само даунпайп и помпа за високото налягане от TU мотор. Със спортен филтър и чардж пайп може да очакваш към 470-500 hp.


Стейдж 2+ е с модовете, които си описал и обикновено от MHD се изкарват не повече от 470 коня. Вече с къстъм мап може да се изкарат още едни 20 коня отгоре. Чардж пайпа не е задължителен за смяна при стоково турбо, обикновено държат.

За колите след средата на 2018 е добре да се има предвид че трябва да се направи и OPF delete за стейдж 2 и нагоре.

Иначе имам един MST Intake за 5-ца, ако някой е заинтересуван, на лично.


Ако беше писал малко по-рано можеше да спестя някой лев :)

Може ли да кажеш защо го продаваш?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 14.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G30 540i xDrive
Мечтае да кара: e34 m5

Re: Ремап на g30 сериите

Мнение от w00t » 18 Юни 2023, 10:01

desonator написа:Ако беше писал малко по-рано можеше да спестя някой лев :)

Може ли да кажеш защо го продаваш?


Звукът не е моето. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 28.07.2013
Пол: Мъж

Re: Ремап на g30 сериите

Мнение от AgentSmith » 07 Сеп 2023, 10:52

Колеги, малко да вдигна темата - M550i LCI дали някой почна да прави у нас? По чужбина гледам наизлизаха варианти.

Предишна

Назад към G30/G31/G32/G33

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook