G31 540d remap?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
G31 540d remap?
Здравейте,
вече стана почти година откакто взех моето 540d. Като цяло от колата съм доволен, но взе да ми малее Към коя фирма да се обърна за ремап? Търсих доста из нета, но не видях направена 540ска?
Поздрави!
вече стана почти година откакто взех моето 540d. Като цяло от колата съм доволен, но взе да ми малее Към коя фирма да се обърна за ремап? Търсих доста из нета, но не видях направена 540ска?
Поздрави!
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: G31 540d remap?
Ако държиш да строшиш иначе страхотния автомобил, виж Маднес в Пловдив.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: G31 540d remap?
Е, защо да го троши, не е казано, че трябва да го надува с много. Може едни там 10-15%-та ако иска. Маднес могат и бая агресивно да го надуят, ама със сигурност ще може на доста места това да се случи. Всички фирми предлагащи софтуери, плюс хора не толкова известни могат, зависи точно какво иска колегата. Звънкаш на такива правили и Ф-ки и питаш какво точно предлагат, ще ти обяснят и си ти.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: G31 540d remap?
Съгласен съм,че може и леко да се “надуе” но двигател,кутия,раздатка и без това са натегнати много, мисля че е по-добре да им се спести допълнително натоварване.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: G31 540d remap?
Двигателят има голям потенциал, кутията пък въобще няма да го усети това. Най-много някой колектор да спука, турбините като са в нормите си е ок работата. Раздатките не вярвам да са чак толкова кекави, имайки предвид, че в Ф-ките не даваха фира. Но във всички случаи всяка намеса има някакъв риск в нея, обаче за мен нещата идват по-скоро от неправилна експлоатация на колата след това. Тоест и стокова можеш да я докараш до преждевременни проблеми ако да речем не я подгряваш достатъчно преди да раздаваш газ, ако я държиш твърде дълго нависоко километри по магистрала или не чакаш турбините даде охладят след всяко шпорене, но ремапа ще засили действието в негативна насока на тези грешки. Важно е да не се забравя, че това не е бензинова кола и че никога няма да стане М-ка и ако не забравяш тези две прости неща, никога няма да я счупиш заради самия ремап. Казваме ремап, не подмяна на стоковите турбини с хибридни и т.н. по веригата.
ДПФ трябва даде следи по-често след ремапа за да не върне обратно, че тогава е кофти. Ремапът при дизела ако се гледа здравето на колата е хубаво да върви с аут ДПФ, не вярвам някой да купува чисто нов. Ще почне да смърди малко като може и да не пуши, ама няма начин в един момент. Ремапът ще скъси живота на ДПФ. Но за тия неща има писано, писано в темите за Е60 и Ф-ките, та само да ти се чете.
ДПФ трябва даде следи по-често след ремапа за да не върне обратно, че тогава е кофти. Ремапът при дизела ако се гледа здравето на колата е хубаво да върви с аут ДПФ, не вярвам някой да купува чисто нов. Ще почне да смърди малко като може и да не пуши, ама няма начин в един момент. Ремапът ще скъси живота на ДПФ. Но за тия неща има писано, писано в темите за Е60 и Ф-ките, та само да ти се чете.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: G31 540d remap?
Top Gun Maverick написа:....обаче за мен нещата идват по-скоро от неправилна експлоатация на колата след това. ....
Много правилно. Смятам за по-страшно да сменям масло на 30к км отколкото кадърен сервиз да налее софтуер.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: G31 540d remap?
Много хубава тема отваряш покрай този ремап. Преди две седмици звъня за една М4-ка понеже се продава от дилър и е на 80 000 км. По принцип само това може да ме откаже защото са ми много за сравнително нова технологична ккол, но като конфигурация ми харесваше и реших да си поприказваме с дилъра докъде могат да идат с цената. Пише нали пълна сервизна история, гаранция още 4 месеца и което още преди да звънна реших, че ще ме откаже тотално - сервиз инклузив. Ще питате защо, нали безплатно масло има още, значи и е било сменяно според производителя и т.н.
Точно там е проблема в това според производителя. Звъня и без да питам абсолютно нищо друго задавам въпроса на какъв интервал са сменяни маслата. Човекът ми праща на мейл историята. Гледам аз и му звъня и му казвам, че на тая кола маслата са били сменяни на 25-27 000. Говорим за М кола! Не, че подценявам другите, но все пак М кола не се купува просто даде возиш, поне не и в общия случай. И той ми отговаря, ами да, то така е според производителя. Аз му казвам, че за мен това е несериозно, понеже това е М кола и за мен някакъв абсолютен максимум е 10 000 ако да речем е карана повече полека през тия километри, но реално на 8000 маслото трябва да е в коша. Той ми казва, че всички така правели и ги карали според предписанията като е платен инклузива. Аз му казвам, че не всички правят така и познавам лично такива, които между смените на масло си правят тяхната. Да не говорим, че това една година и необходима смяна поради досега с кислородна среда за нищо го нямат. То да е само кислородна, ами то конденз, това онова. И му казвам, че за мен в такъв случай колата става безинтересна на тая цена като в акъла ми е дори за близка до нея, че не става. Казвам му едни биелни лагери, че ги виждам почти от раз, той ми казва, че имало гаранция до края на август ако нещо станело щели да сменят. Няма проблем, щом има гаранция, ама какво правя аз ако я взема? Вкарвам шмергелов прах в мотора и се моля да изтропа в следващите 4 месеца за да ми го сменят гаранционно? Викам, нееее, знам, че правят понякога схеми, но по-добре не. Хем ще лъжа, хем може нещо да откажат и знам ли. План Б, да я вземам и даде моля след гаранцията да не изтропа? Нееее, толкова пари и накрая да и се моля и да треперя. План Ц, да направя предварителна уговорка да платя няколко хиляди и да ми сложат нов мотор от БМВ? И накрая си викам, че за тия пари мога да си взема от Германия на почти наполовина километри и приключвам с тая изобщо. Даже не го и питах за пари, той сам каза, че цената се коментирала, като му споменах всъщност, че в Германия има няколко по-добри предложения на тая цена. Викам колкото и да се коментира...абе в рамките на разумното било.
Дочуване и приятен ден. Стоя и се чудя, купуваш с М кола, НОВА от магазина и понеже те боли дедовия като имаш гаранция решаваш, че ще караш със смени на 25-27 000 километра, той компютъра изчислявал на база начин на каране, ама все ми е на акъла колко е точен. Толкова ли голям проблем е да си купиш едно масло и един маслен филтър, без въздушен дори? Никой не те кара в официален БМВ сервиз да го сменяш за да ти дерат кожата. Вземи си една сервизна книжка и ако щеш в на бай Иван сервиза го сменяй. Ама много здрав бил мотора. Едно така продаващо се на 95 000 нещо станало извън гаранцията вече и айде пак картера пробит. Нов мотор в БМВ, за сметка на собственика. Вероятно и той така по предписание на производителя е карал. И нов мотор не значи, че другите неща не са и те на 100 000, но поне неговата цена беше най-ниската в бг ако изключим преди това едно по-ново, но видимо много блъскано Канадско М4.
Та работата е такава с тия сервизни смени и лично мен ме кара по-скоро да отхвърля някоя кола. И да, ремап не значи прецакване на колата във всички случаи за разликан от сервизиране по инклузив пакет.
Точно там е проблема в това според производителя. Звъня и без да питам абсолютно нищо друго задавам въпроса на какъв интервал са сменяни маслата. Човекът ми праща на мейл историята. Гледам аз и му звъня и му казвам, че на тая кола маслата са били сменяни на 25-27 000. Говорим за М кола! Не, че подценявам другите, но все пак М кола не се купува просто даде возиш, поне не и в общия случай. И той ми отговаря, ами да, то така е според производителя. Аз му казвам, че за мен това е несериозно, понеже това е М кола и за мен някакъв абсолютен максимум е 10 000 ако да речем е карана повече полека през тия километри, но реално на 8000 маслото трябва да е в коша. Той ми казва, че всички така правели и ги карали според предписанията като е платен инклузива. Аз му казвам, че не всички правят така и познавам лично такива, които между смените на масло си правят тяхната. Да не говорим, че това една година и необходима смяна поради досега с кислородна среда за нищо го нямат. То да е само кислородна, ами то конденз, това онова. И му казвам, че за мен в такъв случай колата става безинтересна на тая цена като в акъла ми е дори за близка до нея, че не става. Казвам му едни биелни лагери, че ги виждам почти от раз, той ми казва, че имало гаранция до края на август ако нещо станело щели да сменят. Няма проблем, щом има гаранция, ама какво правя аз ако я взема? Вкарвам шмергелов прах в мотора и се моля да изтропа в следващите 4 месеца за да ми го сменят гаранционно? Викам, нееее, знам, че правят понякога схеми, но по-добре не. Хем ще лъжа, хем може нещо да откажат и знам ли. План Б, да я вземам и даде моля след гаранцията да не изтропа? Нееее, толкова пари и накрая да и се моля и да треперя. План Ц, да направя предварителна уговорка да платя няколко хиляди и да ми сложат нов мотор от БМВ? И накрая си викам, че за тия пари мога да си взема от Германия на почти наполовина километри и приключвам с тая изобщо. Даже не го и питах за пари, той сам каза, че цената се коментирала, като му споменах всъщност, че в Германия има няколко по-добри предложения на тая цена. Викам колкото и да се коментира...абе в рамките на разумното било.
Дочуване и приятен ден. Стоя и се чудя, купуваш с М кола, НОВА от магазина и понеже те боли дедовия като имаш гаранция решаваш, че ще караш със смени на 25-27 000 километра, той компютъра изчислявал на база начин на каране, ама все ми е на акъла колко е точен. Толкова ли голям проблем е да си купиш едно масло и един маслен филтър, без въздушен дори? Никой не те кара в официален БМВ сервиз да го сменяш за да ти дерат кожата. Вземи си една сервизна книжка и ако щеш в на бай Иван сервиза го сменяй. Ама много здрав бил мотора. Едно така продаващо се на 95 000 нещо станало извън гаранцията вече и айде пак картера пробит. Нов мотор в БМВ, за сметка на собственика. Вероятно и той така по предписание на производителя е карал. И нов мотор не значи, че другите неща не са и те на 100 000, но поне неговата цена беше най-ниската в бг ако изключим преди това едно по-ново, но видимо много блъскано Канадско М4.
Та работата е такава с тия сервизни смени и лично мен ме кара по-скоро да отхвърля някоя кола. И да, ремап не значи прецакване на колата във всички случаи за разликан от сервизиране по инклузив пакет.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: G31 540d remap?
Знаете ли как стои въпроса с ремап и гаранцията? Че и аз се замислям.
Относно маслото, не знам какви са тези 25 - 27 000 км за смяна на масло
Аз в момента съм на около 10 400км и ми дава, че след макс 2700км,
трябва да ми сменят масло и филтри по сервиз инклузив.
Като през последните 1-2 месеца започна да сваля интервала със 100км на около 50 нормално изминати км.
Тоест на около 12 000км ще ми сменят маслото.
ПС. Друг е въпроса, че смених масло и филтри на 7400км за моя сметка,
защото тогава излизаше, че ще ми го сменят на около 15 000.
Отбелязаха го в историята на колата, но не занулиха борда, за да не си губя безплатната смяна от БМВ.
Относно маслото, не знам какви са тези 25 - 27 000 км за смяна на масло
Аз в момента съм на около 10 400км и ми дава, че след макс 2700км,
трябва да ми сменят масло и филтри по сервиз инклузив.
Като през последните 1-2 месеца започна да сваля интервала със 100км на около 50 нормално изминати км.
Тоест на около 12 000км ще ми сменят маслото.
ПС. Друг е въпроса, че смених масло и филтри на 7400км за моя сметка,
защото тогава излизаше, че ще ми го сменят на около 15 000.
Отбелязаха го в историята на колата, но не занулиха борда, за да не си губя безплатната смяна от БМВ.
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: G31 540d remap?
Питай О.Е Моторспорт в Горна Оряховица.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G31 540d remap?
Top Gun Maverick написа:Много хубава тема отваряш покрай този ремап. Преди две седмици звъня за една М4-ка понеже се продава от дилър и е на 80 000 км. По принцип само това може да ме откаже защото са ми много за сравнително нова технологична ккол, но като конфигурация ми харесваше и реших да си поприказваме с дилъра докъде могат да идат с цената. Пише нали пълна сервизна история, гаранция още 4 месеца и което още преди да звънна реших, че ще ме откаже тотално - сервиз инклузив. Ще питате защо, нали безплатно масло има още, значи и е било сменяно според производителя и т.н.
Да не би да си продал М6-цата ?
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: G31 540d remap?
Да, март още, на човек от форума даже. Сега съм с два дизела да видя как е на другия бряг. Поне докато не си взема пак нещо друго. Но от Бг е зор по принцип и като гледам ще е някоя Гретел.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: G31 540d remap?
carmanf1 написа:Знаете ли как стои въпроса с ремап и гаранцията? Че и аз се замислям.
Относно маслото, не знам какви са тези 25 - 27 000 км за смяна на масло ....
При мен си ми показва 30.000 интервал. Гаранцията най-вероятно ще отпадне (отпада) ако те хванат. Аз имам до 2022, удължена и също се замислям.
Принципното съм чел оз чужди форуми, че дори за едно просто кодиране от типа video in motion също може да не ти признаят гаранцията...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
G31 540d remap?
Това ми е трудно да си го представя, че е възможно да се направи. По-скоро са ти го сменили, но не би трябвало да е отбелязано никъде в системите на BMW.carmanf1 написа:Отбелязаха го в историята на колата, но не занулиха борда, за да не си губя безплатната смяна от БМВ.
PabloEscobar написа:carmanf1 написа:Знаете ли как стои въпроса с ремап и гаранцията? Че и аз се замислям.
Относно маслото, не знам какви са тези 25 - 27 000 км за смяна на масло ....
При мен си ми показва 30.000 интервал. Гаранцията най-вероятно ще отпадне (отпада) ако те хванат. Аз имам до 2022, удължена и също се замислям.
Принципното съм чел оз чужди форуми, че дори за едно просто кодиране от типа video in motion също може да не ти признаят гаранцията...
Не, това с кодирането е глупост, но с ремапа определено всичко по задвижване и мотор ти отпада. По-добре изчакай да мине гаранцията. Аз също имам до 2022 и съм решил да не пипам нищо до тогава.
Иначе Маверик интересен двоен аршин - 435d-то на 260к муцка, ама М-ката на 80к леш, щото не било сменяно маслото. Да те светна само, че на тия км и на N57 си за лагери, ако не знаеш. А там гаранция отдавна нямаш… Ааа и едва ли някой в Германия е сменял маслото на по-малко от 25к.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: G31 540d remap?
Dextuar написа:carmanf1 написа:Отбелязаха го в историята на колата, но не занулиха борда, за да не си губя безплатната смяна от БМВ.
Това ми е трудно да си го представя, че е възможно да се направи. По-скоро са ти го сменили, но не би трябвало да е отбелязано никъде в системите на BMW
Това имам предвид :
по-горе съм се заблудил за оставащите км до следващия сервиз, но е горе-долу същото
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: G31 540d remap?
PabloEscobar написа:carmanf1 написа:Знаете ли как стои въпроса с ремап и гаранцията? Че и аз се замислям.
Относно маслото, не знам какви са тези 25 - 27 000 км за смяна на масло ....
При мен си ми показва 30.000 интервал. Гаранцията най-вероятно ще отпадне (отпада) ако те хванат. Аз имам до 2022, удължена и също се замислям.
Принципното съм чел оз чужди форуми, че дори за едно просто кодиране от типа video in motion също може да не ти признаят гаранцията...
Мерси. Значи нищо няма да пипам
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани