540i vs 550i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: 540i vs 550i
dimozata написа:Прочетох цялата тема. Доста хубава дискусия се е получила.
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?
Аз също се интересувам от това дали е здрава последната версия на N63 с 530 коня, но явно няма кой да даде мнение!
Re: 540i vs 550i
за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално 

Re: 540i vs 550i
alpinjuga написа:за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално
Здравей, какво ви казаха все пак. Защо е светнала лампата за антифриза.
Re: 540i vs 550i
Petar4eto написа:alpinjuga написа:за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално
Здравей, какво ви казаха все пак. Защо е светнала лампата за антифриза.
Ами лампата светна, защото нямаше антифриз. От сервиза ми казаха, че е нормално, че антифризът е поизчезнал, защото двигателят работил на високи температури и изпарявал водата в антифриза. Мен лично ми звучи доста глупаво обяснение, но аз си признавам, че не разбирам супер много и дето се вика само от обща култура имам съмнения. Иначе си купих от тях антифриз, долях си и лампата изгасна. Доста антифриз трябваше да долея, по спомени повече от литър.
- dimozata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 27.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d 04' 218hp
- Мечтае да кара: //М
- Детайли за колата: Chipped 271hp/609nm
Re: 540i vs 550i
Petar4eto написа:dimozata написа:Прочетох цялата тема. Доста хубава дискусия се е получила.
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?
Аз също се интересувам от това дали е здрава последната версия на N63 с 530 коня, но явно няма кой да даде мнение!
Наблюдавам доста пазара на тези автомобили G30 550i 463/530 коня , и излизат все повече и повече коли с над 150км. Доста има и с около и над 200к. В описанията на обявите не съм срещал за сега "сменен двигател" или нещо от сорта. А е логично , ако на даден екземпляр е бил сменян двигателя да се напише с цел повдигане на цената.
Като цяло изглежда , че N63B44C(463) и N63B44D(530) май , май е V8-ка който всички искахме да е и във F10/13 и т.м.
Може и да греша !
А потенциала , който има този агрегат със "най-обикновен" Stage 1 е повече от впечатляващ , особено във 530кс вариант.
Но това са моите наблюдения , на база пазара и няколко разговора със собственици.
От разумно каране , глава не боли ! 

- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: 540i vs 550i
Здравейте,
Аз също ги заглеждам като повече клоня към версията преди фейс лифта. Имам няколко в продажба в бг на под 80 хиляди километра. Дали е рискова покупката на такъв екземпляр на такива километри. Търся я за основна кола. Благодаря
Аз също ги заглеждам като повече клоня към версията преди фейс лифта. Имам няколко в продажба в бг на под 80 хиляди километра. Дали е рискова покупката на такъв екземпляр на такива километри. Търся я за основна кола. Благодаря
Re: 540i vs 550i
За основна кола бих предпочел 540и, В58 е много здрав и държи бая, а и по-евтин, освен ако няма ентусиазъм да я напъваш и караш някъде.
- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: 540i vs 550i
Въпросът е дали си заслужва разликата в цената между първата g30 и facelift-a.
- heizenberg
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.08.2024
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M550i G30
- Мечтае да кара: LaFerrari
Re: 540i vs 550i
Следя темата от известно време, без малко ме насочихте към 540i
От три години следя за покупка на G30 и първоначално се бях насочил към 530i и 540i, с идеята за по-малък мотор /спрямо 50i/ с цел ежедневно използване и икономия, но от толкова време чакане се реших и си взех "почти черешката" на тортата, все пак има и М5 ама там е друга темата. Наскоро закупих 550i G30 2018, колата е вече на почти 92 хил км, бях решен, че ще бъде точно този модел, а като видях спецификацията и я видях и наживо - нямаше вече съмнение. За мое "щастие" VANOS-ите дават грешка и нещата отиват към ремонт
Беше ми ясно с какво се захващам като я купих.
Абстрахирайки се от проблемите, които си очаквах и ако се фокусираме към самото шофиране - колата е безкомпромисна, ускорява уникално, интериорът е комфортен а за звука на осмака да не говорим ... като загрее двигателя и попкорн има. Има прекалено много екстри и опции. Живея в София - за мен лично е удобна за градски условия ежедневно.
Откакто я взех /тогава средния разход беше 13.2/ се кара градско и всеки ден - 15/100
Една бърза справка към момента за моя, КОНКРЕТЕН, случай - 1 200 км - 800 лв гориво за 3 седмици ежедневно каране, като е карана основно на комфортен режим, понякога еко про и много малко на спорт.
Все още е рано да споделя мнение относно поддръжката и здравината на мотора. Относно казуса с VANOS-ите - като се изясни работата мога да споделя какво ми е струвало и т.н.


Абстрахирайки се от проблемите, които си очаквах и ако се фокусираме към самото шофиране - колата е безкомпромисна, ускорява уникално, интериорът е комфортен а за звука на осмака да не говорим ... като загрее двигателя и попкорн има. Има прекалено много екстри и опции. Живея в София - за мен лично е удобна за градски условия ежедневно.
Откакто я взех /тогава средния разход беше 13.2/ се кара градско и всеки ден - 15/100

Все още е рано да споделя мнение относно поддръжката и здравината на мотора. Относно казуса с VANOS-ите - като се изясни работата мога да споделя какво ми е струвало и т.н.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: 540i vs 550i
heizenberg написа:Следя темата от известно време, без малко ме насочихте към 540iОт три години следя за покупка на G30 и първоначално се бях насочил към 530i и 540i, с идеята за по-малък мотор /спрямо 50i/ с цел ежедневно използване и икономия, но от толкова време чакане се реших и си взех "почти черешката" на тортата, все пак има и М5 ама там е друга темата. Наскоро закупих 550i G30 2018, колата е вече на почти 92 хил км, бях решен, че ще бъде точно този модел, а като видях спецификацията и я видях и наживо - нямаше вече съмнение. За мое "щастие" VANOS-ите дават грешка и нещата отиват към ремонт
Беше ми ясно с какво се захващам като я купих.
Абстрахирайки се от проблемите, които си очаквах и ако се фокусираме към самото шофиране - колата е безкомпромисна, ускорява уникално, интериорът е комфортен а за звука на осмака да не говорим ... като загрее двигателя и попкорн има. Има прекалено много екстри и опции. Живея в София - за мен лично е удобна за градски условия ежедневно.
Откакто я взех /тогава средния разход беше 13.2/ се кара градско и всеки ден - 15/100Една бърза справка към момента за моя, КОНКРЕТЕН, случай - 1 200 км - 800 лв гориво за 3 седмици ежедневно каране, като е карана основно на комфортен режим, понякога еко про и много малко на спорт.
Все още е рано да споделя мнение относно поддръжката и здравината на мотора. Относно казуса с VANOS-ите - като се изясни работата мога да споделя какво ми е струвало и т.н.
Здрасти. До къде се стигна с казуса?
- heizenberg
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.08.2024
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M550i G30
- Мечтае да кара: LaFerrari
Re: 540i vs 550i
Малко късно включване, обаче не ми остава време
Преди две седмици горе долу сменихме електромагнитните соленоидни клапани и от тогава *да чукам на дърво
* няма проблеми и нищо не се е обадило. Оригинални тези части не бяха скъпи, трудът беше повече, тъй като се разглоби половината двигател доколкото разбрах от механика.
Относно разхода - към днешна дата - 03.11.2024 г. - 16.1/100 при ежедневно градско каране /не на eco pro
/ Все пак си правя сметка и личен бюджет - от 13.09. до 13.10.2024 са дадени към 1 050лв за гориво. Ламя е, но я карам с изключително голямо удоволствие и зареждам с кеф 


Относно разхода - към днешна дата - 03.11.2024 г. - 16.1/100 при ежедневно градско каране /не на eco pro


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: 540i vs 550i
heizenberg написа:карам с изключително голямо удоволствие и зареждам с кеф
Колите малко или много са за това и мисля, че си е от голямо значение.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: andy