540i vs 550i

5-та серия (2017+)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.05.2024
Пол: Мъж

Re: 540i vs 550i

Мнение от Petar4eto » 10 Май 2024, 12:49

dimozata написа:Прочетох цялата тема. Доста хубава дискусия се е получила.
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?


Аз също се интересувам от това дали е здрава последната версия на N63 с 530 коня, но явно няма кой да даде мнение!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.04.2021

Re: 540i vs 550i

Мнение от alpinjuga » 13 Май 2024, 14:34

за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.05.2024
Пол: Мъж

Re: 540i vs 550i

Мнение от Petar4eto » 15 Май 2024, 15:58

alpinjuga написа:за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално :dunno:

Здравей, какво ви казаха все пак. Защо е светнала лампата за антифриза.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.04.2021

Re: 540i vs 550i

Мнение от alpinjuga » 17 Май 2024, 8:30

Petar4eto написа:
alpinjuga написа:за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално :dunno:

Здравей, какво ви казаха все пак. Защо е светнала лампата за антифриза.

Ами лампата светна, защото нямаше антифриз. От сервиза ми казаха, че е нормално, че антифризът е поизчезнал, защото двигателят работил на високи температури и изпарявал водата в антифриза. Мен лично ми звучи доста глупаво обяснение, но аз си признавам, че не разбирам супер много и дето се вика само от обща култура имам съмнения. Иначе си купих от тях антифриз, долях си и лампата изгасна. Доста антифриз трябваше да долея, по спомени повече от литър.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 27.05.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d 04' 218hp
Мечтае да кара: //М
Детайли за колата: Chipped 271hp/609nm

Re: 540i vs 550i

Мнение от dimozata » 20 Юни 2024, 19:16

Petar4eto написа:
dimozata написа:Прочетох цялата тема. Доста хубава дискусия се е получила.
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?


Аз също се интересувам от това дали е здрава последната версия на N63 с 530 коня, но явно няма кой да даде мнение!



Наблюдавам доста пазара на тези автомобили G30 550i 463/530 коня , и излизат все повече и повече коли с над 150км. Доста има и с около и над 200к. В описанията на обявите не съм срещал за сега "сменен двигател" или нещо от сорта. А е логично , ако на даден екземпляр е бил сменян двигателя да се напише с цел повдигане на цената.
Като цяло изглежда , че N63B44C(463) и N63B44D(530) май , май е V8-ка който всички искахме да е и във F10/13 и т.м.
Може и да греша !
А потенциала , който има този агрегат със "най-обикновен" Stage 1 е повече от впечатляващ , особено във 530кс вариант.

Но това са моите наблюдения , на база пазара и няколко разговора със собственици.
От разумно каране , глава не боли ! :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 20.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39/525DA/03

Re: 540i vs 550i

Мнение от advokata25 » 18 Сеп 2024, 20:20

Здравейте,
Аз също ги заглеждам като повече клоня към версията преди фейс лифта. Имам няколко в продажба в бг на под 80 хиляди километра. Дали е рискова покупката на такъв екземпляр на такива километри. Търся я за основна кола. Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 11.06.2020

Re: 540i vs 550i

Мнение от nxn » 19 Сеп 2024, 23:15

За основна кола бих предпочел 540и, В58 е много здрав и държи бая, а и по-евтин, освен ако няма ентусиазъм да я напъваш и караш някъде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 20.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39/525DA/03

Re: 540i vs 550i

Мнение от advokata25 » 26 Сеп 2024, 21:44

Въпросът е дали си заслужва разликата в цената между първата g30 и facelift-a.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.08.2024
Пол: Мъж
Кара: BMW M550i G30
Мечтае да кара: LaFerrari

Re: 540i vs 550i

Мнение от heizenberg » 04 Окт 2024, 9:39

Следя темата от известно време, без малко ме насочихте към 540i :D От три години следя за покупка на G30 и първоначално се бях насочил към 530i и 540i, с идеята за по-малък мотор /спрямо 50i/ с цел ежедневно използване и икономия, но от толкова време чакане се реших и си взех "почти черешката" на тортата, все пак има и М5 ама там е друга темата. Наскоро закупих 550i G30 2018, колата е вече на почти 92 хил км, бях решен, че ще бъде точно този модел, а като видях спецификацията и я видях и наживо - нямаше вече съмнение. За мое "щастие" VANOS-ите дават грешка и нещата отиват към ремонт :lol: Беше ми ясно с какво се захващам като я купих.

Абстрахирайки се от проблемите, които си очаквах и ако се фокусираме към самото шофиране - колата е безкомпромисна, ускорява уникално, интериорът е комфортен а за звука на осмака да не говорим ... като загрее двигателя и попкорн има. Има прекалено много екстри и опции. Живея в София - за мен лично е удобна за градски условия ежедневно.

Откакто я взех /тогава средния разход беше 13.2/ се кара градско и всеки ден - 15/100 :lol: Една бърза справка към момента за моя, КОНКРЕТЕН, случай - 1 200 км - 800 лв гориво за 3 седмици ежедневно каране, като е карана основно на комфортен режим, понякога еко про и много малко на спорт.

Все още е рано да споделя мнение относно поддръжката и здравината на мотора. Относно казуса с VANOS-ите - като се изясни работата мога да споделя какво ми е струвало и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 3.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: F10 M550D

Re: 540i vs 550i

Мнение от Ppetkow » 16 Окт 2024, 8:50

heizenberg написа:Следя темата от известно време, без малко ме насочихте към 540i :D От три години следя за покупка на G30 и първоначално се бях насочил към 530i и 540i, с идеята за по-малък мотор /спрямо 50i/ с цел ежедневно използване и икономия, но от толкова време чакане се реших и си взех "почти черешката" на тортата, все пак има и М5 ама там е друга темата. Наскоро закупих 550i G30 2018, колата е вече на почти 92 хил км, бях решен, че ще бъде точно този модел, а като видях спецификацията и я видях и наживо - нямаше вече съмнение. За мое "щастие" VANOS-ите дават грешка и нещата отиват към ремонт :lol: Беше ми ясно с какво се захващам като я купих.

Абстрахирайки се от проблемите, които си очаквах и ако се фокусираме към самото шофиране - колата е безкомпромисна, ускорява уникално, интериорът е комфортен а за звука на осмака да не говорим ... като загрее двигателя и попкорн има. Има прекалено много екстри и опции. Живея в София - за мен лично е удобна за градски условия ежедневно.

Откакто я взех /тогава средния разход беше 13.2/ се кара градско и всеки ден - 15/100 :lol: Една бърза справка към момента за моя, КОНКРЕТЕН, случай - 1 200 км - 800 лв гориво за 3 седмици ежедневно каране, като е карана основно на комфортен режим, понякога еко про и много малко на спорт.

Все още е рано да споделя мнение относно поддръжката и здравината на мотора. Относно казуса с VANOS-ите - като се изясни работата мога да споделя какво ми е струвало и т.н.


Здрасти. До къде се стигна с казуса?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.08.2024
Пол: Мъж
Кара: BMW M550i G30
Мечтае да кара: LaFerrari

Re: 540i vs 550i

Мнение от heizenberg » 03 Ное 2024, 22:52

Малко късно включване, обаче не ми остава време :) Преди две седмици горе долу сменихме електромагнитните соленоидни клапани и от тогава *да чукам на дърво ;) * няма проблеми и нищо не се е обадило. Оригинални тези части не бяха скъпи, трудът беше повече, тъй като се разглоби половината двигател доколкото разбрах от механика.

Относно разхода - към днешна дата - 03.11.2024 г. - 16.1/100 при ежедневно градско каране /не на eco pro ;) / Все пак си правя сметка и личен бюджет - от 13.09. до 13.10.2024 са дадени към 1 050лв за гориво. Ламя е, но я карам с изключително голямо удоволствие и зареждам с кеф :D

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4190
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: 540i vs 550i

Мнение от Kroki » 05 Ное 2024, 17:17

heizenberg написа:карам с изключително голямо удоволствие и зареждам с кеф :D

Колите малко или много са за това и мисля, че си е от голямо значение. :)
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Предишна

Назад към G30/G31/G32/G33

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: andy

Последни теми
Facebook