540i vs 550i

5-та серия (2017+)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: 540i vs 550i

Мнение от santorini » 17 Май 2022, 12:33

Много ми е интересно какво става с М5ицата на небезизвестния чичо Искрен ;) със сигурност ако има подобни фабрични проблеми, дори и най-големия педант не е защитен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: Houston/Odessa
Пол: Мъж
Кара: 2015 / 535i
Мечтае да кара: Чисто ново Е23 745i
Детайли за колата: F10

Re: 540i vs 550i

Мнение от peshehodetz » 17 Май 2022, 16:28

Ми сигурно вече я сменил с някоя друга. В едно от последните видеа които съм гледал нещо коментираше за не си спомняm какво точно беше ма го имало във фейса а при неговата липсвало. От БМВ не били уведомили редовните си клиенти за тази промяна та да бил изчакал, ма не ми се рови, аз лично попрестанах да ги гледам тези юнаци.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: 540i vs 550i

Мнение от santorini » 18 Май 2022, 9:13

Между другото, евала на Spunky за подробното обяснение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: 540i vs 550i

Мнение от nickem » 18 Май 2022, 15:07

Spunky написа:Разширителното казанче почва да пръска вода при напечен мотор. В местната М5 банда имаме сменен мотор, двама със сменени дюзи, бобини и свещи и поне един при нас, само бобини и свещи. Почва с губене на вода и бели петна първо около капачката, после през съединението на двете парчета на казанчето. Тия пръски стигат до запалителна и пръскаща система, корозират, почва първо да губи цилиндри и да пукса чек енж лампа. Докато не се стигне до мисфайър и лампа, дилъра прави само прешър тест и доливат, било нормално. После сменят първо свещи и бобини, ако няма грешки, ок, връщат я(сменят и казанчето тогава). Ако още прави грешки, сменят и дюзите. БМВ още се правят на ощипани, но има пуснат вътрешен бюлетин за "замърсени дюзи с охладителна течност" за тия 4 дюзи от страната на казанчето ;) Едва ли вече ще се стигне до смяна на мотор, освен ако са тотални дебили и не хванат проблема по-рано и очаквам някаква официална акция, но смяна на казанчетата не е решение. Както казах, фейслифтираните идват с по-ниско темп термостат, конспирацията е, че е да предпазва от тоя проблем. Мотора нарочно е проектиран да работи на по-висока темп и да си я пази тая темп.

Изглежда, че има и хора с м550 които се оплакват от подобни проблеми, но нямам инфо.

Наистина изглежда доста чест проблем, но доколкото виждам основните оплаквания са от капачката - топлината и корозията я изяждали, но прешър тестовете не го хващали. При мен поне няма следи от такъв проблем, нито някакви загуби. Чак до смяна на мотор да се стигне от това ми звучи малко крайно... :)
При теб на колко км започна проблема и как се реши?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 620
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330d xdrive G20

Re: 540i vs 550i

Мнение от carmanf1 » 17 Юни 2022, 18:16

carmanf1 написа:Учителката на сина ми кара M550i.
Мотора вече е сменян по гаранция на около 60-70к км.
Заводската гаранция скоро й изтича и деликатно я посъветвах да връща колата, и да я разменя за друго БМВ, докато е време.

Не е съгласна, а новия мотор и той вече отива към 50к км.

Ще видим, тя ще им води класа още година и половина и ще следя ситуацията.

Аз не бих взел 50i мотора, все още изглежда че е много трошлив, иначе винаги V8, пред шестака


Update ...

новия мотор също е строшен, на ръба на гаранцията. Луд късмет е изкарала.
Сменили са й мотора с нов и след това тя веднага е направила trade in за Х5 М50d, което са имали налично.
Доплатила яко, щото нейната 5-ца я оценили много ниско, щот нямало търсене за тоя мотор (така й казали, може и да са я пуснали по пързалката)

Вика ми, ти ми каза, ама аз не повярвах тогава ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: 540i vs 550i

Мнение от santorini » 17 Юни 2022, 19:15

Това новия фейслифт или стария мотор?

Няма нужда да питам, 99% е аутобавария...

Пс. Тази учителка по какво е? ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: 540i vs 550i

Мнение от ekalchev » 18 Юни 2022, 8:10

Carman1, това звучи като заучена схема на дилър хем да продаде нов автомобил, хем да прибере стария с нов двигател. Чувал съм че на 50д двигателите дилърите правят тая схема с турбините. Преди да изтече гаранцията сменят малката турбина гаранционно, защото знаят че е проблемна и бмв не ум правят проблеми.
Гледах на сайта на ауто бавария дали са я пуснали тая кола за продажба - няма я. Много е вероятно някой вътрешен да я е прибрал. То си е като джакпот с тоя нов двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 620
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330d xdrive G20

Re: 540i vs 550i

Мнение от carmanf1 » 18 Юни 2022, 14:24

santorini написа:Това новия фейслифт или стария мотор?

Няма нужда да питам, 99% е аутобавария...

Пс. Тази учителка по какво е? ;)


Колата е преди фейса. Заредена до горе с всичко възможно.
Но за 100 и малко км. това е вече третия мотор.
Като 2-рия мотор е от преди година и половина - две.

Не е аутобавария. Мкар е.
Мотора е имал много поражения (информацията не е от нея).

Основна учителка 1-4 клас.
Последна промяна carmanf1 на 18 Юни 2022, 14:48, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 620
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330d xdrive G20

Re: 540i vs 550i

Мнение от carmanf1 » 18 Юни 2022, 14:45

ekalchev написа:Carman1, това звучи като заучена схема на дилър хем да продаде нов автомобил, хем да прибере стария с нов двигател. Чувал съм че на 50д двигателите дилърите правят тая схема с турбините. Преди да изтече гаранцията сменят малката турбина гаранционно, защото знаят че е проблемна и бмв не ум правят проблеми.
Гледах на сайта на ауто бавария дали са я пуснали тая кола за продажба - няма я. Много е вероятно някой вътрешен да я е прибрал. То си е като джакпот с тоя нов двигател.


Не е толкова лесно да правят схеми.
Всичко сменено по гаранция го пазят на отделен склад, мисля беше 3 месеца по политика на БМВ.
Постоянно им идват проверки от БМВ и разследват сериозно. Не могат да си разиграват коня, както им скимне.
Отделно, много от нещата сменени по гаранция ги пращат в Германия за анализи.

После, всичко което е сменено по гаранция и не е одитирано от БМВ и му е изтекъл 3-месечния срок на съхранение в склада, го унищожават с множество доказателствен материал, снимки и т.н., които пращат в Германия.

И не знам какъв джакпот е кола на 100 и малко км. с трети двигател вече и извън гаранция.
Да трепериш кога ще се строши и този мотор и да се чудиш кой ще го прави и каква ще е сметката.

Аз съм пас на такива джакпоти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: 540i vs 550i

Мнение от ekalchev » 18 Юни 2022, 16:55

Жалко ако е така. Чудя се какво им се троши на тези 50i нали 10 ревизии им направиха.Останали нещо, което да се троши.

Аз все повече клоня към 40i с доработки, които могат да доближат двигателя до 50i

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4261
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: 540i vs 550i

Мнение от Dextuar » 23 Юни 2022, 18:18

ekalchev написа:Жалко ако е така. Чудя се какво им се троши на тези 50i нали 10 ревизии им направиха.Останали нещо, което да се троши.

Аз все повече клоня към 40i с доработки, които могат да доближат двигателя до 50i

40i с доработки го приближава към стоково M5 F90 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: 540i vs 550i

Мнение от ekalchev » 24 Юни 2022, 13:25

Да като че ли се настроих вече за 540i с + 5бона за доработки. Гледам че в ютюбе, че ги правят доста бързи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: 540i vs 550i

Мнение от madafaka_donkele » 24 Юни 2022, 14:44

ekalchev написа:Да като че ли се настроих вече за 540i с + 5бона за доработки. Гледам че в ютюбе, че ги правят доста бързи


5к са малко. В момента "тренда" е pure turbo, което само то е 3к евра, афтърмаркет HPFР, която е още 1000-1500 евра и 600-700 коня не са им проблем, особено ако забиеш и един WMI кит.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 540i vs 550i

Мнение от In_Memoriam » 24 Юни 2022, 14:54

На думи всичко е песен, но тънката подробност е, че това което го гледате по тубата не е на чист бензин. Само напомняне да няма разочарования. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4261
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: 540i vs 550i

Мнение от Dextuar » 24 Юни 2022, 21:48

Колата само с downpipe и 100 октана бензин я дават към 470кс, не знам за ежедневка на кого биха му малели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към G30/G31/G32/G33

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook