BMW M4 G82

Модератори: ///Явор, Sharo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1790
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.8 млн. км.

BMW M4 G82

Мнение от Top Gun Maverick » 01 Май 2021, 0:56

Няма раздел или нова тема тука, та ще направя такава поне в този.
Интересно нещо се получава, че новото М4 надебелява с някакви 100-140 килограма спрямо старото. :shock: И не, нямам предвид, че разликата е такава когато е оборудвано с екс-драйв, там не знам колко ще бъде. :help: Цялото това нещо се отразява на драг рейса и разликата от 60 коня сток в полза на новото някак...се изпарява. Или поне новото няма това предимство, което очаква човек за тази разлика в мощността, макар роля да има и кутията с два съединителя на старото спрямо автомата на новото предполагам.
https://www.youtube.com/watch?v=wTu5dmlKr5g
Като видим такива резултати и добавим спорните решетки отпред, очаквам F82 да задържи бая цена във времето.
Как мислите, откъде идва тази разлика в килограмите при коли само на задно и то? Със сигурност малко е пораснало, ама чак пък толкова...
Както е тръгнало разлика в килограмите от това до М5 Е60 почти няма :shock: а при М5/М6 при Ф-ките не е толкова голяма вече. :shock:
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 30.11.2007
Кара: F90
Мечтае да кара: 507

Re: BMW M4 G82

Мнение от Spunky » 03 Май 2021, 4:55

Чак интересно… Бих казал, очаквано. Почти всяко поколение скача в килограми и размери, особено при големи промени на платформите. След няколко стъпки се изместиха сегментите нагоре в пазара и отдолу запълниха с нови. G80 е вече колкото Е39 на размери и тегло. F90 е колкото късо E38. В клипа, пистата има мокри петна и шофьора на новото, каза че превърта през цялата трета на едното дърпане от движение. Каруау тръгват с лаунч контрол, ако колите имат, което е с изключено DSC при бенветата. На сухо, новата прави някъде половин секунда разлика с предната, въпреки теглото. Аз карам мойта почти изцяло на 2WD, с изключено DSC(без избор), щото предницата олеква и почва да се завърта натурално. Пак, задния диф я прави супер залепена, с много механичен грип, но и можеш да тръгнеш лесно с бърнаут, ако искаш или да я плъзгаш. М3/4 само ще подобрят тая динамика.

Колите, за мен, са грозни. Ужасната решетка не е единствения проблем, М3 е твърде райсърско, а М4 няма хубав ъгъл. Жалко, щото изглежда са много добри коли, М3 комби хдрайв звучи много яко, като идея и ако излязат промени на муцуните, ще е супер дейли. Казват, че е повече “малко М5” от колкото се доближава до Ф8Х. Скоро трябва да ги карам. Мотора съм го карал в х3мц, много приятен и звучи малко, като атмосферен поршак, къде фейк, къде не.

Грозните решетки няма да им пречат на продажбите, те са с цел да продават повече в Китай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1790
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.8 млн. км.

Re: BMW M4 G82

Мнение от Top Gun Maverick » 05 Май 2021, 22:53

След като си го чувал това за доближаването повече до малко М5, отколкото до предното М4, то ти става ясно, че нещата с тия килограми не са просто нормални и както досега. Колкото и да се опитваш да ни убедиш в това, че щом все растат и било очаквана разлика, то нещо не е точно очаквано и го няма при предишните модели. Да, всяко следващо е по-тежко и по-голямо, ама аз 140 кила разлика не виждам никъде, както ти посочваш. Разликата между Е92 и Ф82 е някаква пренебрежителна, разликата между Ф10 и Ф90 въпреки наличието на екс-драйв при второто е много малка. Тука е някаква прекалена и с тия 60 коня разлика трябваше да го разпори в права линия, а в крайна сметка бие с малко без значение ще го оправдаваме лис това кое, кога и къде тръгва, понеже и за двете важат тези неща.
Относно тая решетка, не знам дали е заради Китайския пазар, там досега за грозни ли ги имаха БМВ-тата? :mhihi: Най-вероятно търсят различна визия и я постигат с тия грилове, на живо не е толкова грозно, колкото на клиповете и особено на снимките .

П.п: М3/4 трябва да е рейсърско и мисля даже е по-малко отколкото трябва, точно поради тая причина М2 все пак някой го купува, въпреки далеч по-грозната визия и кофти изпълнение вътре и отзад. Който не иска толкова рейсърско си купува магистрален танкер като М8 и М5. И М8 въпреки далеч по-красивата визия заради това, че си е купе, все пак е тежко купе, като това с красотата и теглото важеше също и за М6 и М5 при Ф-ките. При тях беше така с разликата в килограмите и динамиката в завоите спрямо М4, тука ще е същото, макар като се замислиш, че Ф90 на писта няма изостава чак толкова от М4 поради наличието на екс-драйв. При Ф10 и Ф80 разликата беше по-осезаема на писта заради неспособността на първото да си сложи мощността на задните колела през по-голямата част от времето на писта. Лично аз с М6 и М5 от Ф поколението съм го изпитвал много пъти това да даваш газ, а то да не се случва почти нищо поради липсата на достатъчно сцепление. Вярно бяха ремапвани, ама и стокови не е много по-различно. Докато при Ф90-ката на мой приятел като натиснеш и във всяко едно време си ти. Нито обичайното залюляване при изпреварване, нито безкрайното мигане на тракшъна в ниските, нито проблема при закъснялото ускорение след завой.
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 30.11.2007
Кара: F90
Мечтае да кара: 507

Re: BMW M4 G82

Мнение от Spunky » 21 Май 2021, 18:49

Top Gun Maverick написа:След като си го чувал това за доближаването повече до малко М5, отколкото до предното М4, то ти става ясно, че нещата с тия килограми не са просто нормални и както досега. Колкото и да се опитваш да ни убедиш в това, че щом все растат и било очаквана разлика, то нещо не е точно очаквано и го няма при предишните модели. Да, всяко следващо е по-тежко и по-голямо, ама аз 140 кила разлика не виждам никъде, както ти посочваш. Разликата между Е92 и Ф82 е някаква пренебрежителна, разликата между Ф10 и Ф90 въпреки наличието на екс-драйв при второто е много малка. Тука е някаква прекалена и с тия 60 коня разлика трябваше да го разпори в права линия, а в крайна сметка бие с малко без значение ще го оправдаваме лис това кое, кога и къде тръгва, понеже и за двете важат тези неща.


Прекалена щеше да е разликата, ако новата беше по-бавна и се усещаше по-тромава. И двете не са валидни в случая. Ф10 беше прасе, новата обща платформа оряза малко кг при петицата и добави малко при тройката. Както казах и миналия път, сравнението на каруау беше глупаво, а и се оказа че Ф82ката не е комп пак и е не е сток, собственика казва, че е около 500 коня. На предно видео от по-рано, същата прави, очаквано, половин секдунда по-ниски времена. Новата пък е средно половин секунда по-бърза на различните дисциплини. Ето някакви нашенци са тествали, пак не е комп ф80, но така или иначе нямаше разлика във времената с базовата. Като бяха нови, zcp переха 12.2.

http://www.youtube.com/watch?v=uENAjy-Vxj0

Относно тая решетка, не знам дали е заради Китайския пазар, там досега за грозни ли ги имаха БМВ-тата?


Аз знам, баш заради китайците е, там голяма решетка е признак на някъв статус. Там е истинския растеж за всички премиум марки и за това се фокусират върху техния вкус.

П.п: М3/4 трябва да е рейсърско и мисля даже е по-малко отколкото трябва, точно поради тая причина М2 все пак някой го купува, въпреки далеч по-грозната визия и кофти изпълнение вътре и отзад. Който не иска толкова рейсърско си купува магистрален танкер като М8 и М5. И М8 въпреки далеч по-красивата визия заради това, че си е купе, все пак е тежко купе, като това с красотата и теглото важеше също и за М6 и М5 при Ф-ките. При тях беше така с разликата в килограмите и динамиката в завоите спрямо М4, тука ще е същото, макар като се замислиш, че Ф90 на писта няма изостава чак толкова от М4 поради наличието на екс-драйв. При Ф10 и Ф80 разликата беше по-осезаема на писта заради неспособността на първото да си сложи мощността на задните колела през по-голямата част от времето на писта. Лично аз с М6 и М5 от Ф поколението съм го изпитвал много пъти това да даваш газ, а то да не се случва почти нищо поради липсата на достатъчно сцепление. Вярно бяха ремапвани, ама и стокови не е много по-различно. Докато при Ф90-ката на мой приятел като натиснеш и във всяко едно време си ти. Нито обичайното залюляване при изпреварване, нито безкрайното мигане на тракшъна в ниските, нито проблема при закъснялото ускорение след завой.


Рейсърско е различно от рАйсърско ;)

Ф90тката, както казах, я карам само на задно с всичко изключено, освен когато е мокро. Колата продължава да е залепена и се държи много, много различно от Ф10ките и ф80тките. Трябва някакво свикване и напасване с програмирането на дифа, ако искаш да правиш глупости, но общо взето, научиш ли се как да не го изненадваш, той няма да те изненада теб. 4WD е за разстрелване и лошо време само.

А това за М2ка, верно, че е до вкус, но това, за мен е най-красивото бенве за последните 20ина години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52
Мечтае да кара: ALPINA

Re: BMW M4 G82

Мнение от tintirimintiri » 26 Май 2021, 2:01

Моята теза е, ако беше по лека ще е прекалено бърза. Все пак e 500кс и трябва да свалят килограми за специалните версии като CS/GTS/CSL

Назад към 2014+ M3, M4 (F80, F82, F83)

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook