5.0i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1864
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
5.0i
Явно не само из България има проблеми с тия мотори:
https://fakti.bg/avto/339946-adosan-est ... -bmw-to-si
https://fakti.bg/avto/339946-adosan-est ... -bmw-to-si
18 000 км - поправка на вентилацията на шофьорската седалка
20 000 км - ремонт на люка
23 205 км - смяна на маркучите на охлаждането на турбото
27 312 км - смяна на термостат и поправка на освежителя на въздуха в купето
30 000 км - смяна на управляващия модул за позициониране на шофьорската седалка и поправка на освежителя на въздуха в купето
40 000 км - повреда на арматурното табло
45 500 км - повреда и смяна на двигателя
50 000 км - повреда и смяна на волана
52 000 км - силни вибрации и тракане в салона
52 750 км - нестабилна работа на всички сензори
54 082 км - грешка в окачването, дефектен компресор
54 082 км - дефект и смяна на маслените маркучи на двата турбокомпресора
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Re: 5.0i
В момента има две сервизни акции за новото Н63, които стоят и май никой не вика собствениците за подмяна. Гледам двете м550 в Аутобавария (едната мисля е на генералния мениджър за БГ и Румъния) и определени 750ки, всичките цъфнали в червено. Точно тези които се продават от дилър не виждам причина да не са оправени.
Като цяло, мен не ме бърка, аз тези коли не ги купувам нови, знам какво да търся и какво да избягвам, а и малко или много съм претръпнал ама излагацията е грандиозна.
Като цяло, мен не ме бърка, аз тези коли не ги купувам нови, знам какво да търся и какво да избягвам, а и малко или много съм претръпнал ама излагацията е грандиозна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: 5.0i
какви мотори, то само 1 от тея влизания е заради мотора (за смяна целия мотор де), но останалите са за всичко. И тва за 50к км. Представи си как изсипваш 250к лв и визаш в сервиз абсолютно всеки месец още първата година!!!
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 772
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: 5.0i
И това е 7-ма серия.....предстaвете си за по-ниските серии.
Последна промяна astrapower на 02 Ное 2018, 21:21, променена общо 1 път
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 734
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, A8L W12, Z4 30i, X1/U11 25e
Re: 5.0i
При по-малките нещата са може би една идея по-добре, тъй като няма чак толкова много електроника и модули, които да дефектират като при том лимузините. И не си мислете, че при другите марки е по-различно.
Всички правят коли, които да изкарат гаранцията и малко отгоре и после от веднъж става гробница с идеята дотогава да е излязъл нов модел, с който да смениш сегашната. Производителите нямат полза от производството на "вечни" коли
Всички правят коли, които да изкарат гаранцията и малко отгоре и после от веднъж става гробница с идеята дотогава да е излязъл нов модел, с който да смениш сегашната. Производителите нямат полза от производството на "вечни" коли
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1864
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: 5.0i
Да, всички марки така правят, при БМВ дори положението не е чак толкова зле, колкото при другите две водещи марки. И тука си лаем просто защото се интересуваме доста от марката и много неща са ни ясни, но не с всички хора е така.
Снощи гледах някакъв епизод на Топ Гиър, който беше за Пежо някъде в близкия изток първо. Та там се оказа, че е имало един модел не запомних точно обозначението, но 304 ли, 504 ли, това нещо е обикновена кола и е вървяла на места където Ленд Роувър е се разковавал. Още имало бройки, които ги карат из тия места и собствениците се гордеели с тях като било пълно с такива, които са направили по милион и отгоре километра. та излиза, че Пежо са можели да правят свръх здрави коли, това някъде към 70-те години. После доказват, че могат да правят и отлични спортни коли, но в един момент решават да започнат съвсем различни коли, Кларксън шеговито и съвсем сериозно ги наричаше ужасни коли. Просто решават да правят ужасни коли и доказват, че са добри и в това, понеже продават! Намалят цената и правят съвсем нови модели кочини като тия малките новите. Изненадах се колко кофти неща научих за 407 и 307.
Та мисълта ми е, че всеки производител с традиции може да прави здрави коли, но просто не иска. Пежо пък са пример за това как стартират през 1810-та година с производство на стомана и били много добри. Толкова добри, че после решават да правят мелачки за пипер, после велосипеди, после пък решават да правят муниции и след това минават на колелета. Та един вид могат да правят всичко когато искат, ама не искат.
С Мерцедес как беше със 123-ката, ама я сега намерете здрав модел де. Може и да има някой.
За тоя 5.0i вече нямам обяснение освен нарочно да го правят така. Съвсем умишлено понеже явно същия мотор може да е доста по-здрав когато е в М кола, но тука куца. Толкова куца, че вече за всеки нов модел сме открили, че се случва едно и също, дори в Г30. Добре, че в новата тройка няма да го има за да не стане и там така. Единствено в М850xi остана да го видим дали ще е същия.
Чудя се дали не им се върти в акъла някаква извратена логика нарочно да го правят така, понеже излизат тия двигатели винаги една година преди истинската М кола на дадения флагман и просто да карат хората купили си такива на които им е писнало от сервизи да скачат в М модел? Но малко не е хубава реклама. Или като им писне да я дават на друг, който вече със сменен мотор да няма чак такива драми и човек с по-скромни финансови възможности да си я кара със сздраве, а паралията да си купува ново М. Звучи малко параноично и прекалено конспиративно от моя страна сигурно, ама вече не знам какво са мисля. Защото много подозрително след смяна дори само веднъж проблема изчезва като с магическа пръчка, колегата kolp се е интересувал доста от тия неща. Е, как така сменените мотори не правят вече така още от Ф10 насам, тоест са имали време и в новите модели да отстранят проблема? Как пък наистина сменените мотори не се чупят? Или може да ги правят така просто хората да си удължават гаранциите и да скубят и от това нещо? Понеже кой луд знаещ за тоя проблем ще се откаже от гранция?
Снощи гледах някакъв епизод на Топ Гиър, който беше за Пежо някъде в близкия изток първо. Та там се оказа, че е имало един модел не запомних точно обозначението, но 304 ли, 504 ли, това нещо е обикновена кола и е вървяла на места където Ленд Роувър е се разковавал. Още имало бройки, които ги карат из тия места и собствениците се гордеели с тях като било пълно с такива, които са направили по милион и отгоре километра. та излиза, че Пежо са можели да правят свръх здрави коли, това някъде към 70-те години. После доказват, че могат да правят и отлични спортни коли, но в един момент решават да започнат съвсем различни коли, Кларксън шеговито и съвсем сериозно ги наричаше ужасни коли. Просто решават да правят ужасни коли и доказват, че са добри и в това, понеже продават! Намалят цената и правят съвсем нови модели кочини като тия малките новите. Изненадах се колко кофти неща научих за 407 и 307.
Та мисълта ми е, че всеки производител с традиции може да прави здрави коли, но просто не иска. Пежо пък са пример за това как стартират през 1810-та година с производство на стомана и били много добри. Толкова добри, че после решават да правят мелачки за пипер, после велосипеди, после пък решават да правят муниции и след това минават на колелета. Та един вид могат да правят всичко когато искат, ама не искат.
С Мерцедес как беше със 123-ката, ама я сега намерете здрав модел де. Може и да има някой.
За тоя 5.0i вече нямам обяснение освен нарочно да го правят така. Съвсем умишлено понеже явно същия мотор може да е доста по-здрав когато е в М кола, но тука куца. Толкова куца, че вече за всеки нов модел сме открили, че се случва едно и също, дори в Г30. Добре, че в новата тройка няма да го има за да не стане и там така. Единствено в М850xi остана да го видим дали ще е същия.
Чудя се дали не им се върти в акъла някаква извратена логика нарочно да го правят така, понеже излизат тия двигатели винаги една година преди истинската М кола на дадения флагман и просто да карат хората купили си такива на които им е писнало от сервизи да скачат в М модел? Но малко не е хубава реклама. Или като им писне да я дават на друг, който вече със сменен мотор да няма чак такива драми и човек с по-скромни финансови възможности да си я кара със сздраве, а паралията да си купува ново М. Звучи малко параноично и прекалено конспиративно от моя страна сигурно, ама вече не знам какво са мисля. Защото много подозрително след смяна дори само веднъж проблема изчезва като с магическа пръчка, колегата kolp се е интересувал доста от тия неща. Е, как така сменените мотори не правят вече така още от Ф10 насам, тоест са имали време и в новите модели да отстранят проблема? Как пък наистина сменените мотори не се чупят? Или може да ги правят така просто хората да си удължават гаранциите и да скубят и от това нещо? Понеже кой луд знаещ за тоя проблем ще се откаже от гранция?
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 734
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, A8L W12, Z4 30i, X1/U11 25e
Re: 5.0i
Проблема на 5.0i не е ли само в дюзите? От кофти дюзи си заминава цял бензинов мотор без предупреждение (моя случай с W12ката е такъв). Друг интересен момент е, че правят различните агрегати по колата (двигател, скорости, диференциал) неремонтируеми, сиреч като каже мяУ и отиваш директно за цял нов агрегат . Наскоро приятел с E63 AMG хвърли заден диф...11к лева е новия , на същия модел Е клас, но 55AMG се предлага ремонтен комплект за около 1к...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1864
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: 5.0i
Мерцедес SLR Макларън преди известно метна полуоска за 8000 евро на по-малко километри от това число.
S8 скоро смени дюзите на някъде 20 и нещо хиляди км. същото това ХаЛди метна и полуоската отпред макар и след ремап на малко напън на един светофар.
S63 amg от превния модел едно време беше влезнал на малко километри в сервиза на Мирафиори защото беше строшил клапаните.
Та такива са нещата при всички както казах и при нас е дори по-добре.
Заден диференциал на сравнително нова кола, която доскоро е била само на задно да го метне ми се струва прекалено. Нали за каране е направена уж..
S8 скоро смени дюзите на някъде 20 и нещо хиляди км. същото това ХаЛди метна и полуоската отпред макар и след ремап на малко напън на един светофар.
S63 amg от превния модел едно време беше влезнал на малко километри в сервиза на Мирафиори защото беше строшил клапаните.
Та такива са нещата при всички както казах и при нас е дори по-добре.
Заден диференциал на сравнително нова кола, която доскоро е била само на задно да го метне ми се струва прекалено. Нали за каране е направена уж..
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Re: 5.0i
ogata написа:Момчета, не че искам да хваля е28ците, ама ...
Много по-здрави са от новите в момента, спор няма.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1864
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: 5.0i
Няма спор, за Лада 1600s(която не бих отказал да карам, запазена такава струва 5000 и ще се покачва с годините)важи същото, както и за много други автомобили станало дума по-назад за някои от тях. Аз се радвам на старите модели, но някак не е сравнимо едното с другото. Има и сравнително нови коли, които са доста здрави, моята метанова Опел Зафира примерно като гледам ще погребе всички БМВ-та от форума, заедно със старите, но няма как да сравня летяща чиния като G11 с нея примерно.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Re: 5.0i
Top Gun Maverick написа:Заден диференциал на сравнително нова кола, която доскоро е била само на задно да го метне ми се струва прекалено. Нали за каране е направена уж..
Диференциал-а се е счупил понеже първо е изтекло маслото и никой не е видял. Същия проблем имах с X6 2010г. 4.0D, на 90 000 км. видях че гърнето е цялото в масло, от МКАР ми казаха че малко да съм се забавил и съм бил за нов диференциал . Смениха семеринги и някакви други неща и така до 170 000, пак гърнето беше в масло ...
- Gecata
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 5.0i
kolp написа:В момента има две сервизни акции за новото Н63, които стоят и май никой не вика собствениците за подмяна.
Викат викат Те не са от скоро.Преди 2 месеца минах точно тези акции.След мотора и тези две акции,дилъра каза:"Сега само ще караш и само масло ще сменяш"
Re: 5.0i
Относно дефектиралото BMW, дискутирано по-горе. Според мен става въпрос за некачествена бройка, а не за серията като цяло. Доколкото знам, всеки производител на каквото и да било, прогнозира процент на некачествените продукти. Разликата е, че за по-евтините продукти процентите са по-големи. Чисто статистически, на всеки примерно 10 000 автомобили, един ще е с проблеми. Ако си купиш някакъв китайски боклук, един на всеки 1000 ще е тотално скапан. За всекидневен автомобил имам Рено Лагуна. От както го купих, преди 10 години само слушам как се трошили, кекави били и как съм се прецакал. За тези 10 години му направих 2 ремонта за обща стойност 50 лв. (биалетки) и нищо друго. Ангренажа го смених на около 200 к. км, а трябваше да се е скъсал много отдавна. При - 20 пали моментално, никога не съм доливал масло, не е пропушвал двигателя и тн. В тази връзка, един приятел си купи чисто ново Ауди А5. След като стана редовен клиент на пътна помощ и през месец оставяш колата в сервиза за още толкова (то какво ли не се скапа, от двигателя до моторчетата на стъклата), мисля успя да я замени за друга бройка и вече няма грижи.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани