Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4006
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Само да кажа за пъргавите модели, ВЕЧЕ много голямо значение има кутията! Автоматиците са толкова измислени, че голяма част от динамиката идва и от кутията.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 787
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Pr0gI написа:От 8 познати с G11 или F15 закупени чисто нови, които имат 40д или 50д, 6 от тях са си сменяли двигателя.
В други теми се изказаха подозрения, че дилърите имат навика да сменят здрави или с минимални проблеми двигатели гаранционно защото им е по-изгодно. Явно дилърите знаят, че БМВ са по-склонни да заменят двигател на по-скъп автомобил съответно 40д и 50д затова е възможно смяната при тези модели е по-честа. 50д има проблем с големия интервал на смяна на маслото. В дару кар ми казаха че доста двигатели са ремонтирали и сменили и ми препоръчаха смяна на маслото на 10хил интервал. за да нямам проблеми. Просто на тоя двигател 30хил интервал му е твърде много като се има предвид 3те или 4те турбини които износват много бързо маслото. При 40д проблемите са от счупване на лагери, което отново е свързано с маслото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани