Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Привет на всички,нов съм във форума:)
Видях че има тема "средната възраст на собствениците на ф10" и аз реших да пусна една тема,която от доста време ми се върти в главата.
Искам да ви попитам,според вас,какви доходи(месечни),трябва да има човек за да може да си позволи покупката на такъв автомобил(ф01,г11) и подръжата му.Гледам в нашата уж бедна държава на всяка улица се среща последен модел С класа,А8мици и седмици.Та започнах да си задавм наскоро въпроса,е добре де КАК ?,ако имаме толкова богати жители,нямаше да сме една от най-бедните държави в ЕС.Не ми се вярва всички които карат такива коли да се занимват с разни далавери и да играят с мръсни пари.Явно тези коли не са чак толкова непостжими?Може би човек с чист доход от 10к лева на месец,може да помисли за подобен автомобил?Вие как мислите ?
Видях че има тема "средната възраст на собствениците на ф10" и аз реших да пусна една тема,която от доста време ми се върти в главата.
Искам да ви попитам,според вас,какви доходи(месечни),трябва да има човек за да може да си позволи покупката на такъв автомобил(ф01,г11) и подръжата му.Гледам в нашата уж бедна държава на всяка улица се среща последен модел С класа,А8мици и седмици.Та започнах да си задавм наскоро въпроса,е добре де КАК ?,ако имаме толкова богати жители,нямаше да сме една от най-бедните държави в ЕС.Не ми се вярва всички които карат такива коли да се занимват с разни далавери и да играят с мръсни пари.Явно тези коли не са чак толкова непостжими?Може би човек с чист доход от 10к лева на месец,може да помисли за подобен автомобил?Вие как мислите ?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1969
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Зависи срещу дохода и какви разходи имаш, семеен ли си и т.н.
Но да, от 5к нагоре трябват
Но да, от 5к нагоре трябват
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1969
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
barty написа:Зависи срещу дохода и какви разходи имаш, семеен ли си и т.н.
Но да, от 5к нагоре трябват
Коригирам се, дохода трябва да е 20К+
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Стига бе, какво го плашите момчето - 20 к доход и нагоре ,дрън дрън. Те тези автомобили станаха вече по 35-39 000 лв в кеш Вие искате всеки месец да имал по 20 000 лв доход от момчето. По принцип нещата с тези автомобили стоят така. Ако може да си го позволиш да си го вземеш на лизинг с едни 30 % първоначлно и после всеки месец плащаш вноската само всичко си е оки, защото повредите се покриват гаранционно. Т.е. тези пари ,които ги плащаш всеки месец за лизинга ти са все едно ги даваш за поправка на автомобила. А само за информация ще ти кажа, че лагер на главина на колелото е 1500 лв. добре, че гаранцията го покрива... Ще ти дам и друг пример - Ф10 на под 100 000 км пука колекторни изпускателни тръби -добре, че отново е в гаранция и трети най-фрапантен пример - смяна на скоростната кутия на Ф10 само на .... 57 000 км
Та така стои въпроса с тези автомобилчета .По-скоро е добре да се зададе въпроса колко доход трябва да имаш за да може да си позволиш да вземеш Ф10 на лизинг?
Това е най-добрият вариант - лизинг и после само плащаш вноските от лизинга, иначе ако вземеш F10 излезнала току що от гаранция и после да се надавяш ,че ще я караш безпроблемно е малко като руска рулетка. Може и 10 000 или 50 000 км да караш без проблем, но може и нещо още на първия км да се прецака и тогава... като за начало цените започват с 4 цифрени суми , така че ти си решавай !
Та така стои въпроса с тези автомобилчета .По-скоро е добре да се зададе въпроса колко доход трябва да имаш за да може да си позволиш да вземеш Ф10 на лизинг?
Това е най-добрият вариант - лизинг и после само плащаш вноските от лизинга, иначе ако вземеш F10 излезнала току що от гаранция и после да се надавяш ,че ще я караш безпроблемно е малко като руска рулетка. Може и 10 000 или 50 000 км да караш без проблем, но може и нещо още на първия км да се прецака и тогава... като за начало цените започват с 4 цифрени суми , така че ти си решавай !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Гледах скоро една г12-ка 750Li натъпкан беше модела с екстри и цената му беше 327000 лева.Предлагаха следния лизинг:заплащане на минимална сума от 60000 лева в брой и след това всеки месец по 2500 за лизинга.Е то какво излиза,че един човек който няма семейство да издържа и печели по 5-6 хиляди лева чисти на месец,може да си позволи такъв автомобил след като,с лизинга въри и гаранционно ?Като отделен разход при такъв автомбил остава само разхода на горивото и годишния данък?Да приемем че с лизинга 2500+500 за гориво +(годишния данък на подобен автомбил е 1700 лева за община бургас).Тоест като разделим 1700 на 12,излиза че на месец г/д 140 лева излиза данъка.тоест 2500+500+140=3140.Това ли е всичко което се дава по колата докато е в гаранция?Ако е така,то наистина човек който печели по 5-6к на месец може да си позволи такъв автомобил,и за това има толкова много хора с последни модели на премиум марките.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1969
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
G11 / G12 не е ли най-новото? Мисля че са доста над 35К, а и си мисля че се пита за чисто нов.
При всички положения за да вземеш такава кола трябва и подходящо жилище, или поне така си мисля.
Т.е. за да формираш картинката жилище+кола ( ипотека+лизинг ) ти трябват над 10К за да дишаш.
Като добавим и русото маце и работата отлетя
При всички положения за да вземеш такава кола трябва и подходящо жилище, или поне така си мисля.
Т.е. за да формираш картинката жилище+кола ( ипотека+лизинг ) ти трябват над 10К за да дишаш.
Като добавим и русото маце и работата отлетя
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6231
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Смяна на двигателно масло 1000лв, на филтри 2000, на накладки 900, удряш в дупка и късаш гума и чупиш джанта- 6500лв...Може да се слага само това, което препоръчва дилъра и трябва той да го извърши. Както един колега беше писал във форума- добре, че ми изтече гаранцията, за да се видя в пари. Ако сте забелязали колите стават с все по-лошо изпълнение, гаранцията все по-голяма- някъде бях прочел за дадена марка 7години, обяснете си защо е така. Просто това не са коли за работническата класа/имам в предвид онази работническа класа където мама и татко вземат по 4000-5000 евро/- знаете в нормалните страни, кои карат подобни коли, ако беше толкова евтина подръжката щяха да ги карат всички.
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Темата е изключително нелепа и смешна и ще предизвика адски безсмислена дискусия.Не знам автора на каква възраст е но е хубаво поне да се пробва да посмята малко.Какво имам предвид - кола за 327000 с първоначална 60 000 и 60 месеца по 2500.....еми това става 60 000 + 150 000 = 210 000...следователно 327 000 - 210 000 = 117 000...демек едни скромни 117 000 се губят някъде из таз лизингова схема...ако това е оперативен лизинг е възможно да е остаъчна стойност.отделно приятелю на тази кола каското е около 15 000 на година.за такава кола трябва освен доста сериозен месечен доход плюс още по сериозен стандарт на живот.Така че месечен доход от тия 5000 левчета дето си писал-ще и платиш лизинга и каското и като понапълниш резервоара на тия 8 цилиндърчета няколко пъти и ще ти останат точно пари колкото да си понапазаруваш от промоциите в Лидл и Карфур
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
vladi_the_boss написа:Темата е изключително нелепа и смешна и ще предизвика адски безсмислена дискусия.Не знам автора на каква възраст е но е хубаво поне да се пробва да посмята малко.Какво имам предвид - кола за 327000 с първоначална 60 000 и 60 месеца по 2500.....еми това става 60 000 + 150 000 = 210 000...следователно 327 000 - 210 000 = 117 000...демек едни скромни 117 000 се губят някъде из таз лизингова схема...ако това е оперативен лизинг е възможно да е остаъчна стойност.отделно приятелю на тази кола каското е около 15 000 на година.за такава кола трябва освен доста сериозен месечен доход плюс още по сериозен стандарт на живот.Така че месечен доход от тия 5000 левчета дето си писал-ще и платиш лизинга и каското и като понапълниш резервоара на тия 8 цилиндърчета няколко пъти и ще ти останат точно пари колкото да си понапазаруваш от промоциите в Лидл и Карфур
Абсолютно съгласен, дори и да не скочи човек на 50-ка, 30д е 160+к лева, с дохот от 5000 лв това е почти 3 г. заплати... не че не може, но си е чисто изхвърляне...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
327000 / 12 = 27250 лева минимален месечен доход. 12 месеца назад също трябва да е бил поне толкова
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Аз пък ще ви кажа едно различно мнение. Колата когато е гаранционна, аз ви ГАРАНТИРАМ, че нарочно и съвсем умишлено се сменят неща, които реално не са изпушили. Скоростна кутия на 57 000 км? Може, ако е гаранционна пак казвам и собственика го боли фара, даже си казва "ау, добре, че е гаранционна". Така те вкарват във филма да мислиш, че с тази гаранция реално получаваш нещо и колите след 100 000 км. се чупят като луди. Затова даваш там едни пари, та да стане удължена до 200 000, тях ги боли фара ако ще и цялото БМВ да подменят защото на компанията частите и струват смешни пари, не е както ако ги купуваш ти за себе си през посредници, вносители и т.н.
Та Като купиш едно Ф01(и за него е питал колегата)най-големия проблем са ти електрониките и не е като да няма 173515312784 модули, които може да се прецакат, но МОЖЕ и не значи, че ще го направят, особено пък всичките. Да, със сигурност ще има нещо изпушило, но просто го сменяш, работа в гаранционен БМВ сервиз нямаш по никакъв повод, дори да ти правят диагностика и си свиркаш. Избягваш по възможност двигателя 5.0i защото страда от инжектори(които обаче се намират и евтини(евтини като за Ф01, не като за Е39) на ВОДЕЩА марка, а не някое менте. Ако все пак се спреш на този двигател, то в най-лошия случай ще ги смениш и след определени километри пак, много зависи и от бензина с който караш, трябва да е хубав защото и клапаните понагарят бързо с другия.
Голям съм противник като цяло да вземаш кола на лизинг защото това са ти едни куп грешни пари, които даваш за нотариус(прехвърляш я точно на стойността на която е, не може и 1 лев да скриеш)а 2%-та на голяма сума са си пари. Отделно се съобразяваш с куп други неща, отделно лизинга те товари и на гърба ти живеят(на твоя и на още стотици като теб)разни банки, служителите вътре, директора, та дори и охраната отвън. Всички те се хранят с твоите пари. Всички онези от официалния БМВ сервиз и те се хранят с твоите пари и те цакат както могат. Да не говорим, че в масовия случай са далеч от това да разбират от коли, а дори да има разбиращи, то те гледат пак тяхната печалба.
За мен най-добрия вариант е като не можеш да си позволиш дадена кола, то въобще да не я купуваш към момента, караш нещо друго, спестяваш една голяма сума и след време си купуваш дори по-хубава кола, когато може да си го позволиш и не мислиш, че изплащаш нещо. Бая хора изгоряха с жилища и коли, а банката винаги печели, даже повече, когато не успееш да плащаш. Просто ако нещо ти се закучат временно нещата, когато нямаш лизинг и къща на изплащане се диша съвсем по-леко.
За мен пари на кредит е оправдано да се вземат само и единствено ако става дума за някакъв вид бизнес и то ако имаш пълната убеденост, че ще се получат нещата или поне да си струва риска. Във всички останали случаи са си пари на вятъра и даже не на вятъра, ами на всички онези кръвопийци, които ни заливат с готини реклами на щастливи хора, които си позволяват всичко сега. Чак и котките вече взеха да говорят как няма да чакат цял живот да им купиш жилище.
Та ако се чудиш за пари колко, много е относително, но Ф01 мисля с едни 3-4 на месец ще ти стигнат при положение, че нямаш излишни кредити, имаш си стабилни доходи(искам да кажа, че ще си ги вземаш тези 3-4 още бая месеци)и имаш къде да живееш. В смисъл дори на квартира да си, то имаш някакво жилище някъде, било то в друг град.
Да, прав си, че много такива коли има по пътя като ХаЛди А8, но на ХаЛдито супер бързо му пада цената защото това си е маскиран гоУф на стероиди. Тая марка бълва всякакви коли и има 10 дъщерни производителя, та е нормално да я срещаш на всеки светофар. Отделно е доста по-трошлива от БМВ.
Моят съвет е да пробваш когато се почувстваш уверен, че колата няма да ти е в тежест и ако купиш кола, която да не е топ версията, то лесно след това можеш да я продадеш ако се окаже, че не е твоята кола.
За G-то вече работата е съвсем друга и ако се замисляш дали може да си я позволиш, то най-вероятно отговора е НЕ, та за нея може да изчакаш известно време когато тези, които не си броят парите си купят достатъчно бройки и после просто искат нещо друго. Тогава ще е на някаква поносима цена, понеже през първите 2-3 години падат главоломно, понеже иначе струват да речем колосални суми.
Та Като купиш едно Ф01(и за него е питал колегата)най-големия проблем са ти електрониките и не е като да няма 173515312784 модули, които може да се прецакат, но МОЖЕ и не значи, че ще го направят, особено пък всичките. Да, със сигурност ще има нещо изпушило, но просто го сменяш, работа в гаранционен БМВ сервиз нямаш по никакъв повод, дори да ти правят диагностика и си свиркаш. Избягваш по възможност двигателя 5.0i защото страда от инжектори(които обаче се намират и евтини(евтини като за Ф01, не като за Е39) на ВОДЕЩА марка, а не някое менте. Ако все пак се спреш на този двигател, то в най-лошия случай ще ги смениш и след определени километри пак, много зависи и от бензина с който караш, трябва да е хубав защото и клапаните понагарят бързо с другия.
Голям съм противник като цяло да вземаш кола на лизинг защото това са ти едни куп грешни пари, които даваш за нотариус(прехвърляш я точно на стойността на която е, не може и 1 лев да скриеш)а 2%-та на голяма сума са си пари. Отделно се съобразяваш с куп други неща, отделно лизинга те товари и на гърба ти живеят(на твоя и на още стотици като теб)разни банки, служителите вътре, директора, та дори и охраната отвън. Всички те се хранят с твоите пари. Всички онези от официалния БМВ сервиз и те се хранят с твоите пари и те цакат както могат. Да не говорим, че в масовия случай са далеч от това да разбират от коли, а дори да има разбиращи, то те гледат пак тяхната печалба.
За мен най-добрия вариант е като не можеш да си позволиш дадена кола, то въобще да не я купуваш към момента, караш нещо друго, спестяваш една голяма сума и след време си купуваш дори по-хубава кола, когато може да си го позволиш и не мислиш, че изплащаш нещо. Бая хора изгоряха с жилища и коли, а банката винаги печели, даже повече, когато не успееш да плащаш. Просто ако нещо ти се закучат временно нещата, когато нямаш лизинг и къща на изплащане се диша съвсем по-леко.
За мен пари на кредит е оправдано да се вземат само и единствено ако става дума за някакъв вид бизнес и то ако имаш пълната убеденост, че ще се получат нещата или поне да си струва риска. Във всички останали случаи са си пари на вятъра и даже не на вятъра, ами на всички онези кръвопийци, които ни заливат с готини реклами на щастливи хора, които си позволяват всичко сега. Чак и котките вече взеха да говорят как няма да чакат цял живот да им купиш жилище.
Та ако се чудиш за пари колко, много е относително, но Ф01 мисля с едни 3-4 на месец ще ти стигнат при положение, че нямаш излишни кредити, имаш си стабилни доходи(искам да кажа, че ще си ги вземаш тези 3-4 още бая месеци)и имаш къде да живееш. В смисъл дори на квартира да си, то имаш някакво жилище някъде, било то в друг град.
Да, прав си, че много такива коли има по пътя като ХаЛди А8, но на ХаЛдито супер бързо му пада цената защото това си е маскиран гоУф на стероиди. Тая марка бълва всякакви коли и има 10 дъщерни производителя, та е нормално да я срещаш на всеки светофар. Отделно е доста по-трошлива от БМВ.
Моят съвет е да пробваш когато се почувстваш уверен, че колата няма да ти е в тежест и ако купиш кола, която да не е топ версията, то лесно след това можеш да я продадеш ако се окаже, че не е твоята кола.
За G-то вече работата е съвсем друга и ако се замисляш дали може да си я позволиш, то най-вероятно отговора е НЕ, та за нея може да изчакаш известно време когато тези, които не си броят парите си купят достатъчно бройки и после просто искат нещо друго. Тогава ще е на някаква поносима цена, понеже през първите 2-3 години падат главоломно, понеже иначе струват да речем колосални суми.
Последна промяна Top Gun Maverick на 01 Авг 2017, 20:59, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Top Gun Maverick написа:Аз пък ще ви кажа едно различно мнение. Колата когато е гаранционна, аз ви ГАРАНТИРАМ< че нарочно и съвсем умишлено се сменят неща, които реално не са изпушили. Скоростна кутия на 57 000 км? Може, ако е гаранционна пак казвам и собственика го боли фара, даже си казва "ау, добре, че е гаранционна". Така те вкарват във филма да мислиш, че с тази гаранция реално получаваш нещо и колите след 100 000 км. се чупят като луди. Затова даваш там едни пари, та да стане удължена до 200 000, тях ги боли фара ако ще и цялото БМВ да подменят защото на компанията частите и струват смешни пари, не е както ако ги купуваш ти за себе си през посредници, вносители и т.н.
Та Като купиш едно Ф01(и за него е питал колегата)най-големия проблем са ти електрониките и не е като да няма 173515312784 модули, които може да се прецакат, но МОЖЕ и не значи, че ще го направят, особено пък всичките. Да, със сигурност ще има нещо изпушило, но просто го сменяш, работа в гаранционен БМВ сервиз нямаш по никакъв повод, дори да ти правят диагностика и си свиркаш. Избягваш по възможност двигателя 5.0i защото страда от инжектори(които обаче се намират и евтини(евтини като за Ф01, не като за Е39) на ВОДЕЩА марка, а не някое менте. Ако все пак се спреш на този двигател, то в най-лошия случай ще ги смениш и след определени километри пак, много зависи и от бензина с който караш, трябва да е хубав защото и клапаните понагарят бързо с другия.
Голям съм противник като цяло да вземаш кола на лизинг защото това са ти едни куп грешни пари, които даваш за нотариус(прехвърляш я точно на стойността на която е, не може и 1 лев да скриеш)а 2%-та на голяма сума са си пари. Отделно се съобразяваш с куп други неща, отделно лизинга те товари и на гърба ти живеят(на твоя и на още стотици като теб)разни банки, служителите вътре, директора, та дори и охраната отвън. Всички те се хранят с твоите пари. Всички онези от официалния БМВ сервиз и те се хранят с твоите пари и те цакат както могат. Да не говорим, че в масовия случай са далеч от това да разбират от коли, а дори да има разбиращи, то те гледат пак тяхната печалба.
За мен най-добрия вариант е като не можеш да си позволиш дадена кола, то въобще да не я купуваш към момента, караш нещо друго, спестяваш една голяма сума и след време си купуваш дори по-хубава кола, когато може да си го позволиш и не мислиш, че изплащаш нещо. Бая хора изгоряха с жилища и коли, а банката винаги печели, даже повече, когато не успееш да плащаш. Просто ако нещо ти се закучат временно нещата, когато нямаш лизинг и къща на изплащане се диша съвсем по-леко.
За мен пари на кредит е оправдано да се вземат само и единствено ако става дума за някакъв вид бизнес и то ако имаш пълната убеденост, че ще се получат нещата или поне да си струва риска. Във всички останали случаи са си пари на вятъра и даже не на вятъра, ами на всички онези кръвопийци, които ни заливат с готини реклами на щастливи хора, които си позволяват всичко сега. Чак и котките вече взеха да говорят как няма да чакат цял живот да им купиш жилище.
Та ако се чудиш за пари колко, много е относително, но Ф01 мисля с едни 3-4 на месец ще ти стигнат при положение, че нямаш излишни кредити, имаш си стабилни доходи(искам да кажа, че ще си ги вземаш тези 3-4 още бая месеци)и имаш къде да живееш. В смисъл дори на квартира да си, то имаш някакво жилище някъде, било то в друг град.
Да, прав си, че много такива коли има по пътя като ХаЛди А8, но на ХаЛдито супер бързо му пада цената защото това си е маскиран гоУф на стероиди. Тая марка бълва всякакви коли и има 10 дъщерни производителя, та е нормално да я срещаш на всеки светофар. Отделно е доста по-трошлива от БМВ.
Моят съвет е да пробваш когато се почувстваш уверен, че колата няма да ти е в тежест и ако купиш кола, която да не е топ версията, то лесно след това можеш да я продадеш ако се окаже, че не е твоята кола.
За G-то вече работата е съвсем друга и ако се замисляш дали може да си я позволиш, то най-вероятно отговора е НЕ, та за нея може да изчакаш известно време когато тези, които не си броят парите си купят достатъчно бройки и после просто искат нещо друго. Тогава ще е на някаква поносима цена, понеже през първите 2-3 години падат главоломно, понеже иначе струват да речем колосални суми.
Колега,много точно мнение и си прав,особенно за ХаЛдитата
Ако тръгна да си купувам ф02,това което ме притеснява е именно многото електроника(не че в Г12 е по-малко),но тези коли са от 2009-та година и както каза има много по-голяма вероятност някой модул да сдаде багажа.От ф02 категорично съм отхвърлил 5.0и двигателя,особенно този преди фейса.Смятам че за тази кола като динамкиа/разход най-добре би било да е 740лд.В българия почти 80% от седмиците са с 3.0д и 4.0д. Има и мотор 5.0д но за него не съм запознат изобщо,здрав ли е,много по-добра динамика ли има от 4.0д и т.н
Иначе много съм харесал тази кола,но малко ме изненадва ниската и цена:http://www.cars.bg/offer/c2202527 ,какво мислите за този автомобил,има ли според вас нещо нередно в автомобила за да е толкова ниска цената му или просто 30к километра свалят цената толкова много.Другото което винаги ме е учудвало е,защо някой който си е купил г11/12 би тръгнал да я продава още на първите 30-40-50 км,а някой дори и по-рано.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
В Германия цените са подобни :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
Все пак автокъщата я е взела с някаква отстъпка или дефект
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
Все пак автокъщата я е взела с някаква отстъпка или дефект
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Top Gun Maverick написа:Аз пък ще ви кажа едно различно мнение. Колата когато е гаранционна, аз ви ГАРАНТИРАМ< че нарочно и съвсем умишлено се сменят неща, които реално не са изпушили. Скоростна кутия на 57 000 км? Може, ако е гаранционна пак казвам и собственика го боли фара, даже си казва "ау, добре, че е гаранционна". Така те вкарват във филма да мислиш, че с тази гаранция реално получаваш нещо и колите след 100 000 км. се чупят като луди. Затова даваш там едни пари, та да стане удължена до 200 000, тях ги боли фара ако ще и цялото БМВ да подменят защото на компанията частите и струват смешни пари, не е както ако ги купуваш ти за себе си през посредници, вносители и т.н.
Та Като купиш едно Ф01(и за него е питал колегата)най-големия проблем са ти електрониките и не е като да няма 173515312784 модули, които може да се прецакат, но МОЖЕ и не значи, че ще го направят, особено пък всичките. Да, със сигурност ще има нещо изпушило, но просто го сменяш, работа в гаранционен БМВ сервиз нямаш по никакъв повод, дори да ти правят диагностика и си свиркаш. Избягваш по възможност двигателя 5.0i защото страда от инжектори(които обаче се намират и евтини(евтини като за Ф01, не като за Е39) на ВОДЕЩА марка, а не някое менте. Ако все пак се спреш на този двигател, то в най-лошия случай ще ги смениш и след определени километри пак, много зависи и от бензина с който караш, трябва да е хубав защото и клапаните понагарят бързо с другия.
Голям съм противник като цяло да вземаш кола на лизинг защото това са ти едни куп грешни пари, които даваш за нотариус(прехвърляш я точно на стойността на която е, не може и 1 лев да скриеш)а 2%-та на голяма сума са си пари. Отделно се съобразяваш с куп други неща, отделно лизинга те товари и на гърба ти живеят(на твоя и на още стотици като теб)разни банки, служителите вътре, директора, та дори и охраната отвън. Всички те се хранят с твоите пари. Всички онези от официалния БМВ сервиз и те се хранят с твоите пари и те цакат както могат. Да не говорим, че в масовия случай са далеч от това да разбират от коли, а дори да има разбиращи, то те гледат пак тяхната печалба.
За мен най-добрия вариант е като не можеш да си позволиш дадена кола, то въобще да не я купуваш към момента, караш нещо друго, спестяваш една голяма сума и след време си купуваш дори по-хубава кола, когато може да си го позволиш и не мислиш, че изплащаш нещо. Бая хора изгоряха с жилища и коли, а банката винаги печели, даже повече, когато не успееш да плащаш. Просто ако нещо ти се закучат временно нещата, когато нямаш лизинг и къща на изплащане се диша съвсем по-леко.
За мен пари на кредит е оправдано да се вземат само и единствено ако става дума за някакъв вид бизнес и то ако имаш пълната убеденост, че ще се получат нещата или поне да си струва риска. Във всички останали случаи са си пари на вятъра и даже не на вятъра, ами на всички онези кръвопийци, които ни заливат с готини реклами на щастливи хора, които си позволяват всичко сега. Чак и котките вече взеха да говорят как няма да чакат цял живот да им купиш жилище.
Та ако се чудиш за пари колко, много е относително, но Ф01 мисля с едни 3-4 на месец ще ти стигнат при положение, че нямаш излишни кредити, имаш си стабилни доходи(искам да кажа, че ще си ги вземаш тези 3-4 още бая месеци)и имаш къде да живееш. В смисъл дори на квартира да си, то имаш някакво жилище някъде, било то в друг град.
Да, прав си, че много такива коли има по пътя като ХаЛди А8, но на ХаЛдито супер бързо му пада цената защото това си е маскиран гоУф на стероиди. Тая марка бълва всякакви коли и има 10 дъщерни производителя, та е нормално да я срещаш на всеки светофар. Отделно е доста по-трошлива от БМВ.
Моят съвет е да пробваш когато се почувстваш уверен, че колата няма да ти е в тежест и ако купиш кола, която да не е топ версията, то лесно след това можеш да я продадеш ако се окаже, че не е твоята кола.
За G-то вече работата е съвсем друга и ако се замисляш дали може да си я позволиш, то най-вероятно отговора е НЕ, та за нея може да изчакаш известно време когато тези, които не си броят парите си купят достатъчно бройки и после просто искат нещо друго. Тогава ще е на някаква поносима цена, понеже през първите 2-3 години падат главоломно, понеже иначе струват да речем колосални суми.
Тука на темата лизинг съм абсолютно несъгласен.Не мога да разбера защо българина го е страх да си признае.че колата му е на лизинг.познавам твърде много хора с месечен доход от по 20 - 30 000лв,че даже и някои с повече.И на абсолютно всички колите са им лизингови,и задължително нови от магазина.Няма по-голяма глупост от това да изсипеш 200-300 000 лв кеш за кола,особено ако имаш бизнес.Да не говориме,че след покупка на такава кола кеш,една дузина институции ти се оглеждат в нея и се започва едно ровене в бизнеса ти,което може да ти създаде безумни проблеми.Много повърхностно и тесногръдо е схващането,което цари сред по-ниско образованите хора,че който не си е платил колата кеш,а я е лизинговал значи няма пари за нея....брутална заблуда.Като вадя добри пари и нали се сещаш,че ме боли оная работа дали след лизинга за прехвърлянето ще платя 1000-2000 лв за прехвърлянето,или пък,че лизинга ми е оскъпил колата с 10 000лв - грам не ме вълнува,щото ония 300 000 които не съм ги дал първоначално кеш,а съм ги разсрочил,за периода на лизинга може и да съм ги удвоил,ако не и повече...Всички мои познати,които изкарват яки пари си лизинговат колите и задължително от магазина.А хората,които познавам и са големи "плащачи" и "кешаджии",според които да си купиш кола от магазина е яка набутвация,а пък камо ли да я лизинговаш - си двойно по голям балък,карат кешово платени "милионери" от Софавто или някоя друга подобна могра,само че за 40 000 - 50 000лв макс...Относно това че с лизинга храниш банката,а с новата кола - Камор или Балкан Стар - отново съм без думи...ми по тая логика недей да сипваш бензин или нафта го големите вериги,щото така пък храниш Вальо Златев и картелите,не си купувай телевизор от Техномаркет,щото пълниш гушата на Делян Пеевски(имах познат,който беше на този принцип) и тн. и тн.
Хора,крайно време е да разберете,че лизинга не е за бедните,напротив - даже е за богатите
Разбира се апартаменти и къщи на изплащане за по 20 години никога не бих взел...говориме за коли
Кредит за бизнес - също съм за...то в БГ едър бизнес без кредит няма и няма да има
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 286
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
vladi_the_boss написа:Тука на темата лизинг съм абсолютно несъгласен.Не мога да разбера защо българина го е страх да си признае.че колата му е на лизинг.познавам твърде много хора с месечен доход от по 20 - 30 000лв,че даже и някои с повече.И на абсолютно всички колите са им лизингови,и задължително нови от магазина.Няма по-голяма глупост от това да изсипеш 200-300 000 лв кеш за кола,особено ако имаш бизнес.Да не говориме,че след покупка на такава кола кеш,една дузина институции ти се оглеждат в нея и се започва едно ровене в бизнеса ти,което може да ти създаде безумни проблеми.Много повърхностно и тесногръдо е схващането,което цари сред по-ниско образованите хора,че който не си е платил колата кеш,а я е лизинговал значи няма пари за нея....брутална заблуда.Като вадя добри пари и нали се сещаш,че ме боли оная работа дали след лизинга за прехвърлянето ще платя 1000-2000 лв за прехвърлянето,или пък,че лизинга ми е оскъпил колата с 10 000лв - грам не ме вълнува,щото ония 300 000 които не съм ги дал първоначално кеш,а съм ги разсрочил,за периода на лизинга може и да съм ги удвоил,ако не и повече...Всички мои познати,които изкарват яки пари си лизинговат колите и задължително от магазина.А хората,които познавам и са големи "плащачи" и "кешаджии",според които да си купиш кола от магазина е яка набутвация,а пък камо ли да я лизинговаш - си двойно по голям балък,карат кешово платени "милионери" от Софавто или някоя друга подобна могра,само че за 40 000 - 50 000лв макс...Относно това че с лизинга храниш банката,а с новата кола - Камор или Балкан Стар - отново съм без думи...ми по тая логика недей да сипваш бензин или нафта го големите вериги,щото така пък храниш Вальо Златев и картелите,не си купувай телевизор от Техномаркет,щото пълниш гушата на Делян Пеевски(имах познат,който беше на този принцип) и тн. и тн.
Хора,крайно време е да разберете,че лизинга не е за бедните,напротив - даже е за богатите
Разбира се апартаменти и къщи на изплащане за по 20 години никога не бих взел...говориме за коли
Кредит за бизнес - също съм за...то в БГ едър бизнес без кредит няма и няма да има
Естествено, че няма нищо лошо и страха е абсолютна глупост, идеята е човек да живее "сега", глупаво е да чака да събира пари - това си е тъпчене на едно място и е още по несигурно, наистина не го разбирам да се държат ей така пари без да се влагат в нещо и накрая да се дадат за друго, "защото така се е наложило"... Също колкото е по-голям дохода на някой, толкова повече неща на лизинг има, прави си сметка и си плаща лихвите, да се гледа че те ограбват е неправилно, но не всеки го разбира така. Няма нищо лошо когато човек е в някаква адекватна възраст около 30 например и изкарва добри доходи, да отдели част от тях да си купи кола и жилище, или ако има вече жилище да си купи още едно с ипотечен кредит с инвестиционна цел, за срок от не повече от 12-15 години.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани