Впечатления от G11/G12

7-ма серия (2016+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от acho.rs » 18 Яну 2018, 17:43

spitfire924 написа:Явно май няма някой дето да разбира от производство. Дали ше го прави Асан в Германия или Динко в Мусачево на практика е все тая, всичко е до технологични процеси и контрол.

:idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от drago_pavlov » 19 Яну 2018, 13:27

spitfire924 написа:Явно май няма някой дето да разбира от производство. Дали ше го прави Асан в Германия или Динко в Мусачево на практика е все тая, всичко е до технологични процеси и контрол.

Явно, ама май си ти тоя някой :mhihi:
На теория е все тая, но на практика не съвсем.
Би било интересно сравнение между брака в Мусачево и този на някоя фабрика в Германия.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Top Gun Maverick » 19 Яну 2018, 21:14

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:bowdown:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3925
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от zAcK » 23 Яну 2018, 22:19

drago_pavlov написа:Би било интересно сравнение между брака в Мусачево и този на някоя фабрика в Германия.


От информация от първа ръка, сравнението е потресаващо и не е в полза на Мусачево, а за ихтиманско да не говорим :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от kolp » 02 Апр 2018, 19:28

чета си новини и попадам на това - https://www.dnes.bg/slideshow.php?mrepo ... pid=221174

викам си, я да го проверя този ербап, а то какво, 750xi, двигателя дал фира на 13хкм, буквално на 5ия месец каране :) тука не говорим за изхабени цилиндри, маслояд, и тн, записано "Hot start Drop in engine speed" като диагноза и айде целия двигател и две страници допълнителни части... ебаси фейла, трета ревизия е това, как е възможно/? тоя ве осмак толкова ли не могат да го докарат като хората от първия път аз не мога да разбера. бахти как се излагат, направо ме е срам... ауди могат, мерцедес могат, тея баварци се излагат брутално. никой не може да ме убеди че тоя двигател е счупен за 13хкм, явно просто е дефектен от завода.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от hitar_potar » 03 Апр 2018, 8:46

Зависи от това собственика как я поддържа и кара. Хора всякакви - идиотии всякакви. Познати са ми разказвали за голям мотор в S-клас, мисля с 2 турбини - колата се купува нова, на първия месец изхвърля турбините и още някакви карантии, минава се по гаранция. На втория месец ако правилно съм разбрал прави същото. Хващат се да питат собственика как кара колата. Отговора: "Ми паля и газ до дупка, за кво съм взел такава кола 5-600 коня?!?!" Няма да изчака минутка да поработи, няма да потегли бавно поне първите 200-300м, просто му прави заварка веднага след палене... :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от andy » 03 Апр 2018, 9:02

И гасене след яко каране без да е работила известно време на празен ход

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от c04 » 03 Апр 2018, 10:12

Ако си решил и за 1000 можеш счупи мотор :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от ///M Power » 03 Апр 2018, 10:36

kolp написа:чета си новини и попадам на това - https://www.dnes.bg/slideshow.php?mrepo ... pid=221174

викам си, я да го проверя този ербап, а то какво, 750xi, двигателя дал фира на 13хкм, буквално на 5ия месец каране :) тука не говорим за изхабени цилиндри, маслояд, и тн, записано "Hot start Drop in engine speed" като диагноза и айде целия двигател и две страници допълнителни части... ебаси фейла, трета ревизия е това, как е възможно/? тоя ве осмак толкова ли не могат да го докарат като хората от първия път аз не мога да разбера. бахти как се излагат, направо ме е срам... ауди могат, мерцедес могат, тея баварци се излагат брутално. никой не може да ме убеди че тоя двигател е счупен за 13хкм, явно просто е дефектен от завода.


Както писах и в другата тема, те сега така или иначе са ги спряли и предполагам ще скочат на 4 литров, та дано него са го направили както трябва :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от kolp » 03 Апр 2018, 10:49

бях си харесал една фейсова f01 750ка пак, втора ревизия на n63, гледам и тя на 30хкм сменила ;) аз като втори купувач по принцип това търся, но самия факт че явно ги вадят дефектни от завода адски много дразни. ако бях първи купувач директно на Миланов на вратата щях да отида да тропам :) той между другото кара М550i ;)

миналата седмица си говорих с един в БМв, те бензиновите ги спират заради тоя филтър за емисиите, иначе архитектурно май пак щели да са същите. не съм чул за B-поколение при ве-осмаците.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Top Gun Maverick » 03 Апр 2018, 20:33

kolp написа:чета си новини и попадам на това - https://www.dnes.bg/slideshow.php?mrepo ... pid=221174

викам си, я да го проверя този ербап, а то какво, 750xi, двигателя дал фира на 13хкм, буквално на 5ия месец каране :) тука не говорим за изхабени цилиндри, маслояд, и тн, записано "Hot start Drop in engine speed" като диагноза и айде целия двигател и две страници допълнителни части... ебаси фейла, трета ревизия е това, как е възможно/? тоя ве осмак толкова ли не могат да го докарат като хората от първия път аз не мога да разбера. бахти как се излагат, направо ме е срам... ауди могат, мерцедес могат, тея баварци се излагат брутално. никой не може да ме убеди че тоя двигател е счупен за 13хкм, явно просто е дефектен от завода.

Много двигатели могат да се счупят за тия километри. Един колега с който водихме спор(нова или на старо, но на малко км.) в този раздел мисля в темата за какъв доход е необходим за тая кола сподели, че доста от екземлярите давани за тестове и после продавани били карани зле, подгявани неправилно и такива неща. Което ми е странно, но не е невъзможно.
Като питаш не могат ли да го направят, явно могат, историята показва, че като искат всичко могат. Във Ф1 имахме безспорно най-добрия двигател, в куп още моторни спортове като искат правят, през годините в масовите двигатели правпт, а тройка дизел е вечния мотор с хиляда разновидности. Същият V8 пък при М-ките го правят без тия проблеми в дюзите и другите болежки, а N55 при обикновените коли също има проблеми с тия дюзи, но при М4 ги няма. Та едва ли само маниаците каращи М са все оценящи, а другите мърлячи и затова при обикновените 5.0i и 3.5/4.0i да ги има проблемите.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 929
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Пилев » 04 Апр 2018, 8:40

Няма какво да ти е странно. Аз като съм ходил на тестове,ми оставят колата и от мен зависи дали ще я загря правилно. Не е била предварително загрята и си е в синьото.
Предполагам че има хора, които въобще не ги интересува стрелката на температурата, нали не е тяхна. :kuku:

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от c04 » 04 Апр 2018, 13:38

Пилев написа:Предполагам че има хора, които въобще не ги интересува стрелката на температурата, нали не е тяхна. :kuku:

За жалост са прекалено много, дори и да е тяхна. Скоро ходих да гледам една е39/3-ка дизел/, човека си я запали напълно студена и тръгна на кикдаун :bang:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Ganchev__ » 04 Апр 2018, 16:55

Преди няколко години имаше скандал със служител на БМВ, който в последствие уволниха.Въпросният обикаляше по кораб с чисто нови бмв-та и както са студени им раздаваше прекъсвачи.Някой попаднал на клиповете му в ютуб и така..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от @2bar » 05 Апр 2018, 7:27

топъл, студен, все тая. ако двигателят е контруиран правилно и технологичният процес е спазен...не трябва да стават на 13 000км фалове.

т'ва не е совалка, че да е толково сложно - качваш се, палиш и газ.

истната е, че BMW както и другите производители искат да печелят все повече и повече и това води след себе си до падане на качеството...
Тъжно но факт.

ПредишнаСледваща

Назад към G11/G12

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook