Впечатления от G11/G12
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Впечатления от G11/G12
Честито и от мен !
То не е много сезона на обдухването на седалките но ако си го пробвал вече, как е като сила, доволен ли си.
На предишните ми Ф10 и Ф15 останах разочарован.
То не е много сезона на обдухването на седалките но ако си го пробвал вече, как е като сила, доволен ли си.
На предишните ми Ф10 и Ф15 останах разочарован.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
Благодаря ви момчета, Skoti нямам обдухване, седалките са ми от най-дебелата и евтина кожа - Dakota Moka.
А впечатленията ми след 10 000 км вече са много добри, изключително доволен съм от мощността, смятам че даже е в повече от необходимото. Направих си труда и да засека разхода за тези, които се интересуват - градско нямам данни, смесено - живея на 25 км от София, но и карам доста всеки ден из задръстванията на града - 8-9 л/100 км, дълъг път 7-8 л/100 км. Карам с много газ, а на дълго 140-160 км/ч. Колата е изключително стабилна и скоростта не се усеща, за съжаление шумоизолацията не е на ниво. Сложих гуми, които не са рънфлет, за да вози по-меко - няма разлика, но пък гудиар ултрагрип перформънс 18 цола са много слаби, при удар в дупка до с. Мусачево едната предна направи балон и се наложи смяна, предполагам че рънфлета са по-сериозни при удар.
А впечатленията ми след 10 000 км вече са много добри, изключително доволен съм от мощността, смятам че даже е в повече от необходимото. Направих си труда и да засека разхода за тези, които се интересуват - градско нямам данни, смесено - живея на 25 км от София, но и карам доста всеки ден из задръстванията на града - 8-9 л/100 км, дълъг път 7-8 л/100 км. Карам с много газ, а на дълго 140-160 км/ч. Колата е изключително стабилна и скоростта не се усеща, за съжаление шумоизолацията не е на ниво. Сложих гуми, които не са рънфлет, за да вози по-меко - няма разлика, но пък гудиар ултрагрип перформънс 18 цола са много слаби, при удар в дупка до с. Мусачево едната предна направи балон и се наложи смяна, предполагам че рънфлета са по-сериозни при удар.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Впечатления от G11/G12
Мордехай написа:Благодаря ви момчета, Skoti нямам обдухване, седалките са ми от най-дебелата и евтина кожа - Dakota Moka.
А впечатленията ми след 10 000 км вече са много добри, изключително доволен съм от мощността, смятам че даже е в повече от необходимото. Направих си труда и да засека разхода за тези, които се интересуват - градско нямам данни, смесено - живея на 25 км от София, но и карам доста всеки ден из задръстванията на града - 8-9 л/100 км, дълъг път 7-8 л/100 км. Карам с много газ, а на дълго 140-160 км/ч. Колата е изключително стабилна и скоростта не се усеща, за съжаление шумоизолацията не е на ниво. Сложих гуми, които не са рънфлет, за да вози по-меко - няма разлика, но пък гудиар ултрагрип перформънс 18 цола са много слаби, при удар в дупка до с. Мусачево едната предна направи балон и се наложи смяна, предполагам че рънфлета са по-сериозни при удар.
Не са и те толкова сериозни, правят балони също толкова лесно на границата между дебелия борд и гумата. Аз усещам разлика по дребни неравности с обикновена гума и рънфлат в полза на обикновената, но съм с обикновено окачване. При попадане в голяма дупка или шахта пак си дрънчи. Дръж ги напомпани по спецификация, това също оказва влияние за комфорта.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
Дойде моментът за смяна на накладки - цена без отстъпка на оригинални предни и задни накладки и датчици - 1500 лв. Смених си ги в моя сервиз, елементарна е смяната - с монтьора се шегуваме, че е малко като при лада. Отдолу обаче гледам много кабели, много нещо - някои от тях направо голи, по ауспуха ел. клапи - вероятно свързани с ламбда сондата, не ми се мисли при проблем как остава на пътя тая кола и я гледаме като голям камък.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
Явно само аз ще си пиша у темата, но наред с радостта от този автомобил, върви и в не малка част разочарованието. Мисля определено следващият ми автомобил да не е бмв. Зимата няколко пъти ми правеше проблем датчикът за налягането в гумите. Завали ли дъжд или сняг - задължително светва. Преглътнах го. Днес обаче, радостен и щастлив, си напазарувах в Елин Пелин и се порадвах на прреобладаващото ромско население, а когато си тръгнах, колата изгасна точно в кръговото на пазара и остана на скорост. Върти и не ще да запали, пише че има проблем у трансмисията. Гражданите на Елин Пелин започнаха да ми се изреждат и да дават акъл, а движението се обърка отвсякъде, едни тръгнаха в насрещното, почнаха се псувни, кавги, отвсякъде се запуши и се притесних сериозно, стресът ми идва малко в повече. Почти 10-15 минути никакви признаци и изведнъж запали и тръгна все едно нищо не и е било. Никакви грешки не отчита, никакъв проблем, само чек енджин на таблото. В менюто също нищо. Идеше ми да си взема всичко отвътре и да я заеба там. За мен F10 и G11 са некачествени модели.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Впечатления от G11/G12
Мордехай написа:Гледах единствено за дизеловото 750, което си мислех, че върви най-много, но след няколкото проби и настойчивите продавачи не намирам разлика от 740.
Нещо си е объркал. Разликата между 40d и 50d e по-голяма от разликата между 30d и 40d.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Впечатления от G11/G12
Мордехай написа:Никакви грешки не отчита, никакъв проблем, само чек енджин на таблото. В менюто също нищо. Идеше ми да си взема всичко отвътре и да я заеба там. За мен F10 и G11 са некачествени модели.
Прочетохте ли с диагностика, дали е записала някакви грешки? Коя година е колата?
А сравнявал ли си я с S-класата W222?
I love the sound of V8 in the morning...
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
ekalchev написа:Мордехай написа:Гледах единствено за дизеловото 750, което си мислех, че върви най-много, но след няколкото проби и настойчивите продавачи не намирам разлика от 740.
Нещо си е объркал. Разликата между 40d и 50d e по-голяма от разликата между 30d и 40d.
Ми пробвах десетина коли, ама може да не съм толко голем специалист кат тебе.
msi200 написа:Мордехай написа:Никакви грешки не отчита, никакъв проблем, само чек енджин на таблото. В менюто също нищо. Идеше ми да си взема всичко отвътре и да я заеба там. За мен F10 и G11 са некачествени модели.
Прочетохте ли с диагностика, дали е записала някакви грешки? Коя година е колата?
А сравнявал ли си я с S-класата W222?
Още не съм я карал никъде, карам си другите и съм я наказал, ще я проверя скоро и ще пиша. 2017-та е колата, а на този мерцедес не съм се качвал, трябва ми дизел, щото ходя почти всеки уикенд в Гърция през лятото, а на този мерцедес 250 коня ми се видяха малко, но не знам как върви, докато бмвто ми пасна точно с вървежа си, няма да си кривя душата, че трудно ще се срещне по-добро ускорение при абсолютно смешен разход на гориво.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Впечатления от G11/G12
Мерцедес пускат конкурентен дизелов двигател чак при фейслифта края на 2017г, S400d 340к.с. Наближавам 40-така и почвам да заглеждам колите в този клас На 7-цата ми се струват малко твърди предните седалки и късата база отзад е доста тясна като за кола над 5 метра, иначе е супер кола.
I love the sound of V8 in the morning...
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
За седалките си прав. Всички бмвта, които съм имал са били с твърди седалки, само една 36-ца с плюш беше по-мекичка. А иначе досега отзад не съм сядал, не съм и возил възрастни отзад.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Впечатления от G11/G12
msi200 написа:Мордехай написа:Никакви грешки не отчита, никакъв проблем, само чек енджин на таблото. В менюто също нищо. Идеше ми да си взема всичко отвътре и да я заеба там. За мен F10 и G11 са некачествени модели.
А сравнявал ли си я с S-класата W222?
Аз да и W222 за мен е по-добрия автомобил.
Няма нещо, в което 7-та да е по-добра.
Печели само с 4.0 двигателя и повечето коне пред 350.
Но и 258 коня задоволително движат W222, поне по мойте разбирания .
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
Скоти, писал си ми лично, но не мога да ти отговоря, защото си забранил някак личните. Иначе да, аз съм този, за когото питаш.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
Re: Впечатления от G11/G12
Мордехай, стари са писанията, но ако още се бориш с багажника тайната е да ритнеш под задния десен сензор на парктроника, не посредата. По добре хваща ако крака е ниско до асфалта....и да работи и когато мотора е запален, поне при мен :-)
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Впечатления от G11/G12
Честно, още не съм му хванал цаката, ама кога хване - хване.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Впечатления от G11/G12
Мордехай написа:Явно само аз ще си пиша у темата, но наред с радостта от този автомобил, върви и в не малка част разочарованието. Мисля определено следващият ми автомобил да не е бмв. Зимата няколко пъти ми правеше проблем датчикът за налягането в гумите. Завали ли дъжд или сняг - задължително светва. Преглътнах го. Днес обаче, радостен и щастлив, си напазарувах в Елин Пелин и се порадвах на прреобладаващото ромско население, а когато си тръгнах, колата изгасна точно в кръговото на пазара и остана на скорост. Върти и не ще да запали, пише че има проблем у трансмисията. Гражданите на Елин Пелин започнаха да ми се изреждат и да дават акъл, а движението се обърка отвсякъде, едни тръгнаха в насрещното, почнаха се псувни, кавги, отвсякъде се запуши и се притесних сериозно, стресът ми идва малко в повече. Почти 10-15 минути никакви признаци и изведнъж запали и тръгна все едно нищо не и е било. Никакви грешки не отчита, никакъв проблем, само чек енджин на таблото. В менюто също нищо. Идеше ми да си взема всичко отвътре и да я заеба там. За мен F10 и G11 са некачествени модели.
Колега разбра ли от какво е бил проблема с изгасването?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани