Впечатления от G11/G12
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Впечатления от G11/G12
Здравейте,
Не съм карал новата седмица още и нямам лични впечатления, но имах възможност да прегледам историята на една нова 750Li на 14000км и за малко повече от година има 10 посещения в сервиза Което е меко казано зле. Мога да изключа 1, 2 посещения, като неизбежни, серивзни и тн, но пак е твърде много. Още 2 за сервизни акции да изключа пак е много. Има даже две неизпълнени. За 1.5г, 4 сервизни акции пуснати за топ модела на марката...Не искам да си представям какво се случва с коли които не влизат изобщо в официален сервиз.
Доста добре съм запознат с предишното поколение и проблемите му, особено на 750i и по това което виждам новата серия чупи рекордите. За съжаление виждам подобни индикация и от Г30, новата пета серия. Явно едно нещо като стане по-сложно от колкото е добре за него, и неминуемо пада качеството. Ако бях дал 250х за топ модела на новата седмица и някой ми каже че трябва да вляза 10 пъти в сервиза само първата година, естествено ще се откажа.
Хубавото е че новите модели вече са с 4г гаранция, а не 2 като преди. Почти съм сигурен че след 3-4г ще е пълно на пазара с доста току що излезли от гаранция екземпляри
Не съм карал новата седмица още и нямам лични впечатления, но имах възможност да прегледам историята на една нова 750Li на 14000км и за малко повече от година има 10 посещения в сервиза Което е меко казано зле. Мога да изключа 1, 2 посещения, като неизбежни, серивзни и тн, но пак е твърде много. Още 2 за сервизни акции да изключа пак е много. Има даже две неизпълнени. За 1.5г, 4 сервизни акции пуснати за топ модела на марката...Не искам да си представям какво се случва с коли които не влизат изобщо в официален сервиз.
Доста добре съм запознат с предишното поколение и проблемите му, особено на 750i и по това което виждам новата серия чупи рекордите. За съжаление виждам подобни индикация и от Г30, новата пета серия. Явно едно нещо като стане по-сложно от колкото е добре за него, и неминуемо пада качеството. Ако бях дал 250х за топ модела на новата седмица и някой ми каже че трябва да вляза 10 пъти в сервиза само първата година, естествено ще се откажа.
Хубавото е че новите модели вече са с 4г гаранция, а не 2 като преди. Почти съм сигурен че след 3-4г ще е пълно на пазара с доста току що излезли от гаранция екземпляри
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Впечатления от G11/G12
Аз съм я карал - много хубава кола, не се сещам за други забележки освен че багажникът е малък и няма резервна гума:)
7-цата е първия модел от изцяло новата платформа със задно задвижване на БМВ - все някой трябва да се жертва да я тества по пътищата
7-цата е първия модел от изцяло новата платформа със задно задвижване на БМВ - все някой трябва да се жертва да я тества по пътищата
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Впечатления от G11/G12
Уникална кола ,много по-лесна за управление от F-ката. Управление с жестове и куп други екстри. А M760il на 4х4 с V12 e много ,много приятно за каране Особенно като го включиш на спорт и си промени звука на генерацията
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Впечатления от G11/G12
kolp написа:Здравейте,
Не съм карал новата седмица още и нямам лични впечатления, но имах възможност да прегледам историята на една нова 750Li на 14000км и за малко повече от година има 10 посещения в сервиза
Кажи какви са посещенията, че едно е ако са за ъпдейт на софт-а, друго е да е хвърлила кутия
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Впечатления от G11/G12
kolp написа:............)
Не са точно така нещата ,но няма да те вкарвам в доп.размисли.
F01=> G11 F10=>G30 Са съвсем различни коли Цената на които като нова е почти една и съща(F10 и G30)
Ако смяташ,това че си дал 200к за кола наблъскана с куп модули и екстри и която не трябва да се чупи,си сбъркал жестоко.
Ако я сравняваш с поколение коли от преди 20г също.
Смело мога да кажа ,че F10 е мн сполучлив и здрав модел.А G30 до момента показва само хубави страни.
Re: Впечатления от G11/G12
meha написа:kolp написа:............)
Не са точно така нещата ,но няма да те вкарвам в доп.размисли.
F01=> G11 F10=>G30 Са съвсем различни коли Цената на които като нова е почти една и съща(F10 и G30)
Ако смяташ,това че си дал 200к за кола наблъскана с куп модули и екстри и която не трябва да се чупи,си сбъркал жестоко.
Ако я сравняваш с поколение коли от преди 20г също.
Смело мога да кажа ,че F10 е мн сполучлив и здрав модел.А G30 до момента показва само хубави страни.
20г коли не карам сравнявам с ф01 и ф10. от ф10 съм много доволен, но от ф01 не толкова, а при г11 явно също не са цветущи нещата.
факт е че масово и основно фейлват ел. модули, примерно широко рекламирания "умен" ключ, който на върпосната е подменен. гледах и една м760и която преди доставка директно са и сменили кардана. както и да е, може би е твърде рано е да се говори, нека да видим екземпляри на по 100 000км поне и ще може да се твърди със сигурност.
колкото повече ел модули и сложност, толкова повече проблеми, това е факт за съжаление. няма как да не се дразни човек че премиум модел на премиум марка не може да изкара поне гаранционния си период само на обслужвания.
Re: Впечатления от G11/G12
Нищо не трябва да ни учудва вече. Братовчед ми работи в BMW и е в екипа , който се занимава единствено с датчиците по броните - паркинг сензори , сензори за дистанция и т.н. Каза ми , че е напълно нормално даден модул или датчик да се повреди след 2-3 години , вечни неща нямало . Имали са много проблеми с новата седмица и доста хора са държани отговорни за това , като цяло продажбите въобще не са добри. Били се поиздънили с този модел , но новата петица щяла да е много по-добре , каквото и да трябва да значи това.
Re: Впечатления от G11/G12
Като знам, че модулите за кормилото се произвеждат в Ботевград и как постоянно от БМВ и другите концерни искат коустредъкшън на цената ми е жал за вас дали няколко стотин хиляди за коли.
Re: Впечатления от G11/G12
KUM4o написа:Като знам, че модулите за кормилото се произвеждат в Ботевград и как постоянно от БМВ и другите концерни искат коустредъкшън на цената ми е жал за вас дали няколко стотин хиляди за коли.
Не го мисли толко това,като седнеш зад волана на такъв автомобил друго ще мислиш
Re: Впечатления от G11/G12
KUM4o написа:Като знам, че модулите за кормилото се произвеждат в Ботевград и как постоянно от БМВ и другите концерни искат коустредъкшън на цената ми е жал за вас дали няколко стотин хиляди за коли.
кожите май също някъде по Родопите, нещо такова бях чул иначе мой приятел бачка във фирмата която отговаря за навигациите, там са почти само българи и турци
Re: Впечатления от G11/G12
kolp написа:KUM4o написа:Като знам, че модулите за кормилото се произвеждат в Ботевград и как постоянно от БМВ и другите концерни искат коустредъкшън на цената ми е жал за вас дали няколко стотин хиляди за коли.
кожите май също някъде по Родопите, нещо такова бях чул иначе мой приятел бачка във фирмата която отговаря за навигациите, там са почти само българи и турци
И един мърмод завива шоколада ......ай стига простотии вече
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Впечатления от G11/G12
kolp написа:KUM4o написа:Като знам, че модулите за кормилото се произвеждат в Ботевград и как постоянно от БМВ и другите концерни искат коустредъкшън на цената ми е жал за вас дали няколко стотин хиляди за коли.
кожите май също някъде по Родопите, нещо такова бях чул иначе мой приятел бачка във фирмата която отговаря за навигациите, там са почти само българи и турци
Не точно - единият завод е на 20 км от София, а другият е в Ихтиман. Сега ще отварят трети. Половината служители са цигани. Явно добре шият
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- spitfire924
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2014
- Кара: 535i e39
Re: Впечатления от G11/G12
Явно май няма някой дето да разбира от производство. Дали ше го прави Асан в Германия или Динко в Мусачево на практика е все тая, всичко е до технологични процеси и контрол.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1864
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Впечатления от G11/G12
И така е и не е точно така. Контролът не на всякъде е еднакъв, ако приемем, че технологичния процес е същия. Моят най-добър приятел работи в завод на БМВ в Оксфорд. Та някак само като чуеш Турция и Оксфорд и няма нужда нищо повече да коментираш. Но в самия завод пък е пълно с имигранти, тоест пак не се знае кой точно сглобява. И все пак Англия от една страна, от друга Турция.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани