Съвети при избор на Ф10 М5?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Е, скъпичка е не толкова заради гаранцията според мен, колкото заради малкото километри и датата на първа регистрация - почти 2016-та година. Иначе седалките са семпли да, моите бяха същите. Харманът е добре, че стандартните други музики са зле(но като чуеп Бенгът и разбираш как всичко друго е просто музика), а джантите са ми любимите за модела, които се предлагат от БМВ - стайл 601. Май ти беше питал за Ф90, те още не струват 100, ама скоро ще има екземпляри, които докосват близка до тая цена. Иначе тая бая време я продават, но едва ли е заради нещо нередно на пръв поглед, просто собственика си държи на цената. На мен за 6-цата никой почти не ми звъни.
Иди я виж и ще добиеш по-ясна представа вероятно. А сервизи за проверка в София бол.
П.п: Компетишънът не е 560 коня, а 575 като в края на модела дори от М5 има 600(при М6 всеки фейсов е вече не 575, а 600)та или е объркал конските сили, или лъже, но това лесно ще го видиш по рамата.
Иди я виж и ще добиеш по-ясна представа вероятно. А сервизи за проверка в София бол.
П.п: Компетишънът не е 560 коня, а 575 като в края на модела дори от М5 има 600(при М6 всеки фейсов е вече не 575, а 600)та или е объркал конските сили, или лъже, но това лесно ще го видиш по рамата.
Последна промяна Top Gun Maverick на 23 Яну 2020, 19:14, променена общо 1 път
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Мерси за отговора.
Тази конкретно има Competition pack, 575кс. Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30 от сорта на М550и, с гаранция естествено
В другата тема говорихме за М550и че ги чакам да паднат до 100, иначе Ф90 М5 поне още две години ще са доста скъпи, поне за мен.
Тази конкретно има Competition pack, 575кс. Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30 от сорта на М550и, с гаранция естествено
В другата тема говорихме за М550и че ги чакам да паднат до 100, иначе Ф90 М5 поне още две години ще са доста скъпи, поне за мен.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
santorini написа:Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30...
Аз първо бих се замислил къде и как карам, щото ако карам по-спортно и на магистрала, е все едно кое ще взема, щото да речем все ще има някакво сцепление F10-ката... В града е абсурд F10-ка на подобна мощност каквато има и е способна да има
На Софийския излъскан асфалт кола над 500 (дори бих казал 400, ако е с повечко торк от ниски обороти) е безмислено да се помества дори
И пак казвам - зависи как караш
Та аз бих избрал по-универсалното, и то ми се види G30
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Здрави F-ки има лЕ, да питам аз
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Е стига де, развалени коли винаги е имало и ще има. Аз лично по наблюдения над коли в БГ освен една, която беше блъсната, не съм видял друга развалена. Онзи на който дадох синята си се кефи и няма дертове, Синдера неговата я караше доволно, Шаро направи огромен пробег за М-ка и не метна нищо такова, та случаи всякакви.
Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е.
Виж сега, за стара М-ка си струва да изсипеш пари ако ще и Е34-ка да е, стига обаче това да ОТГОВАРЯ на очакванията ти и да си струва в твоята глава най-вече. Хора всякакви, но една М-ка винаги ще си бъде М-ка, ако не вярваш отвори мобилето в Германия и виж как вървят старите, но гледани М-ки. Като виното са.
Лично за мен една М550и никога няма да бъде и не може да бъде М-ка. Сравнимо с Ф10 ще върви до 100 заради екса, обаче от там нагоре...никакъв шанс. И не се заблуждавай, че двигателя е същия, има си същите скапани проблемчета както при Ф10 550и и както навсякъде има 5.0и, което при М-ката го няма. Имам познат с М550и тука, вече е трети собственик, а още първи смени мотора на няма и 20 000.
Дали си струва вече 100 на М5 Ф10 е друга работа и си имам мнение за себе си, но аз продадох перфектна наистина Ф10-ка за 72 500, с условието, че все пак бе 2012-та де. И то с цвят, това черното...не ми идва спортно изобщо, пък било то и на спортна лимузина. Крие я, убива я. Неслучайно от новите вече има доста повече "цветни", понеже синьо и червено нямат аналог според мен за тия коли, а и според много хора.
Nickelback написа:Аз първо бих се замислил къде и как карам, щото ако карам по-спортно и на магистрала, е все едно кое ще взема, щото да речем все ще има някакво сцепление F10-ката... В града е абсурд F10-ка на подобна мощност каквато има и е способна да има
На Софийския излъскан асфалт кола над 500 (дори бих казал 400, ако е с повечко торк от ниски обороти) е безмислено да се помества дори
И пак казвам - зависи как караш
Та аз бих избрал по-универсалното, и то ми се види G30
Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е.
santorini написа:Мерси за отговора.
Тази конкретно има Competition pack, 575кс. Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30 от сорта на М550и, с гаранция естествено
В другата тема говорихме за М550и че ги чакам да паднат до 100, иначе Ф90 М5 поне още две години ще са доста скъпи, поне за мен.
Виж сега, за стара М-ка си струва да изсипеш пари ако ще и Е34-ка да е, стига обаче това да ОТГОВАРЯ на очакванията ти и да си струва в твоята глава най-вече. Хора всякакви, но една М-ка винаги ще си бъде М-ка, ако не вярваш отвори мобилето в Германия и виж как вървят старите, но гледани М-ки. Като виното са.
Лично за мен една М550и никога няма да бъде и не може да бъде М-ка. Сравнимо с Ф10 ще върви до 100 заради екса, обаче от там нагоре...никакъв шанс. И не се заблуждавай, че двигателя е същия, има си същите скапани проблемчета както при Ф10 550и и както навсякъде има 5.0и, което при М-ката го няма. Имам познат с М550и тука, вече е трети собственик, а още първи смени мотора на няма и 20 000.
Дали си струва вече 100 на М5 Ф10 е друга работа и си имам мнение за себе си, но аз продадох перфектна наистина Ф10-ка за 72 500, с условието, че все пак бе 2012-та де. И то с цвят, това черното...не ми идва спортно изобщо, пък било то и на спортна лимузина. Крие я, убива я. Неслучайно от новите вече има доста повече "цветни", понеже синьо и червено нямат аналог според мен за тия коли, а и според много хора.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е.
Глупости. Знаеш ли колко точкувани такива имам по светофарите, не друго ма си мислят, че на задно ще направят нещо, а то пълен смЕх От двайска Де до M5 всичко е под ножа до другия светофар. Даже не минавам с много ограничението
Естествено, че G30 ще е по-универсалната.
Еле па, ако е с B58 става чудничко
Може и F90-чица
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:... Шаро направи огромен пробег за М-ка и ...
Дефинирай огромен. Има една 46-ца долу в гаража на 300к без малко За протокола колата е в движение и миналата година извади 280 на колелата в Овърдрайв.
Ясно, че няма място за сравнение с кола две поколения назад, но поне що се касае надеждността на моторите новите бангии са подигравка с хората. Всяка трета да не и повече е със сменен по гаранция мотор. И поне да бяха само М-моделите, ами то при най-масовите дизеляци същата трагедия.
Аз между другото сериозно се бях загледал във Ф10-ките, защото исках да си взема нещо по-практично и 46-цата да я позапазя, че 10 години нон-стоп с нея почна да избива ръждичка тук-там. Моторът живее втори живот след пълната ревизия преди една година, но купето изгние ли е тегаво. Пробвах и М2, но не ми дава усещане по-различно от 46-цата, а пък е още по-непрактична откъм вътрешни обеми. После се осъзнах, че две М-коли не е особено смислена идея и смених тотално концепцията. Ф10 много ми допада като визия и ако сложим на сцената Ф90, то определено 5-та серия остана единствената според мен с възходяща еволюция - всеки модел в нещо по-по поне чисто визуално от предходния. С изключение можи би на Е60. Ако ще да ми се сърди някой, но тази кола не мога и не мога да я възприема Чувам, че при фейсовите Ф10-ки нещата с мотора са пооправени, ама аз много вярвам в една максима, че където е текло пак ще тече..
И те така финиширах с един канадски бял лебед Ф15 с N55.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Честно казано по едно време и знаех километрите на Ф10-ката, тя си беше и на обява, говорил съм и в Мирафиори какво и беше сменяно, но съм забравил, Шаро ако го прочете да каже, но съм останал с впечатление, че колата е чук откъм здравина, поне неговата. За моята знам която продадох, на Синдеровата бившата знам колко км. я кара и то с ремап и никакви дертове, за сегашното ми М6 знам и тия са от първо лице. Единствената с метнат мотор, която знам и видях беше на моя познат от тук, който обаче я взе доволно ударена и беше отбелязано още на търга, че има шум в мотороа(от удара)тоест не се брои. Та това 1 от всеки 3...абсолютно нереално е и НЕВЯРНО при това, затова не е хубаво да се подвеждат така хората. Никой не сравнява надежността на кола поколение от 90-те с такава от 10-те години на новото хилядолетие, ама и тогава по колите нямаше толкова много неща, моито можеха да се счупят, та всеки сам си решава дали сега ги иска в нова кола или не. Обаче чисто за спора към днешна дата не мисля, че можеш да намериш повече читави Е46-ци отколкото такива Ф10-ки, просто защото поддръжката на коя да е М-ка от миналото е трудно, а ако мислиш, че всички са ги гледали както ти твоята, жестоко се лъжеш. Дори искам да ти кажа, че твоята е някакъв прецедент да се гледа така кола.
За М2 сме на едно мнение, за мен колата е разочарование защото първоначално я тиражираха като връщане към Е30 М3. За мен това си е чиста М4-ка, само където не е толкова бърза и отвътре е тясна и с още по-гадни материали.
За 5-ците ествествено, че е възходящо, дори с Е60 колкото и да го отричаш ти или някой друг, но ако съдиш по тая логика то и при харесваната от теб Г30 пак ще има повече неща за чупене сравнимо с Ф10, още повече от е60, още повече от Е39 и така.
Честито за джипката, аз се бях замислял доста пъти, дори си бях харесал Х6 М едно много готино на един съфорумец, ама така и не можах да се пречупя заради разликата в килограмите и аеродинамиката.
Чакай сега, кой казва, че Ф10 е светофарен самолет? То няма как да стане след като с излъскания асфалт не знае къде се намира до 150 и то стокова. Но аз под градско не разбирам, че решаваш да летиш като гоУфаджия от светофара до светофар. С вичките камери и т.н. това вече идва малко като мит освен ако не си анти-радар(който не помага 100%-та)или не си криеш номера. Обаче да си караш практично колата е съвсем възможно като просто си и даваш нормално газ. Това не е градска кола и за в града е просто за придвижване. Ако искаш скорости до 150 си купуваш М4 според мен.
За М2 сме на едно мнение, за мен колата е разочарование защото първоначално я тиражираха като връщане към Е30 М3. За мен това си е чиста М4-ка, само където не е толкова бърза и отвътре е тясна и с още по-гадни материали.
За 5-ците ествествено, че е възходящо, дори с Е60 колкото и да го отричаш ти или някой друг, но ако съдиш по тая логика то и при харесваната от теб Г30 пак ще има повече неща за чупене сравнимо с Ф10, още повече от е60, още повече от Е39 и така.
Честито за джипката, аз се бях замислял доста пъти, дори си бях харесал Х6 М едно много готино на един съфорумец, ама така и не можах да се пречупя заради разликата в килограмите и аеродинамиката.
Nickelback написа:Top Gun Maverick написа:Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е.
Глупости. Знаеш ли колко точкувани такива имам по светофарите, не друго ма си мислят, че на задно ще направят нещо, а то пълен смЕх От двайска Де до M5 всичко е под ножа до другия светофар. Даже не минавам с много ограничението
Естествено, че G30 ще е по-универсалната.
Еле па, ако е с B58 става чудничко
Може и F90-чица
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Чакай сега, кой казва, че Ф10 е светофарен самолет? То няма как да стане след като с излъскания асфалт не знае къде се намира до 150 и то стокова. Но аз под градско не разбирам, че решаваш да летиш като гоУфаджия от светофара до светофар. С вичките камери и т.н. това вече идва малко като мит освен ако не си анти-радар(който не помага 100%-та)или не си криеш номера. Обаче да си караш практично колата е съвсем възможно като просто си и даваш нормално газ. Това не е градска кола и за в града е просто за придвижване. Ако искаш скорости до 150 си купуваш М4 според мен.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:Честно казано по едно време и знаех километрите на Ф10-ката, тя си беше и на обява, говорил съм и в Мирафиори какво и беше сменяно, но съм забравил, Шаро ако го прочете да каже, но съм останал с впечатление, че колата е чук откъм здравина, поне неговата. За моята знам която продадох, на Синдеровата бившата знам колко км. я кара и то с ремап и никакви дертове, за сегашното ми М6 знам и тия са от първо лице. Единствената с метнат мотор, която знам и видях беше на моя познат от тук, който обаче я взе доволно ударена и беше отбелязано още на търга, че има шум в мотороа(от удара)тоест не се брои. Та това 1 от всеки 3...абсолютно нереално е и НЕВЯРНО при това, затова не е хубаво да се подвеждат така хората. Никой не сравнява надежността на кола поколение от 90-те с такава от 10-те години на новото хилядолетие, ама и тогава по колите нямаше толкова много неща, моито можеха да се счупят, та всеки сам си решава дали сега ги иска в нова кола или не. Обаче чисто за спора към днешна дата не мисля, че можеш да намериш повече читави Е46-ци отколкото такива Ф10-ки, просто защото поддръжката на коя да е М-ка от миналото е трудно, а ако мислиш, че всички са ги гледали както ти твоята, жестоко се лъжеш. Дори искам да ти кажа, че твоята е някакъв прецедент да се гледа така кола.
За М2 сме на едно мнение, за мен колата е разочарование защото първоначално я тиражираха като връщане към Е30 М3. За мен това си е чиста М4-ка, само където не е толкова бърза и отвътре е тясна и с още по-гадни материали.
За 5-ците ествествено, че е възходящо, дори с Е60 колкото и да го отричаш ти или някой друг, но ако съдиш по тая логика то и при харесваната от теб Г30 пак ще има повече неща за чупене сравнимо с Ф10, още повече от е60, още повече от Е39 и така.
Шаро може да е някакво изключение, но като гледам форумната тенденция е да се карат по 10к км. и след това продажба, та отново както съм писал в други теми да се прави представителна извадка от БГ е пълен смях
Това за повечето неща за чупене не го разбрах. Повече бутала ли има F10, спрямо предните поколения, та шансът да хвърля по някое чат-пат е по-голям? Да кажем, че Е60 хвърляха двигатели заради лагери. Преживяхме го някак, че са консуматив. Сега на F10 буталата ли трябва да преживеем, че са консуматив? Следващата фаза каква ли е се питам
Явно ще трябва за всяка счупена и репорт-ната кола (а те са много) да правя скрийншот и да пускам в темата. И не, не говоря за умряло модулче или изпотени фарове
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:Nickelback написа:Top Gun Maverick написа:Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е.
Глупости. Знаеш ли колко точкувани такива имам по светофарите, не друго ма си мислят, че на задно ще направят нещо, а то пълен смЕх От двайска Де до M5 всичко е под ножа до другия светофар. Даже не минавам с много ограничението
Естествено, че G30 ще е по-универсалната.
Еле па, ако е с B58 става чудничко
Може и F90-чица
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Чакай сега, кой казва, че Ф10 е светофарен самолет? То няма как да стане след като с излъскания асфалт не знае къде се намира до 150 и то стокова. Но аз под градско не разбирам, че решаваш да летиш като гоУфаджия от светофара до светофар. С вичките камери и т.н. това вече идва малко като мит освен ако не си анти-радар(който не помага 100%-та)или не си криеш номера. Обаче да си караш практично колата е съвсем възможно като просто си и даваш нормално газ. Това не е градска кола и за в града е просто за придвижване. Ако искаш скорости до 150 си купуваш М4 според мен.
А аз за никакъв светофарен самолет не говоря, нито п'а летя като голфаджия Искам като набия педала в ламарината на шибания Софийски асфалт с нек'ви нормални нови гуми с нек'ъв нормален treadwear, не да се чудя на коя страна ще ми отиде задницата, а просто да се откъсна с усмивка от заобикалящите ме малоумници колкото се може по-бързо (мисля, че си нямаш на идея за какви примати става въпрос ) Е... често се случва и да точкувам без да искам някой наперен, я Джаг, я CLS (просто са ми най-пресни тия ), я нещо друго на един мост, ама това си е част от играта После си карам баш по правилата и факта, че за 15 години имам два фиша за по 20лв. мисля, че трябва да говори достатъчно. Просто имам усещане къде и как да карам
А по отношение на радар-детектора (антирадар е друго по моите разбирания и е в разрез със закона) си се занимавам за кеф и от чиста инженерна злоба, щото са се помислили за голямата работа и се крият като мишки, не друго
Та пак да кажа - кола над 400 коня на един мост в града няма особен смисъл. Един проАтел в Германия направи вече 900+ коня B58 (само че в Супра), та и ако раздатка/трансмисия, и като цяло периферията на G30 държат, си е перфекната евридейка Такова ми е мнението и нямам нужда някой да ми казва как било Просто това е един друг аспект, върху който колегата, търсещ своята кола, може и да не е обърнал внимание и сметнах за реднo да споделя И те така
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Хубаво ги наказваш и по много защото като видят по-стара на вид ламарина и започват да се питат тоя на какъв се прави и...изненада. Не ме разбра за гоУфаджията, нямах предвид, че ти си такъв или как караш, а че все пак идеята на колата не е такава или поне в моите разбирания.
С последните ти редове се изчерпва всичко за каквко точно и как му трябва колата на колегата та да реши.
С последните ти редове се изчерпва всичко за каквко точно и как му трябва колата на колегата та да реши.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:Честно казано по едно време и знаех километрите на Ф10-ката, тя си беше и на обява, говорил съм и в Мирафиори какво и беше сменяно, но съм забравил, Шаро ако го прочете да каже, но съм останал с впечатление, че колата е чук откъм здравина, поне неговата. За моята знам която продадох, на Синдеровата бившата знам колко км. я кара и то с ремап и никакви дертове, за сегашното ми М6 знам и тия са от първо лице. Единствената с метнат мотор, която знам и видях беше на моя познат от тук, който обаче я взе доволно ударена и беше отбелязано още на търга, че има шум в мотороа(от удара)тоест не се брои. Та това 1 от всеки 3...абсолютно нереално е и НЕВЯРНО при това, затова не е хубаво да се подвеждат така хората.
Никой не подвеждам, просто обобщавам това, което съм срещал в обяви, в които продавачът е бил така любезен да спомене тази "подробност". В нашето мобиле като ги гледам сега от всичките 10 обяви има 4, които са купувани нови в БГ и на 2 от тях пише, че са им сменяни моторите. А кой ги знае пък тези, които са внос... Преди около 2 години като се оглеждах за Ф10-ка през доста обяви минах основно в немското мобиле и това честно казано ми остана като спомен колко често срещах такива със сменяни двигатели.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Бричаката и той направил видео за М5 Ф10, ама сега го виждам:
https://www.youtube.com/watch?v=BR7quhO0C_Y
Обичайните му тъпотии тука някак са сведени до минимум. Ама за маслото с литър на хиляда ги обърка с М5 Е60 нещо защото аз разход на масло не съм видял ни при мен, ни при други, а все коли, които са били карани както трябва от време на време.
https://www.youtube.com/watch?v=BR7quhO0C_Y
Обичайните му тъпотии тука някак са сведени до минимум. Ама за маслото с литър на хиляда ги обърка с М5 Е60 нещо защото аз разход на масло не съм видял ни при мен, ни при други, а все коли, които са били карани както трябва от време на време.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
От видеото
https://mobile.bg/11574721135254871
C581422, ако не греша, дълго се продаваше от Бова, беше с мат фолио
https://mobile.bg/11574721135254871
C581422, ако не греша, дълго се продаваше от Бова, беше с мат фолио
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
In_Memoriam написа:Здрави F-ки има лЕ, да питам аз
Друг тъжен случай. Гледам и гаранцията не спасява
Назад към 2011+ M5 & M6 (F10, F12, F13, F06, F90)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани