Ремонт или Нов двигател?

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.05.2023
Пол: Мъж

Ремонт или Нов двигател?

Мнение от ivank0 » 22 Май 2025, 10:24

Здравейте Колеги,

Колата е Ф30 Н57 330D и колата трака отдолу много яко така я купих по всяка вероятност Лагери
Има ли някой с подобен прожлем и ако да моля да сподели мнение и опит
Пред мен има 2 варианта:
1.Да си купя друг двигател без гаранция дали ще работи на колко километра е и още колко ще изкара
2. Да дам моя да се рециклира ако изобщо може да се случи това или целия двигател е заминал на кино

Също така моля за мнение ако реша да ремонтирам двигателя, кой може да ми свърши добра работа

Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Ремонт или Нов двигател?

Мнение от In_Memoriam » 22 Май 2025, 18:30

Виж дали блокът на сегашния ти двигател става за нещо различно от холна маса, макар че е малко вероятно. Ако става е ясно какво следва - основен ремонт, нов вал и после караш. В противен случай втори двигател и му сменяш всичко от-до, за да не стане като първия. При всички положения доближаваш между 30 и 50% от стойността на колата за ремонти.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: Ремонт или Нов двигател?

Мнение от Войводата » 26 Май 2025, 9:59

ivank0 написа:Здравейте Колеги,

Колата е Ф30 Н57 330D и колата трака отдолу много яко така я купих по всяка вероятност Лагери
Има ли някой с подобен прожлем и ако да моля да сподели мнение и опит
Пред мен има 2 варианта:
1.Да си купя друг двигател без гаранция дали ще работи на колко километра е и още колко ще изкара
2. Да дам моя да се рециклира ако изобщо може да се случи това или целия двигател е заминал на кино

Също така моля за мнение ако реша да ремонтирам двигателя, кой може да ми свърши добра работа

Благодаря

От дългия ми опит точно с тези двигатели съм разбрал едно , след такъв проблем най-добрият вариант е да вземеш друг двигател здрав , отваря се обслужваш го (вериги, основни лагери , маслена помпа от м50д) и след това поне 200к км. не го мислиш. Сменяш си маслото на 9,10к и няма да имаш никакви проблеми.
П.С. Точно в момента имам такъв случай с ф10 535д изтропали са 3ти и 4ти осовен плюс 3ти биелен , мотора отива в кофата взел съм друг , обслужвам го и пей сърце :driving:
П.С.2 Пробван е и първият вариант който си споменал , обаче е много относително колко е задрал вала , има ли микропукнатини по вала , крив ли е блока , след няколко поръчки на нови валове от БМВ те идват криви още от завода и се започва една дълга сага по връщането и замяната с друг и затова този вариант не го препоръчвам... :conf:
Изображение

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook