Смяна на капак на клапаните n47
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на капак на клапаните n47
Здравейте колеги,
Темата е относно ремонт който направих наскоро - смяна на капака на клапаните на f30 318d n47.
Ремонта вече е направен, та квото такова, но се интересувам дали майстора не ме е хванал за рибка и да е сменил част която е била ненужна, защото сега ми казаха че практиката е да сменя само гарнитурата, а не и целия капак.
Отидох с проблем за горене на масло около 3л за 10к км, майстора ми го препоръчаха от ФБ групата на ф30, а аз имам колата от сравнително скоро и още съм в търсене на добър майстор на който да мога да се доверявам за ремонти.
Още като отвори капака на колата майстора видя че капака на клапаните беше омаслен и директно каза че е за смяна целия капак, до тогава дори не знаех какво е капак на клапаните, майстора беше доста любезен и ми обясни каква му е функцията, отвори и маркуча за картерните газове докато работи колата и понеже излизаха доста изпарения ми каза, че това е още една индикация, че капака е за смяна.
Вследствие смених капака с оригинален на бмв при него, не евтин ремонт и сега ми се иска да знам дали е било напълно ненужна смяна и е можело да мина само с нова гарнитура, или това е често срещан проблем при тези коли. И най-важното искам да знам дали мога да имам доверие на този майстор и за бъдещи ремонти, защото като цяло доста бързо си свърши работата.
Темата е относно ремонт който направих наскоро - смяна на капака на клапаните на f30 318d n47.
Ремонта вече е направен, та квото такова, но се интересувам дали майстора не ме е хванал за рибка и да е сменил част която е била ненужна, защото сега ми казаха че практиката е да сменя само гарнитурата, а не и целия капак.
Отидох с проблем за горене на масло около 3л за 10к км, майстора ми го препоръчаха от ФБ групата на ф30, а аз имам колата от сравнително скоро и още съм в търсене на добър майстор на който да мога да се доверявам за ремонти.
Още като отвори капака на колата майстора видя че капака на клапаните беше омаслен и директно каза че е за смяна целия капак, до тогава дори не знаех какво е капак на клапаните, майстора беше доста любезен и ми обясни каква му е функцията, отвори и маркуча за картерните газове докато работи колата и понеже излизаха доста изпарения ми каза, че това е още една индикация, че капака е за смяна.
Вследствие смених капака с оригинален на бмв при него, не евтин ремонт и сега ми се иска да знам дали е било напълно ненужна смяна и е можело да мина само с нова гарнитура, или това е често срещан проблем при тези коли. И най-важното искам да знам дали мога да имам доверие на този майстор и за бъдещи ремонти, защото като цяло доста бързо си свърши работата.
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
Re: Смяна на капак на клапаните n47
Често се кривят тия капаци, пък и клапана на картерната вентилация е в него. Според мен едва ли те е прецакал. Вече всички коли изискват доста скъпо обслужване и още по-скъпи ремонти ако пренебрегваш обслужването. Така, че за напред се приготви психически и финансово преди всяко влизане в сервиза. 

Race cars is my escape from all bullshit in life...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Смяна на капак на клапаните n47
Както беше написано преди мен пластмасовите капаци се изкривяват от разликите в температурата и дори да смени само гарнитурата, протичането отново е гарантирано. Клапанът за картерни газове мисля че не се продава като отделна част и върви с капака. Самият клапан е консуматив. Уловката в случая е, че смяната на капака няма да реши проблема с разхода на масло, или в най - добрия случай да го намали с малко. При разход на масло 3 л. на 10000 км. е на ръба на основен ремонт.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на капак на клапаните n47
ивчо3 написа:Както беше написано преди мен пластмасовите капаци се изкривяват от разликите в температурата и дори да смени само гарнитурата, протичането отново е гарантирано. Клапанът за картерни газове мисля че не се продава като отделна част и върви с капака. Самият клапан е консуматив. Уловката в случая е, че смяната на капака няма да реши проблема с разхода на масло, или в най - добрия случай да го намали с малко. При разход на масло 3 л. на 10000 км. е на ръба на основен ремонт.

Абсолютно точно.
Редно е било да се направи по обстоен преглед, не че не е бил за смяна капака, просто няма да реши проблема.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани